Wat ik had begrepen zijn die protesten anders in het mooie centrum, waarom zou ik naar een buitenwijk gaan voor een weekendje weg? Tenminste, dat Taxim (of whatever) plein is toch centrum?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Hou dit soort opmerkingen lekker voor je. Istanbul is groot genoeg, hoor. Dus er zijn wijken waar je gewoon heen kan gaan.
Mja, het Taksim-plein is toch wel een trekpleister.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Hou dit soort opmerkingen lekker voor je. Istanbul is groot genoeg, hoor. Dus er zijn wijken waar je gewoon heen kan gaan.
Ik ga donderdag voor 3 dagen. Istanbul is groot genoeg neem ik aan en zoniet dan kan ik altijd nog in mijn hotel van de Efes genietenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ik had begrepen zijn die protesten anders in het mooie centrum, waarom zou ik naar een buitenwijk gaan voor een weekendje weg? Tenminste, dat Taxim (of whatever) plein is toch centrum?
Heb normaal antwoord gegeven tochquote:Op maandag 3 juni 2013 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
Was ook maar een normale vraag hoor, maar laat maar dan.
Sorry.. De Turkin in mij werd wakker..quote:Op maandag 3 juni 2013 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
Was ook maar een normale vraag hoor, maar laat maar dan.
Dude, hou eens op met geste richting mijquote:Op maandag 3 juni 2013 15:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb normaal antwoord gegeven toch
Bij sommige andere users moet je niet teveel op ingaan.
Ja maar lijkt me zo zonde om het centrum te moeten ontwijken, ik ben ook maar een domme toerist die nog nooit in Turkije geweest is, om dan te moeten resideren in een of andere nietszeggende buitenwijk klinkt ook niet bepaald leuk.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:27 schreef aerdt het volgende:
[..]
Ik ga donderdag voor 3 dagen. Istanbul is groot genoeg neem ik aan en zoniet dan kan ik altijd nog in mijn hotel van de Efes genieten
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:28 schreef expans het volgende:
Gewoon mee protesteren, maak je ook nog eens wat mee ^^.
Niet in Anatolië, maar wel ex-AKP stemmers in Istanbul. Overigens, Istanbul was qua stemmen een AKP bolwerk, ook Beyoglu waar de vlam in de pan sloeg.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is waar. Wij kunnen geen objectieve beoordeling maken.
Maar kan jij dat wel? Sta je ook in contact met bijvoorbeeld mensen in Anatolië die op Erdogan stemmen?
Ik heb je vaak genoeg genegeerd, hoeveel bs je ook postte, maar jij zoekt elke keer confrontatie en antwoord selectief op bepaalde inhoud en posts en kritische noten ontwijk je. Dan moet je niet zeuren als je het terugkrijgt.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude, hou eens op met geste richting mij
Wanneer zijn de volgende verkiezingen?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet in Anatolië, maar wel ex-AKP stemmers in Istanbul. Overigens, Istanbul was qua stemmen een AKP bolwerk, ook Beyoglu waar de vlam in de pan sloeg.
Misschien scoor je er zelfs nog wat leuks mee voor de avonduren.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kan je met hun meedoen.
[ afbeelding ]
Begin volgend jaar voor de gemeentes, later in het jaar voor het parlement.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wanneer zijn de volgende verkiezingen?
Tayyip wil in elk geval voor president gaan de volgende keer.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wanneer zijn de volgende verkiezingen?
Toch is een Istanbul-AKP stemmer toch heel anders dan een Kayseri AKP-stemmer.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet in Anatolië, maar wel ex-AKP stemmers in Istanbul. Overigens, Istanbul was qua stemmen een AKP bolwerk, ook Beyoglu waar de vlam in de pan sloeg.
Zou hij doen aan damage control?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Begin volgend jaar voor de gemeentes, later in het jaar voor het parlement.
of uit Erzincan.. Die vind ik best eng.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toch is een Istanbul-AKP stemmer toch heel anders dan een Kayseri AKP-stemmer.
Zucht. Dacht jij nou echt dat Istanbul de laatste 20 jaar alleen maar gegroeid is doordat de inwoners van de stad veel kindertjes hebben gemaakt? De meeste inwoners van Istanbul hadden hun wieg ergens anders staan en zijn vaak compleet met hun politieke overtuiging naar de stad verhuisd. De kans is groot dat een Istanbul-AKP stemmer bij een eerdere verkiezing zijn stem in Kayseri heeft uitgebracht.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toch is een Istanbul-AKP stemmer toch heel anders dan een Kayseri AKP-stemmer.
Ach zal wel meevallen, voor ons doen is natuurlijk al snel een massale opkomst verdacht en indrukwekkend als er geen muziek/bier bij is betrokken. Nederlanders krijg je alleen bij elkaar voor een Koningsdag, WK of EK.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:34 schreef De_Guidance het volgende:
Hoe snel zoiets kan gaan blijft indrukwekkend (en ook een beetje verdacht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |