Kleren in de hippie tijd? hadden ze toen kleren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het ging over klééren MiniemDat ik dan wss niet had kunnen studeren etc laten we ff buiten beschouwing
Niet meer aan gewerktquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef Lutte het volgende:
Hoe gaat het met je Day Zero List trouwens? Ik moet er nog drie..
Als je het googlet krijg je alleen carnavalsshit, maar jaaaquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kleren in de hippie tijd? hadden ze toen kleren?
Ff doorzetten, je komt vanzelf in een flow.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef Miniem het volgende:
Maar zon lijst is best moeilijk te maken.weet al niks meer
Ik vind het ook wel een mooie tijd. Qua muziek had ik zeker in die tijd al geleefd willen hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n moeder zegt wel eens dat ik wat dat betreft een jaar of dertig te laat ben geborden iddIk houd wel van dat stijltje
Dit is heel stom, ik krijg een "deja vu" bij deze straat en het hotel, maar ik ben nog nooit in Sittard geweest. Toch ken ik het.quote:
Is ze bijgedraaid?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Lutte het volgende:
En in het kader van make barbecue, not war is de strijdbijl ook begravenMag ik morgen in m'n tussenuren wel nog ff gauw naar Dukenburg racen om een extra barbecue, servetten, bestek, bekers, borden een tang en satéprikkers te halen maar het gaat ongetwijfeld tof worden!
Nou ja neequote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Lutte het volgende:
En in het kader van make barbecue, not war is de strijdbijl ook begravenMag ik morgen in m'n tussenuren wel nog ff gauw naar Dukenburg racen om een extra barbecue, servetten, bestek, bekers, borden een tang en satéprikkers te halen maar het gaat ongetwijfeld tof worden!
Oh wat een super leuk initiatief!! En een hele redelijke prijs inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over BBQ gesproken. Net werd er aangebeld. Waren het mensen elders uit de flat; Uitnodiging voor een flatbarbecue om de bewoners wat beter te leren kennen. Voor het magistrale bedrag van 5 euro pp!!!.
Ik meld me gewoon aan. Het is dat weekend in september interlandvoetbal dus hoef ik geen rekening te houden met een eventuele thuiswedstrijd van PSV
5 euro![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Dit is heel stom, ik krijg een "deja vu" bij deze straat en het hotel, maar ik ben nog nooit in Sittard geweest. Toch ken ik het.
Op de uitnodiging staat 5 euro inclusief eten en drinken. Dus ik denk niet dat iedereen iets hoeft te maken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]Cool!
Oh Luts, offer je je wederom op voor de goede vrede?
![]()
Bos, 5 euro is een leuk bedrag idd! Maken jullie allemaal iets of wordt er centraal ingekocht?
Jupquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]Cool!
Oh Luts, offer je je wederom op voor de goede vrede?
![]()
Bos, 5 euro is een leuk bedrag idd! Maken jullie allemaal iets of wordt er centraal ingekocht?
Ja maar jij hebt altijd wat te zeikenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Die spullen had ze ook eerder kunnen halen!
Ik krijg me toch een partij trek nuquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:41 schreef Lutte het volgende:
Heb ook rustig mijn andere punt uit kunnen leggen.. We zijn met tien man, waaronder een vega en een moslima. Nu wilde iedereen dus wat meenemen, maar dan kwam je uit op: stokbrood, stokbrood met kruidenboter erin, focaccia en salade, pastasalade, huzarensalade, fruitsalade en marshmallows, taart, Mona-toetje, ijs. Dat is gewoon allemaal hartstikke dubbel en gaat nooit op naast gewoon vlees, en niemand kan wat mee naar huis nemen want het is of te ver reizen of geen koelkast/vriezerruimte.
Hier is het nu 2 dagen goed raak, wel een teken dat het weer warm en goed isquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Die fackin hooikoorts gaat me nog dwars zitten, zaterdag bij de hardloopwedstrijd. Even wat paardenmiddelen zoeken.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
De Peppers. Bij het mondeling Duits op de middelbare pretendeerde ik fan te zijn. Vroeg ie me naar de bandleden, afkomst en dergelijke. Ik had geen flauw idee, ik dacht dat ik alleen maar. 'Super toll, gute muzik' zou moeten zeggen.
Oehquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wist ik doen nog niet. Ik was helemaal geen liefhebber, m'n klas was er wel van in de ban. Ik luisterde Bloodhound Gang, Bomfunk Mc's, Craig David (hoe gay), Eminem (hoe stoer).
Whehe ja, zie je hem ook met die lange haren enzo. Ik snap het.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:29 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed, dan weet je ergens ook wel dat dat nooit meer helemaal goed kan komen he?
Zo had ik es heel even een hele hotte hunk, maar die bleek ooit Kelly Family fan geweest te zijn.
Dat blijft dan ergens in je hoofd, de hele tijd![]()
Killing!
Fijn om te horen, Bosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |