En ik had vandaag post voor een a-selectiespelert van PSV. Wie het is, hou ik uit priveoverwegingen geheim. Wel leuk. De kans was natuurlijk wel aanwezig dat ik er ooit 1 zou krijgen, omdat we ook voor PSV bezorgen..quote:
Leukquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik had vandaag post voor een a-selectiespelert van PSV. Wie het is, hou ik uit priveoverwegingen geheim. Wel leuk. De kans was natuurlijk wel aanwezig dat ik er ooit 1 zou krijgen, omdat we ook voor PSV bezorgen..
M'n fanmail naar Toivonen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik had vandaag post voor een a-selectiespelert van PSV. Wie het is, hou ik uit priveoverwegingen geheim. Wel leuk. De kans was natuurlijk wel aanwezig dat ik er ooit 1 zou krijgen, omdat we ook voor PSV bezorgen..
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb bij de Action een blonde pruik meegenomen. Kan nog wel eens van pas gaan komen.
Oepsquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het nu toch verklapt.Niet jouw schuld.
Inderdaad tof dat je start leuk is.
Hahaha eindbaasquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb bij de Action een blonde pruik meegenomen. Kan nog wel eens van pas gaan komen.
Zou jij niet es ff snel naar Dukenburg boodschappies gaan doen vrouwke?quote:
I knew that!quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:08 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, wat ben je toch een schaten een Sjonkaart
Dankjewel!
Net gedaaaanquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zou jij niet es ff snel naar Dukenburg boodschappies gaan doen vrouwke?
Welk nummer bedoel je?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ben ik de enige die dat nummer 1 Nederlands hype liedje gewoon een jammerende mekkerplaat vindt?
Van die zeiksnol van dat programma van Giel.quote:
Ik had al gegoogeld. De rillingen lopen door mijn lijf...quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van die zeiksnol van dat programma van Giel.
De tering zeg, monotoon gemekker ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |