Ik moest lachenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je bent dit jaar wel een beetje een pauper
quote:Op maandag 3 juni 2013 08:28 schreef Zhano het volgende:
Die van mij is nog slechter, beste rated speler is Turan
I know that feel bro.quote:
Wel dus, sws Confetti en ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Er heeft nog niemand hier een 100k pack geopend of wel?
Ik heb al een paar maanden geen kopers meer gehad, heb intussen bijna 3 miljoen aan pakjes verkwanseld. Puur uit verveling.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:19 schreef Confetti het volgende:
Kon die coins beter verkopenBen wel de laatste die nog in pakjes zou moeten trappen. Zucht.
Hij kwam ook als een eckte aan op het vliegveld.quote:
Moet zijn swaggerboi mentaliteit wel van zich afgooien ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:28 schreef Confetti het volgende:
Als ik hem zo zie kan ik me niet voorstellen dat hij geschikt is voor het enorm zware voetbalseizoen in Europa. Soort Robinho.
quote:Huur van Ajacied Dijks bijna rond
De huur van Mitchell Dijks is bijna rond. Alleen de contracten dienen nog ondertekend te worden, zo is op voetbalprimeur.nl te lezen. Dijks zal het komende seizoen op huurbasis voor sc Heerenveen komen te spelen. De overeenkomst is voor één seizoen en er is géén optie tot koop in opgenomen.
Eh, hij versterkt jullie defensie komend seizoen? En het kost jullie waarschijnlijk bijna niets.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zal best, maar wij hebben dr geen kut aan zo.
Daarna nog een en ik had Di Maria.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Reemi heeft ook een 100k pack geopend en hij had Falcao als beste speler.
ggquote:Op maandag 3 juni 2013 14:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoo, dat was een beetje onterecht gelijk spel. Goed gespeeld V0lt.
We hebben een relatief dure LB (Raitala) en die laat je dan niet spelen, in plaats daarvan huur je een gast die je na het seizoen weer moet inleverenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eh, hij versterkt jullie defensie komend seizoen? En het kost jullie waarschijnlijk bijna niets.
Raitala of Kruiswijkquote:Op maandag 3 juni 2013 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Welke lamzak loopt er nu op LB rond bij heerenveen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |