Hmm oke!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Erg prettig... Alleen op de lange termijn baal ik een beetje van één echte spits, dat morgen er wel twee zijn.
Buiten het feit dat het hier vandaan komt, vind ik de squad builder ook gewoon stukken beter dan die van andere soortgelijke sites.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat het wel handig is om erbij te zeggen waarom onze sympathie naar wefut uitgaat
http://wefut.nl/squad/1847quote:Op maandag 3 juni 2013 14:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, dank voor de tip... Zal het eens in de gaten houden. Markt stort aardig in zag ik laatst al dus er gaat meer betaalbaar worden.
Dan heb je inderdaad ergens anders een mannetje minderquote:Op maandag 3 juni 2013 14:05 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Hmm oke!
Ja maar dan heb je ergens anders een mannetje minder.
Ik zou dan op CAM iemand met low defenxe workrates zetten, is het een hangende spits!
Prima team, al zou ik je CAMs omdraaien.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef jackson het volgende:
Prima site die wefut
Zie hier mijn team: http://wefut.nl/squad/1846
Nee, dezelfde PS3 met een ander account wil ik FUT spelen.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over een nieuwe PS3 met het zelfde account.
Precies, maar als iemand een team laat zien en er wordt niet ingegaan op het team maar alleen dat iemand futhead gebruikt is dat wel raar. En als iemand futhead gewoon prettiger vindt, dat kan ook gebeuren.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het hier vandaan komt, vind ik de squad builder ook gewoon stukken beter dan die van andere soortgelijke sites.
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het hier vandaan komt, vind ik de squad builder ook gewoon stukken beter dan die van andere soortgelijke sites.
Kan gewoonquote:Op maandag 3 juni 2013 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, dezelfde PS3 met een ander account wil ik FUT spelen.
Ook leuk! Origineel maakt mij persoonlijk geen drol uit. Met Fifa 14 ga ik voor een BBVA team, gaat helemaal 13 in een dozijn worden maar wil het gewoon graag eens proberen.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:06 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1847
Zoiets kan ook, niet echt origineel maar goed.
Ok dat is mooi dan. Morgen nieuwe accountje maken, zal ik gelijk m'n psn hier neerzetten.quote:
Ja, dat heb ik normaal ook... Maar ik wissel de CAM's ook veel door met Nasri en Juan Mata. Ik vind Nasri voor zijn geld misschien nog wel het beste. Van Persie is helemaal een beest en loopt ruim 1 op 1.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima team, al zou ik je CAMs omdraaien.
Je bent dit jaar wel een beetje een pauperquote:Op maandag 3 juni 2013 14:09 schreef Confetti het volgende:
Ff hele team verkopen en 100k pakje openen. yolo
Dan kan het wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, dezelfde PS3 met een ander account wil ik FUT spelen.
Mwah, echt heel veel geld verdiend hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 14:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je bent dit jaar wel een beetje een pauper
Oh vandaar dat ik weinig wtf-moet-ik-met-zoveel-coins-nou-ja-dan-maar-IF-Zlatan-op-CDM-teams van je voorbij heb zien komenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mwah, echt heel veel geld verdiend hoor. Maar dat is nu allemaal voorbij dus nu nog een allerlaatste keer all-in gaan en dan wachten op FIFA 14.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |