Hij kwam ook als een eckte aan op het vliegveld.quote:
Moet zijn swaggerboi mentaliteit wel van zich afgooien ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:28 schreef Confetti het volgende:
Als ik hem zo zie kan ik me niet voorstellen dat hij geschikt is voor het enorm zware voetbalseizoen in Europa. Soort Robinho.
quote:Huur van Ajacied Dijks bijna rond
De huur van Mitchell Dijks is bijna rond. Alleen de contracten dienen nog ondertekend te worden, zo is op voetbalprimeur.nl te lezen. Dijks zal het komende seizoen op huurbasis voor sc Heerenveen komen te spelen. De overeenkomst is voor één seizoen en er is géén optie tot koop in opgenomen.
Eh, hij versterkt jullie defensie komend seizoen? En het kost jullie waarschijnlijk bijna niets.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zal best, maar wij hebben dr geen kut aan zo.
Daarna nog een en ik had Di Maria.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Reemi heeft ook een 100k pack geopend en hij had Falcao als beste speler.
ggquote:Op maandag 3 juni 2013 14:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoo, dat was een beetje onterecht gelijk spel. Goed gespeeld V0lt.
We hebben een relatief dure LB (Raitala) en die laat je dan niet spelen, in plaats daarvan huur je een gast die je na het seizoen weer moet inleverenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eh, hij versterkt jullie defensie komend seizoen? En het kost jullie waarschijnlijk bijna niets.
Raitala of Kruiswijkquote:Op maandag 3 juni 2013 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Welke lamzak loopt er nu op LB rond bij heerenveen dan?
Raitala en Aktaou maar die ken ik eerlijk gezegd niet (alleen van FUT)quote:Op maandag 3 juni 2013 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Doke Schmidtquote:Op maandag 3 juni 2013 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Neeheeee.... Die heeft dit seizoen alleen maar bij de beloften gespeeld, en krijgt geen contract.quote:
Goh, toch nog iemand hier die meer doet dan Teletekst scores kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Doke Schmidt heeft alleen een rode kaart gepakt in De Kuip.
Kan je ook blij mee zijn
doodziek iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het lastig te zeggen voor onderin komend seizoen. Heb echt het gevoel dat GAE een PECje doet.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar denk het niet. Zal nog steeds meer kwaliteit rondlopen dan bij Cambuur etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |