Raitala en Aktaou maar die ken ik eerlijk gezegd niet (alleen van FUT)quote:Op maandag 3 juni 2013 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Welke lamzak loopt er nu op LB rond bij heerenveen dan?
Doke Schmidtquote:Op maandag 3 juni 2013 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Welke lamzak loopt er nu op LB rond bij heerenveen dan?
Neeheeee.... Die heeft dit seizoen alleen maar bij de beloften gespeeld, en krijgt geen contract.quote:
Goh, toch nog iemand hier die meer doet dan Teletekst scores kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Doke Schmidt heeft alleen een rode kaart gepakt in De Kuip.
Kan je ook blij mee zijn
doodziek iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het lastig te zeggen voor onderin komend seizoen. Heb echt het gevoel dat GAE een PECje doet.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar denk het niet. Zal nog steeds meer kwaliteit rondlopen dan bij Cambuur etc.
VVV - Willem II - Sparta - Volendamquote:Op maandag 3 juni 2013 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
Willem II promoveert rechtstreeks zoveel is wel duidelijk
Hoezo kut? Geniale episodequote:Op maandag 3 juni 2013 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind je hem echt zo vet? Ik vond het echt kut
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:52 schreef Djeetje het volgende:
Me zus heeft zaterdag bij der ex geslapen moeten we hem nu ook omleggen ?
Het boek niet gelezenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iedereen vind hem vet
Wat heb ik fout gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:52 schreef Djeetje het volgende:
Me zus heeft zaterdag bij der ex geslapen moeten we hem nu ook omleggen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |