Ai ai ai harde noot. Speelt altijd hard to get,maar zal het proberen. Ga zo eerst even lunchen.quote:
Haha, uitdaging! Ben benieuwd, eet smakelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:50 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
Ai ai ai harde noot. Speelt altijd hard to get,maar zal het proberen. Ga zo eerst even lunchen.
damn, ik zat ook al op haar te azenquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
damn, ik zat ook al op haar te azen
nouja, niet zo treurig, wellicht wil ze helemaal niks van mij wetenquote:
ja!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef HosselKoning het volgende:
Is er iemand die HaywoodJablome wil hebben ?
Ja, ik geef de hoop op bij haar. Bovendien wou HaywoodJablome ook supergirl, dus compenseert weer mooi met elkaar!quote:
Deze dan ?? oLexiequote:Op maandag 3 juni 2013 14:26 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ja, ik geef de hoop op bij haar. Bovendien wou HaywoodJablome ook supergirl, dus compenseert weer mooi met elkaar!
Zal haar zo een berichtje sturen.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:26 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ja, ik geef de hoop op bij haar. Bovendien wou HaywoodJablome ook supergirl, dus compenseert weer mooi met elkaar!
Slechte one liner dan.quote:
Heb ze zelf allemaal al gehad.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:29 schreef Godshand het volgende:
Uiteindelijk hosselt Hossel koning ze allemaal zelf
Ja dus? Ik wil best kinderen.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:45 schreef HosselKoning het volgende:
Neeeee niet DV. Over 2 jaar loop je samen met haar achter een kinderwagen.
Ik denk dat ze mij eerder wil dan de meeste Fokkers. Just sayingquote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
Wat moet die nou met een klein aziaatje ?
hahaha, heb je een speciale aanbieding ofzo?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef HosselKoning het volgende:
Is er iemand die HaywoodJablome wil hebben ?
Pics.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mij eerder wil dan de meeste Fokkers. Just saying
Ik kan je aan de straatstenen nog niet kwijt.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hahaha, heb je een speciale aanbieding ofzo?
Nu, bij afname van 1 haywoodjablome, gratis een pond aardappelenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
Ik kan je aan de straatstenen nog niet kwijt.
Hossel dromenvangertje danquote:Op maandag 3 juni 2013 17:44 schreef hosselaar.woensel het volgende:
hosselkoning![]()
![]()
jwz dat ik ergste hosselaar ben!!
Ben geen pooierquote:Op maandag 3 juni 2013 19:05 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik wil een hossel voor een uurtje, kan dat ook?
Ik haat kinderenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:45 schreef HosselKoning het volgende:
Neeeee niet DV. Over 2 jaar loop je samen met haar achter een kinderwagen.
Wie wil je hosselen ?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef -supergirl- het volgende:
HEY waarom is er nog geen hossel gezet
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:43 schreef Flitskikker het volgende:
Ik vermoed de volgende gang van zaken:
[ afbeelding ]
Hoe noem je die vorm van een hossel dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:43 schreef Flitskikker het volgende:
Ik vermoed de volgende gang van zaken:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
HEY TS zet m'n hossel danen schiet een beetje op ja?
schatje kom ff hosselen met de enige echte hosselaar.woensel dan!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Al was ik 1.30, ben iig niet zo'n loser zoals jij.
Je mag blij zijn als ik een fokker! voor je regel rijstewafel.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Al was ik 1.30, ben iig niet zo'n loser zoals jij.
Flikker uit mijn topic amateur.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:28 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
schatje kom ff hosselen met de enige echte hosselaar.woensel dan!
Wat lul je rijstwafels zijn lekker juistquote:Op maandag 3 juni 2013 22:40 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als ik een fokker! voor je regel rijstewafel.
Alsof ik zelf niet kan hosselenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:40 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als ik een fokker! voor je regel rijstewafel.
HJ ligt stoned op de bank dus die komt morgen pas weer...quote:Op maandag 3 juni 2013 22:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat lul je rijstwafels zijn lekker juist
Zo lang kan ik niet wachtenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
HJ ligt stoned op de bank dus die komt morgen pas weer...
Wie heb je vandaag gehosseld nou ?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:00 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
jezelf hosselkoning noemenahhahhhah
ik heb vele doekoe en bitches gehosseltquote:Op maandag 3 juni 2013 23:02 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
Wie heb je vandaag gehosseld nou ?
In je dromenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:03 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
ik heb vele doekoe en bitches gehosselt
Oh lieverd dat heb jij niet gedaan hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:35 schreef HosselKoning het volgende:
Ik heb DV hier heen gelokt. Is me vandaag toch nog wat gelukt.
Ik wil dat je dromenvangertje voor me hosseltquote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh lieverd dat heb jij niet gedaan hoor.
Hehe Dm haar danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
mooi overigens dat ik geen dm gekregen heb van ts over supergirl
er zit niks anders op, ben ik bang, aangezien ts het danig af laat weten.quote:
Hij zou voor mij Dromenvangertje hosselen maar nog niks gehoordquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
er zit niks anders op, ben ik bang, aangezien ts het danig af laat weten.
ga er maar niet vanuit dat hij ook maar 1 dm verstuurd heeftquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:42 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Hij zou voor mij Dromenvangertje hosselen maar nog niks gehoord
Misschien maar een eigen hosseltopic starten waar we alles plannenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ga er maar niet vanuit dat hij ook maar 1 dm verstuurd heeft
Ik neem haar wel van je over dan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:23 schreef Fixi0 het volgende:
Laat Dromenvangertje maar zitten..Ze komt uit Groningen
Mooi, goed geregeld!quote:
Omgeving?quote:
Nee wat heb je gezegd,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Je weet wat ik heb gezegd he.... poffertjes......
Dat heb je nooit gezegd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat je haar mee uit moet vragen naar een poffertjes, succes verzekerd.
Heb ik wel gezegd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat heb je nooit gezegd.
En wat is 'een poffertjes'
Niet tegen mij. Je vergist jequote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb ik wel gezegd.
Ik bedoelde een poffertjeskraam.
ik zie het nu pas!quote:
Dubbeldate dan maar ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zie het nu pas!
geef de schuld maar aan ts, ook over jou heb ik geen dm ontvangen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
met z'n tweetjes hebben we het vast veel gezelliger
dan doen we eerst een enkele date in de poffertjeskraam, en dan een dubbele.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar kan ik mee levenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dan doen we eerst een enkele date in de poffertjeskraam, en dan een dubbele.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
TS is een Hosselfaalerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zie het nu pas!
geef de schuld maar aan ts, ook over jou heb ik geen dm ontvangen
Eentje houdt nu van visquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:23 schreef HosselKoning het volgende:
Ben er even niet en wat gebeurd er...
hossel dromenvangertje is voor mijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:23 schreef HosselKoning het volgende:
Ben er even niet en wat gebeurd er...
Misgunner.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:39 schreef Fopje het volgende:
Kut. Ik pies net naast de pot.
Ik wilde rodawa.
TS, kan je zorgen dat zijn hossel stuk loopt?
Nee, dat kan ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Misgunner.Niet zo jaloers hè, als je echt van me houdt hoor je blij voor me te zijn.
Iets tegen Groningen hebbenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:23 schreef Fixi0 het volgende:
Laat Dromenvangertje maar zitten..Ze komt uit Groningen
Ook lekker makkelijk te onthouden, zo'n nickquote:
Heb er niks tegen maar heb er ook niks meequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iets tegen Groningen hebbendan ben je per definitie al een zwak persoon.
nou maak je je er wel heel makkelijk af hequote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:03 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
ik heb vele doekoe en bitches gehosselt
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:28 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
schatje kom ff hosselen met de enige echte hosselaar.woensel dan!
quote:
quote:
Laat ze nummertje trekkenquote:
;oquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef weswiladvies2 het volgende:
[..]
Ik heb zo zin om een enorme bolus op supergirl te neer te leggen.
Helemaal insmeren
Whatever.quote:
Hosselkoning wanneer wordt mijn date gehosseld?quote:
Ik wil lekker poepen op jou!quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:25 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Hosselkoning wanneer wordt mijn date gehosseld?
WTF OOK HIER HEB IK NIKS OVER GEHOORD!quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:25 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Hosselkoning wanneer wordt mijn date gehosseld?
yoo swek kolonelkheddafi beste user ooitquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:17 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik had mijn agenda opengelaten voor mijn date met LittleBrownie vanavond; Ik heb hier echter nog niets van gehoord TS? Moet ik andere plannen maken?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
WTF OOK HIER HEB IK NIKS OVER GEHOORD!
hosselkoning faalt werkelijk aan alle kanten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |