Ai ai ai harde noot. Speelt altijd hard to get,maar zal het proberen. Ga zo eerst even lunchen.quote:
Haha, uitdaging! Ben benieuwd, eet smakelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:50 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
Ai ai ai harde noot. Speelt altijd hard to get,maar zal het proberen. Ga zo eerst even lunchen.
damn, ik zat ook al op haar te azenquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
damn, ik zat ook al op haar te azen
nouja, niet zo treurig, wellicht wil ze helemaal niks van mij wetenquote:
ja!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef HosselKoning het volgende:
Is er iemand die HaywoodJablome wil hebben ?
Ja, ik geef de hoop op bij haar. Bovendien wou HaywoodJablome ook supergirl, dus compenseert weer mooi met elkaar!quote:
Deze dan ?? oLexiequote:Op maandag 3 juni 2013 14:26 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ja, ik geef de hoop op bij haar. Bovendien wou HaywoodJablome ook supergirl, dus compenseert weer mooi met elkaar!
Zal haar zo een berichtje sturen.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:26 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ja, ik geef de hoop op bij haar. Bovendien wou HaywoodJablome ook supergirl, dus compenseert weer mooi met elkaar!
Slechte one liner dan.quote:
Heb ze zelf allemaal al gehad.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:29 schreef Godshand het volgende:
Uiteindelijk hosselt Hossel koning ze allemaal zelf
Ja dus? Ik wil best kinderen.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:45 schreef HosselKoning het volgende:
Neeeee niet DV. Over 2 jaar loop je samen met haar achter een kinderwagen.
Ik denk dat ze mij eerder wil dan de meeste Fokkers. Just sayingquote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
Wat moet die nou met een klein aziaatje ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |