Nog maar een keer Simple Song van The Shins opzettenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:46 schreef SandraJ het volgende:
Duurt nog zo lang tot het nieuwe seizoen begint...
Shake it out van Florence + The Machine was ook erg mooi.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:04 schreef Seam het volgende:
Mooiste nummer aan het einde van een aflevering blijft natuurlijk Modern Love bij de finale van seizoen 1.
En dit dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:04 schreef Seam het volgende:
Mooiste nummer aan het einde van een aflevering blijft natuurlijk Modern Love bij de finale van seizoen 1.
Aardig grap, maar ik ben geen fan van humor in muziek.quote:
Het is natuurlijk niet echt een grap, maar meer iets om de kwaliteiten van NPS te gebruiken in iets dergelijks. Het is gewoon leuk als eenmalig ding.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Aardig grap, maar ik ben geen fan van humor in muziek.
Helemaal mee eens, maar het is volgens mij het sfeertje wat er heerst in de eerste seizoenen. De karakters voeden bepaalde standaard emoties van kijkers.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik niet begrijp waarom deze serie zo populair was. Het is een goede 7, maar komt bij lange na niet in de buurt van de betere sitcoms als Friends, The Big Bang Theory en Malcolm in the Middle, Two and a Half Men, Modern Family, etc.
Sowieso is het geen echte dijenkletser, maar de momenten dat ik echt moest lachen, kwamen alleen in het eerste seizoen voor. Niet dat alleen het eerste seizoen goed is, maar de kwaliteit van deze serie wordt door velen ernstig overdreven naar mijn idee. Het is niets dat ik aan iemand die een leuke sitcom zoekt zou aanraden iig.
Het is natuurlijk een smaak ding ook. Malcolm in the Middle vond ik echt briljant geschreven, en was ook origineel. Modern Family vind ik gewoon leuk, en was in de eerste twee seizoenen m.i. echt grappig. Nu is het gewoon nog leuk, maar ook niet super grappig. Maar How I Met Your Mother probeert verder ook niet grappig te zijn. Dat is ook de reden dat het kijkbaar blijft. Het forceert niet. Echter, gezien de grote following, had ik dus verwacht dat het echt een van de toppers zou zijn. Maar het blinkt in niets uit. Het is niet origineel, het is niet super grappig het is niet bijster interessant, en de characters eveneens niet, het schrijfwerk heeft niets origineels laten zien en de thema's van de afleveringen zijn ook grotendeels hetzelfde. En de dialogen zijn ook van een matig niveau.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar het is volgens mij het sfeertje wat er heerst in de eerste seizoenen. De karakters voeden bepaalde standaard emoties van kijkers.
Moet zeggen dat ik de andere sitcoms die je noemt nou ook niet echt super vind, op Friends en de eerste seizoenen na dan van Big Bang en 2 and a half.
Ik denk dat het komt door het formaat met de vele flashbacks en verschillende verhaallijnen, daardoor is het sneller en leuker dan als Walden en Alan in de keuken zitten en langzaam aan een paar schuine opmerkingen maken die je allang zag aankomen,quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:33 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik niet begrijp waarom deze serie zo populair was. Het is een goede 7, maar komt bij lange na niet in de buurt van de betere sitcoms als Friends, The Big Bang Theory en Malcolm in the Middle, Two and a Half Men, Modern Family, etc.
Sowieso is het geen echte dijenkletser, maar de momenten dat ik echt moest lachen, kwamen alleen in het eerste seizoen voor. Niet dat alleen het eerste seizoen goed is, maar de kwaliteit van deze serie wordt door velen ernstig overdreven naar mijn idee. Het is niets dat ik aan iemand die een leuke sitcom zoekt zou aanraden iig.
Doel van een sitcom is natuurlijk wel dat je lacht. Dat heb ik echt zelden bij HIMYM. Zelfs in de latere seizoenen van Two and a Half Men moet ik nog wel eens lachen. HIMYM is wel interessant en blijft op zich wel boeien. Maar echt grappig is het niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:15 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door het formaat met de vele flashbacks en verschillende verhaallijnen, daardoor is het sneller en leuker dan als Walden en Alan in de keuken zitten en langzaam aan een paar schuine opmerkingen maken die je allang zag aankomen,
Perfect gezegd. Het is idd interessant/boeiend en de verhaal-lijnen zijn leuk. Maar er zitten geen echte sterke grappen in.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Doel van een sitcom is natuurlijk wel dat je lacht. Dat heb ik echt zelden bij HIMYM. Zelfs in de latere seizoenen van Two and a Half Men moet ik nog wel eens lachen. HIMYM is wel interessant en blijft op zich wel boeien. Maar echt grappig is het niet.
Nonsens, vooral seizoen 1 en 2 waren bij vlagen hilarisch. Dat kwam echter vooral door Barney, die nu hij met Robin heeft een stuk saaier is geworden. Een beetje hetzelfde als Chandler van Friends toen die met Monica kreeg.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef 2013 het volgende:
[..]
Perfect gezegd. Het is idd interessant/boeiend en de verhaal-lijnen zijn leuk. Maar er zitten geen echte sterke grappen in.
Ja ok, Barney was een uitzondering.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nonsens, vooral seizoen 1 en 2 waren bij vlagen hilarisch. Dat kwam echter vooral door Barney, die nu hij met Robin heeft een stuk saaier is geworden. Een beetje hetzelfde als Chandler van Friends toen die met Monica kreeg.
Overigens is Barney niet de enige sterke troef. Ik heb ook in een scheur gelegen om afleveringen als de Pineapple Incident, Robin Sparkles en de Slap Bet.
De serie loopt gewoon te lang en Ted is als hoofdpersonage niet sterk genoeg om interessant te blijven. Dat is het grootste euvel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |