Je hebt de claxon en de tyfoon.quote:
Net zoals de trams in amsterdam... tringelingelingling... TUUUUUUUUUUUUTquote:Op maandag 3 juni 2013 22:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Je hebt de claxon en de tyfoon.
Claxon is als toetertje en de tyfoon gebruik je bij gevaar om iets op grote afstand te alerteren.
Heb in Amsterdam nog nooit de tyfoon gehoord gelukkig!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:34 schreef blup het volgende:
[..]
Net zoals de trams in amsterdam... tringelingelingling... TUUUUUUUUUUUUT![]()
Moet je het belletje een keer negeren.....quote:Op maandag 3 juni 2013 22:36 schreef b2py het volgende:
[..]
Heb in Amsterdam nog nooit de tyfoon gehoord gelukkig!
Ik ga nooit met dat toeristenvervoer eigenlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 22:37 schreef blup het volgende:
[..]
Moet je het belletje een keer negeren.....
Je moet er ook niet in gaan zitten, je moet hem afsnijden ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik ga nooit met dat toeristenvervoer eigenlijk
Claxon en Typhoon in één filmpje bij één en dezelfde locquote:Op maandag 3 juni 2013 22:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Je hebt de claxon en de tyfoon.
Claxon is als toetertje en de tyfoon gebruik je bij gevaar om iets op grote afstand te alerteren.
jazekerquote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
heeft dat ding nou een personenwagen-toetertje aan boord.
een stoere loc die een wijventoeter heeft, zo zou ik het willen noemenquote:
Je verwacht een Fiat Punto te zien verschijnen zo ongeveer haha!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
heeft dat ding nou een personenwagen-toetertje aan boord. briljant!
Wacht, wat?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef ArnosL het volgende:
Kwam net op m'n Facebook langs, ik vond hem leuk gevonden
Ik dacht eerst dat er een autotje naar die BR stond te toeteren, toen ik tweede filmpje en geloofde ik het pasquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef ArnosL het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er een autotje naar die BR stond te toeteren, toen ik tweede filmpje en geloofde ik het pas
wehehequote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef ArnosL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |