Ik zal straks anders even zoeken als ik mij verveel op mijn werk.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het op die Tumblr stond waar ook de prachtige Anonymousmasker-foto's vandaan geplukt werden. Helaas werkt die link niet op de Internet Explorer 1.0 (oid) op mijn werk.
Maar alsnog bedankt, ik print gewoon deze uit
Hier staat er ook eentje tussenquote:Op maandag 3 juni 2013 08:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het op die Tumblr stond waar ook de prachtige Anonymousmasker-foto's vandaan geplukt werden. Helaas werkt die link niet op de Internet Explorer 1.0 (oid) op mijn werk.
Maar alsnog bedankt, ik print gewoon deze uit
Nou de quote is altijd een tekst, dus dan is het leuk en vestigt het de aandacht op zich, als het een mooi plaatje is met een tekst op het plaatje. Soort Droste-effect-quotequote:Op maandag 3 juni 2013 08:39 schreef Che_ het volgende:
Als het voor de Quote van de dag is, wat maakt het plaatje uit dan
en die hierboven?quote:Op maandag 3 juni 2013 08:42 schreef superworm het volgende:
[..]
Nou de quote is altijd een tekst, dus dan is het leuk en vestigt het de aandacht op zich, als het een mooi plaatje is met een tekst op het plaatje. Soort Droste-effect-quote
Die hier boven is primaquote:Op maandag 3 juni 2013 08:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en die hierboven?
kan niet meer zoeken , moet naar m'n werk, succes!
Nee, zit een paar kilometer tussen. Maar je kan het inderdaad beter in een ander topic deponeren.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:47 schreef aerdt het volgende:
Beetje off topic, maar ik ga donderdag voor 3 dagen naar Istanbul.
Nu ben ik online aan het zoeken voor een hotel en zie dat de meeste gelegen zijn in Sirkeci. Ik weet weinig van de stad, dus kan iemand me vertellen of dit op enige afstand is van Besiktas en Taksim Square. Heb weinig zin om 3 dagen traangas in te ademen...
Oh, en als iemand tips heeft voor een goed hotel
Is misschien iets te overdreven ja. Daarentegen zal het voor het land en deze regio wel van belang kunnen zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Stukje wereldgeschiedenis? Zou er nu echt zo veel gaan gebeuren?
Ik heb m'n twijfels.
Er zijn nog steeds mensen die protesteren.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb m'n twijfels.
Thanks! Ik dacht ik vraag het even hier aangezien een hoop mensen hier Istanbul kennen.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, zit een paar kilometer tussen. Maar je kan het inderdaad beter in een ander topic deponeren.
Zelf ga ik kijken of ik van de week ook naar Istanbul kan. Toch een stukje wereldgeschiedenis
die tekst daarachter:quote:Op maandag 3 juni 2013 08:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hier staat er ook eentje tussen
http://occupygezipics.tumblr.com/
[ afbeelding ]
TRV / Tips voor Istanbul #3quote:Op maandag 3 juni 2013 08:47 schreef aerdt het volgende:
Beetje off topic, maar ik ga donderdag voor 3 dagen naar Istanbul.
Nu ben ik online aan het zoeken voor een hotel en zie dat de meeste gelegen zijn in Sirkeci. Ik weet weinig van de stad, dus kan iemand me vertellen of dit op enige afstand is van Besiktas en Taksim Square. Heb weinig zin om 3 dagen traangas in te ademen...
Oh, en als iemand tips heeft voor een goed hotel
Gezien de massaliteit is het nu al geschiedenis in het 90-jarige bestaan van de Turkse republiek. Zelfs de bejaarden die veel gezien hebben spreken van een ongekend protest. Vanavond rond 21:00 zullen weer veel mensen de straat op gaan. Dit wordt aangekondigd met het slaan tegen pannen en potten en het knipperen van lichten. Mensen gaan spontaan de straten op en formeren op die manier stoeten die met vlaggen en trommels door de straten trekken richting centrale plekken als pleinen. De afgelopen dagen heb ik de opkomst alleen maar zien groeien.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb m'n twijfels.
Misschien wat persoonlijk,maar wat doe jij in Turkije?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gezien de massaliteit is het nu al geschiedenis in het 90-jarige bestaan van de Turkse republiek. Zelfs de bejaarden die veel gezien hebben spreken van een ongekend protest. Vanavond rond 21:00 zullen weer veel mensen de straat op gaan. Dit wordt aangekondigd met het slaan tegen pannen en potten en het knipperen van lichten. Mensen gaan spontaan de straten op en formeren op die manier stoeten die met vlaggen en trommels door de straten trekken richting centrale plekken als pleinen. De afgelopen dagen heb ik de opkomst alleen maar zien groeien.
Ja, gister kwamen er soldaten naar Adana die de politie moeten steunen...quote:Op maandag 3 juni 2013 09:32 schreef imanidiot het volgende:
Hmm schijnt dat het leger ingezet wordt.
https://twitter.com/VOT99/status/341235111775313920/photo/1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |