rood met wit... heeee fok red white armyyyyyyquote:Op maandag 3 juni 2013 00:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voelde vanaf het begin al een band, ja.. Of nou ja.. Rolladetouwtjes eigenlijk
[..]
Hihhihhihi
[ afbeelding ]
Met deze gedachte ga ik even op de wc zitten en tegeltjes kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
rood met wit... heeee fok red white armyyyyyy
En dit natuurlijkquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met deze gedachte ga ik even op de wc zitten en tegeltjes kijken
[..]
En dit natuurlijk
quote:
Zo popi ben ik niet hoor.quote:
Sorryquote:
quote:
Sta nog steeds in je top 10 toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik wel iig, ik heb nog een X:\chloroform mapje![]()
quote:
Waarom?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was tegeltjes aan het tellen.. Toen raakte ik de tel kwijt.. FML![]()
Oh laatst was ik paar plekken gezakt. Feels good dit.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja, iets gestegen sinds laatste update
Verveelde me op de wc.. Was lange zit en geen krantje/tijdschrift mee :$quote:
Gelukkig heb je het overleefd.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verveelde me op de wc.. Was lange zit en geen krantje/tijdschrift mee :$
Ik vind het fijn dat je daar blij mee bentquote:
Gewoon snakes spelen op je phonna totdat bloedcirculatie volledig afgesneden is en het van de pot afkomen een matter of life and death is.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik dat, meiske.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je daar blij mee bent
Nee, foon boven gelaten.. Was bang dat ik m in de plee zou laten vallen, dan issie stuk manquote:Op maandag 3 juni 2013 01:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Gewoon snakes spelen op je phonna totdat bloedcirculatie volledig afgesneden is en het van de pot afkomen een matter of life and death is.
Moest je dit nou per se delen? :/quote:Op maandag 3 juni 2013 00:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is echt fokt op G, zit ik daar een kwartier met mijn ellebogen op mij bovenbenen, is al het gevoel weg en zijn ze rood.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Gewoon snakes spelen op je phonna totdat bloedcirculatie volledig afgesneden is en het van de pot afkomen een matter of life and death is.
Hoe wou je dat voor elkaar krijgen ?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, foon boven gelaten.. Was bang dat ik m in de plee zou laten vallen, dan issie stuk man
quote:
Kleine boodschap hoor, don't worry.. Maar wel een lange kleine :$quote:Op maandag 3 juni 2013 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest je dit nou per se delen? :/
Met mijn spastische opvliegers kan het allemaalquote:
Schattig uiltje :$quote:Op maandag 3 juni 2013 01:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Kleine boodschap hoor, don't worry.. Maar wel een lange kleine :$
[..]
Met mijn spastische opvliegers kan het allemaal
quote:
Jaquote:
quote:
Get a room and boom boom!quote:
Met dat uiltje? Dat mag niet, want bestiality is frowned uponquote:
Doe liever boom boom met jou.quote:
Volstrekt begrijpelijk..... zoiets moois dat als mij gemaakt wordt moet je ook vooral niet willen laten lopen!quote:
Oud en seniel he... dan komen dat soort vragen eerderquote:
Posts die zo ineens BAM uit de lucht komen vallen brengen mij in de war, jaquote:Op maandag 3 juni 2013 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oud en seniel he... dan komen dat soort vragen eerder![]()
Waarom las ik onderbroeken ipv onderbroken?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Posts die zo ineens BAM uit de lucht komen vallen brengen mij in de war, ja
Ik heb een strikt post-ritme.. Als die onderbroken wordt, weet ik niet meer waar ik het moet zoeken :$
Maar je zal het ongetwijfeld herkennen, toch?
A dirty mind is a joy forever, isn't itquote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom las ik onderbroeken ipv onderbroken?
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom las ik onderbroeken ipv onderbroken?
Wat is er nou weer walgelijk aan onderbroeken?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever, isn't it
Walgelijk ben je
Ehh oke, laat maar.. ik heb mijn antwoord alquote:
Ja, da wou'k zeggah ja :$quote:Op maandag 3 juni 2013 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou weer walgelijk aan onderbroeken?
[..]
Ehh oke, laat maar.. ik heb mijn antwoord al
Dat mag jij zeggen .. omdat sis-bromancequote:Op maandag 3 juni 2013 01:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, da wou'k zeggah ja :$
"Mag ik dat zeggon?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |