Ik bak nog even wat gambas voor je en daarna ga je maar lekker slapen.quote:
Was eigenlijk een reactie op whquote:
Tempting ...quote:Op maandag 3 juni 2013 00:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik bak nog even wat gambas voor je en daarna ga je maar lekker slapen.
Oh, mevrouw cock block is er, laat maar weer zittenquote:Op maandag 3 juni 2013 00:24 schreef Dqod het volgende:
Gor, jij vuige donder.. Zit je sis nou te hosselen?
Nee hoor, go ahead.. Sis is ge-sis-zoned bij mequote:Op maandag 3 juni 2013 00:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, mevrouw cock block is er, laat maar weer zitten.
Waarom noemen jullie elkaar eigenlijk sis?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor, go ahead.. Sis is ge-sis-zoned bij me
Vanwege de rolladesquote:Op maandag 3 juni 2013 00:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom noemen jullie elkaar eigenlijk sis?
Ze is de zus die ik nooit gehad heb, een lege plek in m'n hart heeft zij weten op te vullen (no pun)quote:Op maandag 3 juni 2013 00:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
quote:
En dat ja.. Hete.. Met superkrachtenquote:
Ze waren voorheen lezzy sistahs. Dan ben je voor altijd sisquote:Op maandag 3 juni 2013 00:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
True.. eigenlijk al vanaf het beginquote:Op maandag 3 juni 2013 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor, go ahead.. Sis is ge-sis-zoned bij me
Ik las "no puni".quote:Op maandag 3 juni 2013 00:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze is de zus die ik nooit gehad heb, een lege plek in m'n hart heeft zij weten op te vullen (no pun)
Nee, doe dat maar niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was eigenlijk een reactie op whMaar ik eet chocola.. dus weinig spannends
![]()
Yum yum zou er wel ingaan, maar aangezien daar alles de schuld van is.. weet ik niet of dat zo'n goed idee is.
Had daarnet een handje met chips (zeezout en zwarte peper). :$quote:Op maandag 3 juni 2013 00:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, doe dat maar niet.Verder niks in huis begrijp ik?
Toch een diepe band met je, een zekere bromancequote:Op maandag 3 juni 2013 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True.. eigenlijk al vanaf het begin
Ik zit vanavond zonder, jaquote:
Gewoon gaan op een enkele maaltijd per dag.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had daarnet een handje met chips (zeezout en zwarte peper). :$
En eigenlijk mag ik dus ook niet meer eten.
Truequote:Op maandag 3 juni 2013 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toch een diepe band met je, een zekere bromance
*Klabatsquote:
Deze week was dat wel de normale gang van zaken.. alleen doordat ik best lichamelijke arbeid verricht eet ik dan 2-3 borden avondeten en dat is dan alles op een dag, omdat ik brood ultiem vies vind.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon gaan op een enkele maaltijd per dag.
Ik wil het niet ordinair maken, maar je mag mijn ani wel als puni gebruiken.quote:
Dan is het goed :$quote:Op maandag 3 juni 2013 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
*Klabats
Wel een zachte, tedere klabats hoor
Zou dit in je oor schreeuwen terwijl ik je ani bewerkquote:Op maandag 3 juni 2013 00:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil het niet ordinair maken, maar je mag mijn ani wel als puni gebruiken.
Kom hier jij gekke sis :$quote:
Damnquote:Op maandag 3 juni 2013 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
eet ik dan 2-3 borden avondeten en dat is dan alles op een dag
quote:
Oh ja, als je geen brood eet dan kun je natuurlijk niets anders eten.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze week was dat wel de normale gang van zaken.. alleen doordat ik best lichamelijke arbeid verricht eet ik dan 2-3 borden avondeten en dat is dan alles op een dag, omdat ik brood ultiem vies vind.
Dat vind ik eigenlijk normaler dan wit brood lekkerder vinden dan bruin brood.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze week was dat wel de normale gang van zaken.. alleen doordat ik best lichamelijke arbeid verricht eet ik dan 2-3 borden avondeten en dat is dan alles op een dag, omdat ik brood ultiem vies vind.
Donkerbruin brood.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk normaler dan wit brood lekkerder vinden dan bruin brood.
Kutvocht.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:43 schreef Dqod het volgende:
Brood, bah.. Voelt vies in je mond
In b4..... alles, eigenlijk
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou dit in je oor schreeuwen terwijl ik je ani bewerk
[ afbeelding ]
[..]
Kom hier jij gekke sis :$
Ja, maar alleen als ik echt de hele dag heb gewerkt en lekker eten heb.quote:
Ik heb er gewoon geen zin in en geen tijd voor om iets anders te verzinnen.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, als je geen brood eet dan kun je natuurlijk niets anders eten.
Zelfde golflengte welquote:Op maandag 3 juni 2013 00:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk normaler dan wit brood lekkerder vinden dan bruin brood.
Doorgaans net zo makkelijk weg te drinken als waterquote:
Altijd tochquote:
Je hoeft het ook niet zelf uit te vinden hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen zin in en geen tijd voor om iets anders te verzinnen.
quote:
Zolang deze sc bestaat alquote:Op maandag 3 juni 2013 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doorgaans net zo makkelijk weg te drinken als water
[..]
Altijd toch
Nou ja soms drink ik weleens zo'n Goedemorgen en dat is wel lekkerquote:Op maandag 3 juni 2013 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet zelf uit te vinden hoor.![]()
Muesli, fruityoghurt, ontbijtgranen, crackers, beschuit. Zo veel mogelijkheden.
Smerig wijf ben je.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doorgaans net zo makkelijk weg te drinken als water
[..]
Altijd toch
Ik voelde vanaf het begin al een band, ja.. Of nou ja.. Rolladetouwtjes eigenlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang deze sc bestaat al
[..]
Nou ja soms drink ik weleens zo'n Goedemorgen en dat is wel lekker
Hihhihhihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |