*Klabatsquote:
Deze week was dat wel de normale gang van zaken.. alleen doordat ik best lichamelijke arbeid verricht eet ik dan 2-3 borden avondeten en dat is dan alles op een dag, omdat ik brood ultiem vies vind.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon gaan op een enkele maaltijd per dag.
Ik wil het niet ordinair maken, maar je mag mijn ani wel als puni gebruiken.quote:
Dan is het goed :$quote:Op maandag 3 juni 2013 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
*Klabats
Wel een zachte, tedere klabats hoor
Zou dit in je oor schreeuwen terwijl ik je ani bewerkquote:Op maandag 3 juni 2013 00:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil het niet ordinair maken, maar je mag mijn ani wel als puni gebruiken.
Kom hier jij gekke sis :$quote:
Damnquote:Op maandag 3 juni 2013 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
eet ik dan 2-3 borden avondeten en dat is dan alles op een dag
quote:
Oh ja, als je geen brood eet dan kun je natuurlijk niets anders eten.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze week was dat wel de normale gang van zaken.. alleen doordat ik best lichamelijke arbeid verricht eet ik dan 2-3 borden avondeten en dat is dan alles op een dag, omdat ik brood ultiem vies vind.
Dat vind ik eigenlijk normaler dan wit brood lekkerder vinden dan bruin brood.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze week was dat wel de normale gang van zaken.. alleen doordat ik best lichamelijke arbeid verricht eet ik dan 2-3 borden avondeten en dat is dan alles op een dag, omdat ik brood ultiem vies vind.
Donkerbruin brood.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk normaler dan wit brood lekkerder vinden dan bruin brood.
Kutvocht.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:43 schreef Dqod het volgende:
Brood, bah.. Voelt vies in je mond
In b4..... alles, eigenlijk
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou dit in je oor schreeuwen terwijl ik je ani bewerk
[ afbeelding ]
[..]
Kom hier jij gekke sis :$
Ja, maar alleen als ik echt de hele dag heb gewerkt en lekker eten heb.quote:
Ik heb er gewoon geen zin in en geen tijd voor om iets anders te verzinnen.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, als je geen brood eet dan kun je natuurlijk niets anders eten.
Zelfde golflengte welquote:Op maandag 3 juni 2013 00:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk normaler dan wit brood lekkerder vinden dan bruin brood.
Doorgaans net zo makkelijk weg te drinken als waterquote:
Altijd tochquote:
Je hoeft het ook niet zelf uit te vinden hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen zin in en geen tijd voor om iets anders te verzinnen.
quote:
Zolang deze sc bestaat alquote:Op maandag 3 juni 2013 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doorgaans net zo makkelijk weg te drinken als water
[..]
Altijd toch
Nou ja soms drink ik weleens zo'n Goedemorgen en dat is wel lekkerquote:Op maandag 3 juni 2013 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet zelf uit te vinden hoor.![]()
Muesli, fruityoghurt, ontbijtgranen, crackers, beschuit. Zo veel mogelijkheden.
Smerig wijf ben je.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doorgaans net zo makkelijk weg te drinken als water
[..]
Altijd toch
Ik voelde vanaf het begin al een band, ja.. Of nou ja.. Rolladetouwtjes eigenlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang deze sc bestaat al
[..]
Nou ja soms drink ik weleens zo'n Goedemorgen en dat is wel lekker
Hihhihhihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |