SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
If onlyquote:Op zondag 2 juni 2013 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de eerste tekenen van teveel seks.
Gebakken, zodat eenieder van jullie een stukje van mij bij jullie dragen, alvorens jullie het weer uitpoepenquote:
Watquote:
Jullie lekkere wijven spannen allemaal samen en laten ons erbuiten.quote:
Ik zou een tatoeage laten zetten met je as erin hoor!!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
Goeie TT![]()
[..]
If only
Sowieso, teveel seks.. Onmogelijk
[..]
Gebakken, zodat eenieder van jullie een stukje van mij bij jullie dragen, alvorens jullie het weer uitpoepen
[..]
Wat
Ik ben geen lekker wijf en dus gaat je conclusie al ten onder voor die is uitgevaren!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie lekkere wijven spannen allemaal samen en laten ons erbuiten.
Omdat ik de TS ben natuurlijkquote:
Ok, dan bakken we 1 kant op en de andere kant mag gecremeerd worden voor de as :$quote:Op zondag 2 juni 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou een tatoeage laten zetten met je as erin hoor!!
Jij bent de enige die dat zegt.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben geen lekker wijf en dus gaat je conclusie al ten onder voor die is uitgevaren!
Te weinig seks kan ook.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
Goeie TT![]()
[..]
If only
Sowieso, teveel seks.. Onmogelijk
[..]
Ik dacht dat ik je sleutelbeen kreegquote:Gebakken, zodat eenieder van jullie een stukje van mij bij jullie dragen, alvorens jullie het weer uitpoepen
Tenzij je gevoel ook in de rest van je lichaam verdwijnt.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef Dqod het volgende:
Maar nee, sorry. Het is al weer weg, dus ik blijf nog even denk ik![]()
Dat dusquote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te weinig seks kan ook.
[..]
Ik dacht dat ik je sleutelbeen kreeg
Als ik het gevoel in mijn tong verloor, dan bleef ik niet rustig fokken denk ikquote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je gevoel ook in de rest van je lichaam verdwijnt.
Iddquote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te weinig seks kan ook.
[..]
Ik dacht dat ik je sleutelbeen kreeg
Gelukkigquote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan bakken we 1 kant op en de andere kant mag gecremeerd worden voor de as :$
Maar nee, sorry. Het is al weer weg, dus ik blijf nog even denk ik![]()
Nee hoor, er zijn er genoeg die het met mij eens zijnquote:
Als je zaterdag mee gaat zal ik je niet meer raar vinden deze maandquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben geen lekker wijf en dus gaat je conclusie al ten onder voor die is uitgevaren!
Jaloerse wijven enzo.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee hoor, er zijn er genoeg die het met mij eens zijn
quote:
Dat is geen discussie dat is een fact of life.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef Dqod het volgende:
Oh, gaan we de "vrouwenzijnjaloersomdatzeeenanderevrouwlelijkvinden" discussie starten?
Dudequote:Op zondag 2 juni 2013 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is geen discussie dat is een fact of life.
Ok manquote:Op zondag 2 juni 2013 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is geen discussie dat is een fact of life.
quote:
Tenzij een kerel er wat van zegt, dan springen al die wijven er als één man bovenop. Want zo zijn ze dan ook wel weer.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef Dqod het volgende:
Oh, gaan we de "vrouwenzijnjaloersomdatzeeenanderevrouwlelijkvinden" discussie starten?
Dit heeft overigens geen betrekking op Huppel, voordat daar nog een shitstorm over komt
Kan ik me voorstellen. Kijk die sexy kwabjes.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloers geworden.. Wil haar looks
Dat jaquote:Op zondag 2 juni 2013 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Tenzij een kerel er wat van zegt, dan springen al die wijven er als één man bovenop. Want zo zijn ze dan ook wel weer.
En helemaal geschoren.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan ik me voorstellen. Kijk die sexy kwabjes.
Ik ben al bezig met de tondeuse!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloers geworden.. Wil haar looks
Beetje een misogynistische nasmaak in m'n mond gekregen :$quote:Op zondag 2 juni 2013 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Tenzij een kerel er wat van zegt, dan springen al die wijven er als één man bovenop. Want zo zijn ze dan ook wel weer.
Ze heeft vast een prachtig innerlijk, dat wil ik ookquote:Op zondag 2 juni 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Kijk die sexy kwabjes.
Wil je mij ook even scheren dan? M'n hoofd dus ehquote:
Ik vind een bj volstaan om van je punten af te raken.quote:
Nina, 18 jaar uit Wieringerwerf heeft zich speciaal voor jou geschoren...quote:
Dat woord moest ik ff opzoeken. Logisch dat ik het niet kende, ik ben verre van een vrouwenhater.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
Beetje een misogynistische nasmaak in m'n mond gekregen :$
Ow nou dan heb ik er 1quote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind een bj volstaan om van je punten af te raken.
[..]
Nina, 18 jaar uit Wieringerwerf heeft zich speciaal voor jou geschoren...
Bel haar nu op 0909-924256
Dat begrijp ik. Maar je hebt nog een lange weg te gaan. Zo'n soort van make-over programma waarin je dan steeds mooier wordt van binnen.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze heeft vast een prachtig innerlijk, dat wil ik ook
quote:
Ik acht de kans dat het een volle punt word heel klein hoorquote:
Wel vrij oppervlakkig bezig iig met je generaliserende posts, just sayin', nofi enzo :$quote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat woord moest ik ff opzoeken. Logisch dat ik het niet kende, ik ben verre van een vrouwenhater.
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar je hebt nog een lange weg te gaan. Zo'n soort van make-over programma waarin je dan steeds mooier wordt van binnen.
[..]
Wat je maar wilt honingquote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
Wil je mij ook even scheren dan? M'n hoofd dus eh
Date in de planning?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat het een volle punt word heel klein hoor
Ze zei honing tegen mequote:
Ookquote:
Deze post getuigt ervan dat jij ver boven zulk gedrag staat.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:43 schreef Dqod het volgende:
Wel vrij oppervlakkig bezig iig met je generaliserende posts, just sayin', nofi enzo :$
Mgoed, ik kap dit vast af, want eigenlijk voel ik me veel te goed voor discussies, vooral rond dit tijdstip
Als het is om iemand van het mannelijke geslacht af te zeiken dan zijn ze ineens verenigd ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Als jij dat graag wil denken, wie ben ik om je dan tegen te houdenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze post getuigt ervan dat jij ver boven zulk gedrag staat.
Ga jij ook ff lekker oppervlakkig doen en generaliseren, jij vrouwenhater!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Als het is om iemand van het mannelijke geslacht af te zeiken dan zijn ze ineens verenigd ja.
Roy is een liefhebber.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jij ook ff lekker oppervlakkig doen en generaliseren, jij vrouwenhater!
Dat sowiesoquote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het is om iemand van het mannelijke geslacht af te zeiken dan zijn ze ineens verenigd ja.
Ik word boos van vrouwen en heb het liefste angry-sex met ze.. Ben IK nu de misogyniste?quote:
Ik snap dat niet he.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vechten?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word boos van vrouwen en heb het liefste angry-sex met ze.. Ben IK nu de misogyniste?
Maar nee ok, ik zou ophouden zei ik, dus waar zullen we het eens over gaan hebben :$
En hoi Fera
Zeg jij nu dat ik geen smaak heb? Nou!!!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap dat niet he.
Net als hier op FOK! in dat KPD dames naakt topic. Stel je voor dat je daar eens zegt dat je iemand niet zo mooi/lekker/geil/aantrekkelijk vindt. Dan heb je meteen ruzie met alles en iedereen. Een eigen mening mag niet meer gevormd worden lijkt wel.
Zeg ik dat als vrouw dan ben ik jaloers en zeg jij het als man dan heb je geen smaak.
Ondertussen moeten we dus allemaal geilen op dikke gedrochten die eigenlijk alleen maar "aantrekkelijk" worden gevonden omdat ze foto's van hun kut posten.
Hoiquote:
Zullen we het hebben over knappe blonde meisjes?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word boos van vrouwen en heb het liefste angry-sex met ze.. Ben IK nu de misogyniste?
Maar nee ok, ik zou ophouden zei ik, dus waar zullen we het eens over gaan hebben :$
En hoi Fera
Met wie heb je nou weer ruzie gekregenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap dat niet he.
Net als hier op FOK! in dat KPD dames naakt topic. Stel je voor dat je daar eens zegt dat je iemand niet zo mooi/lekker/geil/aantrekkelijk vindt. Dan heb je meteen ruzie met alles en iedereen. Een eigen mening mag niet meer gevormd worden lijkt wel.
Zeg ik dat als vrouw dan ben ik jaloers en zeg jij het als man dan heb je geen smaak.
Ondertussen moeten we dus allemaal geilen op dikke gedrochten die eigenlijk alleen maar "aantrekkelijk" worden gevonden omdat ze foto's van hun kut posten.
Als het om voetbal gaat iig al nietquote:Op zondag 2 juni 2013 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ik geen smaak heb? Nou!!!
Ik stem voor.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zullen we het hebben over knappe blonde meisjes?
Niemand want ik heb geen zin in gezeik. Dus ik bekijk dat topic en slik mijn misselijkheid weer door als ik weer een foto van het gedrocht zie.quote:
Goffedomme kom hier dan geakkkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie nemen we als voorbeeld?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Zullen we het hebben over knappe blonde meisjes?
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand want ik heb geen zin in gezeik. Dus ik bekijk dat topic en slik mijn misselijkheid weer door als ik weer een foto van het gedrocht zie.
Ik lijd in stilte
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goffedomme kom hier dan geakkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wie nemen we als voorbeeld?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nu ben ik nieuwsgierig wie jij bedoelt.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Niemand want ik heb geen zin in gezeik. Dus ik bekijk dat topic en slik mijn misselijkheid weer door als ik weer een foto van het gedrocht zie.
Ik lijd in stilte
Knetterquote:
Ah.quote:
Je bent ze zat?quote:
Graag!quote:
Lelijke wijvenquote:
Elizabeth Mitchell?quote:
Ja sorry hoor.quote:
Ik heb nog geen plaatjeszoekskillz zoals jijquote:Op zondag 2 juni 2013 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lelijke wijven
Ok sorry, kon het niet laten :$
[..]
Elizabeth Mitchell?
Wat doen ze?quote:
Hoort erbij, hoort erbij.quote:
Dat soort topics is het ultieme bewijs dat over smaak niet valt te twisten én dat sommige mannen van alles roepen om een tiet te kunnen zien.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja sorry hoor.
Ik snap gewoon niet dat je in dat topic maar moet blijven roepen dat alle posters zo mooi enz zijn. Naar mijn mening zijn er maar een paar met een echt mooi lijf en die worden ondergesneeuwd doorfoto's en die blijven maar komen omdat iedereen daar met "hmm lekker hoor, wil ik wel meer van sien
" op reageert
En daarom kom ik niet in fototopicsquote:Op zondag 2 juni 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.
Ik snap gewoon niet dat je in dat topic maar moet blijven roepen dat alle posters zo mooi enz zijn. Naar mijn mening zijn er maar een paar met een echt mooi lijf en die worden ondergesneeuwd doorfoto's en die blijven maar komen omdat iedereen daar met "hmm lekker hoor, wil ik wel meer van sien
" op reageert
Je doet je best, that's what countsquote:Op zondag 2 juni 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plaatjeszoekskillz zoals jij
Amenquote:
Maar er wordt wel verwacht dat iedereen dezelfde smaak heeft. Ik geloof zelfs dat er een boodschap van de mods staat dat je geen kritiek mag geven. Nou sorry hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort topics is het ultieme bewijs dat over smaak niet valt te twisten én dat sommige mannen van alles roepen om een tiet te kunnen zien.
Lief toch!!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Broederruzie, als een gek de trap op en af rennen, opeens op me springen etc
Ik zo heel af en toe als ik ff een egoboost nodig hebquote:Op maandag 3 juni 2013 00:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
En daarom kom ik niet in fototopics
[..]
Je doet je best, that's what counts
[..]
Amen
Zoals ik het begrijp is de lijn meer van 'als je het niks vindt, zeg dan ook niks'. Dan blijven de complimenten vanzelf over. Dat is in elk geval de theorie.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar er wordt wel verwacht dat iedereen dezelfde smaak heeft. Ik geloof zelfs dat er een boodschap van de mods staat dat je geen kritiek mag geven. Nou sorry hoor.
Dat eerste is waar, dat tweede weet ik nog niet zeker.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:02 schreef Fera het volgende:
Je kan toch ook gewoon niet reageren als iets je smaak niet is? Of ben ik nu weer achterlijk.
Daarom kijk ik 's ochtends nooit in de spiegelquote:Op maandag 3 juni 2013 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar er wordt wel verwacht dat iedereen dezelfde smaak heeft. Ik geloof zelfs dat er een boodschap van de mods staat dat je geen kritiek mag geven. Nou sorry hoor.
[..]
Lief toch!!
[..]
Ik zo heel af en toe als ik ff een egoboost nodig heb![]()
Meer dan mijn best kan ik niet doen he
Die van mij zijn over het algemeen ook wel rustig, weet niet wat ze de laatste paar dagen hebben.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die van mij zijn al 9 en (soms) iets rustiger
Dit forum (lees: internet) ontleent haar bestaansrecht aan de laagdrempeligheid om als een mongool je mening te verkondigen over alles dat los en vast zit. De betreffende reeks is een goede afspiegeling van het hele forum.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:02 schreef Fera het volgende:
Je kan toch ook gewoon niet reageren als iets je smaak niet is? Of ben ik nu weer achterlijk.
Dat ligt er aan wat voor fotoquote:Op maandag 3 juni 2013 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet als ik een foto zou posten?
True. Dat doe ik toch ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:02 schreef Fera het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is de lijn meer van 'als je het niks vindt, zeg dan ook niks'. Dan blijven de complimenten vanzelf over. Dat is in elk geval de theorie.
Er staan veel tegenstrijdigheden in. Je mag wel je mening geven maar alleen als die positief is!quote:Voordat je reageert
• Geef op een normale manier je reactie op een foto. Je blijk van waardering of opbouwende kritiek waar de poster ook wat mee kan. • Geen gezeik op de persoon of een lichaam dat je niet aan staat • Geen overdreven slijmreacties van het kaliber 'ik wil je neuken' • Je bent niet verplicht om op een foto te reageren. Als je een foto niks vindt, reageer dan gewoon niet. • Je mening geven is nog steeds prima, maar gewoon normaal aub. • Geen onderlinge discussies en reacties op anderen. Reageer op de foto's, en verder niet. Toch discussiëren? Dat mag in het slowchat topic, maar niet hier. Elke niet inhoudelijke post is een overtreding, met note en daarna ontzegging KPD rechten tot gevolg.
Die van mij zijn een jaar of 14 en knokken nog steeds bijna dagelijks.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:03 schreef -Miauw- het volgende:
Die van mij zijn al 9 en (soms) iets rustiger
In de verte hoor ik André Hazes zingen: 'Ik heb de zomer in mijn bol'quote:Op maandag 3 juni 2013 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij zijn over het algemeen ook wel rustig, weet niet wat ze de laatste paar dagen hebben.
Klopt, klopt.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit forum (lees: internet) ontleent haar bestaansrecht aan de laagdrempeligheid om als een mongool je mening te verkondigen over alles dat los en vast zit. De betreffende reeks is een goede afspiegeling van het hele forum.
Inb4: zal ik je ego eens even boostenquote:Op maandag 3 juni 2013 00:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom kijk ik 's ochtends nooit in de spiegel
Mijn egoboost krijg ik door mezelf onzedelijk te betasten en/of te laten betasten :$
Euhmquote:
André Hazes, daar heb ik ook wel een mening over.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
In de verte hoor ik André Hazes zingen: 'Ik heb de zomer in mijn bol'
FL?quote:
Hier eigenlijk ook welquote:Op maandag 3 juni 2013 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die van mij zijn een jaar of 14 en knokken nog steeds bijna dagelijks.
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inb4: zal ik je ego eens even boosten
[..]
Euhm
Het was er warm en druk, ik zat langs een lege kruk.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In de verte hoor ik André Hazes zingen: 'Ik heb de zomer in mijn bol'
Die Marc is echt een oetlul.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand die ook naar ik heb HET nog nooit gedaan kijkt?
Die marc is 48, hij date met linda. Linda ziet er uit alsof ze 25 is??? Klopt dat?
Hoi.quote:
Ik las dit op een verkeersexamen-manierquote:Op maandag 3 juni 2013 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Die marc is 48, hij date met linda. Linda ziet er uit alsof ze 25 is??? Klopt dat?
Omdat het anoniem is, laagdrempelig is en zonder consequenties is.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef Fera het volgende:
Klopt, klopt.
Ik zie het nut alleen niet zo. Je kan wel een mening hebben over iets wat je lelijk vindt, maar door het te verkondigen kun je alleen iemand (potentieel) kwetsen. Waarom zou je het dan doen?
Dat je het recht hebt op een mening, betekent niet dat het altijd juist is om die uit te spreken.
Antwoord A Marc is kansloos, dit gaat niks worden.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
De komende 5 jaar wordt het waarschijnlijk niet minder. Sterkte.quote:
Wil je okselhaar wel zienquote:Op maandag 3 juni 2013 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik stel me nu voor wat voor foto ik zou posten.
* -Miauw- met Amsterdams accentquote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
André Hazes, daar heb ik ook wel een mening over.
Nou wat ik vooral jammer vind is dat ik weet dat er mensen zijn die nu roepen dat ze diverse posters daar leuk/lekker/geil/whatever vinden puur en alleen om meer foto's te krijgen.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, klopt.
Ik zie het nut alleen niet zo. Je kan wel een mening hebben over iets wat je lelijk vindt, maar door het te verkondigen kun je alleen iemand (potentieel) kwetsen. Waarom zou je het dan doen?
Dat je het recht hebt op een mening, betekent niet dat het altijd juist is om die uit te spreken.
Ja, ik ben net een mens.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:08 schreef -Miauw- het volgende:
* -Miauw- met Amsterdams accent
Dat kan. En jij hebt overal een mening over volgens mijn.
Is dat de motivatie om mensen te kwetsen en kut over zichzelf te laten voelen?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat het anoniem is, laagdrempelig is en zonder consequenties is.
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
* -Miauw- met Amsterdams accent
Dat kan. En jij hebt overal een mening over volgens mijn.
Gelukkig niet nee, ben te jong voor kids.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat de motivatie om mensen te kwetsen en kut over zichzelf te laten voelen?
Misschien begrijp ik het internet nog niet.
Je neemt aan dat mensen de consequenties overzien van hetgeen ze posten. Dat is niet het geval. Ik kan op geen enkele manier beoordelen hoe iets wat ik post op jou, of ieder ander, overkomt.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:08 schreef Fera het volgende:
Is dat de motivatie om mensen te kwetsen en kut over zichzelf te laten voelen?
Misschien begrijp ik het internet nog niet.
Maar wat bereik je er dan mee? Dat de users minder gaan posten omdat niet iedereen het geweldig vindt of ...?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou wat ik vooral jammer vind is dat ik weet dat er mensen zijn die nu roepen dat ze diverse posters daar leuk/lekker/geil/whatever vinden puur en alleen om meer foto's te krijgen.
Achter hun rug om worden er heel andere dingen gezegd.
Ik denk dat als je mensen toe laat om te zeggen dat ze een foto en/of poster niks vinden (wel op een normale manier) er meer wordt bereikt. En dat het uiteindelijk ook minder kwetsend zal zijn.
Moest beetje giechelen, welquote:
Ja zijn gangetje, geen zin hebben in werken morgen enz. Moet er ook niet aan denken om kid te hebben nuquote:Op maandag 3 juni 2013 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, ben te jong voor kids.![]()
Verder alles redelijk goed, maar het kan stukken beter. Met jou?
quote:
Misschien een idee om het in die reeks te vragen?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat Marc kansloos is weet ik maar hoe oud is die Linda?
Ok, hoe weelderig wil je het hebben? Dan weet ik hoe lang ik moet stoppen met mijn oksels scherenquote:
Ja, eigenlijk wel. Omdat ik misschien niet het onderscheid maak tussen een forum in het echte leven. In die zin in ieder geval niet. Het gaat nog steeds om mensen.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je neemt aan dat mensen de consequenties overzien van hetgeen ze posten. Dat is niet het geval. Ik kan op geen enkele manier beoordelen hoe iets wat ik post op jou, of ieder ander, overkomt.
Ik sowieso niet. Tot nu toe erger ik me alleen maar aan kinderen.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja zijn gangetje, geen zin hebben in werken morgen enz. Moet er ook niet aan denken om kid te hebben nu
Nu zijn er mensen die keihard worden uitgelachen omdat ze zichzelf letterlijk bloot geven. De mensen die ze uitlachen zijn ook de mensen die tegen de posters zeggen dat ze mooi en lekker enz zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat bereik je er dan mee? Dat de users minder gaan posten omdat niet iedereen het geweldig vindt of ...?
Uiteindelijk wel. Het verschil is dat je in het echte leven een persoon tegenover je hebt staan/zitten. Op een forum is het niks meer dan een nick en een UI. Dat doet toch wat als het gaat om wederzijds respect.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:11 schreef Fera het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Omdat ik misschien niet het onderscheid maak tussen een forum in het echte leven. In die zin in ieder geval niet. Het gaat nog steeds om mensen.
Hmmm, daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu zijn er mensen die keihard worden uitgelachen omdat ze zichzelf letterlijk bloot geven. De mensen die ze uitlachen zijn ook de mensen die tegen de posters zeggen dat ze mooi en lekker enz zijn.
Hoe denk jij dat die posters zichzelf voelen als ze dat ontdekken? Als ze ontdekken dat de clos-ups van hun kut enz worden rondgestuurd om belachelijk gemaakt te worden?
DAAROM vind ik die hele je moet poeslief doen methode niet werken.
Jij hebt gewoon naaktfoto's zonder okselhaar?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:13 schreef -Miauw- het volgende:
Okselhaar, naaktfoto's, de combinatie maakt me een beetje nerveus
Was herhaling, morgen nieuwe afleveringquote:Op maandag 3 juni 2013 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien een idee om het in die reeks te vragen?
Wat heeft ie vandaag gedaan btw?
Schreeuwende kinderen op straat en openbare plekkenquote:Op maandag 3 juni 2013 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sowieso niet. Tot nu toe erger ik me alleen maar aan kinderen.
(niet alle kinderen overigens)
Ah, ik ben benieuwdquote:Op maandag 3 juni 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was herhaling, morgen nieuwe aflevering
Duidelijk niet iemand die in de jaren '70 al bewust met porno bezig was. Prijs jezelf gelukkig.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:13 schreef -Miauw- het volgende:
Dat is ook zo. Je verliest het menselijke dan een beetje uit het oog.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Het verschil is dat je in het echte leven een persoon tegenover je hebt staan/zitten. Op een forum is het niks meer dan een nick en een UI. Dat doet toch wat als het gaat om wederzijds respect.
Ik weet niet, wat voor kleur is het?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, hoe weelderig wil je het hebben? Dan weet ik hoe lang ik moet stoppen met mijn oksels scheren
Voor jou zou ik m'n oksels wel scherenquote:Op maandag 3 juni 2013 00:13 schreef -Miauw- het volgende:
Hotpinkquote:Op maandag 3 juni 2013 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, wat voor kleur is het?
Ik heb de jaren '70 niet heel bewust meegemaakt en ik denk dat porno toen wel the last thing on my mind was jaquote:Op maandag 3 juni 2013 00:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk niet iemand die in de jaren '70 al bewust met porno bezig was. Prijs jezelf gelukkig.
Nee, je trekt de verkeerde conclusie omdat je halverwege in een gesprek binnen komt vallenquote:
Preciesquote:Op maandag 3 juni 2013 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon naaktfoto's zonder okselhaar?
In de trein.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Schreeuwende kinderen op straat en openbare plekken
Geen sterke focus op een tepel in je mond indertijd?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb de jaren '70 niet heel bewust meegemaakt en ik denk dat porno toen wel the last thing on my mind was ja
Het is ook een vraag.quote:
Daar leek het even opquote:Op maandag 3 juni 2013 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, je trekt de verkeerde conclusie omdat je halverwege in een gesprek binnen komt vallen
Jij hebt naaktfoto's?quote:
En moeders die dan niks doenquote:Op maandag 3 juni 2013 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
In de trein.Geen ontspanning/ontsnapping mogelijk.
Ik ben het slachtoffer van flesvoedingquote:Op maandag 3 juni 2013 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen sterke focus op een tepel in je mond indertijd?
Ik heb nooit borstvoeding gehadquote:Op maandag 3 juni 2013 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen sterke focus op een tepel in je mond indertijd?
Carebear.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Exotisch.5 cm lang.
Check deze sexy beer:
[ afbeelding ]
Ah, er vallen een hoop stukjes op hun plaats nu.quote:
Oehlala sex on legs!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Exotisch.5 cm lang.
Check deze sexy beer:
[ afbeelding ]
Moeders die boos worden op onschuldige shoppers die klappen krijgen van de kids van moedersquote:
Deze man is mijn voorbeeld.. Ik ga ook voor deze look.. T is zowel butch als femininequote:Op maandag 3 juni 2013 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Exotisch.5 cm lang.
Check deze sexy beer:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 3 juni 2013 00:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben het slachtoffer van flesvoeding
Laatst een groepje Twentse huismoeders die zelf al giebelend en pratend voor een hoop lawaai zorgde. Alsof hun bezigheden en avonturen in het weekend zó spectaculair waren dat iedereen het maar moest horen. Nobody cares.quote:
quote:
Oh?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, er vallen een hoop stukjes op hun plaats nu.
Sorry :$quote:Op maandag 3 juni 2013 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Laatst een groepje Twentse huismoeders die zelf al giebelend en pratend voor een hoop lawaai zorgde. Alsof hun bezigheden en avonturen in het weekend zó spectaculair waren dat iedereen het maar moest horen. Nobody cares.
Oh god, zou dat het zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Volgens mij vind ik daarom borsten nu zo uhm leuk
quote:
soso true.!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Laatst een groepje Twentse huismoeders die zelf al giebelend en pratend voor een hoop lawaai zorgde. Alsof hun bezigheden en avonturen in het weekend zó spectaculair waren dat iedereen het maar moest horen. Nobody cares.
Jij bent veel spannender dan die pitjes met ''modieuze'' brillen.quote:
Alleen moeilijk met al het kutvocht uit dat borsthaar wassen.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze man is mijn voorbeeld.. Ik ga ook voor deze look.. T is zowel butch als feminine
Heb een make-over gehadquote:Op maandag 3 juni 2013 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent veel spannender dan die pitjes met ''modieuze'' brillen.
Neuh, met jou heb ik liever andere gesprekken.quote:
Teringquote:Op maandag 3 juni 2013 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen moeilijk met al het kutvocht uit dat borsthaar wassen.
Wauw, graphicquote:Op maandag 3 juni 2013 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen moeilijk met al het kutvocht uit dat borsthaar wassen.
Ik zou met je mee huilen.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb een make-over gehad
Nee, ok.. Ik lieg :$
Zou huilen als ik m'n semi-lange lokken en korte rokjes moest missen
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, met jou heb ik liever andere gesprekken.
Ik ben zo blij dat je die laatste A ook met een hoofdletter schrijftquote:Op maandag 3 juni 2013 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is maandag!!!!!!!!!
Morgen naar de ArenA
They're the best M.I's :$quote:
Zou je me liefkozend door m'n pitjes-haar kroelen en zeggen dat het allemaal wel goedkomt?quote:
Dat hoort gewoon zoquote:Op maandag 3 juni 2013 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zo blij dat je die laatste A ook met een hoofdletter schrijft
Harde struggler hoor, met squirters datenquote:
Het is even schrikken de eerste keer.quote:
Slaap lekkerquote:
Klopt! Maar ik heb bijvoorbeeld een collega die het na 7 jaar nog niet kanquote:
Weltrusten.quote:
Ik voel je broquote:Op maandag 3 juni 2013 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harde struggler hoor, met squirters daten
[..]
Het is even schrikken de eerste keer.
Wat ben jij rond dit tijdstip met touwen in de weer danquote:Op maandag 3 juni 2013 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
Het is laat, ik kan echt nergens een touw aan vast knopen
Ja, want aan je lange lokken trekken in vurige momenten is er dan niet meer bij.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
They're the best M.I's :$
[..]
Zou je me liefkozend door m'n pitjes-haar kroelen en zeggen dat het allemaal wel goedkomt?
De eerste keer is even apart jaquote:Op maandag 3 juni 2013 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harde struggler hoor, met squirters daten
[..]
Het is even schrikken de eerste keer.
Was ik maar met touwen in de weerquote:Op maandag 3 juni 2013 00:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel je bro![]()
[..]
Wat ben jij rond dit tijdstip met touwen in de weer dan
Dan heb je het over de discotheekquote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan heb je het over de discotheek![]()
Is het woord 'discotheek' eigenlijk nog wel van deze tijd?
Gelukkig was dit slechts theoretisch gebabbelquote:Op maandag 3 juni 2013 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, want aan je lange lokken trekken in vurige momenten is er dan niet meer bij.
Wat ben jij met die touwen van plan jongemanquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig was dit slechts theoretisch gebabbel
Oh ik dacht dat het over een squirtende vrouw gingquote:Op maandag 3 juni 2013 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje
[..]
Alleen heb ik niet echt borsthaar.
Verlegen geworden, maar een vurig gevoel in mijn lendenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Niiiiiiiiiiiksquote:Op maandag 3 juni 2013 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat ben jij met die touwen van plan jongeman
Dat ook ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over een squirtende vrouw ging
Schavuit, schobbejak, vlegel.. Over de knie moet jequote:
.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Maar vertel eens over die eerste keer.
Kom danquote:Op maandag 3 juni 2013 00:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schavuit, schobbejak, vlegel.. Over de knie moet je
Walgelijke aanname, wordt verworpen :$quote:
Denken? Was daquote:Op maandag 3 juni 2013 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Walgelijke aanname, wordt verworpen :$
Mensen gaan denken weet je
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verlegen geworden, maar een vurig gevoel in mijn lendenenDat moet dan maar eens geblust worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Denken is overrated, that's what it isquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat moet dan maar eens geblust worden.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denken is overrated, that's what it is![]()
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Helaas moet ik je in vuur en vlam achterlaten, ik ga mijn accu opladen en mijn bedje beklimmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Helaas moet ik je in vuur en vlam achterlaten, ik ga mijn accu opladen en mijn bedje beklimmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Helaas moet ik je in vuur en vlam achterlaten, ik ga mijn accu opladen en mijn bedje beklimmen.Zal het vlammetje zo wel even eigenhandig doven danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker alvast iig![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal het vlammetje zo wel even eigenhandig doven dan
Ghegheghe. (dit is geen vunzig lachje, totaal niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker alvast iig![]()
Slaap zacht Dqopje
En andere wezens.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ghegheghe. (dit is geen vunzig lachje, totaal niet)
Slaap zacht Dqopje
En andere wezens.![]()
Have a gay night
Ben jij vrij morgen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee, moet gewoon werken. Maar mijn ogen deden pijn van lenzen en heb ze dus even laten rusten voor het slapen gaanquote:![]()
![]()
dqop nog aanwezig?
Ik heb een plaatje nodig die zegt: You're crazy and I like it!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
dqop nog aanwezig?
Ik heb een plaatje nodig die zegt: You're crazy and I like it!
Oh ja, ik ging pissen :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Heldinquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Erg hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kruis danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mogguh. Weeeeekend
. Zaterdag weer beginnen
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Jaloerrrrrs! Moet weer aan het werk maar als ik naar mijn bankrekening kijk, vraag ik me af waarom ik nog gaquote:Op maandag 3 juni 2013 08:27 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Weeeeekend
. Zaterdag weer beginnen
.
With the stars as her umbrella![]()
Maar ik moet zaterdag weer beginnen voor 6 dagenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaloerrrrrs! Moet weer aan het werk maar als ik naar mijn bankrekening kijk, vraag ik me af waarom ik nog ga. Ja mijn bankrekening is ook meer met rode dan met zwarte inkt gedrukt
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Aargh 6 dagen! Is dat standaard voor jou oid?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar ik moet zaterdag weer beginnen voor 6 dagen. Ja mijn bankrekening is ook meer met rode dan met zwarte inkt gedrukt
.
Ik heb het mijn bankrekening verboden om over te springen in rood
With the stars as her umbrella![]()
6 dagen werken 4 vrijquote:Op maandag 3 juni 2013 09:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aargh 6 dagen! Is dat standaard voor jou oid?
Ik heb het mijn bankrekening verboden om over te springen in rood. 2 ochtend, 2 middag en 2 nacht.
Ik niet en heb daarnaast ook nog een creditcard.
Ik voel met je mee.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Lquote:La
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Yes, het is weer maandag.. we mogen weerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je werkt 6 dagen en in ploegendienst en nog sta je rood?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar ik moet zaterdag weer beginnen voor 6 dagen. Ja mijn bankrekening is ook meer met rode dan met zwarte inkt gedrukt
.
Dan doe je m.i. iets verkeerd
![]()
![]()
ik hoop hem vanavond te gebruiken, zaterdag was ik te laat wakker om nog naar de winkel te kunnenquote:![]()
![]()
6 dagen werken, 4 dagen vrij zei hij volgens mij..... dus niet 6 dagen per weekquote:Op maandag 3 juni 2013 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je werkt 6 dagen en in ploegendienst en nog sta je rood?Dan doe je m.i. iets verkeerd
![]()
![]()
Oja goed punt, maar dan nog.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
6 dagen werken, 4 dagen vrij zei hij volgens mij..... dus niet 6 dagen per week![]()
Topquote:Op maandag 3 juni 2013 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoop hem vanavond te gebruiken, zaterdag was ik te laat wakker om nog naar de winkel te kunnen
Dat het toestel branded is betekent overigens niet dat het ook gesimlocked is trouwens.
Zoja geef even een gil dan bel ik tiemobijl wel ff
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2013 10:06:21 ]![]()
T-mobile toestellen zijn eigenlijk nooit meer gelocked.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat het toestel branded is betekent overigens niet dat het ook gesimlocked is trouwens.
Zoja geef even een gil dan bel ik tiemobijl wel ff![]()
ik heb met mijn nokia 5800 wel gehadquote:Op maandag 3 juni 2013 10:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
T-mobile toestellen zijn eigenlijk nooit meer gelocked.
of was het die n97
Ennieweej het moet gewoon kunnen klaar...![]()
Maar dat was nog in de oertijd.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb met mijn nokia 5800 wel gehad
of was het die n97
Ennieweej het moet gewoon kunnen klaar...![]()
Dat kan dan toch niet andersquote:Op maandag 3 juni 2013 10:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij uit de oertijd komt![]()
Bij mensen werkt dat anders. Een telefoon van 5 jaar is bejaard. Bij mensen zitten 30-ers in de bloei van hun leven.quote:![]()
oh zo... oke, ik laat het wel weten, je bent de eerste die ik whatsappquote:Op maandag 3 juni 2013 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoja geef even een gil dan bel ik tiemobijl wel ff![]()
![]()
dankjequote:Op maandag 3 juni 2013 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mensen werkt dat anders. Een telefoon van 5 jaar is bejaard. Bij mensen zitten 30-ers in de bloei van hun leven.![]()
![]()
Ik heb vannacht op de grond geslapen... ik lijk wel een oud wrak manquote:Op maandag 3 juni 2013 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mensen werkt dat anders. Een telefoon van 5 jaar is bejaard. Bij mensen zitten 30-ers in de bloei van hun leven.![]()
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 3 juni 2013 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo... oke, ik laat het wel weten, je bent de eerste die ik whatsapp![]()
![]()
why?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vannacht op de grond geslapen... ik lijk wel een oud wrak man![]()
Zoals een eigen huis hebben en hypotheek enz moeten betalen?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je werkt 6 dagen en in ploegendienst en nog sta je rood?Dan doe je m.i. iets verkeerd
[b]AirwiN schreef [/b]
Op de grond geslapenquote:
Baaaaad idea
Maar vanavond jongennieuw bed wordt tussen 11:00 en 14:00 bezorgd
![]()
Dus vanaf uiterlijk 3 uur lig jij vanuit je nieuwe bed te FOK!ken?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op de grond geslapen
Baaaaad idea
[b]AirwiN schreef [/b]
het leven is simpel als je nog thuis woontquote:Op maandag 3 juni 2013 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals een eigen huis hebben en hypotheek enz moeten betalen?![]()
![]()
dus je had gisteren het oude al uit elkaar gehaald ofzo? doosquote:Op maandag 3 juni 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op de grond geslapen
Baaaaad idea
![]()
![]()
Ik ga morgen naar de ArenA![]()
![]()
Zo blij
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee ik moet werken tot 17:00quote:Op maandag 3 juni 2013 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus vanaf 3 uur lig jij vanuit je nieuwe bed te FOK!ken?
we eten om 17:00 want om 17:45 begint de avondvierdaagse
Dan moet ik IJkje nog bellen, want bijpraten moet echt even.
En dan vanavond ga ik wel ergens prinses op de erwt spelen![]()
![]()
IJkje bellen kan ook vanuit bedquote:Op maandag 3 juni 2013 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik moet werken tot 17:00
we eten om 17:00 want om 17:45 begint de avondvierdaagse
Dan moet ik IJkje nog bellen, want bijpraten moet echt even.
En dan vanavond ga ik wel ergens prinses op de erwt spelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat moest wel anders kon ik de muur niet schilderen enzo.... en nu kon ik lekker alles even schoonmaken en soppenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
dus je had gisteren het oude al uit elkaar gehaald ofzo? doos![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoofd raakt kussen = coma
dat snap je wel![]()
Ik hoop het voor je meis!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
oh hele opknapbeurt gehad, goed bezigquote:Op maandag 3 juni 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat moest wel anders kon ik de muur niet schilderen enzo.... en nu kon ik lekker alles even schoonmaken en soppen![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Yes, het is weer maandag.. we mogen weerJij zegt het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vast wel... matrasbodem 20 cm, matras 26 dikquote:Dank jequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja alleen nog even gordijnen scoren en een andere lampde tv ophangen aan de muur en dan komt de rest later wel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: