SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
If onlyquote:Op zondag 2 juni 2013 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de eerste tekenen van teveel seks.
Gebakken, zodat eenieder van jullie een stukje van mij bij jullie dragen, alvorens jullie het weer uitpoepenquote:
Watquote:
Jullie lekkere wijven spannen allemaal samen en laten ons erbuiten.quote:
Ik zou een tatoeage laten zetten met je as erin hoor!!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
Goeie TT![]()
[..]
If only
Sowieso, teveel seks.. Onmogelijk
[..]
Gebakken, zodat eenieder van jullie een stukje van mij bij jullie dragen, alvorens jullie het weer uitpoepen
[..]
Wat
Ik ben geen lekker wijf en dus gaat je conclusie al ten onder voor die is uitgevaren!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie lekkere wijven spannen allemaal samen en laten ons erbuiten.
Omdat ik de TS ben natuurlijkquote:
Ok, dan bakken we 1 kant op en de andere kant mag gecremeerd worden voor de as :$quote:Op zondag 2 juni 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou een tatoeage laten zetten met je as erin hoor!!
Jij bent de enige die dat zegt.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben geen lekker wijf en dus gaat je conclusie al ten onder voor die is uitgevaren!
Te weinig seks kan ook.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
Goeie TT![]()
[..]
If only
Sowieso, teveel seks.. Onmogelijk
[..]
Ik dacht dat ik je sleutelbeen kreegquote:Gebakken, zodat eenieder van jullie een stukje van mij bij jullie dragen, alvorens jullie het weer uitpoepen
Tenzij je gevoel ook in de rest van je lichaam verdwijnt.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef Dqod het volgende:
Maar nee, sorry. Het is al weer weg, dus ik blijf nog even denk ik![]()
Dat dusquote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te weinig seks kan ook.
[..]
Ik dacht dat ik je sleutelbeen kreeg
Als ik het gevoel in mijn tong verloor, dan bleef ik niet rustig fokken denk ikquote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je gevoel ook in de rest van je lichaam verdwijnt.
Iddquote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te weinig seks kan ook.
[..]
Ik dacht dat ik je sleutelbeen kreeg
Gelukkigquote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan bakken we 1 kant op en de andere kant mag gecremeerd worden voor de as :$
Maar nee, sorry. Het is al weer weg, dus ik blijf nog even denk ik![]()
Nee hoor, er zijn er genoeg die het met mij eens zijnquote:
Als je zaterdag mee gaat zal ik je niet meer raar vinden deze maandquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben geen lekker wijf en dus gaat je conclusie al ten onder voor die is uitgevaren!
Jaloerse wijven enzo.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee hoor, er zijn er genoeg die het met mij eens zijn
quote:
Dat is geen discussie dat is een fact of life.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef Dqod het volgende:
Oh, gaan we de "vrouwenzijnjaloersomdatzeeenanderevrouwlelijkvinden" discussie starten?
Dudequote:Op zondag 2 juni 2013 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is geen discussie dat is een fact of life.
Ok manquote:Op zondag 2 juni 2013 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is geen discussie dat is een fact of life.
quote:
Tenzij een kerel er wat van zegt, dan springen al die wijven er als één man bovenop. Want zo zijn ze dan ook wel weer.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef Dqod het volgende:
Oh, gaan we de "vrouwenzijnjaloersomdatzeeenanderevrouwlelijkvinden" discussie starten?
Dit heeft overigens geen betrekking op Huppel, voordat daar nog een shitstorm over komt
Kan ik me voorstellen. Kijk die sexy kwabjes.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloers geworden.. Wil haar looks
Dat jaquote:Op zondag 2 juni 2013 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Tenzij een kerel er wat van zegt, dan springen al die wijven er als één man bovenop. Want zo zijn ze dan ook wel weer.
En helemaal geschoren.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan ik me voorstellen. Kijk die sexy kwabjes.
Ik ben al bezig met de tondeuse!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloers geworden.. Wil haar looks
Beetje een misogynistische nasmaak in m'n mond gekregen :$quote:Op zondag 2 juni 2013 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Tenzij een kerel er wat van zegt, dan springen al die wijven er als één man bovenop. Want zo zijn ze dan ook wel weer.
Ze heeft vast een prachtig innerlijk, dat wil ik ookquote:Op zondag 2 juni 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Kijk die sexy kwabjes.
Wil je mij ook even scheren dan? M'n hoofd dus ehquote:
Ik vind een bj volstaan om van je punten af te raken.quote:
Nina, 18 jaar uit Wieringerwerf heeft zich speciaal voor jou geschoren...quote:
Dat woord moest ik ff opzoeken. Logisch dat ik het niet kende, ik ben verre van een vrouwenhater.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
Beetje een misogynistische nasmaak in m'n mond gekregen :$
Ow nou dan heb ik er 1quote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind een bj volstaan om van je punten af te raken.
[..]
Nina, 18 jaar uit Wieringerwerf heeft zich speciaal voor jou geschoren...
Bel haar nu op 0909-924256
Dat begrijp ik. Maar je hebt nog een lange weg te gaan. Zo'n soort van make-over programma waarin je dan steeds mooier wordt van binnen.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze heeft vast een prachtig innerlijk, dat wil ik ook
quote:
Ik acht de kans dat het een volle punt word heel klein hoorquote:
Wel vrij oppervlakkig bezig iig met je generaliserende posts, just sayin', nofi enzo :$quote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat woord moest ik ff opzoeken. Logisch dat ik het niet kende, ik ben verre van een vrouwenhater.
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar je hebt nog een lange weg te gaan. Zo'n soort van make-over programma waarin je dan steeds mooier wordt van binnen.
[..]
Wat je maar wilt honingquote:Op zondag 2 juni 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
Wil je mij ook even scheren dan? M'n hoofd dus eh
Date in de planning?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat het een volle punt word heel klein hoor
Ze zei honing tegen mequote:
Ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |