Cool. Geen dank.quote:
Nope die ken ik ook wel.quote:
Fluit hem ff in via vocaroo.com dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nope die ken ik ook wel.
Hij is ook gewoon onvindbaar, terwijl ik hem zo na kan fluiten.
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:20 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Beste FOK!kers,
Ik zoek een lied dat ik redelijk vaak op Radio 538 Ibiza hoor. Het is een melodieus dance/house/electro achtig lied zonder tekst. Meer kan ik er niet over zeggen, eigenlijk.
?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1R0YK9jCyVX
Maar dan iets hoger.
Deze?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:20 schreef Mastertje het volgende:
Ik zoek een nummer, waarin theorie examenvragen van het CBR in de remix zitten. Iemand ooit gehoord? Vond het wel hilarisch
Je link doet het niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef Nyaz het volgende:
HEY MENSEN,
https://www.facebook.com/(...)74134&type=2&theater
Wie weet welke lied dit is, ik zoek het al voor maanden.
Melodie gaat zo: bobling down nieuwe shit, wees stil draai een rondje blblabla
Geen uur/tijd?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:54 schreef Tropanzia het volgende:
Gisteren voor het eerst op SLAM FM gehoord. Plaatje is dus vrij nieuw.
Ik hoor een rap met daarin wat stijlen uit de jaren 50 vermengd. Of een soort can-can achtig iets.
De rapper zingt ook iets van: Bang Bang Bang.
Het lied is erg afwisselend qua tempo. De ene keer heel snel, de andere keer aardig sloom.
Nee, ik weet het niet meer precies. Rond 14:30 denk ik. Maar weet het niet zeker.quote:
Misschien dat 'ie hier tussen staat?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee, ik weet het niet meer precies. Rond 14:30 denk ik. Maar weet het niet zeker.
Denk dat iemand het lied sowieso wel kent hier, zo te horen was het wel een potentiële hit.
Ja, toevallig zag ik ''Bang Bang'' staan. Van Will.I.am. dusquote:Op maandag 24 juni 2013 21:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien dat 'ie hier tussen staat?
http://www.relisten.nl/playlists/slamfm/23-06-2013.html
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:25 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja, toevallig zag ik ''Bang Bang'' staan. Van Will.I.am. dus![]()
Haha bedankt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:08 schreef bl_henkie2 het volgende:
Hoi,
Trio van drie meiden (is het K3? geen flauw idee) vrolijke nederlandtaling liedje, zingen iets in de trant van "de dj draait op volle toeren", weet iemand wat het is?
Bijna welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:14 schreef bl_henkie2 het volgende:
Thanks, dat was de juiste richting. Het blijkt Diep In de Nacht te zijn van dezelfde groep.![]()
Volgens mij zit jij 24 uur per dag op deze topic
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef vosss het volgende:
Onze LompeHork (je weet wel die ene mod) zoekt het volgende liedje:
Klik!
Is er iemand die weet welke nummer dit is?
Bedankt alvast want ik heb een abo gekregen
quote:
En ondertussen luistert deze baas Radio Bendeleider en drinkt hij een witbiertje met een lekkere frituursnack.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef ChatGirl het volgende:
Het zal donroyco weer eens niet zijn die het antwoord als eerste heeft
Wacht wat? Is RB weer in der luft?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En ondertussen luistert deze baas Radio Bendeleider en drinkt hij een witbiertje met een lekkere frituursnack.
Deze?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vanochtend hoorde ik een cover van een happy hardcore nummer, maar ben vergeten welk nummer dit nou exact was. Mannelijke gitarist.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:52 schreef Faazz het volgende:
Ik zoek dat stuk van Hans Teeuwen waarbij hij in één van zijn shows helemaal compleet kapot los gaat op zijn piano. Briljant stukje is dat, kan hem niet vinden helaas. Weet iemand van welke show dat is?
Haha nee, dit is van de nieuwste show. Die ik bedoel is van een oudere.. In het begin doet hij nog enigszins normaal maar na een tijd gaat ie echt met gebalde vuisten het klavier te lijfquote:
Ik denk van Met een Breierdeck of Hard en Zielig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:03 schreef Faazz het volgende:
[..]
Haha nee, dit is van de nieuwste show. Die ik bedoel is van een oudere.. In het begin doet hij nog enigszins normaal maar na een tijd gaat ie echt met gebalde vuisten het klavier te lijf
Nee helaas niet. Is echt zo'n classic happy hardcore nummertje....quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:46 schreef SGYENZO het volgende:
Zoek een liedje.
Hij is van de nieuwe Fanta-Commercial waarin zo'n poppetje een domino maakt met o.a. zn hond.
EDIT:
Dankje!quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:17 schreef the85mc het volgende:
Hoi, ik zoek een vrij recent nummer (tenminste ik denk dat het vrij nieuw is.) Het is een pop/rock achtig nummer en een man zingt in het refrein af en toe 'Desire'. Het is niet desire van U2.
Graag gedaanquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:19 schreef defamai het volgende:
Ik zoek een track, waarin een hele reeks Amerikaanse staten worden opgenoemd, per twee, gevolgd door een tekst in de richting van "I don't really know you, but I think I'm falling for you" oid.
BVD!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:55 schreef genakt het volgende:
Ik zoek een nummer van volgens mij coldplay iets in die trand. Dat er een vent over straat loopt die langzaam onzichtbaar word.
Iemand ?
With You van Matt Simons.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:56 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek een nummer met erin 'on the other side'. Ik geloof i've been waiting for you on the other side. Het is een rustig nummer.
The Heat Is On van Glenn Freyquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik hoorde op de radio. Volgens mij een vrij oud nummer, jaren 80. Wat ik me herinner is dat er gezongen wordt: The beat goes/is on, en dan oowoohoo, oohwoohoo, en er wordt nog iets gezegd van it turns out the right way. Lijkt een beetje George Michael-achtig..
Zombie Nation?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:45 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik zoek:
Er zit naar mijn weten geen tekst in, maar het heeft wel een zeer herkenbaar deuntje. Dat bouwt langzaam op en gaat dan steeds sneller in een tijd van 6sec ofzo. Typische goaltune
Beetje dance-achtig, elektronisch.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:21 schreef Rivalo het volgende:
Vanaf 13:33. Het is in ieder geval een bekend klassiek stuk, maar ik ben de naam kwijt
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:50 schreef sonnyspek het volgende:
Ik zoek een ongelofelijk bekend Frans liedje (Tour de france is er weer he), het gaat over verliefdheid en op het begin zegt ie volgens mij dat hij in een grasveld loopt.
Ongelofelijk vaag, ik weet het...
Gokje:quote:Op zondag 30 juni 2013 17:44 schreef sunmoonstar het volgende:
Gister was ik op een feest (80's 90's maar ook wel hits van nu) en daar werd op een gegeven moment een soort carnavalsnummer gedraaid, geheel instrumentaal.. Het begon de eerste 40 sec. met enkel trompetgeluid, en dit 'solo-stukje' werd halverwege het nummer nog eens herhaald...
Ik weet, het is vaag, maar ik hoop dat iemand me kan helpen!!
Nee helaas! Het was meer echt van die mee-hos muziekquote:
Jaaaa, zelf gevonden inmiddels dankzij een ander topic!!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:48 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Nee helaas! Het was meer echt van die mee-hos muziek
Het deed me een beetje hieraan denken maar niet alles komt overeen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:52 schreef Ceades96 het volgende:
Hooggeachte medefokkers,
Ik zoek een liedje/clip op youtube maar ben helaas de naam vergeten..
zooo vervelend is dat hebben jullie vast ook wel eens gehad!
Verenigd u, en help mij dezen mooie en zeer excentrieke clip te vinden,
Type: liedje
Genre: beetje spacy pop achtig
Info: in de clip wonen een stel jongeren 4 jongens 1 meisje (volgensmij) in een stadje, ze hebben de grootste lol op hun bmx en fietsen overal en nergens, het volgende wat ik weet is dat ze stoppen en ze een warzone een paar kilometer verderop zien, ze leven dus in een oorlogsgebied
en het allerlaatse wat ik me kan herinneren dat een jonge met een andere jonge slaande ruzie krijgt op zijn werk, een soort burger restaurant ofzo..
Het zou mega super zijn als we deze clip gezamelijk op gaan zoeken!
XX Celine~!
Deze toevallig?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:19 schreef Ceades96 het volgende:
haha nee dat is hem helaas niet
info:
4 jongens 1 meisje
bmx, denk aan de outskirts van een grote stad..
ze leken amerikaans, een jonge werkte er bij een soort mac donals achtig iets, het was laat en hij moest nog de bezem door te tent halen, toen kwamen die vrienden daar binnen en begon een jongen met hem te vechten, meisje moest huilen, het is denk ik een liedje uit circa 2008 en als ik midnight city luister van m83 moet ik steeds aan dit liedje denken..
het moet bijna wel ergens in het buitenland zijn geschoten of die warzone (kleine vuurzeetjes) zijn special effects geweest.
X
Coldplay - god put a smile upon your face?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:55 schreef genakt het volgende:
Ik zoek een nummer van volgens mij coldplay iets in die trand. Dat er een vent over straat loopt die langzaam onzichtbaar word.
Iemand ?
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef Ceades96 het volgende:
Nee nog steeds niet =(
focus op het oorlogsgebied en de ruzie op het einde van de clip!
stuur suggesties wel gewoon in als je denk dat het die zijn!
voor nu alvast super bedankt jongens!!
de jongeren zijn rond de 15-16 volgensmij
Kus
Arcade Firequote:
Yes! dat is hemquote:
http://q-music.nl/nieuws/niels-geusebroek-doet-rainbow-skyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vanochtend hoorde ik een cover van een happy hardcore nummer, maar ben vergeten welk nummer dit nou exact was. Mannelijke gitarist.
Leuke coverquote:Op maandag 1 juli 2013 09:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
http://q-music.nl/nieuws/niels-geusebroek-doet-rainbow-sky
Dit was hem voor degene die het willen weten.
una paloma blanca?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef casper019 het volgende:
weet iemand miss de naam van
ik krijg het niet uit mn hoofd van
''pa ra ra ra ra da ramba......''
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef casper019 het volgende:
of deze?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef casper019 het volgende:
Dat is em niet, maar die was ik vergeten en is ook erg leuk thx!quote:
Haha ik kerkende de zanger aan z'n stem: Jasper Vergeer! En met google kom ik dan op deze:quote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef bhm het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet vanaf 0.41
Alleen zanger en titel van het nummer graag
Hartelijk dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |