Maar bby :$quote:
Godver. Zo makkelijk op de tenen getrapt.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind dat wel tof eigenlijk.![]()
Ik moest samenwerken met een collega die de baas ging roepen omdat ik zei: "Ja, maar dat vind jij."
Hij was gekrenkt, niet normaal.
Gelezen. Note geplaatst en gebruiker voorgedragen om gebanned te worden.quote:
Echt he.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Godver. Zo makkelijk op de tenen getrapt.
JA NATUURLIJK WAT IS DAT NOU WEER VOOR RETORISCHE VRAAGquote:
wa?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Ga voor friet. [ afbeelding ]
Ja maar Limburgers zijn toch nergens van gediend. Preutse provincie van de eeuw.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Echt he.Ik had dat ook in een Limburgse kroeg, dat iemand een ongeloofwaardig verhaal vertelde en ik zei: "Ach man, flikker toch op.
" Ging die hele kroeg collectief aan me uitleggen dat ze daar niet van gediend waren.
wa?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Ga voor friet. [ afbeelding ]
okquote:Op zondag 2 juni 2013 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA NATUURLIJK WAT IS DAT NOU WEER VOOR RETORISCHE VRAAG
zuuk t niequote:
Mwa, ik heb er wel wat dames ontmoet die wel erg smakelijk waren. Maar voor de rest lijkt het allemaal een beetje apart.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar Limburgers zijn toch nergens van gediend. Preutse provincie van de eeuw.
quote:
<3quote:
Wat doe je ook in Limburg?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Echt he.Ik had dat ook in een Limburgse kroeg, dat iemand een ongeloofwaardig verhaal vertelde en ik zei: "Ach man, flikker toch op.
" Ging die hele kroeg collectief aan me uitleggen dat ze daar niet van gediend waren.
Sinds dat ik dat in de praktijk heb meegemaakt weet ik dat zowat elke vader daar lid is van de Nationalsozialistische Niederlandische Arbeiterspartei.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Limburgers zijn geen mensen, dat denk je maar
Ordinair, zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |