Oke, dit is niet lullig bedoeld, maar zij doet mij aan jou denken.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind haar wel raar gezicht hebben.
[ afbeelding ]
Goede wenkies.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit was hij vroeger:
[ afbeelding ]
Zelfde idee, worden vaak door elkaar gehaald, maar The Prestige is toch net iets beter dan The Illusionist.quote:
Van dat boek?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:04 schreef Fascination het volgende:
Wie gaat er mee met mij naar Spijt the movie?
Ja.quote:
Kans op third base ?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:04 schreef Fascination het volgende:
Wie gaat er mee met mij naar Spijt the movie?
Nee, sorry.quote:
Bij jou wel, ja.quote:
Is het slechter dan Koning van Katoren ? (En for the record, toen ik meegevraagd werd voor Koning van Katoren werd het home run, true storyquote:
dacht dat je dat al wistquote:
Neequote:
quote:
Ik weet zelfs niet eens waar over het gaat..quote:
Ah ok, dat kan ook.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet eens waar over het gaat..![]()
Maar ik vond de woordkeuze wel grappig
Euhh, ik zou zeggen orale seks, maar dan kom je niet echt uit met een home run.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is third base eigenlijk bij lesbo's?
Geen idee, lijkt me niet erg goed iig.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:11 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Is het slechter dan Koning van Katoren ? (En for the record, toen ik meegevraagd werd voor Koning van Katoren werd het home run, true story, maar wat een kkfilm zeg
)
Want daar heb je een knuppel voor nodig?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh, ik zou zeggen orale seks, maar dan kom je niet echt uit met een home run.
Quiz.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:15 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind slechte Nederlandse films altijd wel geinig.
Heb enorm genoten van De Gulle Minnaar die een tijdje geleden op tv was.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:15 schreef Id_do_her het volgende:
Bestaan er ook goede Nederlandse films?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:15 schreef Id_do_her het volgende:
Je kent mijn ervaringen daarmee. Laat maar dan..quote:Op zondag 2 juni 2013 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh, ik zou zeggen orale seks, maar dan kom je niet echt uit met een home run.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |