Ja, dat. Zapte er langsquote:Op zondag 2 juni 2013 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]pls
" Het staat hier heel toevallig op "
Ik vind Christina Hendricks in Mad Men leuker.quote:
JE PLAATJE WERK NIET DAAROM VOOR JOUquote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok.
[ afbeelding ]
Laat me je troosten met seks
Snap jequote:
Zit poep op d'r schouder.quote:
Das rtlquote:
Ja, net zoals sky zeker.quote:
spraytanquote:
eerlijk, ik vind haar niet lelijkquote:
Beetje gayquote:Op zondag 2 juni 2013 22:58 schreef Fascination het volgende:
Wat vinden jullie van deze boy?
[ afbeelding ]
is dat maik de boer met haarquote:Op zondag 2 juni 2013 22:58 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wanne homo.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:58 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje apart.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:58 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
gelijk ook een van de betere uitgezochtquote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind haar wel raar gezicht hebben.
[ afbeelding ]
Is er TR gemacht ja?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Wat willen jullie nu met de OP? Dacht dat de vaste niet meer hoefde, maar niet iedereen is het daar mee eens?
De meningen daarover verschillen, vandaar mijn verzoek om een poll. Mijn indruk is dat een handvol users de OP erg graag weg wil hebben, de zwijgende meerderheid het geen biet boeit, en dat een handvol oldschoolers voor nostalgische redenen gewoon een OP template willen hebben,quote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Wat willen jullie nu met de OP? Dacht dat de vaste niet meer hoefde, maar niet iedereen is het daar mee eens?
Liever The Prestige.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:01 schreef Montelly het volgende:
Iemand gisteren The Illusionist gezien? toffe film
Ja met make up ziet ze er stuk beter uit logisch.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
gelijk ook een van de betere uitgezocht
Ahw.quote:
Even kijken, is dat Christina Bale>?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |