Is er TR gemacht ja?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Wat willen jullie nu met de OP? Dacht dat de vaste niet meer hoefde, maar niet iedereen is het daar mee eens?
De meningen daarover verschillen, vandaar mijn verzoek om een poll. Mijn indruk is dat een handvol users de OP erg graag weg wil hebben, de zwijgende meerderheid het geen biet boeit, en dat een handvol oldschoolers voor nostalgische redenen gewoon een OP template willen hebben,quote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Wat willen jullie nu met de OP? Dacht dat de vaste niet meer hoefde, maar niet iedereen is het daar mee eens?
Liever The Prestige.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:01 schreef Montelly het volgende:
Iemand gisteren The Illusionist gezien? toffe film
Ja met make up ziet ze er stuk beter uit logisch.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
gelijk ook een van de betere uitgezocht
Ahw.quote:
Even kijken, is dat Christina Bale>?quote:
Oke, dit is niet lullig bedoeld, maar zij doet mij aan jou denken.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind haar wel raar gezicht hebben.
[ afbeelding ]
Goede wenkies.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit was hij vroeger:
[ afbeelding ]
Zelfde idee, worden vaak door elkaar gehaald, maar The Prestige is toch net iets beter dan The Illusionist.quote:
Van dat boek?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:04 schreef Fascination het volgende:
Wie gaat er mee met mij naar Spijt the movie?
Ja.quote:
Kans op third base ?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:04 schreef Fascination het volgende:
Wie gaat er mee met mij naar Spijt the movie?
Nee, sorry.quote:
Bij jou wel, ja.quote:
Is het slechter dan Koning van Katoren ? (En for the record, toen ik meegevraagd werd voor Koning van Katoren werd het home run, true storyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |