abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juni 2013 @ 18:51:54 #1
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_127328664
quote:
ALPHEN AAN DEN RIJN - De voetbalwedstrijd Alphense Boys-Haaglandia is zondag compleet uit de hand gelopen. Het duel ontaarde in een massale knokpartij.

Direct na het laatste fluitsignaal gingen spelers en supporters met elkaar op de vuist.

Fans sloegen in op supporters en spelers van Haaglandia. Op een speler of supporter van Haaglandia werd ingetrapt op zijn hoofd toen hij op de grond lag. Eén persoon raakte gewond. Hij is afgevoerd naar het ziekenhuis. De politie is met honden en wapenstokken gearriveerd. Eén persoon is aangehouden.

Er werd met stoeltjes gegooid. Boegbeeld Kees Jansma (Alphense Boys) probeerde tevergeefs de boel te sussen. Tenminste één persoon raakte gewond. Speciale eenheden van de politie zijn op weg naar Alphen aan den Rijn.

Op de tribune zaten huilende ouders van voetballers van Haaglandia. Zij stonden doodsangsten uit. De politie begeleidt de Rijswijkse fans uit Alphen. Het is niet bekend of de ruzie is uitgelokt door fans van Alphense Boys of Haaglandia.

Alphense Boys verloor met 0-1 de nacompetitiewedstrijd van Haaglandia.
Bron: http://www.alphenstadfm.n(...)ense-boys-haaglandia
Check even het radioverslag. Erg indrukwekkend hoe hen dat brengen. Deeze clubs staan natuurlijk al bekend vanwege hun vele problemen. (vooral Haaglandia)
pi_127328819
Gelukkig is zwaardvechten niet de volkssport..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zondag 2 juni 2013 @ 18:57:16 #3
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_127328839
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:56 schreef Junglebeast het volgende:
helaas is zwaardvechten niet de volkssport..
pi_127328854
Deed Kees Jansma ook mee?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 2 juni 2013 @ 18:57:47 #5
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_127328856
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_127328969
Zelf voetbal ik bij een zero tolerance club, we hebben welliswaar nog nooit een speler in het betaald voetbal gebracht, maar we zijn wel de grootste seniorenclub van Nederland, we hebben helaas moeten voelen waar het echt om gaat.

pi_127328991
heftig radioverslag. Gok dat er ook beelden zijn gemaakt door tv west of rijnmond
Hooray for boobies!
  zondag 2 juni 2013 @ 19:06:47 #8
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_127329152
Volgens mij wordt het tijd voor een sport waar mensen zichzelf in teamverband kunnen uitleven. Een soort Hunger Games. Teveel mensen hebben agressie in zich die er blijkbaar uit moet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_127329203
Gelet op de reacties in het topic over de doodgeschopte grensrechter:

Moet elk deelnemer aan het gevecht tien jaar de cel in? Of moet er toch gekeken worden naar álle facetten bij een dergelijke gebeurtenis, zoals aanleiding, de deelnemers afzonderlijk beoordelen op hun aandeel, rekening houden met de intenties, etc, etc?
  zondag 2 juni 2013 @ 19:09:11 #10
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_127329226
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:08 schreef nikk het volgende:

Moet elk deelnemer aan het gevecht tien jaar de cel in? Of moet er toch gekeken worden naar álle facetten bij een dergelijke gebeurtenis, zoals aanleiding, de deelnemers afzonderlijk beoordelen op hun aandeel, rekening houden met de intenties, etc, etc?
Ik hoop dat de wedstrijd gewoon gefilmd is. Dat kunnen we precies zien wie zich hier misdraagt.
pi_127329256
b
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens mij wordt het tijd voor een sport waar mensen zichzelf in teamverband kunnen uitleven. Een soort Hunger Games. Teveel mensen hebben agressie in zich die er blijkbaar uit moet.
Het word tijd voor zero tolerance in voetbal, ik zie nog steeds mensen in de laagste klasse compleet uit hun dak gaan op de eerste beslissing van een scheidsrechter, imo zou elk commentaar op een scheidsrechterr gelijk moeten staan aan een rode kaart met 10 wedstrijden schorsing, gewoon consequent doen, geen uitzondering.
  zondag 2 juni 2013 @ 19:11:21 #12
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_127329312
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef raptorix het volgende:
b

[..]

Het word tijd voor zero tolerance in voetbal, ik zie nog steeds mensen in de laagste klasse compleet uit hun dak gaan op de eerste beslissing van een scheidsrechter, imo zou elk commentaar op een scheidsrechterr gelijk moeten staan aan een rode kaart met 10 wedstrijden schorsing, gewoon consequent doen, geen uitzondering.
Het probleem is dat deze mensen zich niet beperken tot voetbal. Oke, dan schop je ze uit de club, gaan ze ergens anders herrie schoppen, want die lui hebben gewoon teveel agressie in zich. Laat ze het lekker op elkaar botvieren in een arena ofzo.
pi_127329318
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:08 schreef nikk het volgende:

Het probleem zit veel dieper, je bent met een fucking hobby bezig, je verdiend er geen geld mee, en dan nogv zijn er idioten die denken dat je je als een idioot moet gedragen, vorig jaar is een speler van onze club half invalide geschopt, heeft een jaar moeten revalideren, waar hebben we het over? Een spel wat een spel moet zijn, dan ga je toch niet als een barbaar gedragen.
pi_127329380
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Het probleem is dat deze mensen zich niet beperken tot voetbal. Oke, dan schop je ze uit de club, gaan ze ergens anders herrie schoppen, want die lui hebben gewoon teveel agressie in zich. Laat ze het lekker op elkaar botvieren in een arena ofzo.
What ever, zelf fluit ik ook bijna wekelijks, en dan zie je pas hoe idioot mensen zijn, spelers die zelf de regels niet kennen maar het grootste woord hebben, ik ben er klaar mee, vorig jaar was ik het zo beu dat ik een speler met een grote mond mijn fluit heb gegeven, en gevraagd de wedstrijd af te fluiten omdat hij het zo goed wist, toen had mijnheer niet meer zo een grote mond.
pi_127329610
Het was vroeger echt niet anders hoor. Je moet er alles aan doen wat binnen het redelijke ligt om dit soort zaken te voorkomen. Maar het is naïef om te denken dat je geweld of confrontaties kunt uitbannen. De verontwaardiging die je soms in dit soort topics leest begrijp ik echt niet. En ik ben geen pessimist of iets dergelijks
  zondag 2 juni 2013 @ 19:22:34 #16
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_127329682
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:51 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Bron: http://www.alphenstadfm.n(...)ense-boys-haaglandia
Check even het radioverslag. Erg indrukwekkend hoe hen dat brengen. Deeze clubs staan natuurlijk al bekend vanwege hun vele problemen. (vooral Haaglandia)
alphense boys zijn ook geen lieverdjes hoor. Tenniste, de teams die ik trof waren ook opgefokte lijers
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  zondag 2 juni 2013 @ 19:27:05 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127329813
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het probleem zit veel dieper, je bent met een fucking hobby bezig, je verdiend er geen geld mee, en dan nogv zijn er idioten die denken dat je je als een idioot moet gedragen, vorig jaar is een speler van onze club half invalide geschopt, heeft een jaar moeten revalideren, waar hebben we het over? Een spel wat een spel moet zijn, dan ga je toch niet als een barbaar gedragen.
het is inderdaad te debiel voor woorden, maar ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 2 juni 2013 @ 19:27:23 #18
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_127329819
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

What ever, zelf fluit ik ook bijna wekelijks, en dan zie je pas hoe idioot mensen zijn, spelers die zelf de regels niet kennen maar het grootste woord hebben, ik ben er klaar mee, vorig jaar was ik het zo beu dat ik een speler met een grote mond mijn fluit heb gegeven, en gevraagd de wedstrijd af te fluiten omdat hij het zo goed wist, toen had mijnheer niet meer zo een grote mond.
Das wel mooi ja :D Heeft ie nog gefloten of droop ie af?

En zou dat niet gewoon standaard in de training kunnen zitten? Af en toe even fluiten? Om te leren hoe het is om in die schoenen te staan.
  zondag 2 juni 2013 @ 19:45:40 #20
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127330475
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef raptorix het volgende:
b

[..]

Het word tijd voor zero tolerance in voetbal
We hebben al zero tolerance in de rest van NL. Geef de paupers voetbal om zich lekker af te reageren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_127330607
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Das wel mooi ja :D Heeft ie nog gefloten of droop ie af?

En zou dat niet gewoon standaard in de training kunnen zitten? Af en toe even fluiten? Om te leren hoe het is om in die schoenen te staan.
Ze medespelers werden boos op hem, toen voorgelegt dat ik wel wou doorfluiten, maar dan wel op voorwaarde dat ze hem zouden wisselen.

Bij onze club fluit in principe iedereen bij de lage teams, wij fluiten altijd contra met een ander thuisteam, er zijn echter alleen mensen die zich zo onzeker voelen dat ze dat niet aandurven, maar van ons team fluit in principe 70 procent. Zelf fluit ik iets meer omdat ik het leuk vind, gaat me ook goed af, denk omdat ik zelf niet zo een lieverdje in het veld ben ;)
pi_127330612
quote:
In een radioverslag van Alphen Stad FM is te horen hoe twee spelers zich „slechte verliezers tonen”, waarna ook thuissupporters zich vechtend meldden op het veld. Die belaagden eerst spelers van Haaglandia en vervolgens ook fans van die club
.

http://www.telegraaf.nl/b(...)artij_voetbal__.html

Dan lijkt mij toch wel duidelijk wie er zijn begonnen.
pi_127331043
Natuurlijk is niet iedereen die het kijkt een tokkie
Maar de tokkies die het kijken, trekken zich helemaal af bij de sensatie van het schelden en ruzie zoeken met een kratje bier op de bank.

En nee, dat heeft niets met geveinsde superioriteit te maken.
Voetbal is gewoon zo'n boerensport voor schreeuwende ouders en mensen die in het weekend een excuus nodig hebben om zich helemaal klem te zuipen en te zingen vanaf een tribune

Dit voorval is weer een duidelijk bewijsstuk voor mijn stelling, walgelijk gewoon :r

PVV volk :r
  Forum Admin zondag 2 juni 2013 @ 20:00:46 #24
35723 crew  GGMM
pi_127331155
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Natuurlijk is niet iedereen die het kijkt een tokkie
Maar de tokkies die het kijken, trekken zich helemaal af bij de sensatie van het schelden en ruzie zoeken met een kratje bier op de bank.

En nee, dat heeft niets met geveinsde superioriteit te maken.
Voetbal is gewoon zo'n boerensport voor schreeuwende ouders en mensen die in het weekend een excuus nodig hebben om zich helemaal klem te zuipen en te zingen vanaf een tribune

Dit voorval is weer een duidelijk bewijsstuk voor mijn stelling, walgelijk gewoon :r

PVV volk :r
Je vergeet het doodslaan van vaders van 2 kinderen. Ook dat doe ik op wekelijkse basis na de wedstrijd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_127331189
Hoop dat de kantineheld het heeft overleefd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')