Bron: http://www.alphenstadfm.n(...)ense-boys-haaglandiaquote:ALPHEN AAN DEN RIJN - De voetbalwedstrijd Alphense Boys-Haaglandia is zondag compleet uit de hand gelopen. Het duel ontaarde in een massale knokpartij.
Direct na het laatste fluitsignaal gingen spelers en supporters met elkaar op de vuist.
Fans sloegen in op supporters en spelers van Haaglandia. Op een speler of supporter van Haaglandia werd ingetrapt op zijn hoofd toen hij op de grond lag. Eén persoon raakte gewond. Hij is afgevoerd naar het ziekenhuis. De politie is met honden en wapenstokken gearriveerd. Eén persoon is aangehouden.
Er werd met stoeltjes gegooid. Boegbeeld Kees Jansma (Alphense Boys) probeerde tevergeefs de boel te sussen. Tenminste één persoon raakte gewond. Speciale eenheden van de politie zijn op weg naar Alphen aan den Rijn.
Op de tribune zaten huilende ouders van voetballers van Haaglandia. Zij stonden doodsangsten uit. De politie begeleidt de Rijswijkse fans uit Alphen. Het is niet bekend of de ruzie is uitgelokt door fans van Alphense Boys of Haaglandia.
Alphense Boys verloor met 0-1 de nacompetitiewedstrijd van Haaglandia.
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:56 schreef Junglebeast het volgende:
helaas is zwaardvechten niet de volkssport..
Ik hoop dat de wedstrijd gewoon gefilmd is. Dat kunnen we precies zien wie zich hier misdraagt.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:08 schreef nikk het volgende:
Gelet op de reacties in het topic over de doodgeschopte grensrechter:
Moet elk deelnemer aan het gevecht tien jaar de cel in? Of moet er toch gekeken worden naar álle facetten bij een dergelijke gebeurtenis, zoals aanleiding, de deelnemers afzonderlijk beoordelen op hun aandeel, rekening houden met de intenties, etc, etc?
Het word tijd voor zero tolerance in voetbal, ik zie nog steeds mensen in de laagste klasse compleet uit hun dak gaan op de eerste beslissing van een scheidsrechter, imo zou elk commentaar op een scheidsrechterr gelijk moeten staan aan een rode kaart met 10 wedstrijden schorsing, gewoon consequent doen, geen uitzondering.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens mij wordt het tijd voor een sport waar mensen zichzelf in teamverband kunnen uitleven. Een soort Hunger Games. Teveel mensen hebben agressie in zich die er blijkbaar uit moet.
Het probleem is dat deze mensen zich niet beperken tot voetbal. Oke, dan schop je ze uit de club, gaan ze ergens anders herrie schoppen, want die lui hebben gewoon teveel agressie in zich. Laat ze het lekker op elkaar botvieren in een arena ofzo.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef raptorix het volgende:
b
[..]
Het word tijd voor zero tolerance in voetbal, ik zie nog steeds mensen in de laagste klasse compleet uit hun dak gaan op de eerste beslissing van een scheidsrechter, imo zou elk commentaar op een scheidsrechterr gelijk moeten staan aan een rode kaart met 10 wedstrijden schorsing, gewoon consequent doen, geen uitzondering.
Het probleem zit veel dieper, je bent met een fucking hobby bezig, je verdiend er geen geld mee, en dan nogv zijn er idioten die denken dat je je als een idioot moet gedragen, vorig jaar is een speler van onze club half invalide geschopt, heeft een jaar moeten revalideren, waar hebben we het over? Een spel wat een spel moet zijn, dan ga je toch niet als een barbaar gedragen.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:08 schreef nikk het volgende:
Gelet op de reacties in het topic over de doodgeschopte grensrechter:
Moet elk deelnemer aan het gevecht tien jaar de cel in? Of moet er toch gekeken worden naar álle facetten bij een dergelijke gebeurtenis, zoals aanleiding, de deelnemers afzonderlijk beoordelen op hun aandeel, rekening houden met de intenties, etc, etc?
What ever, zelf fluit ik ook bijna wekelijks, en dan zie je pas hoe idioot mensen zijn, spelers die zelf de regels niet kennen maar het grootste woord hebben, ik ben er klaar mee, vorig jaar was ik het zo beu dat ik een speler met een grote mond mijn fluit heb gegeven, en gevraagd de wedstrijd af te fluiten omdat hij het zo goed wist, toen had mijnheer niet meer zo een grote mond.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het probleem is dat deze mensen zich niet beperken tot voetbal. Oke, dan schop je ze uit de club, gaan ze ergens anders herrie schoppen, want die lui hebben gewoon teveel agressie in zich. Laat ze het lekker op elkaar botvieren in een arena ofzo.
alphense boys zijn ook geen lieverdjes hoor. Tenniste, de teams die ik trof waren ook opgefokte lijersquote:Op zondag 2 juni 2013 18:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Bron: http://www.alphenstadfm.n(...)ense-boys-haaglandia
Check even het radioverslag. Erg indrukwekkend hoe hen dat brengen. Deeze clubs staan natuurlijk al bekend vanwege hun vele problemen. (vooral Haaglandia)
het is inderdaad te debiel voor woorden, maar jaquote:Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem zit veel dieper, je bent met een fucking hobby bezig, je verdiend er geen geld mee, en dan nogv zijn er idioten die denken dat je je als een idioot moet gedragen, vorig jaar is een speler van onze club half invalide geschopt, heeft een jaar moeten revalideren, waar hebben we het over? Een spel wat een spel moet zijn, dan ga je toch niet als een barbaar gedragen.
Das wel mooi jaquote:Op zondag 2 juni 2013 19:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
What ever, zelf fluit ik ook bijna wekelijks, en dan zie je pas hoe idioot mensen zijn, spelers die zelf de regels niet kennen maar het grootste woord hebben, ik ben er klaar mee, vorig jaar was ik het zo beu dat ik een speler met een grote mond mijn fluit heb gegeven, en gevraagd de wedstrijd af te fluiten omdat hij het zo goed wist, toen had mijnheer niet meer zo een grote mond.
We hebben al zero tolerance in de rest van NL. Geef de paupers voetbal om zich lekker af te reageren.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef raptorix het volgende:
b
[..]
Het word tijd voor zero tolerance in voetbal
Ze medespelers werden boos op hem, toen voorgelegt dat ik wel wou doorfluiten, maar dan wel op voorwaarde dat ze hem zouden wisselen.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das wel mooi jaHeeft ie nog gefloten of droop ie af?
En zou dat niet gewoon standaard in de training kunnen zitten? Af en toe even fluiten? Om te leren hoe het is om in die schoenen te staan.
.quote:In een radioverslag van Alphen Stad FM is te horen hoe twee spelers zich „slechte verliezers tonen”, waarna ook thuissupporters zich vechtend meldden op het veld. Die belaagden eerst spelers van Haaglandia en vervolgens ook fans van die club
Je vergeet het doodslaan van vaders van 2 kinderen. Ook dat doe ik op wekelijkse basis na de wedstrijd.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Natuurlijk is niet iedereen die het kijkt een tokkie
Maar de tokkies die het kijken, trekken zich helemaal af bij de sensatie van het schelden en ruzie zoeken met een kratje bier op de bank.
En nee, dat heeft niets met geveinsde superioriteit te maken.
Voetbal is gewoon zo'n boerensport voor schreeuwende ouders en mensen die in het weekend een excuus nodig hebben om zich helemaal klem te zuipen en te zingen vanaf een tribune
Dit voorval is weer een duidelijk bewijsstuk voor mijn stelling, walgelijk gewoon
PVV volk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |