quote:Op zondag 2 juni 2013 16:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij wilt een kamer bij gomi huren begrijp ik?
Wtf, die make-up, al die jongens met een kohlpotloodquote:
Ja ik kon ze ook wel waarderen, tot ik dit aanschouwdequote:Op zondag 2 juni 2013 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wtf, die make-up, al die jongens met een kohlpotlood
Als ik nu 13 was, dan had ik Zayne wel in de kamer hangen
Iedereen maakt wel eens een flater, volgens mij kunnen ze best zingen.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik kon ze ook wel waarderen, tot ik dit aanschouwde
Ja dit was om te bewijzen dat ze heus konden zingenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een flater, volgens mij kunnen ze best zingen.
We kunnen nog net de deur open hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:21 schreef Miniem het volgende:
Moeten jullie niet buiten zitten en bbq voorbereiden?
Noem je mij nu dik?quote:
Oehquote:Op zondag 2 juni 2013 16:24 schreef Barbaaf het volgende:
Dat nummer ( Total clipse.. ) kan ook alleen maar mooi gezongen worden door iemand die overtuigend de levenservaring heeft die erbij hoortOftewel ik kan het beter
Ga je het mee karaokenen met Duz en mij dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:24 schreef Barbaaf het volgende:
Dat nummer ( Total clipse.. ) kan ook alleen maar mooi gezongen worden door iemand die overtuigend de levenservaring heeft die erbij hoortOftewel ik kan het beter
heheh pas in sept mogelijk 1 kamer vrij en ik prefereren harde euro'squote:Op zondag 2 juni 2013 16:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij wilt een kamer bij gomi huren begrijp ik?
hebben jullie die levenservaring dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga je het mee karaokenen met Duz en mij dan?
eigenlijk moeten jullie t allemaal solo Zingen en dan een filmpje posten zodat we kunnen stemmen welke uitvoering t best wasquote:Op zondag 2 juni 2013 16:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee daarvoor hebben we Baaf blijkbaar nodig!
Of een andere bandleider/dirigent die de emotie kan overbrengenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee daarvoor hebben we Baaf blijkbaar nodig!
Er circuleren hier al filmpjes rond waarop ik zing en de reacties waren op zijn zachtst gezegd.. Een beetje pijnlijk xDquote:Op zondag 2 juni 2013 16:56 schreef gomi het volgende:
[..]
eigenlijk moeten jullie t allemaal solo Zingen en dan een filmpje posten zodat we kunnen stemmen welke uitvoering t best was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |