Ja eigenlijk is dat ook net zo makkelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:12 schreef Erasmo het volgende:
Ik koop gewoon altijd zo'n pot uit de supermarkt, kost een euro en je kan er de hele zomer mee door.
Het is vooral heel erg onhandig. Bij het verstoren van het nest gaan de mieren bijten. En dat is echt niet fijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:50 schreef Erasmo het volgende:
Lekker dat ze zijnIk vind het wel handig kweken in die banden, je hebt er geen omkijken naar en als je gaat oogsten hoef je alleen maar de toren om te gooien.
Over compost gesproken, er heeft zich een mierennest gevestigd in mijn compostbak, kan dat kwaad?
Hier ook. Rare planten altijd. De eerste 4-6 weken als ze zijn gekiemd lijken ze niet te groeien. Tot ze opeens de geest hebben gevonden en enorm hard groeien en hun 'tentakels' met centimeters per dag zich door te tuin verspreiden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:06 schreef Seven. het volgende:
Pompoen anyone? Ik heb er 3 en ze gaan hard!
8 - 10 per dag al.... en ook de eerste vleestomaat hebben we al gegeten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:06 schreef Erasmo het volgende:
Nu al rode tomatenHier is nog geen speurtje oranje te bekennen
Goed kijken naar de plek die je over hebt in de tuin, op zoek gaan naar iemand die zijn kas niet meer gebruikt, overnemen voor een zacht prijsjequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:10 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik wil eigenlijk een klein kasje of iets gaan maken.
Hebben jullie er ervaring in, of tips?
(I know, google knows everything... Maar toch)
2x2x2 (b/d/h) of 3x3x2 (b/d/h) meter oid.. Veel groter wordt lastigquote:
Hmm dat laatste is iets waar ik niet over nagedacht heb.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goed kijken naar de plek die je over hebt in de tuin, op zoek gaan naar iemand die zijn kas niet meer gebruikt, overnemen voor een zacht prijsje
Zorgen voor een goede stabiele fundering, en zorg dat je er rondom bij kunt (glas vervangen bij breuk e.d.)
Ik heb aan 1 kant een schutting met de buurvrouw staan, daar komt toch geen zonlicht. Aan die kant heb ik het glas vervangen door houten panelen, waar gereedschap aanhangt en de plant-rekken voor staan. Werkt prima.quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:35 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
2x2x2 (b/d/h) of 3x3x2 (b/d/h) meter oid.. Veel groter wordt lastig
[..]
Hmm dat laatste is iets waar ik niet over nagedacht heb.
Dat is een goeie tip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |