PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Dat ook ja. Maar morgenochtend en middag ben ik alleen thuis dus dan heb ik wel tijd.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je heb er wel tijd voor je besteed je tijd alleen aan andere dingen
quote:
Waaromquote:Op zondag 2 juni 2013 00:21 schreef pascal08 het volgende:
Met pijn in m'n hart verkocht.
[ afbeelding ]
Wel 7k winst.
IS GOED SNAP ER TOCH NIKS VAN WANT HIJ PRAAT ENGELSquote:Op zondag 2 juni 2013 00:21 schreef Thorb het volgende:
DREETJE GEEN CONTRACT TEKENEN DAN KUNNEN WIJ ONZE MERCHANDISE NIET VERKOPEN
gaysarquote:Op zondag 2 juni 2013 00:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die al goalkeeper squad
Wat een noob die tegenstander
Gaybiattiquote:
Ja de laatste zijn wel het leukstquote:
Krijgt 'ie gewoon een doodnormaal berichtje of hij met een gast in een pro-club wil, stuurt hij alleen terug "eat a dick"quote:Op zondag 2 juni 2013 00:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja de laatste zijn wel het leukstMaar ze zijn allemaal hilarisch.
Wat tof bedacht sowieso die gare game en dan Microsoft Sam
Nee dat zegt ie nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:41 schreef ThadCastle het volgende:
Dat moment in de finallink?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moment in de finalJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 van de 3 rode kaarten waren totaal niet opzettelijk.![]()
Dat moment in de finalGeniaal ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar ben ik net.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
M C Gaydy bedoel jequote:Op zondag 2 juni 2013 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
Dat Fucking Elkeson ook steeds.![]()
En MC Geady.
Ik ook, en dan elke keer Jadson, Jadson Michael Jadson roepen als je scoortquote:Op zondag 2 juni 2013 00:44 schreef Dudeweiser het volgende:
nu wil ik ook een team met Michael Jadson
Ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
M C Gaydy bedoel je
[..]
Ik ook, en dan elke keer Jadson, Jadson Michael Jadson roepen als je scoort
heb je carlos edugaydo en MC Gaydy wel?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:47 schreef Djeetje het volgende:
mijn russianl leauge team speelt echt als zaad
Oh, lees het nu pas. Kan hem nog wel ff opstarten?quote:
haten op McGeady.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je carlos edugaydo en MC Gaydy wel?
Domboquote:
Nee ga George kijken veel leukerquote:Op zondag 2 juni 2013 00:51 schreef Toefjes het volgende:
Door jullie commentaren hoef ik de vid van Djeetje niet meer te kijken
mag niet meer moet morgen 8 uur uit mijn bedquote:Op zondag 2 juni 2013 00:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, lees het nu pas. Kan hem nog wel ff opstarten?
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga gewoon een 5 star skill brasil team maken, kan ik ook eens leren skillen
wel lief dat je je anders verplicht voeldequote:Op zondag 2 juni 2013 00:51 schreef Toefjes het volgende:
Door jullie commentaren hoef ik de vid van Djeetje niet meer te kijken
waarvoor?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
mag niet meer moet morgen 8 uur uit mijn bed
[..]
Ja dat was lachenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:58 schreef Dudeweiser het volgende:
whoopi met de longshot en rammstein-feuerfrei erachter
werd vanochtend gepost? fucking briljantquote:Op zondag 2 juni 2013 01:05 schreef Reemi het volgende:
Hoe komen jullie opeens aan zijn filmpjes? Ik kijk nu road to fucking glory ep1 en het is geniaal
Ik dacht dat ik de enige was die het kansloos vondquote:Op zondag 2 juni 2013 01:08 schreef Zhano het volgende:
Oh god, wtf happened hereKijken jullie nog steeds die trieste pauper filmpjes?
hmm dat heb ik ff gemist denkquote:Op zondag 2 juni 2013 01:07 schreef Kamikazie het volgende:
Clubs ging niet super... wel een heerlijke omhaal gescoord
Ik klik meestal al voor de eerste minuut weg.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:08 schreef Zhano het volgende:
Oh god, wtf happened hereKijken jullie nog steeds die trieste pauper filmpjes?
Okee, ik geef toe. Ik heb dit gekeken nu. bij 1.20 - 1.25 bij 2 keer : insane zette ik m uit.quote:
Jack, Calfreezy, Joey, Mike, Oaklefish, KSI?quote:
Boy him now.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, ik geef toe. Ik heb dit gekeken nu. bij 1.20 - 1.25 bij 2 keer : insane zette ik m uit.
Iig Oakelfisch Ksi en Calfreezyquote:Op zondag 2 juni 2013 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jack, Calfreezy, Joey, Mike, Oaklefish, KSI?
Willekeurige volgorde.
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die calfreezy is echt minstens 3x van een berg geflikkerd als baby
quote:
Ik ken die andere 3 niet eensquote:
Voor welke prestatie?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:15 schreef ThadCastle het volgende:
knock knock
who's there
fuck you
Btw MOTM Diabate
Beetje net doen alsof je ze kentquote:
Ik heb ze hier volgens mij maanden geleden eens gepost, maar toen reageerde er niemand op. Moet zeggen dat ik daarna ook niet meer verder heb gekeken, was die gast compleet vergeten. Hij post ook op EA forumquote:Op zondag 2 juni 2013 01:05 schreef Reemi het volgende:
Hoe komen jullie opeens aan zijn filmpjes? Ik kijk nu road to fucking glory ep1 en het is geniaal
Gemistquote:Op zondag 2 juni 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ze hier volgens mij maanden geleden eens gepost, maar toen reageerde er niemand op. Moet zeggen dat ik daarna ook niet meer verder heb gekeken, was die gast compleet vergeten. Hij post ook op EA forum
Denk het niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:24 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Het plaatje is wel fake
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22719450
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 02-06-2013 om 01:27:38Four new MOTMs now available for the next 24hrs - Gomez, Diabate, Victor, Akinfeev! http://t.co/pwxLHrGLGM reageer retweet
Nee idd, zag er beetje gephotoshopped uitquote:Op zondag 2 juni 2013 01:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Denk het niet.[ afbeelding ]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 02-06-2013 om 01:27:38Four new MOTMs now available for the next 24hrs - Gomez, Diabate, Victor, Akinfeev! http://t.co/pwxLHrGLGM reageer retweet
Toefjes goes undercoverquote:
Verklaart wel de naam Toefjesquote:
Haha, iedereen gelijk de link met mij leggenquote:Op zondag 2 juni 2013 01:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Under the covers ja, om haar scheet te sniffen
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Under the covers ja, om haar scheet te sniffen
Hier ook voorbij gekomen jaquote:Op zondag 2 juni 2013 01:45 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand hier dat filmpje op geenstijl gezien van die gehandicapte voetballers die rellen?
Iemand van FOK! zit daar schijnbaar bijquote:
neequote:Op zondag 2 juni 2013 01:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iemand van FOK! zit daar schijnbaar bij
Weet niet of dat al voorbij gekomen was?
VBL / Fok-held sloopt belgen
Ja ik zag het op tvquote:Op zondag 2 juni 2013 01:45 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand hier dat filmpje op geenstijl gezien van die gehandicapte voetballers die rellen?
Als dit soort dingen gebeuren is het einde zoek met de mensheidquote:Op zondag 2 juni 2013 01:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iemand van FOK! zit daar schijnbaar bij
Weet niet of dat al voorbij gekomen was?
VBL / Fok-held sloopt belgen
Zichzelf aan het aftoefen blijkbaar.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Chaturbate?Wtf ben jij aan het doen?
Ik ging laatst met een vriend achter de chatroulette. Alleen maar mannen. Kwamen we een meisje tegen, zei ze alleen maar: waarom zijn jullie nou zo oud? Vroegen wij: hoe oud ben jij dan? Zij: 14quote:Op zondag 2 juni 2013 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Chaturbate?Wtf ben jij aan het doen?
had betekent nee lijkt mequote:Op zondag 2 juni 2013 02:02 schreef pascal08 het volgende:
Toefjes, had jij niet TOTS Suarez? Was 'ie goed?
Ik heb hem wel gehad. Team draaide voor geen meter, maar hij was wel echt heel goed. Zieke dribbel, ziek schotquote:Op zondag 2 juni 2013 02:02 schreef pascal08 het volgende:
Oeeh oké verrie nijs. Hoeveel heb jij betaald voor Suarezje?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gehad. Team draaide voor geen meter, maar hij was wel echt heel goed. Zieke dribbel, ziek schot
jij bent niet meneer toefjesquote:Op zondag 2 juni 2013 02:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb m'n TOTS Götze ook weggedaan terwijl 'ie goed prima presteerde.
Nee. Ik vond het geen toegevoegde waarde voor mijn elftal zoals Lewandowski. En dat zou wel moeten voor dat geld.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:02 schreef pascal08 het volgende:
Oh lol, ik vond Lewandowski echt 3x niks. Nu ben ik aan het maveren. Mja, moet sowieso eerst wachten tot TOTS Fellaini verkocht is.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het geen toegevoegde waarde voor mijn elftal zoals Lewandowski. En dat zou wel moeten voor dat geld.
De laatste wedstrijden gaat het ook minder soepel met hem.. Soms denk ik dat het erbij hoort, opgedragen door EA. In het begin bizar goed, en daarna minder, zodat mensen weer nieuwe teams gaan maken.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh lol, ik vond Lewandowski echt 3x niks. Nu ben ik aan het maveren. Mja, moet sowieso eerst wachten tot TOTS Fellaini verkocht is.
JAHAquote:Op zondag 2 juni 2013 02:07 schreef pascal08 het volgende:
Betaal je bij tradeoffers met coins ook tax eigenlijk?
je ma heeft maar 1 klant per nacht HIHAHIoquote:Op zondag 2 juni 2013 02:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Druk hier zeg, moeten jullie geen prioriteiten stellen op zaterdagavond?
Jij dan? Ik was hier pas na 12enquote:Op zondag 2 juni 2013 02:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Druk hier zeg, moeten jullie geen prioriteiten stellen op zaterdagavond?
Tax dodging !!quote:Op zondag 2 juni 2013 02:07 schreef pascal08 het volgende:
Betaal je bij tradeoffers met coins ook tax eigenlijk?
Dan zitten wij allemaal in box1. Word je ook niet vrolijk van.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tax dodging !!
Belastingvrij daar sta ik voor in de rij !!
Ze zouden een soort vermogens tax moeten instellen in FUT, dat de arme wat rijker worden en andersom.
Ik niet, ik heb nu 700 coinsquote:Op zondag 2 juni 2013 02:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan zitten wij allemaal in box1. Word je ook niet vrolijk van.
Ja hè! Ik doe het ook regelmatig. Lijkt echt een suffe sport, maar als je de techniek onder de knie hebt is het echt een uitdaging om beter en vooral constanter te worden.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vrijgezellenfeest gehad vandaag. Zijn gaan golfen. Dat is echt vet
Is een leuk spelletje hequote:Op zondag 2 juni 2013 02:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vrijgezellenfeest gehad vandaag. Zijn gaan golfen. Dat is echt vet
boeit me geen kutquote:Op zondag 2 juni 2013 02:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan zitten wij allemaal in box1. Word je ook niet vrolijk van.
Golfen is geen sport, het is een spel.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja hè! Ik doe het ook regelmatig. Lijkt echt een suffe sport, maar als je de techniek onder de knie hebt is het echt een uitdaging om beter en vooral constanter te worden.
Heb je een par 3 of "grote baan" gespeeld?
In packs gepompt.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat heb je met die 75k gedaan dan? Dat is toch ook vermogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was wel een beginnersclub hoor. Baantjes van 50 meter. Maar echt een heerlijk gevoel als je zo'n bal vol raakt en wegvliegtquote:Op zondag 2 juni 2013 02:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja hè! Ik doe het ook regelmatig. Lijkt echt een suffe sport, maar als je de techniek onder de knie hebt is het echt een uitdaging om beter en vooral constanter te worden.
Heb je een par 3 of "grote baan" gespeeld?
Wikipedia zegt van wel:quote:Op zondag 2 juni 2013 02:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Golfen is geen sport, het is een spel.
Wikipedia liegt.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wikipedia zegt van wel:
Golf (sport) - Wikipedia
Cool! Misschien kunnen we een keer een golfmeet houden. Gaan we voorvocht mishandelen met de ijzeren 5.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was wel een beginnersclub hoor. Baantjes van 50 meter. Maar echt een heerlijk gevoel als je zo'n bal vol raakt en wegvliegtWil het vaker gaan doen!
quote:Op zondag 2 juni 2013 02:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Cool! Misschien kunnen we een keer een golfmeet houden. Gaan we voorvocht mishandelen met de ijzeren 5.
In rio ja, 2016 dusquote:Op zondag 2 juni 2013 02:14 schreef Kamikazie het volgende:
Maar het is toch ook over een per jaar op de olympische spelen? Dan zou het wel een sport zijn ja, toch vind ik het meer een intensief spel dan een sport
Vet. Wil nog wel een paar keer oefenen. Had een paar keer in 4 keer een hole, dat was mijn beste. Wel een hoop rijke geile vrouwen daar zegquote:Op zondag 2 juni 2013 02:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Cool! Misschien kunnen we een keer een golfmeet houden. Gaan we voorvocht mishandelen met de ijzeren 5.
Nou nou meneer weet ook wat feitjes op te dreunen, zie nou eerst maar is dat je je veterstrikdiploma en je vwo diploma haalt mister bigstar uit een klein kut dorp.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb ik geen Wikipedia nodig meneer academici
Sowieso zie je op de golfbaan echt rare mensen lopenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vet. Wil nog wel een paar keer oefenen. Had een paar keer in 4 keer een hole, dat was mijn beste. Wel een hoop rijke geile vrouwen daar zegWij met zn allen met ons dronken hoofd het personeel proberen te schaken. De jongste was 17
Bij sport denk je al snel aan intensief bewegen, maar darts is officieel ook gewoon een sport. Voor golf moet je in ieder geval een aardige techniek hebben wil je een beetje fatsoenlijk kunnen spelen. Bovendien leg je bij een 18 holes baan meestal ook gewoon een kilometer of 10 af, dus dat staat wel gelijk aan een goede wandeling.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:14 schreef Kamikazie het volgende:
Maar het is toch ook over een per jaar op de olympische spelen? Dan zou het wel een sport zijn ja, toch vind ik het meer een intensief spel dan een sport
http://nl.wikipedia.org/wiki/Golf_op_de_Olympische_Zomerspelen
Vanaf 2016 weer dus.
beter een kut in je dorp dan een dorp in je kutquote:Op zondag 2 juni 2013 02:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou nou meneer weet ook wat feitjes op te dreunen, zie nou eerst maar is dat je je veterstrikdiploma en je vwo diploma haalt mister bigstar uit een klein kut dorp.
Ja mja ik vind schaken en darten ook geen sportenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij sport denk je al snel aan intensief bewegen, maar darts is officieel ook gewoon een sport. Voor golf moet je in ieder geval een aardige techniek hebben wil je een beetje fatsoenlijk kunnen spelen. Bovendien leg je bij een 18 holes baan meestal ook gewoon een kilometer of 10 af, dus dat staat wel gelijk aan een goede wandeling.
maar ook gewoon klasse wijven. Die waarschijnlijk een rijke vent hebben met een goede baan, zodat ze weinig seks hebben. Man man, je rook ze van afstand bijna alquote:Op zondag 2 juni 2013 02:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sowieso zie je op de golfbaan echt rare mensen lopen![]()
Laatst een fucking dikke vent in een helemaal fel rood soort sportpak ... leek wel pipo de clown
En veel lekkere wijven ook ja.
quote:Op zondag 2 juni 2013 02:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
beter een kut in je dorp dan een dorp in je kut
Denksport. Dus ik zeg van welquote:Op zondag 2 juni 2013 02:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja mja ik vind schaken en darten ook geen sportenJij wel dan?
9000 eerder hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 02:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar weet ik niks van, misschien dat sommige vrouwen het wel lekker vinden? 1000 man op rij?
Die gebruikte ik veel toen ik net begon. Gewoon de ijzeren 7 en de putter (en de SW om uit de bunkers te komenquote:
Da wilde nie wete. Laten we het er maar op houden dat ik veel verlies heb gemaakt hahaquote:Op zondag 2 juni 2013 02:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oeeh oké verrie nijs. Hoeveel heb jij betaald voor Suarezje?
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ging laatst met een vriend achter de chatroulette. Alleen maar mannen. Kwamen we een meisje tegen, zei ze alleen maar: waarom zijn jullie nou zo oud? Vroegen wij: hoe oud ben jij dan? Zij: 14
Haar ouders weten vast niet dat hun dochter om 1 uur snachts rukkende mannen op haar beeldscherm ziet
Ik ben ook nog maar een beginnerquote:Op zondag 2 juni 2013 02:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gebruikte ik veel toen ik net begon. Gewoon de ijzeren 7 en de putter (en de SW om uit de bunkers te komen). Op een gegeven moment krijg je wel gevoel voor welke club je moet kiezen voor je juiste afstand.
Meer dan 1 milione?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Da wilde nie wete. Laten we het er maar op houden dat ik veel verlies heb gemaakt haha
Nee, 950k ofzo. 750k was hij een week later ofzoquote:
Oh, dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, 950k ofzo. 750k was hij een week later ofzo
Jij drukte op B terwijl je wou passen? Heb ik vaak als ik clubs doequote:Op zondag 2 juni 2013 02:24 schreef zerokil het volgende:
Ik wist niet dat het kon maar het is echt zo.
Je kan binnen paar dagen tijd vergeten hoe je Fifa moet spelen.
Doe het schijfje in de consolequote:Op zondag 2 juni 2013 02:24 schreef zerokil het volgende:
Ik wist niet dat het kon maar het is echt zo.
Je kan binnen paar dagen tijd vergeten hoe je Fifa moet spelen.
Je leraar wat? Duits? Frans? Frans Dujits?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn leraar Bacary was echt konkogoed toen ik les van hem kreeg
Ik heb in Frankrijk les gehad van een pro. Die man had echt een swing waar je spontaan van moest lachen. Hij kon zeg maar het blad van de club zien met z'n rechteroog met de club achter z'n rug langs. Moet je maar eens proberen. Lukt je niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn leraar Bacary was echt konkogoed toen ik les van hem kreeg
Frans Duijtsquote:Op zondag 2 juni 2013 02:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je leraar wat? Duits? Frans? Frans Dujits?
golf skklquote:Op zondag 2 juni 2013 02:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je leraar wat? Duits? Frans? Frans Dujits?
ik wil het best proberen, maar ik snap niks van je post. En ik heb geen golfclubs.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb in Frankrijk les gehad van een pro. Die man had echt een swing waar je spontaan van moest lachen. Hij kon zeg maar het blad van de club zien met z'n rechteroog met de club achter z'n rug langs. Moet je maar eens proberen. Lukt je niet.
Met een rechtshandige swing de club achter je rug langs halen en dan proberen met je rechteroog het blad van je club te zien. Moet ik het ook nog tekenen?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil het best proberen, maar ik snap niks van je post. En ik heb geen golfclubs.
Boef !quote:Op zondag 2 juni 2013 02:29 schreef Thorb het volgende:
golf een keer gedaan verder lekker midgetgolfen nog een keer die clubs gejat
Iedereen is al op vakantie en om nou alleen te gaanquote:Op zondag 2 juni 2013 02:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ZEG DAT DAN, WAT DOE JIJ UBERHAUPT OP FOK JE HEBT VAKANTIE EN HET IS ZATERDAGAVOND.
Wanneer ga je naar blanes?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Iedereen is al op vakantie en om nou alleen te gaan
kan ik wel, is niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 02:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met een rechtshandige swing de club achter je rug langs halen en dan proberen met je rechteroog het blad van je club te zien. Moet ik het ook nog tekenen?
Wij zagen een zwembad, gingen we op het eind zoveel mogelijk ballen in het zwembad proberen te slaan. Zagen we helemaal op het eind: Per zoekgeraakte golfbal brengen we ¤ 1,00 in rekeningquote:Op zondag 2 juni 2013 02:29 schreef Thorb het volgende:
golf een keer gedaan verder lekker midgetgolfen nog een keer die clubs gejat
Neem van die diarreeremmers mee, weet nog dat ik in Blanes na 3 dagen flink aan de schijt zat.quote:
stonden we op zon plekie waar je die ballen tyfus ver moest slaan betaalde je best veel voor die balletjes dus gewoon ff die baan op om balletjes te rapen bij de bossiesquote:Op zondag 2 juni 2013 02:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij zagen een zwembad, gingen we op het eind zoveel mogelijk ballen in het zwembad proberen te slaan. Zagen we helemaal op het eind: Per zoekgeraakte golfbal brengen we ¤ 1,00 in rekening
Huh? Bij ons betaal je echt bijna niks voor een emmertje vol, die worden dan snachts door een wagentje opgehaald...quote:Op zondag 2 juni 2013 02:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
stonden we op zon plekie waar je die ballen tyfus ver moest slaan betaalde je best veel voor die balletjes dus gewoon ff die baan op om balletjes te rapen bij de bossies![]()
gratis geld jonge
Wat ik lasquote:Op zondag 2 juni 2013 02:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Neem van die diarreeemmers mee, weet nog dat ik in Blanes na 3 dagen flink aan de schijt zat.
ja was naast een camping beetje toeristen oplichtenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh? Bij ons betaal je echt bijna niks voor een emmertje vol, die worden dan snachts door een wagentje opgehaald...
quote:Op zondag 2 juni 2013 02:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja was naast een camping beetje toeristen oplichten
kkgier dat we zijn trapten we daar niet in
Kun je daar een filmpje van maken?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan ik wel, is niet zo moeilijk hoor
Ik zit maar te trollen mattie.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kan het volgens mij ook, of ik daarna de bal überhaupt nog raak is een tweede.
200k verlies in een weekje..quote:
Sowieso Tessquote:Op zondag 2 juni 2013 02:47 schreef Zhano het volgende:
Dat Foute Vrienden, zeg maar de Belgen versie van dat Veronica programma met Tess en Tim, is echt fucking genious
Ik noem mn ballen al een tijdje liefkozend mijn Tesstikelsquote:Op zondag 2 juni 2013 03:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso Tess![]()
![]()
![]()
Daar ga ik me even op aftoefen, brb
Je gaat dit hardnekkig volhouden tot iedereen het zegt volgens mijquote:Op zondag 2 juni 2013 03:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso Tess![]()
![]()
![]()
Daar ga ik me even op aftoefen, brb
www.konkohardaftoefen.nl is net vastgelegd idd. Ga er waarschijnlijk een camsite van maken waar je met futcoins fooien kan geven aan de damesquote:Op zondag 2 juni 2013 03:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat dit hardnekkig volhouden tot iedereen het zegt volgens mij
quote:
Ja. Dit was een retorische vraag volgens mijquote:Op zondag 2 juni 2013 10:08 schreef Revontulet het volgende:
Goeiemorgenweer een nieuw werkwoord vernoemd naar een user?
Goedverdoemme scherp zo vroeg in de ochtendquote:Op zondag 2 juni 2013 10:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Dit was een retorische vraag volgens mij
Ik zit er heerlijk in nu. Voetjes omhoog, tafeltje naast me waar ik wat drinken op kan zetten. Die stoel gaat nooit meer weg. Wordt ook lastig, hij is 56 (!!!) kiloquote:Op zondag 2 juni 2013 10:50 schreef Revontulet het volgende:
En, Toefjes, hoe bevalt de stoel? Uberhaupt al is uit gekomen of blijf je er in zitten tot het einde?
Het leven is goedquote:Op zondag 2 juni 2013 11:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit er heerlijk in nu. Voetjes omhoog, tafeltje naast me waar ik wat drinken op kan zetten. Die stoel gaat nooit meer weg. Wordt ook lastig, hij is 56 (!!!) kilo
Ik zit hier echt als een opperbaasquote:
Het is heerlijk weer en vandaag is er een afsluitend voetbaltoernooitje bij onze vereniging. Na de wedstrijdjes is er een barbecue en bier.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:16 schreef Patje1987 het volgende:
De zon schijnt, vandaag hele dag binnen FIFA spelen?
Zo ff hardlopen, daarna weer lerenquote:Op zondag 2 juni 2013 11:16 schreef Patje1987 het volgende:
De zon schijnt, vandaag hele dag binnen FIFA spelen?
Ik doe de afgelopen weekenden ook socialer dan me lief isquote:Op zondag 2 juni 2013 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit hier echt als een opperbaasVandaag maar Roland Garros kijken. Gisteren dat vrijgezellenfeest, dus ik heb in 1 dag meer mensen gezien dan normaal in een hele maand.
Toe maar, gelijk bijeenkomsten bezoekenquote:Op zondag 2 juni 2013 11:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik doe de afgelopen weekenden ook socialer dan me lief isstraks naar poeldijk, een mustang bijeenkomst, lekker kwijlen
quote:Op zondag 2 juni 2013 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toe maar, gelijk bijeenkomsten bezoekenHebben ze niet voor Citroen C1's volgens mij
Ik ga fietsend naar een verjaardagquote:Op zondag 2 juni 2013 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga denk ik fietsen, maar heb ook nog een verjaardag dus weet nog niet
Bedoel je die drop-in matches?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:14 schreef Cara het volgende:
Wat is free agent clubs toch een verschrikkelijke, verschrikkelijke ervaring.
Verjaardag is op loopafstand, bijna bij Fuszy in de straatquote:
Lekker op de fiets yoloquote:Op zondag 2 juni 2013 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verjaardag is op loopafstand, bijna bij Fuszy in de straat
geef Fuszy een knuffel onderweg.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juni 2013 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Brohug nohommoquote:
Die ja. Heb het een keer voor de gein als doelman geprobeerd. Had je twee verdedigers van m'n eigen team die hem constant in eigen doel proberen te schoppen. Haal je tot de 60e minuut alles eruit, incl. aanvallen van de tegenstander, valt er één bal net verkeerd en bam, uit het spel geschopt.quote:
Ik weet ook niet wat die gasten daar leuk aan vinden neequote:Op zondag 2 juni 2013 11:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Die ja. Heb het een keer voor de gein als doelman geprobeerd. Had je twee verdedigers van m'n eigen team die hem constant in eigen doel proberen te schoppen. Haal je tot de 60e minuut alles eruit, incl. aanvallen van de tegenstander, valt er één bal net verkeerd en bam, uit het spel geschopt.
Keepen leek me wel leuk maar als het zo moet
heb alleen het leven niet om op vaste tijden mee te doen met een club ivm werken, relatie en vrienden etc. dus ben helaas veroordeeld tot die drop-inquote:
het is te idioot voor woorden eigenlijk, mensen die een spel voor zoveel mogelijk spelers gebruiken om constant solo acties te maken. Ga dan gewoon singleplayer spelen ofzoquote:Op zondag 2 juni 2013 11:36 schreef Patje1987 het volgende:
Drop-in matches zijn ook kut. Paar keer gedaan maar iedereen gaat toch alleen en een paar lopen te trollen enzo
Ook totaal geen behoefte om ze te halen eigenlijk ook. 86 is genoeg vind ikquote:Op zondag 2 juni 2013 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
Oja moet eens kijken welke achievements ik nog moet, een hele boel
Jep. Voelde niet zoveel verschil met de NIF. Al zijn zijn vrije trappen wel geniaal.quote:
Moet maar even kijken dan of ik in een goedkoop team een niet al te goed geüpgrade IF wil hebben voor 50k...quote:Op zondag 2 juni 2013 11:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep. Voelde niet zoveel verschil met de NIF. Al zijn zijn vrije trappen wel geniaal.
quote:Op zondag 2 juni 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
Vandaag al een maand geen peuk gerookt
Als het jullie wat boeit
Ik hoor nu bij de club hequote:Op zondag 2 juni 2013 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toe maar, gelijk bijeenkomsten bezoekenHebben ze niet voor Citroen C1's volgens mij
Noice!quote:Op zondag 2 juni 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
Als het jullie wat boeit
Knap!quote:Op zondag 2 juni 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
Als het jullie wat boeit
DAT BLIJFT ME OOK ALTIJD ACHTERVOLGEN HEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |