PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
Jij geilt wel op die shit he?Beetje topics openen
Spitsen omdraaien. Werkt bij mij beter. Geniale curve van Diegoquote:
Speel ook in russian met hem op links.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spitsen omdraaien. Werkt bij mij beter. Geniale curve van Diego
Ik was het niet. Ben geen RWB'er meerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:25 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens Fuszy heb veel RWBers gezien gisteren
vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe zit het met de bezoekers op de site?
Wel droog hoe hij erbij stondquote:
quote:
Zullen we een keer een twitterbom maken ofzo? Dat iedereen ff 10 minuten lang #wefut wefut.com best #fut information/squadbuilder website tweet?quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zullen we een keer een twitterbom maken ofzo? Dat iedereen ff 10 minuten lang #wefut wefut.com best #fut information/squadbuilder website tweet?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doen we bij de release van WeFUT 2.0 ja?
dat is WeFUT 2014 ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doen we bij de release van WeFUT 2.0 ja?
kut even wachten danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee die komt pas over meer dan 2000 jaar
Dit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Eigenlijk zou het MOTM Neuer moeten zijn..veruit de beste man. Gomez was echt kut behalve die 2 intikkers.
Breng die nog maar een keer uit danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Eigenlijk zou het MOTM Neuer moeten zijn..veruit de beste man. Gomez was echt kut behalve die 2 intikkers.
die komt dan waarschijnlijk niet omdat tie al eerder een MOTM kaartje heeft gekregen, maar dat is dan misschien geen rede van mij, ach je weet het niet met EAquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Sowieso Tof dat je dit hebt gedaan.quote:
Als je tegen die tijd hulp nodig hebt dan wil ik ook wel helpen. Moet ik er wel tijd voor hebben, maar alles is meegenomen lijkt me.quote:
stootte hij zijn teen ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef rolls-reus het volgende:
Robbens been is weer ingepaktzal wel afmelden voor Nl dus
als ik tijd heb wil ik wel wat invullen jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga jij ook helpen dan? Of ga je je zus inzetten?
Hij wilde toch al niet meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef rolls-reus het volgende:
Robbens been is weer ingepaktzal wel afmelden voor Nl dus
Als jouw zus onder mijn bureau komt zitten heb ik ze binnen no-time allemaal overgetypt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
als ik tijd heb wil ik wel wat invullen ja
Desnoods huren we chineesjes in van mijn youtube geld
Als je hulp nodig hebt met invullen wil ik best helpenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als jouw zus onder mijn bureau komt zitten heb ik ze binnen no-time allemaal overgetypt.
Dan moet het lukken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met invullen wil ik best helpen
Syrier denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga jij ook helpen dan? Of ga je je zus inzetten?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
Nieuwe karaokesongs vrijgespeeld![]()
#sleepingdogs
pffquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja geniaalZit al sinds 17:00 te spelen ofzo
Karaoke vond ik echt het slechtste onderdeel uit het spel. Ergerde me kapot als ik dat weer moest doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
Nieuwe karaokesongs vrijgespeeld![]()
#sleepingdogs
Ga je mee clubbenquote:
Nopequote:
Wordt het dadelijk nog 4-4quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Publiekswissel voor Negredo..4 goals incl een omhaal
van eigen helft zekerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Publiekswissel voor Negredo..4 goals incl een omhaal
sowiesoquote:
@ 0.45 kijk die gek sprinten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_met_1_been_he.html
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
ja klopt had alleen geen coins.quote:
druip nu al van me stoel af kan echt niet w88 gr grquote:
47,5kquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel heb je voor Perstaller betaald? En ik ben vooral benieuwd naar de uitspraak van zijn naam
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
natuurlijk kan jou toch niet teleurstellen
![]()
![]()
Ik heb nu wel een idee voor een team met hem, dan hoef ik alleen maar wat spelers uit mijn 4-5-1 team te vervangen. Ook heb ik dan eindelijk Tyrala op 9 chemquote:
je kan hem ook op 4231 ik had met kang soo il op 7 chemquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een idee voor een team met hem, dan hoef ik alleen maar wat spelers uit mijn 4-5-1 team te vervangen. Ook heb ik dan eindelijk Tyrala op 9 chem
Ik wil natuurlijk wel eerst weten wat je van hem vond.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je kan hem ook op 4231 ik had met kang soo il op 7 chem
over 10 minuten ongeveer weet je hetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel eerst weten wat je van hem vond.
Hij moet hem nog verkopen dus ik denk goedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel eerst weten wat je van hem vond.
Wat is er op ?quote:
Jouw vrouw, mijn vrouw.quote:
jij snapt hetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij moet hem nog verkopen dus ik denk goed
Die flikker van het gooi is dat toch ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jouw vrouw, mijn vrouw.
Hij heeft een date met een vrouw die graag zoete witte wijn wilt drinken, maar dat heeft 'ie niet in huis. Vervolgens zegt 'ie dat 'ie het gaat kopen, maar haalt gewoon een doosje droge witte wijn uit z'n auto. Met een brede smile zegt 'ie: "Ik vraag straks gewoon hoe de zoete witte wijn was. HAHAHA!"
Ik kom echt niet meer bij.
Ja mooi programma, maar volgens mij wordt het continue herhaald, want ik keek binnen een uur 2x naar hetzelfde fragment.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zit 'Architect van de trilogie' te kijken op EL.Geweldig om te zien. Frankie.
Een date bij jouw vrouw mijn vrouwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jouw vrouw, mijn vrouw.
Hij heeft een date met een vrouw die graag zoete witte wijn wilt drinken, maar dat heeft 'ie niet in huis. Vervolgens zegt 'ie dat 'ie het gaat kopen, maar haalt gewoon een doosje droge witte wijn uit z'n auto. Met een brede smile zegt 'ie: "Ik vraag straks gewoon hoe de zoete witte wijn was. HAHAHA!"
Ik kom echt niet meer bij.
Ja, dat zij ze net toevallig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die flikker van het gooi is dat toch ?
Oh, ik kijk dit echt nooit, dus ik zou 't niet weten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een date bij jouw vrouw mijn vrouw
Maar die eerste met Andy van der meijde was nog wel leuk, daarna niet echt meer gekeken zal het ff opzetten
Bedoel je die vriend van die Paulien?
ik kijk nooit echt tv alleen natuurlijk gtstquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, ik kijk dit echt nooit, dus ik zou 't niet weten.
Mooi programmaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zit 'Architect van de trilogie' te kijken op EL.Geweldig om te zien. Frankie.
Gast...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik kijk nooit echt tv alleen natuurlijk gtst
Die roze lettersquote:
that's really nicequote:
Waar de fuck is de squad?quote:
YES!quote:
Hij leert er niet van neequote:
Kut syrierquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
kan hem zo weer opnieuw uploaden hij klopt niet
Ik had die al gezien, maar op nationaliteit een strong link zoeken is natuurlijk op league klikken. Want dan moeten ze ook dezelfde nationaliteit hebben.quote:
Maar hij komt toch uit Oostenrijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
his shooting is insane, the power in his shots are insane good, when he shoots you know he's Finnishit
Die was laatst op een feestje in Oostzaan. Een vriend van me wilde het ook proberen, maar hij durfde niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Die dochter van Frank.Potverdee. Die ga ik regelen brb.
De oudste?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die was laatst op een feestje in Oostzaan. Een vriend van me wilde het ook proberen, maar hij durfde niet.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Die dochter van Frank.Potverdee. Die ga ik regelen brb.
Hee dat is Voequote:
Ik weet mijn god niet hoeveel dochters hij heeft, maar die jongen zag haar wel zitten en hij was zelf 16/17. Dus ik weet niet hoe oud de oudste is?quote:
jij weet te veel..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
In 1 van die wedstrijden moest hij vast tegen een starter team want starter teams hebben altijd Bessone
Was jij er ook?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die was laatst op een feestje in Oostzaan. Een vriend van me wilde het ook proberen, maar hij durfde niet.
Doe jij dan maar ekkes een ekte pic geven van da meiskequote:
Volgens mij nu 17 of 18.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet mijn god niet hoeveel dochters hij heeft, maar die jongen zag haar wel zitten en hij was zelf 16/17. Dus ik weet niet hoe oud de oudste is?
Dat wist ik zelfsquote:
ALTIJD HEquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
In 1 van die wedstrijden moest hij vast tegen een starter team want starter teams hebben altijd Bessone
Wel een De Boer voorhoofdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij nu 17 of 18.
Leuk dametje.
[ afbeelding ]
Linker.
Dan is zij dat volgens mij inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij nu 17 of 18.
Leuk dametje.
[ afbeelding ]
Linker.
Nee. Ik kom niet in Oostzaan.quote:
quote:
Daarbij is Scholes een veel betere passer. Dus als je toch een onbehoorlijke vergelijking wilt maken...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
goh je kan hem niet vergelijken met Pirlo en Xavi, wie had dat gedacht.
Van een bronze oostenrijker uit een of andere pauper league
Het is dan ook geen middenvelder maar een aanvaller.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
goh je kan hem niet vergelijken met Pirlo en Xavi, wie had dat gedacht.
Van een bronze oostenrijker uit een of andere pauper league
Ze lijken wel 13quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Liev.
[ afbeelding ]
Heb je zo'n groot strand, ga je met je b00bies tegen elkaar aan staan.
I find this not normal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Liev.
[ afbeelding ]
Niet illegaal voor mij dus.quote:
Jij bent wel een beetje van de grietjes waar je vanaf moet blijven he? Snoeperdtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Liev.
[ afbeelding ]
stichting Martijn approves...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lindgren heeft volgens mij zijn pedo pas al wel
quote:
Ik heb die dus nog nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is idd veel grappigerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
President Lincoln en homosexual popstar Elton John
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb de video van Djeetje gepauzeerd op 0:11 want ik lig al dubbel.
Zie je dat intro langskomen: "de senter forwerd in dis skwad hie hes ten sjoeting upkreet dets rillie nijs"
Ja nu begeeft zelfs sony vegas hetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb de video van Djeetje gepauzeerd op 0:11 want ik lig al dubbel.
Zie je dat intro langskomen: "de senter forwerd in dis skwad hie hes ten sjoeting upkreet dets rillie nijs"
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom moet ik daarvan afblijven? Ze ziet er alleen jonger uit..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje van de grietjes waar je vanaf moet blijven he? Snoeperdt
Dat krijg je als je de BTW aftrekt.quote:
edit spotted.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
Lindgren is een vieze pedo!!1!!
GRAPJE TOGG
QFTquote:
Hij heeft meer bronzes gebruikt dan ik dus het zou best kunnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
"dets een rillie improefment of his rekjeler kart"
Alsof je die gebruikt hebt.
ja meestal ga ik na de aftrap weg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:31 schreef Topiek het volgende:
Ragequit iedereen op XBOX en PS3 ook vandaag zoveel?
misschien.quote:
'that is gone at the vid'?quote:
tik 'm aan.quote:
Zaandam/Wijdewormer. Beetje op de grens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waar dan? Je zal niet al te ver bij mij vandaan wonen dan
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waar dan? Je zal niet al te ver bij mij vandaan wonen dan
En dus ook niet van jou, gok ik.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet jullie wel een beetje teleurstellen... Ik heb Welliton en David Luiz in mijn team...
Sweaty goals.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
en omfg sweaty goal in de Teibert review
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand die veel skills gebruikt hoort geen sweaty goals te maken.
http://wefut.com/squad/1817quote:
Verder wel een leuk team ja. Ik vond Perisic echt goedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://wefut.com/squad/1817
Het valt mijns inziens nog best mee. Alleen die 2. Gibson is trouwens verrassend goed.
Andijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
als hij bij jou in de beurt woont wel ja.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:37 schreef Reemi het volgende:
Ik moet al lachen om de videoquotes zonder de video gezien te hebben
Ik dacht altijd dat hij 3* skills en 4* weak foot had. Maar hij heeft 4 en 5. Kan echt hard schieten en heeft al 2 kopgoals in 4 wedstrijden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verder wel een leuk team ja. Ik vond Perisic echt goed
Vraag hem even of je de kosten die je maakt dan kan masturbaten van je taxes.quote:
Wat is jouw woonplaats dan? Dan kan Iwan een baksteen door je ruit gooien, net als bij mij.quote:
?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vraag hem even of je de kosten die je maakt dan kan masturbaten van je taxes.
Amsterdamquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat is jouw woonplaats dan? Dan kan Iwan een baksteen door je ruit gooien, net als bij mij.
masturbaten is gewoon jezelf bevredigen/aftrekken. Dat was denk ik een kleine garpjen van tim. hahaquote:
Dat is wel redelijk dichtbij. kwartiertje met de ferrari.quote:
Helemaal niet oud johquote:
Of het aftrekbaar is.quote:
kom potje tegen moiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga even lekker op de PS3, want moeder slaapt en vader is niet thuis.
Mag gewoonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Voe waar jullie het over hebben is trouwens 17. Daar ga ik niet op fappen en ik ga ook niks op mijn USB-stick zetten.
Dat zou ik ook maar niet doen. Bijna iedereen weet van die USB-stick. Voor je het weet word je van je bed gelicht voor kinderp0rno.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Voe waar jullie het over hebben is trouwens 17. Daar ga ik niet op fappen en ik ga ook niks op mijn USB-stick zetten.
Welke school?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
me zus zit wel in amsterdam op school
Jadson, Jadson, Mikel Jadsonquote:
Dat gebeurt sowieso niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook maar niet doen. Bijna iedereen weet van die USB-stick. Voor je het weet word je van je bed gelicht voor kinderp0rno.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
umm ze doet pedagogiek op de hva weet niet waar dat zit enzoquote:
Nee dat is voor na de wedstrijdquote:
Smlenoquote:
nee ik heb het over bonussen met hem.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:57 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Hoo, wat houdt het precies in dan.
Zal ik wel mooi openingsbod voorstellen
Ik heb alles een beetje in verkeerde volgorde zitten kijkenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb ik al gezien ja, ga straks weer verder kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat?
ik ga ze nu ook gewoon allemaal kijkenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb ik al gezien ja, ga straks weer verder kijken
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:03 schreef zerokil het volgende:
Al die Video gezien dat ElkesonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:03 schreef zerokil het volgende:
Al die Video gezien dat ElkesonLinkje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat?
Het zijn 3 gastenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga ze nu ook gewoon allemaal kijken
wat een gast
Misschien is het wel een scam.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:04 schreef Djeetje het volgende:
die kerel geeft mij 70 procent van wat hij dan verdient aan mijn video's.
Dus als het 10 euro oplevert krijgt ik 7 euro, maar hij heeft nog niks op zijn kanaal etc staan ?
Ik vond het al een beetje scammie nou helemaalquote:Op zondag 2 juni 2013 00:04 schreef Djeetje het volgende:
die kerel geeft mij 70 procent van wat hij dan verdient aan mijn video's.
Dus als het 10 euro oplevert krijgt ik 7 euro, maar hij heeft nog niks op zijn kanaal etc staan ?
quote:
Ik heb hem in mijn friends list. Hij is best bekendquote:Op zondag 2 juni 2013 00:11 schreef Djeetje het volgende:
misschien heeft hij mijn hidden gem wel gezien
klopt ik keek altijd zijn trading series, maar zijn filmpjes zijn ook leukquote:Op zondag 2 juni 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn friends list. Hij is best bekend
Hij vond mijn filmpjes ook goed. In FUT12 moest ik tegen hem en toen nodigde hij me uit voor een party.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
klopt ik keek altijd zijn trading series, maar zijn filmpjes zijn ook leuk
alleen heb jij toen niks meer gedaan voor de rest ana je video'squote:Op zondag 2 juni 2013 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij vond mijn filmpjes ook goed. In FUT12 moest ik tegen hem en toen nodigde hij me uit voor een party.
De laatste video is van 2 maanden geleden ofzo. Ik heb nooit echt tijd om weer een silver pack opening op te nemen.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
alleen heb jij toen niks meer gedaan voor de rest ana je video's
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt tijd om weer een silver pack opening op te nemen.
je heb er wel tijd voor je besteed je tijd alleen aan andere dingenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laatste video is van 2 maanden geleden ofzo. Ik heb nooit echt tijd om weer een silver pack opening op te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |