Jaja angelo1982 je staat in de krant VBL / Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.quote:De eerste interland tussen België en Nederland voor eenbenige voetballers is vandaag gestaakt. Aanleiding was een vechtpartij op het veld waar ook toeschouwers bij betrokken raakten.
De wedstrijd stond alleen open voor spelers die een been of een voet missen. De keepers moesten het zonder hand of arm doen.Krukken
Bij de stand 3-3 ontspoorde de wedstrijd. Spelers van beide ploegen struikelden over elkaars krukken. Dat zorgde voor een woordenwisseling en vervolgens voor de nodige klappen over en weer.
Desondanks willen de teams vaker tegen elkaar spelen, vertelden zij aan de Vlaamse zender VTM. "We moeten praten over wat er is gebeurd, maar stoppen is geen optie.
Hoe vaak ga jij op dit forum nog benadrukken dat je belg bent?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar kan ik als Belg niet mee lachen
Doe niet zo verbelgt.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij op dit forum nog benadrukken dat je belg bent?
Ze noemen hem de Krommequote:
Is ajacied. Lopen ook altijd weg.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:31 schreef angelo1982 het volgende:
Heey mannen
Ik was er helaas niet bij gisteren .
Maar zover jullie het ook in het filmpie kunnen zien zijn het de suporters die op de vuist gaan.
was ik er maar bij potje belgen onderuit halen was wel leuk geweest hahahaha
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:31 schreef angelo1982 het volgende:
Heey mannen
Ik was er helaas niet bij gisteren .
Maar zover jullie het ook in het filmpie kunnen zien zijn het de suporters die op de vuist gaan.
was ik er maar bij potje belgen onderuit halen was wel leuk geweest hahahaha
Heldquote:Op zondag 2 juni 2013 20:36 schreef angelo1982 het volgende:
Vanavond in hart van nederland zal er meer te zien zijn.
over wat er nou mis is gegaan .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |