quote:
quote:
moet ik voor je knippen met mn lulquote:Op zondag 2 juni 2013 14:33 schreef Unscrewed het volgende:
Pff. Ik heb echt enorm lange haren... gewoon achter komen ze tot mijn schouders bijna en voor tot mijn neusgatenMaar geen zin om te knippen.
quote:
Ja.quote:
Goed bezig mang, houd vol.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:48 schreef OllieWilliams het volgende:
Het is al bijna 48 uur sinds mijn laatste jointje, nog even doorzetten. Op z'n vroegst vrijdag weer
Die filmpjesquote:
quote:
Ik vond het niet eens irritant dat je over je vapo praat.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:20 schreef Ceviche het volgende:
Nog een keer en dan houd ik op over m'n vaporizer:
Ik heb ongeveer de helft van wat ik normaal in mijn joint doe in mn vapo gedaan en ik ben er voor de derde keer goed stoned van! dat betekent dat mijn wiet nu zeker 6 keer zo lang meegaat!
Ik weet niet of het nog ergens over gaat maar ik ben er heel blij over
quote:
Ehm, beter na mijn betaling, ik heb nu geen geld meer, dan kan ik gewoon naar best komen ofzo, dus ietsje later dan volgende week. komt goedquote:Op zondag 2 juni 2013 15:44 schreef Unscrewed het volgende:
Dus Klojo, komende week een dagje afspreken?
Ik heb alleen nog steeds geen telefoon.... dus dat kan moeilijk worden.
Ik heb ook niet heel veel geld meer.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ehm, beter na mijn betaling, ik heb nu geen geld meer, dan kan ik gewoon naar best komen ofzo, dus ietsje later dan volgende week. komt goed
Kom mee dan.quote:
Waar woon je? Ik heb echt te weinig geld om te reizen. Ik woon in Best en Klojo ergens vlakbij Eindhoven/Helmond ofzoiets.quote:
Vlakbij Haarlemquote:Op zondag 2 juni 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik heb echt te weinig geld om te reizen. Ik woon in Best en Klojo ergens vlakbij Eindhoven/Helmond ofzoiets.
Doen we. Nice nice nice.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Vlakbij Haarlem
Maar ik heb gratis OV (alleen op doordeweekse dagen)
Ik kan iedere doordeweekse dag wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Vlakbij Haarlem
Maar ik heb gratis OV (alleen op doordeweekse dagen)
Mijn drie werkdagenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
Ik het liefst maandag, donderdag of vrijdag
Oh nou mooi zoquote:Op zondag 2 juni 2013 15:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vond het niet eens irritant dat je over je vapo praat.Valt echt zwaar mee.
Met een Vapo gaat er 60% THC mee in de smoke, in vergelijking met een joint, waar maar 20% mee gaat. De rest gooi je dus weg. Je hebt dus 3x zo minder nodig met een vapo om net zo stoned te worden als met een joint.
Hmm.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh nou mooi zoben ook zo blij met dat ding
Nadeel is wel, dat ik nu vaker stoned ben, eerst deed ik er een of twee per weekend, nou toch wel drie of vier.
http://azarius.nl/vaporiz(...)izer-arizer-v-tower/quote:Op zondag 2 juni 2013 16:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm.
Kan je een linkje sturen van waar je hem gekocht hebt/welke je hebt?
Wil er namelijk ook een gaan kopen.
erg reële weergave ookquote:Op zondag 2 juni 2013 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha ben nu bij 2:10, geweldig. 'Lelijke dingen zeggen op school' zoals? 'ja kipnugget maar maakt die wel eens piknugget van'. Ik lach me kapot, christelijke jongeren zijn zo soms grappig. 3:27 is ook grappig haha!
Dit heb ik toevallig vanmorgen gezien xDquote:Op zondag 2 juni 2013 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha ben nu bij 2:10, geweldig. 'Lelijke dingen zeggen op school' zoals? 'ja kipnugget maar maakt die wel eens piknugget van'. Ik lach me kapot, christelijke jongeren zijn zo soms grappig. 3:27 is ook grappig haha!
welke week dan? ik ga 11 juni op vakantiequote:Op zondag 2 juni 2013 16:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mijn drie werkdagen
Gelukkig kan ik zelf plannen, ik plan wel een ma do of vr vrij
Hoe lang?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
welke week dan? ik ga 11 juni op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |