quote:
quote:
Waarom ze in teletubbies die video 2 keer laten zienquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom ze in teletubbies die video 2 keer laten zien
kleine kinderen zijn achterlijk grquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom dan???quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dat moest een vraag zijnquote:
kindjes houden van herhaling, check kinderboekjes maar en hoe vaak ze uit hetzelfde kinderboek voorgelezen willen wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
die zijn fucking tofquote:
hahahaha ja die is ook leukquote:
ohquote:Op zondag 2 juni 2013 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kindjes houden van herhaling, check kinderboekjes maar en hoe vaak ze uit hetzelfde kinderboek voorgelezen willen worden
hahhhaquote:
ja zij is de negerinquote:Op zondag 2 juni 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
Ik vond dat Dipsy altijd een vies gezicht had
quote:
ik snap ook niet waarom kinderen teletubbies niet eng vinden. Ze zien er zo eng uit eigenlijk :Squote:Op zondag 2 juni 2013 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dus dat, tt kun je ook weer veranderen
Is toch een jongen?quote:
jaquote:
oh lolquote:
Wat mooi versierd!quote:
Tinky winky en dipsy = jongenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh lol
ja dat interpreteert iedereen weer anders
in mijn wereld was laa laa meisje, dipsie ook, en tinkie was de vader en poo het zoontje
boombaloo?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat mooi versierd!
Hier is die boombaloo troep van tegenwoordig niks bij
In mijn wereld waren het gewoon 4 verschillende kleuren teletubbies met een ander figuurtje op het het hoofdquote:Op zondag 2 juni 2013 00:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh lol
ja dat interpreteert iedereen weer anders
in mijn wereld was laa laa meisje, dipsie ook, en tinkie was de vader en poo het zoontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |