Dit wilde ik net zeggen, had het zelf ook een beetje uitgezocht, kwam er zelfs op neer dat als je met het vliegtuig naar oost-europa vliegt en dan daar gewoon de trein pakt en met de trein via bijv. Berlijn terug nog steeds goedkoper uit bent..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef VacaLoca het volgende:
Die landen is treinen overigens vaak dusdanig goedkoop dat je met interrail kaart duurder uit bent.
Grappig, ik heb paar jaar terug exact zelfde route gedaan, alleen daarna nog vanuit Budapest naar Madrid gevlogen voor paar weken taalcursus elders in Spanje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:38 schreef Ekie1989 het volgende:
Ik ga eind juni/begin juli vertrekken voor een trip naar Berlijn - Praag - Wenen - Bratislava - Budapest. Probeer nu voor de eerste keer CouchSurfing uit, dus ben erg benieuwd. Heb je al wat meer inzicht gekregen in je reis?
Ik kan helaas echt alleen maar in juli.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:21 schreef Piger het volgende:
ik ken wel iemand die misschien ook van plan is alleen te gaan reizen. Gaat het alleen om juli of misschien ook augustus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |