abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25082566
Als de hoofdpersoon probeert te ontsnappen aan een trein of auto blijven ze altijd midden op de weg lopen en gaan nooit van de weg af (en achter een boom staan)
Behalve in de idiote film Wrongfully accussed met Leslie Nielsen, waar de trein zich ook achter een boom verstopt
  maandag 14 februari 2005 @ 09:29:53 #202
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25082587
quote:
Op maandag 14 februari 2005 09:27 schreef detulp050 het volgende:
Als de hoofdpersoon probeert te ontsnappen aan een trein of auto blijven ze altijd midden op de weg lopen en gaan nooit van de weg af (en achter een boom staan)
Behalve in de idiote film Wrongfully accussed met Leslie Nielsen, waar de trein zich ook achter een boom verstopt
ja briljant
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_25082612
De betreffende achtervolging:

maandag 14 februari 2005 @ 12:15:38 #204
71048 Tokay
makes your day!
pi_25084572
Het populaire tienermeisje heeft altijd een strontvervelend nerderig jonger broertje.

Amerikaanse moeders staan elke ochtend roereieren met bacon te bakken voor hun gezin. Niemand eet hiervan want iedereen heeft altijd haast.

Zwangere vrouwen begeven zich met een benauwde blik naar het toilet. Buiten beeld hoor je hen dan kotsen.

Frisdranken worden altijd gedronken uit blikjes.

Heldhaftige mannen die gedurende de film zijn afgerost, gevallen, gestruikeld, in elkaar geslagen en levend zijn verbrand, kreunen altijd met een van pijn verwrongen gezicht wanneer een vrouw een schaafwond op hun voorhoofd dept met een nat lapje.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  maandag 14 februari 2005 @ 12:53:57 #205
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_25085051
Agenten in burgerkleding worden ook altijd als zodanig herkend. Zelfs op Guantanamo Bay wanneer ze met een Hummer een mijnenveld inrijden en vervolgens gewapend uit de auto stappen en nog wat op elkaar gaan schieten (Bad Boys II, ja).
  maandag 14 februari 2005 @ 13:47:19 #206
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25085670
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:15 schreef Tokay het volgende:

Frisdranken worden altijd gedronken uit blikjes.

nope, das geen filmwet das in Amerika echt waar. die gasten drinken altijd frisdrank bij het avondeten en echt 9,5 van de 10 keer uit een blikje
pi_25089958
Waarom staat een auto altijd precies waar je hem nodig hebt (James Bond Die Another Day)

En waarom zegt de held nooit als de slechterik het meisje onder shot houdt. Doe maar ze heeft toch altijd hoofdpijn en ik ben goed verzekerd.

Nog zoiets tussen een gevecht tussen goed een slecht en de wapens worden aan de kant gelegd wanneer gebeurt het nu eens dat de held een verborgen wapen heeft, en de slechte vechtmachine gewoon doodschiet en tegen zijn dode lichaam zegt Daar had je niet van terug he
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_25089965
Waarom staat een auto altijd precies waar je hem nodig hebt (James Bond Die Another Day)

En waarom zegt de held nooit als de slechterik het meisje onder shot houdt. Doe maar ze heeft toch altijd hoofdpijn en ik ben goed verzekerd.

Nog zoiets tussen een gevecht tussen goed een slecht en de wapens worden aan de kant gelegd wanneer gebeurt het nu eens dat de held een verborgen wapen heeft, en de slechte vechtmachine gewoon doodschiet en tegen zijn dode lichaam zegt Daar had je niet van terug he.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:45:11 #209
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25103331
  • Maagden laten zich moeiteloos driekwartier in alle gaten nemen en pijpen de hoofdpersoon daarna en passant geroutineerd klaar.
  • Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
    pi_25104058
    quote:
    Op dinsdag 15 februari 2005 22:45 schreef Kaalhei het volgende:
  • Maagden laten zich moeiteloos driekwartier in alle gaten nemen en pijpen de hoofdpersoon daarna en passant geroutineerd klaar.
  • Ik neem aan dat het nu niet over james bond gaat
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_27711078
    *kickt*

Mensen in films die doodgaan hebben altijd genoeg tijd om te zeggen dat het hen spijt en anderen dingen te laten beloven, maar ze hebben nooit genoeg tijd om te zeggen wie de dader is of waar de schat verstopt is.

Als er in een film in scene zit waarin je ziet hoe iemand maandenlang aan het trainen is, zit er aan het begin altijd een activiteit die nog niet lukt, maar aan het einde wel.

Alle ouders en andere familieleden bij wie je in het weekend op bezoek kan gaan, of waar je heen kan vluchten bij ruzie wonen op het platteland, of in ieder geval buiten de stad.

Mannen gaan nooit mee als hun vrouw met de kinderen bij haar ouders op bezoek gaat. Op zulke momenten houden ze zich dan ook bezig met gevaarlijke activiteiten waar ze hun familie niet bij kunnen gebruiken.

Als een vrouw een vreemde onderbroek in de was vindt zet ze haar man meteen het huis uit, zonder dat ze hem de kans geeft een verklaring te geven. Achteraf blijkt dit natuurlijk het werk van iemand die erop uit was het leven van de betreffende persoon kapot te maken of een of andere grapjas.

Als iemand trots vetrelt over zijn kostbare Ming vaas, dure schilderij of handgemaakt vloerkleed van $10.000 zal dit object zeker sneuvelen of op z'n minst ernstig beschadigd raken tijdens de film.

Mensen die bij iemand op bezoek gaan krijgen altijd iets alcoholisch te drinken, wat bewaard wordt in een karaf en/of een privébar. Nooit gewoon een glaasje frisdrank.

Het is in films heel normaal dat iemand op het laatste moment besluit om toch maar niet te trouwen en in plaats daarvan mee te gaan met een oude jeugdliefde die een tijdje daarvoor opeens weer is opgedoken. Dit komt misschien ook wel doordat de betreffende persoon zijn/haar aanstaande maximaal een maand van tevoren voor het eerst had ontmoet.

Wanneer er in een film een tijdssprong wordt gemaakt en de hoofdpersonen in de tussentijd getrouwd zijn, laten ze dit blijken door te zeggen: "I love your Mr X" "And I love you too, Mrs X"

Als de held en de badguy elkaar ontmoeten voor de finale zal de badguy eerst tegen de held gaan slijmen over hoe goed hij hem vindt en wat een eer het is om hem te ontmoeten. Hierna zal de badguy de held vragen om zich bij hem te voegen, omdat ze samen z'n geweldig, machtig team zouden kunnen vormen en samen de wereld zouden kunnen overheersen. De held antwoordt natuurlijk altijd met 'nooit van m'n leven' en na dit antwoord begint het Grote Gevecht.

De baas van de politie houdt zich voornamelijk bezig met golf spelen in zijn kantoor, zijn goudvis voeren en kwaad worden op zijn ondergeschikten.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 15:59:06 #212
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_27711629
    In de ruimte is, ondanks het vacuum, wel sprake van wrijving met lucht, getuige de aerodynamische vorm van de toekomstige ruimteschepen.
    Ik heb al een boek.
    pi_27711971
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 15:59 schreef Rio het volgende:
    In de ruimte is, ondanks het vacuum, wel sprake van wrijving met lucht, getuige de aerodynamische vorm van de toekomstige ruimteschepen.
    Behalve die van de Borg uit Star Trek natuurlijk .
      dinsdag 7 juni 2005 @ 20:52:06 #214
    90061 coz
    laat een bericht achter na de
    pi_27721100
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef Nepthys het volgende:
    *kickt*
    ! 14.gif!!!!111
    quote:
    Mensen die bij iemand op bezoek gaan krijgen altijd iets alcoholisch te drinken, wat bewaard wordt in een karaf en/of een privébar. Nooit gewoon een glaasje frisdrank.

privé detectives en politiecommandanten, kun je rustig om tien uur 's morgens vragen om mee te drinken
    Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
    Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
      dinsdag 7 juni 2005 @ 21:13:30 #215
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_27721942
    quote:
    Op dinsdag 15 februari 2005 22:45 schreef Kaalhei het volgende:
  • maagden bloeden nooit
  • [b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
    pi_27722181
    quote:
    Nog zoiets tussen een gevecht tussen goed een slecht en de wapens worden aan de kant gelegd wanneer gebeurt het nu eens dat de held een verborgen wapen heeft, en de slechte vechtmachine gewoon doodschiet en tegen zijn dode lichaam zegt Daar had je niet van terug he.
    India Jones. Scene met zwaardvechter in Cairo.
    pi_27722223
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 21:19 schreef ericeric het volgende:

[..]

India Jones. Scene met zwaardvechter in Cairo.
    Fantastische scene, dat. Ik lag echt dubbel toen ik dat zag.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 22:34:38 #218
    52357 Lambiekje
    Everything is upside down
    pi_27725163
    quote:
    Op maandag 14 februari 2005 13:47 schreef Timo20 het volgende:

[..]

nope, das geen filmwet das in Amerika echt waar. die gasten drinken altijd frisdrank bij het avondeten en echt 9,5 van de 10 keer uit een blikje
    pak van 12 blikjes kost 2.95 ofzo
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_27727819
    tvp
    Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
    Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
    :{²
      woensdag 8 juni 2005 @ 00:49:53 #220
    77508 Loserkid
    Met dank aan Houniet.
    pi_27729254
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 21:20 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Fantastische scene, dat. Ik lag echt dubbel toen ik dat zag.
    Wist je dat die scene eigenlijk heel lang zou moeten zijn en een echt zwaargevecht van 5 minuten..
    Alleen was harrison ford (zo heet hij toch) chagerijnig die dag en had t warm en wou weg uit de jungle en schoot na de zwaard skill demonstratie van zijn tegenspelen gewoon op hem.. puur uit baldadigheid.. de regiseur vond dit geweldig en stopte dit uiteindelijk in de film.

En om echt optopic te gaan.. in (vaak) maffia films zit t haar van de gangsters helemaal strak naar achter en daar kunnen ze mee rennen en vechten.. maar zodra ze dan hitsig op hun vriendin duiken (of niet hitsig maar boos) zit t haar opeens heel anders(wilder), maar toch netjes..!
    (Voorbeeld is Donnie Brasco )
      woensdag 8 juni 2005 @ 00:54:10 #221
    106776 Nickthedick
    Non-smokers die every day
    pi_27729337
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 00:49 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Wist je dat die scene eigenlijk heel lang zou moeten zijn en een echt zwaargevecht van 5 minuten..
    Alleen was harrison ford (zo heet hij toch) chagerijnig die dag en had t warm en wou weg uit de jungle en schoot na de zwaard skill demonstratie van zijn tegenspelen gewoon op hem.. puur uit baldadigheid.. de regiseur vond dit geweldig en stopte dit uiteindelijk in de film.
    Volgens mij had hij z'n knie ernstig verdraaid, waardoor hij de geplande vechtscene niet kon doen; vandaar.
    - It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
    - Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
    pi_27734676
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 00:54 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Volgens mij had hij z'n knie ernstig verdraaid, waardoor hij de geplande vechtscene niet kon doen; vandaar.
    Ja, inderdaad. Het was volgens mij meer zo dat hij geblesseerd was. Dan dat hij geen zin had.
    Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
      woensdag 8 juni 2005 @ 10:57:23 #223
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_27734971
    quote:
    The scene in Cairo in which Indy just shoots a sword-wielding man was intended to be a long, choreographed fight scene featuring Indy's whip versus the Arab man's saber. Harrison Ford, suffering from dysentery after three months of filming in Tunisia, couldn't face the three additional days of filming and suggested that this much shorter version should be tried instead. Some sources attribute the idea to Steven Spielberg rather than to Ford. In the American Film Institute's tribute to Spielberg, Ford stated that, on the day of shooting, he begged Spielberg to find a way to get the scene done in less than two hours so he could get back to the hotel before a dysentery attack hit him. Spielberg said the only way they could complete the scene so quickly would be for Ford to "pull out your gun and shoot him." Crew members standing nearby began to laugh uncontrollably at the idea.
    Aldus IMDb.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      woensdag 8 juni 2005 @ 11:28:34 #224
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_27735859
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Aldus IMDb.
    Dikke diaree idd
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      woensdag 8 juni 2005 @ 11:43:08 #225
    23604 J-Will
    Hou je klep dicht!
    pi_27736232
    - Als er twee goodguys zijn waarvan er één dood wordt doodgeschoten, komt de tweede altijd in het nauw en het laatste wat de neergeschotene doet is de badguy neerblaffen met en zijn enkelrevolvertje.

- De grootste boeven ter wereld hebben OF een zeer moeilijke jeugd gehad OF ze zijn verbazingwekkend sympathiek.
    Anders krèdde een poar patse!
    met dank aan SF
    http://nba-fan.blogspot.com
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')