Er wordt inderdaad altijd nogal snel getikt op toetsenborden, maar enters, spaties, cijfers of tabulatorstops zijn nooit nodig. Degene die het meldde; 2 duimen omhoog voor jou, ik dacht echt dat ik de enige was die dat was opgevallen.
Muizen en ratten die geflimd worden in riolen e.d. zijn overduidelijk allemaal tam.
Als een vrouw iets afschuwelijks te zien krijgt zal ze altijd op haar meest kinderlijke stem gaan krijsen.
Een man moet daarentegen altijd gaan kotsten. Vaak gaat het kotsen heel realistisch. Men maakt slechts wat hoestgeluiden en spuugt iets uit, meer niet. Het schijnt ook geen erg gevoel te zijn, het gaat binnen seconden na de afschuwelijke ontdekking weer toppie met ze. Dus ze zijn niet totaal van de kaart of kampen dagen later nog met stresstrauma's.
Duivels, aliens en andere mythelogische figuren verschijnen altijd in menselijke vorm. Pas in het slotfragment laten ze hun ware gezicht zien.
Films die zich afspelen in de tijd van Napoleon, de Middeleeuwen of de pruikentijd enz, daarin heeft iedereen pico bello perfecte schone kleding aan. Geen vlekje te bespeuren.
Elk detectivebureau heeft een database waar ieder persoon geregistreerd staat. Je hoeft maar een halve naam op te geven en je krijgt het gewenste resultaat. Ook heeft deze persoon nog een bijbehorende foto die precies op de acteur lijkt zoals deze er op het moment uitziet! Bovendien houdt deze database ook nog eens alle activiteiten van de laatste 24 uur bij. Dat is knap zou ik zeggen, welke saaie gast zou er al die tijd die gegevens bij houden en invoeren???
Als iemand voor je op de vlucht is dan zal deze altijd een gebouw in vluchten, want daar heb je meer ontsnappingsmogelijkheden. Laat wel nog even de deur in het slot vallen zodat je achtervolger precies kan zien, waar jij heen gerend bent.
Deuren die toegang geven tot het dak zijn nooit vergrendeld.
Van hoogtevrees schijnt ook niemand last te hebben. Van dak naar dak huppelen als een balerina op duizingwekkende hoogtes doet iedereen zonder bij na te denken. Als je iemand achterna zit, dan is dat echt het laatste waar je bij stil staat.
Het is opmerkelijk hoe lang iemand slechts met de handen aan een richel zichzelf vast te weet houden. Ook al ben je nog zo sterk, het zal heel wat belasting zijn voor de armgewrichten. En als je dan zo sterk bent, dan trek je jezelf toch wel veilig op de kant???
Men kan ook zo makkelijk vanuit een diepe val zich vastklempen aan een tak of richel of men kan zich probleemloos blijven vastklampen aan de landingspoten van een een helikopter, want alleen bij zwakkelingen schieten de armen uit de kom.
Er zit vaak tijdens een pistoolschot of zelfs voor het pistoolschot al bloed op de kleding van het slachtoffer.
Wil je een vuurgevecht winnen van 30 man terwijl jij maar met zijn drietjes bent? De kans is nogal groot, maar die wordt nog eens vergroot door met zijn drieen op dezelfde plek te gaan schuilen.
Bejaarden, kinderen, tieners, dieren, vrouwen -mits heel lelijk of bitch- zullen nooit doodgeschoten worden.
Negers, latino's of andere niet-blanke figuren worden alleen neergeschoten, zij zullen echter niet aan hun verwondingen overlijden.
Een neger die wel wordt doogeschoten, wordt dat meestal door een andere neger.
In films waarin types als Will smith of Martin Lawrence etc de hoofdrol hebben, zijn hun vrouwelijke tegenspelers ook afrotypes, maar nooit eentje die 100% is. Altijd van die halfbloedjes, halle berry's of figuren met een aziatische of zuidamerikaanse achtergrond.
[ Bericht 11% gewijzigd door Brett-Anderson op 11-08-2005 05:25:36 ]
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .