- Als er belangrijke data op een diskette moet worden gezet in het kantoor van de bad guy, is dat altijd net op tijd voltooid voordat de badguy binnenkomt.
- Bij een steek recht in het hart blijft het slachtoffer nog zeker 5 tot 10 minuten kreunend met de verdrietige achterblijver praten, bloed ophoestend.
- Mobiele telefoons zijn 4 keer zo groot als normaal.
- Je hoort 's nachts altijd uilen en huilende wolven op een kerkhof. Het is overigens dan ook altijd volle maan.
Ik wist zojuist nog een hele goede , maar die ben ik tijdelijk vergeten.
Verder viel het me op dat.
Iedereen die een pistool bezit, heeft dit altijd verstopt in het handschoenenvakje van een auto of in de ladekast, en dan het liefst onopvallend onder een paar poetsdoeken.
Het is de normaalste zaak van de wereld om iemand met een pistool te bedreigen. Je richt vol stress en haat een pistool op iemands hoofd en die persoon zal vervolgens koeltjes blijven reageren.. Sterker nog hij zal jou zo afbluffen dat je uiteindelijk niet schiet.
Beslissingen die genomen moeten worden zijn altijd de juiste.
In achtervolginsscene's worden de vluchters altijd ingehaald en overmeesterd. Ook al is de vluchtende een hardloper, heeft een betere conditie of heeft 500 meter voorsprong en je inhaal stunt slaagt zeker als je Clint Eastwood heet en je bent 60 jaar.
(hier in Rotterdam kunnen ze niet eens een vluchtende krimineel grijpen als hij 50 meter van je afrent).
In koud water vallen is geen probleem, je zwemt eerst nog een paar baantjes en daarna klim je zonder moeite uit het water.
(Onmogelijk, als je in koud water valt ben je meteen verlamd en het onderkoelingsproces start vanaf de eerste seconde dat je erin valt).
Stroom is alleen zichtbaar en actief als er mensen mee in aanraking komen.
Ruimtevaartuigen kunnen heel goed tegen een stootje. Als je ergens mee in botsing komt, simuleer je alleen even dat alles schud en val je even op de grond en is de schade maar 1% omdat de "schilden" actief waren. Jaja. Verder is het in de ruimte altijd lekker warm en er is altijd zwaartekracht aanwezig.
Het is altijd normaal om klappen op te vangen, als iemand je slaat.. probeer dan vooral niet om weg te rennen of om de klappen te blokkeren. Nee blijf gewoon rechtop staan als een bokszak!
Relaties beginnen is allemaal gesneden koek in films. Bloedmooie meiden zijn nooit bezet, stoere kerels zijn toevallig net weer vrijgezel.
Heeft er iemand een hartaanval of is iemand aan het verdrinken? Geen probleem IEDEREEN kan mond-op-mond beademing toepassen en EHBO curses krijg je al op de lagere school Blaas in hun mond zonder het hoofd naar achteren te drukken en iedereen kan door een beetje onderhands op de hartstreek te drukken, weer een slachtoffer reanimeren.
Als je iemand keel doorsnijdt, komt er even veel bloed uit als dat je je in je vingers prikt.
Over in je vinger snijden gesproken, als iemand stoer wil doen door wat bloed af te staan, zullen ze altijd in hun handen of vingers snijden.
Slechterikken zijn altijd in een klap dood of ze zullen op slag dood zijn na een pistoolschot, maar de eindbaas in de film kan 100 klappen verdragen en is zelfs na 20 schoten nog niet dood.
weten jullie nog wat?
edit: ik weet hem weer! Kennen jullie allemaal van die verhalen waarbij Amerikanen iets gaan doen in de rimboe van Afrika, Zuid -Amerika of Azie? Ja? Daarbij nemen ze altijd gidsen mee zoals de Inboorlingen of Indianen of wat dan ook. Die gidsen zullen altijd als eerste doodgaan... onvoorstelbaar! Zij kennen de jungle als hun broekzak en weten hoe ze om moeten gaan bij spinnenbeten of weet ik verder wat, en die Amerikanen echt niet! Bovendien lopen die amerikaantjes rond door de jungle alsof het een pretpark is.. zo van: I like this man!
[Dit bericht is gewijzigd door Brett-Anderson op 16-01-2004 19:15]
Mooie vrouwen gaan altijd douchen zonder de badkamerdeur op slot te doen.
M.a.w. ze weten dat iemand dan zomaar binnen kan stappen, maar ze schrikkken zich meteen wel het apelazerus als hun vriend of man ter verrassing binnen komt stappen.
[Dit bericht is gewijzigd door Brett-Anderson op 16-01-2004 19:43]
quote:Meestal komt de donder tegelijk met de flits
Op vrijdag 16 januari 2004 19:37 schreef Brett-Anderson het volgende:
Als het superslecht weer is bliksemt het altijd, en wel op zo'n manier dat alles lichtblauw wordt. Ook al zit je thuis in het donker en heb je maar een raampje zo klein als de hoes van een langspeelplaat.
En wat het nog gekker maakt... bliksem gaat 5 van de 10 keer gepaard zonder neerslag.
nog een paar:
-iemand wordt opgebeld, heeft iemand 5 seconden aan de lijn gehad, en weet als hij de telefoon opgehangen heeft, een heel lulverhaal van vijf minuten op te hangen met wat diegene net gezegd heeft.
-iemand belt aan, na 5 seconden nog een keer, klopt op de deur of kijkt door een raampje en concludeert dat de bewoners niet thuis zijn (sommige mensen doen er langer over dan 5 seconden om naar een deur te komen.)
quote:In een kort filmpje van Scorsese gebeurd dit.
Op woensdag 4 oktober 2000 23:43 schreef Aaargh! het volgende:
Wat me ook wel een keer leuk lijkt:
begin van de film, de held loopt over straat.
een bus ... *WHAM*, held dood, aftiteling
En ik had ooit eens een vechtfilm gezien (naam onbekend) met een sterke, knappe, gespierde vechter met staart en gladgeschoren lichaam die naar mijn mening de hoofdrolspeler moest zijn en hij had een zwak gestressed maatje met stoppelbaard. Mijn eerste indruk was dat die gespierde held de hele film door achter zijn reet moest aanzitten om hem elke te redden, maar het bleek eerder andersom want die gespierde vechter werd in de eerste 10 minuten doodgeslagen. Ik was verrast en het was de volgende dag het gesprek van de dag, omdat meerdere mensen dat ook dachten.
Wat je ook in veel series en films tegenkomt (met name legendarisch gemaakt door The A Team):
Na een moment van pessimisme een vurig optimistisch pleidooi van de leider, gevolgd door een "cunning plan", waarna je (met een hoopvol optimistisch dramatisch achtergrondmuziekje op de achtergrond) een aantal korte scenes achter elkaar ziet van mensen die bouwen aan een of andere constructie die zo vergezocht en onwaarschijlijk is, dat het ook nog zal lukken ook.
"I love it when a plan comes together. "
Misschien dat deze allang voorbijgekomen is, trouwens.
En dan klopt het ineens...quote:[b]Op woensdag 9 februari 2005 18:15
Mannen die depressief of verdrietig zijn gaan drinken, laten een stoppelbaardje staan en ruimen hun huis niet meer op.
Ook leuk: in de oudheid spraken alle volkeren engels. Taalbarrières waren er niet. Komen Romeinen met bijvoorbeeld Gothen of Hunnen in aanraking dan kan iedereen elkaar verstaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:26 schreef Beach het volgende:
Duitse soldaten spreken engels met een nep duits accent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |