Nou echt simpel is het ook niet hoor Gettie.. Ook niet als je elke 4 woorden afsluit met enter.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:33 schreef gerdatolsteyn het volgende:
mensen,
is het niet zoals etto praat
waar jullie een hekel juist aan hebben?
Wij kunnen ook moeilijk praten,
maar kiezen. juist bewust voor toegang.
Zo is het veel makkelijker om te gaan denken
wat wij denken.
Dat is 100% waar. Zit u daar soms met god?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:19 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo aberkulie,
we vinden jou een wolf in schaapskleden.
ik niet echt, maar iemand anders die hier ook is
waarschuwt me wel eens over jou.
Wat is hiervan waar?
Als jij niet onderbouwt waarom god zou willen wat jij beweert kun je in mijn ogen niets bereiken of zelfs namens de duivel hier werken. Een citaat uit de bijbel of koran of welk boek dan ook waarin staat dat die boeken verbrand moeten worden vind ik dus waardevol.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:33 schreef gerdatolsteyn het volgende:
mensen,
is het niet zoals etto praat
waar jullie een hekel juist aan hebben?
Wij kunnen ook moeilijk praten,
maar kiezen. juist bewust voor toegang.
Zo is het veel makkelijker om te gaan denken
wat wij denken.
Heb je weer ongelijk he.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:41 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat is 100% waar. Zit u daar soms met god?
WAT werkt Gerda hier namens de duivel??!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als jij niet onderbouwt waarom god zou willen wat jij beweert kun je in mijn ogen niets bereiken of zelfs namens de duivel hier werken. Een citaat uit de bijbel of koran of welk boek dan ook waarin staat dat die boeken verbrand moeten worden vind ik dus waardevol.
Nou dat mag je Gerda weleens vertellen dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Heb je weer ongelijk he.God bestaat niet dus daar is ze daar sowieso niet te vinden.
Heinrich Heinequote:Op maandag 3 juni 2013 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nog duidelijker: wat wil God?
"Barmhartigheid wil Ik, en geen offer." (Matteüs 12:7).
Dus boeken verbranden is een compleet futiele exercitie.
Dat er MENSEN zijn verbrand in Zijn naam is een gruwel.
En wie zei ook weer: "Waar men boeken verbrandt, daar verbrandt men op den duur ook mensen."
Ze leest het vanzelf wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nou dat mag je Gerda weleens vertellen dan.
p.s. geef me gewoon gelijk.
ONgelijk HAHAHAHAJAHHAHJ!!!1!!!11!EINZEINZquote:Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Ze leest het vanzelf wel.
p.s. wat krijg ik daarvoor terug?
Als ik alleen maar ongelijk heb hoe moet ik jou dan gelijk geven?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
ONgelijk HAHAHAHAJAHHAHJ!!!1!!!11!EINZEINZ![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja als je die god van Gerda serieus moet nemen in dit topic dan die andere knakker ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
WAT werkt Gerda hier namens de duivel??!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |