Met mijn jonge heer heb ik al sinds mijn geboorte een goede band en hij komt ook nog regelmatig, dus hier heb ik geen vragen over. Ik begrijp alleen nog steeds niet wat het nut van boeken verbranden is.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:14 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo aberkulie,
wedden vinden we bovenal niet echt kloppen.
maar als we dat wel vonden, hadden we gewed
dat je zo zou reageren. Op dit moment bedoelen we wedden
in de spreekwoordelijke zin.
Je had ook kunnen vragen, hoe werkt dat gerda een band met de Heer,
hoe kom ik tot hem?
Jij kiest voor gemak, en gelijk heb je!
Op de hele korte termijn dan!!
Op de lange termijn als je eenmaal op je
sterfbed aan het dood gaan bent,
denk je misschien wel aan mij.
Hoe bedoel je dat? Weet niet zo goed hoe ik op de post van gerda moet reageren. Waarom zijn jullie zo onduidelijk?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:19 schreef Aberkullie het volgende:
Ja Mortaxx mag ik ook gebruik van je maken
Voor iedere ram op de enterknop krijgt ze een volgeling.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:23 schreef appelen het volgende:
Gerda, hoe probeer je jouw ideeën over te brengen op de rest van de wereld/het internet?
Hoe de Heer het bedoeld heeft is goed te zien in Matteüs 25:31-46. Op basis waarvan worden mensen beloond dan wel bestraft? Door het verkondigen dat ze 'Christen' zijn en boeken verbranden dan wel zeggen dat ze niet geloven en seksueel getinte literatuur lezen? Neen. Op basis van daden. Goede daden. Nergens zegt Jezus dat mensen naar de hel gestuurd worden omdat ze een boek hebben gelezen. Waarop volgt dan wel die straf? Op het gebrek aan barmhartigheid jegens de naaste.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:22 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo etto
als ik een fijne taart heb,
zal ik die delen, zodat zij ook fijn taart hebben.
met wat u zegt, heeft het er alle schijn van,
dat u de taart voor u zelf houdt.
Dat is toch echt zeker niet hoe de Heer het
allemaal bedoelt heeft. Op u kan ik daarom
eventueel bozer worden, dan de mensen hier
die me vreemd vinden, maar al wel een paar dagen
interesse en aandacht geven.
Waarom wil je mij straffen, ik heb niks gedaanquote:Op maandag 3 juni 2013 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
Gerda, ik heb even met mijn achterban overlegd en als aberkullie ook mag komen doe ik mee
Pardon? Het is gewoon afkomstig uit de Bijbel, hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo etto,
we vinden het niet prettig dat u ons plan hier komt
verstoren.
U gebruikt citaten, dat willen de mensen van tegenwoordig juist niet
horen! Praat met voorbeelden uit het dagelijkse leven,
Niet zo predikent als u doet
Gerda het is niet netjes namens mij te spreken. Ik vind de tekst van Etto zeer waardevol zeker als dat zo in de bijbel staat.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo etto,
we vinden het niet prettig dat u ons plan hier komt
verstoren.
U gebruikt citaten, dat willen de mensen van tegenwoordig juist niet
horen! Praat met voorbeelden uit het dagelijkse leven,
Niet zo predikent als u doet
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:30 schreef Feeeeble het volgende:
Hoi Gerda,
Hoe zit dat eigenlijk met mensen die nog nooit van jouw god en bijbel gehoord hebben? Waar komen die terecht na de dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2013 21:42:10 ]
dank u mag ik een link?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:26 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo appelen,
uw dansend banaantje maakt ons altijd vrolijk.
We snappen alleen jou vraag niet.
we maken toch een serie films toch?
heeft u hem misschien nog niet gezien?
Van de jeugdvisite leren we wat hun raakt,
het is vaak rakende video's waar ze over spraken.
dat zijn we gaan doen.
meer dan 2500 mensen hebben me gezien
het is veel, maar niet genoeg.
we vermouden het topje van een grillige ijsberg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |