abonnement Unibet Coolblue
pi_127298470


Vorig topic: DIG / Windows Phone: Snake _O_ #8

Inmiddels ligt Windows Phone 8 alweer een tijdje in de winkels en zijn er zelfs al Nokia toestellen beschikbaar!

Ook Windows Phone 7.8 wordt as we speak uitgerold.

Wat actuele dingetjes zodat we hier (hopelijk) later op terug kunnen kijken en kunnen lachen en wijzen en zeggen "haha wat maakten we ons toen zorgen om non-problemen zeg!" WhatsApp is nog steeds traag maar werkt eindelijk op WP8, Google heeft toegezegd nog tot eind juli Exchange te zullen ondersteunen, de vraag is of Microsoft alleen Caldev en Carddev voor WP8 gaat ondersteunen of dat ze het ook naar WP7 gaan brengen. Nokia heeft voor het eerst in tijden weer eens winst gemaakt.

Mango is inmiddels uit voor de bestaande Windows phone 7 toestellen. Binnenkort komen de nieuwe toestellen op de markt waarop Mango is voorgeïnstalleerd. Deze hebben als extra opties o.a. front facing camera voor videobellen en internet sharing.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:49:43 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127298629
Was die tablet al gelinkt? If not:
http://nutech.nl/mobiel/3(...)-tablet-in-juli.html
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127298659
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was die tablet al gelinkt? If not:
http://nutech.nl/mobiel/3(...)-tablet-in-juli.html
Ziet er mooi uit _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:53:41 #4
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_127298809
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was die tablet al gelinkt? If not:
http://nutech.nl/mobiel/3(...)-tablet-in-juli.html
Als er geen RT op staat koop ik hem :9~
ARM tablets :')
pi_127299232
Nice :)

Ik doe het met mijn surface _O_
pi_127299663
Jammer dat ie alleen voor de VS is zo te zien. Erg mooi ding :)
pi_127299810
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Als er geen RT op staat koop ik hem :9~
ARM tablets :')
Voor ARMe mensen hé
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127299834
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 21:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nice :)

Ik doe het met mijn surface _O_
ASUS VivoTab SMART, Goedkoper dan Surface RT en Windows 8, geen RT _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127300601
Met die nieuwe haswell processoren worden 't wel aantrekkelijke dingen _O_
pi_127300873
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

ASUS VivoTab SMART, Goedkoper dan Surface RT en Windows 8, geen RT _O_
hehe :D ja beter

Maar ik heb de surface al vanaf de release dus ja :+
pi_127300896
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

hehe :D ja beter

Maar ik heb de surface al vanaf de release dus ja :+
:D

God wat een ding. ¤450 en je hebt Windows 8 pro _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127303772
Hoe staat het trouwens met de app's voor windows Phone 8? Gaat t de goede kant op?
pi_127305016
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe staat het trouwens met de app's voor windows Phone 8? Gaat t de goede kant op?
Voor mij is er genoeg, heb een WP8
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127306277
Wat gaat er veranderen bij Windows Phone 8 Blue?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 2 juni 2013 @ 10:05:49 #15
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127315100
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe staat het trouwens met de app's voor windows Phone 8? Gaat t de goede kant op?
Ik vind het ten opzichte van mn iPhone een drama en zou zonder nadenken weer terug willen, ik wacht met smart op updates van whatsapp, de app van de ING en andere dingen die ik mis, vind de zuneplayer een kutding en kan geen geschikte vervanger vinden en het aanbod qua facebookapps is op z'n zachts gezegd karig, had ik voor iOs facebook, messenger&pages, nu moet ik het doen met Facebook Beta die echt zwaar kut is.
Ik heb een Lumia 820, en soms hapert het scherm bij opnemen, dan wil ie niet omhoog schuiven, of werkt de knop die je moet indrukken daarna (wie verzint zoiets doms) niet en vind het scherm in de hoeken nogal unresponsive, ondanks dat ik WP8 inmiddels meer ben waarderen dan in t begin hebben ze nog een lange weg te gaan qua gebruiksgemak en doordachtheid....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_127315659
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 10:05 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik vind het ten opzichte van mn iPhone een drama en zou zonder nadenken weer terug willen, ik wacht met smart op updates van whatsapp, de app van de ING en andere dingen die ik mis, vind de zuneplayer een kutding en kan geen geschikte vervanger vinden en het aanbod qua facebookapps is op z'n zachts gezegd karig, had ik voor iOs facebook, messenger&pages, nu moet ik het doen met Facebook Beta die echt zwaar kut is.
Ik heb een Lumia 820, en soms hapert het scherm bij opnemen, dan wil ie niet omhoog schuiven, of werkt de knop die je moet indrukken daarna (wie verzint zoiets doms) niet en vind het scherm in de hoeken nogal unresponsive, ondanks dat ik WP8 inmiddels meer ben waarderen dan in t begin hebben ze nog een lange weg te gaan qua gebruiksgemak en doordachtheid....
Ik heb ook een Lumia 820 maar ik kan me hier toch niet echt in vinden. Allereerst; Wat is de zuneplayer? Facebook Beta vind ik juist wel chill en m'n Lumia hapert echt nooit. Qua gebruiksgemak vind ik WP8 juist ontzettend chill. Beter dan Android waar ik vanaf kom.
  zondag 2 juni 2013 @ 10:56:06 #17
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127315778
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 10:49 schreef ArnosL het volgende:
Ik heb ook een Lumia 820 maar ik kan me hier toch niet echt in vinden. Allereerst; Wat is de zuneplayer? Facebook Beta vind ik juist wel chill en m'n Lumia hapert echt nooit. Qua gebruiksgemak vind ik WP8 juist ontzettend chill. Beter dan Android waar ik vanaf kom.
Ik kom van iOs maar moest m'n iPhone teruggeven aan mn ex-werkgever, de 820 was t beste toestel wat ik van mn carrier kon krijgen, dus ik moet wel....
Zuneplayer is de muziekspeler, ik luister veel, vaak en graag muziek en word horendol van die app, geen logica, de doorlopende intergrering met xboxlive wat ik niet heb of gebruik, de lijsten en overzichten zijn dom, de afspeelmethode ook, gewoon bagger en nee ik ben geen apple/itunes fan in tegendeel, maar dit is echt om te janken.
Als je de facebook apps op iOS gewend bent is Beta een drama, posten duurt lang, refreshen duurt forever, mn newsfeed is naar onderen toe beperkt, als mensen mij taggen en ik moet dat controleren gaat ie naar iexplorer en moet ik daar inloggen op facebook om toestemming te geven, er is geen messenger app voor facebook, waardeloos dus.
Whatsapp, als ik foto's stuur blijft ie regelmatig hangen op "hervatten" met een aantal balletjes wat van links naar rechts schuift en verder niks, het enige wat helpt is zo lang mogelijk terugtikken tot alles gesloten is en dan overnieuw starten.
En het scherm tja, ik verzin t niet, ik wil opnemen, wil omhoog schuiven en d'r gebeurt niks, of half of een stukje, en dan moet je nog een keer een knop indrukken om op te nemen, dom bedacht en nogal vervelend.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zondag 2 juni 2013 @ 10:56:15 #18
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_127315781
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 10:49 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Ik heb ook een Lumia 820 maar ik kan me hier toch niet echt in vinden. Allereerst; Wat is de zuneplayer? Facebook Beta vind ik juist wel chill en m'n Lumia hapert echt nooit. Qua gebruiksgemak vind ik WP8 juist ontzettend chill. Beter dan Android waar ik vanaf kom.
Hier sluit ik me eigenlijk wel bij aan..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 2 juni 2013 @ 11:03:26 #19
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_127315881
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 10:56 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik kom van iOs maar moest m'n iPhone teruggeven aan mn ex-werkgever, de 820 was t beste toestel wat ik van mn carrier kon krijgen, dus ik moet wel....
Zuneplayer is de muziekspeler, ik luister veel, vaak en graag muziek en word horendol van die app, geen logica, de doorlopende intergrering met xboxlive wat ik niet heb of gebruik, de lijsten en overzichten zijn dom, de afspeelmethode ook, gewoon bagger en nee ik ben geen apple/itunes fan in tegendeel, maar dit is echt om te janken.
K luister niet zovaak muziek, dus hier ben ik nog niet echt tegenaan gelopen, voor mijn sporadische gebruik voldoet ie prima..

quote:
Als je de facebook apps op iOS gewend bent is Beta een drama, posten duurt lang, refreshen duurt forever, mn newsfeed is naar onderen toe beperkt, als mensen mij taggen en ik moet dat controleren gaat ie naar iexplorer en moet ik daar inloggen op facebook om toestemming te geven, er is geen messenger app voor facebook, waardeloos dus.
Het is een Beta, dus ik zeg niet dat ie perfect is, maar bovenstaande herken ik dus NIET.
Refreshen is snel, oudere berichten kan ik ook behoorlijk ver terug.
Taggen heb ik ook geen problemen mee.
Messenger gebruik ik niet, dus dat neem ik meteen van je aan.

quote:
Whatsapp, als ik foto's stuur blijft ie regelmatig hangen op "hervatten" met een aantal balletjes wat van links naar rechts schuift en verder niks, het enige wat helpt is zo lang mogelijk terugtikken tot alles gesloten is en dan overnieuw starten.
Whatsapp is idd niet helemaal geweldig.. maar als ik een foto verstuur duurt dat eigenlijk nooit zo lang dat mn scherm uitgaat, dus dat hervatten herken ik niet echt..

quote:
En het scherm tja, ik verzin t niet, ik wil opnemen, wil omhoog schuiven en d'r gebeurt niks, of half of een stukje, en dan moet je nog een keer een knop indrukken om op te nemen, dom bedacht en nogal vervelend.
Ook dit herken ik dus niet.. Dat je een knop moet indrukken vind ik nog wel relaxt, omdat je verticaal moet sliden.. Bij mn Desire was dat ook zo, ZONDER die knop en nam ik regelmatig al op terwijl ik mn tel nog uit mn broekzak pakte.. terwijl ik sommige telefoontjes dus niet wil opnemen..
Horizontaal sliden was ook prima geweest, maar dat zal ongetwijfeld wel weer eigendom van Apple zijn oid, daarmee vind ik dit een prima optie.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 2 juni 2013 @ 16:36:06 #20
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127324620
Je hoeft mijn mening ook niet onderuit te schoffelen hoor :)
Dit is hoe ik er na een dikke maand gebruik tegenaan kijk en wellicht ben ik wat kritischer over een en ander omdat ik iOs redelijk geweldig vond, ik heb daarvoor winmo6,5 ofzo gehad, dat vond ik (destijds) superleuk omdat het heel erg windows was, dat is WP8 stukken minder, dit is meer een android/iOs kloon op de MS manier en dat hebben ze best goed gedaan, d'r zitten handigheidjes in die iOs ontbeert, maar met name de apps zijn tot nu toe een aanfluiting, en dat sliden dan, dat is soms echt ruk.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zondag 2 juni 2013 @ 17:15:06 #21
300718 Kenju
Say It!!??
pi_127325894
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 16:36 schreef YuckFou het volgende:
en dat sliden dan, dat is soms echt ruk.
Wat bedoel je hiermee?

Anyway, kut dat je met een toestel zit dat je niet fijn vind. Je kunnen kijken of je hem kunnen ruilen tegen een iPhone of Android-toestel.... Met een 820 moet je toch wel een eind kunnen komen....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 2 juni 2013 @ 17:56:07 #22
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127327200
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 17:15 schreef Kenju het volgende:
Wat bedoel je hiermee?

Anyway, kut dat je met een toestel zit dat je niet fijn vind. Je kunnen kijken of je hem kunnen ruilen tegen een iPhone of Android-toestel.... Met een 820 moet je toch wel een eind kunnen komen....
Het scherm is soms unresponsive, dus ik duw omhoog, er gebeurt niks, of half omhoog en dan kan ik de opnemen knop niet induwen, t soort gezemel wat je niet wil als je gebeld wordt.
Ik kan vrij eenvoudig een IP4 lenen, maar wil t nog een tijd proberen, WP8 zit op zich goed in elkaar verder, de apps lopen vooral hopeloos achter en d'r zal vast nog wel een update komen voor WP hoop ik.
Daarnaast is iTunes een draak van een stuk software en dat was een van de redenen waarom ik zo blij was met WP8 ;)
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_127328077
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 17:56 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Het scherm is soms unresponsive, dus ik duw omhoog, er gebeurt niks, of half omhoog en dan kan ik de opnemen knop niet induwen, t soort gezemel wat je niet wil als je gebeld wordt.
Ik kan vrij eenvoudig een IP4 lenen, maar wil t nog een tijd proberen, WP8 zit op zich goed in elkaar verder, de apps lopen vooral hopeloos achter en d'r zal vast nog wel een update komen voor WP hoop ik.
Daarnaast is iTunes een draak van een stuk software en dat was een van de redenen waarom ik zo blij was met WP8 ;)
Komende zomer komt er de Blue update. Ik zou alleen niet weten wat er allemaal in die update zit.
  zondag 2 juni 2013 @ 18:41:13 #24
300718 Kenju
Say It!!??
pi_127328404
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 17:56 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Het scherm is soms unresponsive, dus ik duw omhoog, er gebeurt niks, of half omhoog en dan kan ik de opnemen knop niet induwen, t soort gezemel wat je niet wil als je gebeld wordt.
Ik heb zelf geen 820 (niet eens meer een WP-toestel als daily driver), maar dit lijkt me toch niet normaal? Wellicht dat je gewoon een hardwarematig probleem hebt?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_127332681
Wat ik me afvraag, waarom zit er een zoekknop op de Lumia 520. Van mij mocht die wel weg of vervangen worden door een knop voor bv multitasking of opties.
  zondag 2 juni 2013 @ 20:39:51 #26
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_127332868
Microsoft wil dat je veel van Bing gebruik maakt. Is goed voor de inkomsten uit je privéinfo.
Confidence through competence
pi_127333022
Laten ze die dan maar eerst beter maken voor zoekopdrachten in het Nederlands.
  zondag 2 juni 2013 @ 21:02:39 #28
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_127334048
Op zich wel goed te zien dat HTC hun 8S en 8X blijven pushen. Op Linustechtips.com zijn ze nog betrokken bij een giveaway omtrent Computex.

Heb al een 8X besteld als tweede driver. Mijn HD2 heeft zijn beste tijd wel gezien immers...
  zondag 2 juni 2013 @ 22:35:15 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127339222
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 20:35 schreef maurisioo het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom zit er een zoekknop op de Lumia 520. Van mij mocht die wel weg of vervangen worden door een knop voor bv multitasking of opties.
Het werkt erg handig hoor. Niet alleen voor standaard zoekfuncties, maar ook je QR codes gaan snel op die manier.

Verder kun je direct zoeken op een geselecteerd woord of geselecteerde tekst die je tegenkomst op andere sites.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 2 juni 2013 @ 23:16:18 #30
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127341411
Iemand ervaring met het volgende?
Met de sync app op je pc kan je je foon syncen (duh :+ ) maar bij podcasts staat niks, nu kan je een folder adden maar krijg ik de melding dat íe niks kan vinden en dat ik in Explorer een nieuwe map moet aanmaken, vraag is natuurlijk, waar moet ik dit doen?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_127345762
Reparatiekosten gaan mij boven de 100 euro kosten om het scherm te repareren voor mijn HTC 8S, is waarschijnlijk de goedkoopste manier om weer een fantastisch werkend toestel te hebben, maar om eerlijk te zijn viel mij de HTC 8S sowieso tegen vergeleken met mijn Lumia 800.

Ik heb nog een jaar te gaan met mijn abbo en ben niet fantastisch bij kas, wat is het beste wat ik kan doen, toch mijn HTC8S repareren, een Lumia 520/W1 halen, of toch een wat duurder toestel kopen (nieuwe abbo afsluiten?)

Wat is het allemaal duur tegenwoordig weer.
  maandag 3 juni 2013 @ 06:52:05 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127347838
Als een nieuw abo een optie is zou ik daarvoor gaan in combinatie met een 92*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127355674
Is er geen makkelijkere optie om apps te sluiten dan pijltje te gebruiken? Dit werkt soms namelijk erg slecht bij mij.

En Whatsapp is nu echt waardeloos. Loopt telkens vast en ik mis instellingen die wel bij android zaten. Hopelijk komt daar zsm een update voor uit.

Verder zeer tevreden met de lumia 520. Geen problemen ontdekt, en alles werkt snel. :)
pi_127356066
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 06:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als een nieuw abo een optie is zou ik daarvoor gaan in combinatie met een 92*
Dat is wel een andere prijscategorie, totaal niet vergelijkbaar.

Voor 100 euro reparatiekosten zou ik liever iets bijleggen op bijvoorbeeld en een Nokia Lumia520/620. Dan ben je bijvoorbeeld ook verlost van de 4GB, wat met het 'other storage' wellicht voor problemen kan zorgen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 3 juni 2013 @ 13:19:26 #35
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127356291
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:03 schreef maurisioo het volgende:
Is er geen makkelijkere optie om apps te sluiten dan pijltje te gebruiken? Dit werkt soms namelijk erg slecht bij mij.

En Whatsapp is nu echt waardeloos. Loopt telkens vast en ik mis instellingen die wel bij android zaten. Hopelijk komt daar zsm een update voor uit.

Verder zeer tevreden met de lumia 520. Geen problemen ontdekt, en alles werkt snel. :)
Waarom apps afsluiten? Ze verbruiken nauwelijks stroom ofzo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 3 juni 2013 @ 13:21:02 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127356358
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Dat is wel een andere prijscategorie, totaal niet vergelijkbaar.

Voor 100 euro reparatiekosten zou ik liever iets bijleggen op bijvoorbeeld en een Nokia Lumia520/620. Dan ben je bijvoorbeeld ook verlost van de 4GB, wat met het 'other storage' wellicht voor problemen kan zorgen.
Ik snap dat het een andere klasse is, maar evt met abo een optie. Los zou ik een 520 of 720 halen inderdaad.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127356416
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom apps afsluiten? Ze verbruiken nauwelijks stroom ofzo.
Ligt eraan welke apps he. ;)
  maandag 3 juni 2013 @ 14:30:55 #38
63807 BashFull
.[#$%^$@].
pi_127359212
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ligt eraan welke apps he. ;)
In principe zullen onder wp8 enkel voip en navigatie apps kunnen doordraaien.. whatsapp misbruikt de muziek api (maar dat schijnt in de aankomende versie opgelost te zijn).. voor de tussentijd iets als 'stop the music' gebruiken..

Elke andere app zal worden bevroren..
  maandag 3 juni 2013 @ 17:17:39 #39
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127366233
Kunnen we eigenlijk in NL al apps betalen via je telefoonrekening?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_127366241
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:17 schreef L3viathan het volgende:
Kunnen we eigenlijk in NL al apps betalen via je telefoonrekening?
Bij Vodafone iig wel
  maandag 3 juni 2013 @ 17:20:01 #41
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127366320
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Bij Vodafone iig wel
Moet je daar dan iets bijzonders voor doen? Ik probeer het nu namelijk ook (telfort) maar volgens mij heb ik die optie niet. En ik kan het ook niet goed vinden op de telfort site.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_127366402
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:20 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Moet je daar dan iets bijzonders voor doen? Ik probeer het nu namelijk ook (telfort) maar volgens mij heb ik die optie niet. En ik kan het ook niet goed vinden op de telfort site.
Bij Vodafone iig niet. Gewoon op kopen drukken en het wordt bij op de telefoonrekening gezet.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:23:54 #43
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127366444
Ah okee, dan zal telfort het wel niet ondersteunen.
Thanks!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_127366736
Heb het geld uit mijn beurs laten vloeien en een Lumia 920 gekocht. Wat voel ik mij een idioot soms.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:46:57 #45
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127367374
Bij T-Mobile kan het ook.
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:31 schreef Palaiologos het volgende:
Heb het geld uit mijn beurs laten vloeien en een Lumia 920 gekocht. Wat voel ik mij een idioot soms.
Welkom.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127367389
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij T-Mobile kan het ook.

[..]

Welkom.
Na een Lumia 800 en HTC8S was dit de logische stap.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:48:27 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127367413
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:47 schreef Palaiologos het volgende:

[..]

Na een Lumia 800 en HTC8S was dit de logische stap.
Oh, je was er al :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 3 juni 2013 @ 18:06:05 #48
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_127368020
ING en whatsapp update zijn er bijna. Dan is de Lumia 920 voor mij een volwaardig fijn toestel.
It's you my love, you who are the stranger
pi_127372843
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:06 schreef Inverted_World het volgende:
ING en whatsapp update zijn er bijna. Dan is de Lumia 920 voor mij een volwaardig fijn toestel.
WhatsApp update, eindelijk!
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:40:50 #50
39838 spenky
ja, zit je dan
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:49:57 #51
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_127396127
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:59:26 #52
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127474781
Na een paar weken proefdraaien met mijn Lumia 620 ben ik toch eigenlijk wel een beetje fan geworden van wp8 O+
1x in het begin een crash gehad met Whatsapp, maar daarna nooit meer problemen gehad, alles blijft ook soepel lopen
Mijn vorige Android had ik al lang een paar keer moeten herstarten vanwege allerlei vage problemen

Enige wat ik graag snel beter zou willen zien is meer volume opties (in ieder geval aparte volume settings voor media, ringtone en wekker) en een notificatieoverzicht o.i.d.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_127475067
Hoe zit dat eigenlijk met die windows live tiles? Sommige zijn wel fanatiek met steeds nieuwe dingen laten zien zoals personen en foto's. En andere die dat weer juist helemaal niet? En is het zo dat je ze alleen ziet als je ze op zijn mist op de 2e stand hebt qua groote?

Kan je dat ook nog ergens instellen dat je die live tiles kan aanpassen of ze wel of niet bewegen/updates laten zien?
pi_127475120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die windows live tiles? Sommige zijn wel fanatiek met steeds nieuwe dingen laten zien zoals personen en foto's. En andere die dat weer juist helemaal niet? En is het zo dat je ze alleen ziet als je ze op zijn mist op de 2e stand hebt qua groote?

Kan je dat ook nog ergens instellen dat je die live tiles kan aanpassen of ze wel of niet bewegen/updates laten zien?
Vroeg ik me idd ook al af. Vind het vooral bij Personen irritant om de hele tijd mijn fb vrienden te zien. :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:34:22 #55
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127475924
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die windows live tiles? Sommige zijn wel fanatiek met steeds nieuwe dingen laten zien zoals personen en foto's. En andere die dat weer juist helemaal niet? En is het zo dat je ze alleen ziet als je ze op zijn mist op de 2e stand hebt qua groote?

Kan je dat ook nog ergens instellen dat je die live tiles kan aanpassen of ze wel of niet bewegen/updates laten zien?
ik ben zelf nog een windows phone noob dus misschien heb ik het fout, maar je moet volgens mij in ieder geval de background task voor de betreffende app/tile aan hebben staan anders update hij niks
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_127477164
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die windows live tiles? Sommige zijn wel fanatiek met steeds nieuwe dingen laten zien zoals personen en foto's. En andere die dat weer juist helemaal niet? En is het zo dat je ze alleen ziet als je ze op zijn mist op de 2e stand hebt qua groote?

Kan je dat ook nog ergens instellen dat je die live tiles kan aanpassen of ze wel of niet bewegen/updates laten zien?
Als je hem op z'n allerkleinst hebt dan is de tile inderdaad minder dynamisch, in het geval van messages bv laat hij alleen een getalletje zien hoeveel berichten je hebt. Zelfde met dingen als personen, als die groter is (medium of large) dan laat ie iedere keer andere foto's zien, als hij klein is niet meer.

Of je iets aan de tiles kan veranderen hangt van de app af, veel ingebouwde apps heb je het maar mee te doen, valt niets aan aan te passen, andere apps kan je vaak bij de instellingen in de app dingen veranderen, zoals updatefrequentie en soms zelfs hoe de tile eruit ziet.

Maar over het algemeen is er weinig aan te passen aan livetiles, al helemaal als het aankomt op hoe vaak hij je verschillende facebook vrienden laat zien oid
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_127478577
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:11 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Als je hem op z'n allerkleinst hebt dan is de tile inderdaad minder dynamisch, in het geval van messages bv laat hij alleen een getalletje zien hoeveel berichten je hebt. Zelfde met dingen als personen, als die groter is (medium of large) dan laat ie iedere keer andere foto's zien, als hij klein is niet meer.

Of je iets aan de tiles kan veranderen hangt van de app af, veel ingebouwde apps heb je het maar mee te doen, valt niets aan aan te passen, andere apps kan je vaak bij de instellingen in de app dingen veranderen, zoals updatefrequentie en soms zelfs hoe de tile eruit ziet.

Maar over het algemeen is er weinig aan te passen aan livetiles, al helemaal als het aankomt op hoe vaak hij je verschillende facebook vrienden laat zien oid
Aha tnx voor de info. Vanavond eens de ideale scherm in elkaar zetten.
pi_127480215
Trouwens Jetpack Joyride is er nu voor WP8, ook voor 512mb devices! Leuke game, helaas neemt ie niet je Windows 8 highacores en geld mee...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_127549689
Mijn lumia 920 laat alleen nog maar het t-mobile opstartscherm zien. Als ik de powerbutton ingedrukt hou gebeurt er niks.. Iemand een idee wat ik kan doen?
pi_127549754
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 10:07 schreef _superboer_ het volgende:
Mijn lumia 920 laat alleen nog maar het t-mobile opstartscherm zien. Als ik de powerbutton ingedrukt hou gebeurt er niks.. Iemand een idee wat ik kan doen?
Hard reset dmv een knoppencombinatie?
pi_127550042
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 10:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Hard reset dmv een knoppencombinatie?
Met power button+volume down+camera button is het gelukt :)
pi_127550440
Waarom zijn er geen goede kleuren voor die live tiles. En bij de mooie kleuren die er tussen staan, past die standaard groen van de xbox apps niet. Wist niet dat het indelen van je homescreen zo moeilijk kon zijn. ;(
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:08:00 #63
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_127557129
Ik ben er nog niet uit, wordt gek van het feit dat ik permanent aan het klooien ben met mijn nexus 4 en wil gewoon eens een telefoon waar ik niet mee kan klooien, afgezien van wat kleurtjes, 920 is nu redelijk voordelig bij de mm te krijgen, lastig, lastig...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_127610027
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 10 juni 2013 @ 19:32:40 #66
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127629937
Weet iemand een goede filebrowser voor WP8?
Ik heb een ebook in mn mydocs folder gezet maar kan die nergens mee zien of openen... :{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  dinsdag 11 juni 2013 @ 09:16:37 #67
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_127652847
quote:
8s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:32 schreef YuckFou het volgende:
Weet iemand een goede filebrowser voor WP8?
Ik heb een ebook in mn mydocs folder gezet maar kan die nergens mee zien of openen... :{
Office?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:14:26 #68
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_127655951
quote:
8s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:32 schreef YuckFou het volgende:
Weet iemand een goede filebrowser voor WP8?
Ik heb een ebook in mn mydocs folder gezet maar kan die nergens mee zien of openen... :{
WP werkt niet echt met filebrowsers, dus hoe je je ebook terug moet vinden: keine ahnung!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:50:09 #69
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127657261
Via Windows? En als het goed is zou de app het boek moeten herkennen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127662084
Heeft die eBook app niet een map die die altijd scant als hij start? Misschien moet hij hem daarin plaatsen?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127807736
Waarom kan mn lumia niet naar zuid spanje navigeren? Ik heb de kaarten van Nederland, Belgie, Frankrijk en Spanje gedownload

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2013 22:02:29 ]
pi_127810023
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom kan mn lumia niet naar zuid spanje navigeren? Ik heb de kaarten van Nederland, Belgie, Frankrijk en Spanje gedownload
Mis je Luxemburg misschien nog? Misschien dat ie die route wil nemen..
pi_127810419
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:46 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Mis je Luxemburg misschien nog? Misschien dat ie die route wil nemen..
Lost helaas niks op. Er komt na een halve minuut ongeveer met de melding: Er kan geen route worden gevonden tussen uw locatie en de gekozen bestemming.

Niet dat ik naar zuid spanje wil rijden, maar het is wel vreemd
pi_127810510
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Lost helaas niks op. Er komt na een halve minuut ongeveer met de melding: Er kan geen route worden gevonden tussen uw locatie en de gekozen bestemming.

Niet dat ik naar zuid spanje wil rijden, maar het is wel vreemd
Best vreemd.

Ik ga eens even contact opnemen met Vodafone. Wifi doet het 's avonds regelmatig opeens niet meer en dan moet ik hem opnieuw opstarten om de wifi het weer te laten doen. Batterij loopt snel leeg, achtergrond van m'n lockscreen is soms opeens weg en later weert terug.

Beetje vreemd allemaal.
pi_127810632
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:55 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Best vreemd.

Ik ga eens even contact opnemen met Vodafone. Wifi doet het 's avonds regelmatig opeens niet meer en dan moet ik hem opnieuw opstarten om de wifi het weer te laten doen. Batterij loopt snel leeg, achtergrond van m'n lockscreen is soms opeens weg en later weert terug.

Beetje vreemd allemaal.
Kun je niet rechtstreeks naar een nokia service punt gaan :) ?
pi_127810715
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Kun je niet rechtstreeks naar een nokia service punt gaan :) ?
Bestaan die? Dat wist ik niet :+
pi_127810791
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Bestaan die? Dat wist ik niet :+
Jep :D

Heet nu Nokia Care Point.

Mijn ervaring is dat ze wat makkelijker zijn en wat meer verstand hebben van de telefoon.

http://www.nokia.com/nl-nl/support/online-repair :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2013 23:01:43 ]
pi_127810915
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Jep :D

Heet nu Nokia Care Point.

Mijn ervaring is dat ze wat makkelijker zijn en wat meer verstand hebben van de telefoon.

http://www.nokia.com/nl-nl/support/online-repair :Y

Verdomd, d'r zitten er hier twee in de buurt. Handig :D

Zou het misschien kunnen komen doordat Vodafone die 1308 update nog steeds niet vrij heeft gegeven?
pi_127818356
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Verdomd, d'r zitten er hier twee in de buurt. Handig :D

Zou het misschien kunnen komen doordat Vodafone die 1308 update nog steeds niet vrij heeft gegeven?
Die heb er ik gewoon als Vodafone klant zijnde.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_127818736
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 07:33 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Die heb er ik gewoon als Vodafone klant zijnde.
Vreemd, bij mij worden er geen telefoonupdates gevonden.
pi_127839183
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 08:58 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Vreemd, bij mij worden er geen telefoonupdates gevonden.
Apart, zag vandaag dat mijn zwager de update op zijn 620 ook nog niet had gehad. Ik een tijd terug alweer.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 15 juni 2013 @ 21:49:18 #82
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_127839366
Zit ook verschil tussen branded en unbranded toestellen..

Mijn 820 is helaas vodafone branded (als provider an sich totaal geen klachten; dit wel) en die heeft ook nog steeds geen 1308
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_127839668
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef Koepert het volgende:
Zit ook verschil tussen branded en unbranded toestellen..

Mijn 820 is helaas vodafone branded (als provider an sich totaal geen klachten; dit wel) en die heeft ook nog steeds geen 1308
Vervelend is het wel idd. Hopen dat de grotere systeemupdates wel direct door komen.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 22:08:03 #84
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_127840407
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:55 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Vervelend is het wel idd. Hopen dat de grotere systeemupdates wel direct door komen.
Hiervoor waren ze wel altijd vrij vlot..

T gaat me ook niet eens zozeer om de update/ het up to date zijn van mn telefoon maar om het principe; andere providers EN unbranded toestellen hebben WEL de update..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_127842918
Ik heb een Huawei Ascend W1, prepaid van Vodafone, kom ik in aanmerking voor een of andere update? En zo ja, wat doet deze?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 16 juni 2013 @ 00:15:03 #86
401651 Dave94
Hyper-D!
pi_127846176
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik heb een Huawei Ascend W1, prepaid van Vodafone, kom ik in aanmerking voor een of andere update? En zo ja, wat doet deze?
Ik overweeg deze telefoon aan te schaffen, werkt hij een beetje lekker? :D
pi_127846251
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:15 schreef Dave94 het volgende:

[..]

Ik overweeg deze telefoon aan te schaffen, werkt hij een beetje lekker? :D
De telefoon kost ¤150. Dat is echter niet te merken in de perfecte prestaties. Hij werkt zeer snel, geen lag. Spellen gaan ook soepel.
Over Windows Phone 8 ben ik zeer te spreken, werkt zeer vlot, beste multitasking en ziet er mooi uit.
Het meest verbaast me de accu. Op matig gebruik gaat deze soms 3 dagen mee! Dat is voor een smartphone ongelofelijk veel.

Ik zeg: Doen :Y
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 16 juni 2013 @ 00:18:10 #88
401651 Dave94
Hyper-D!
pi_127846292
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

De telefoon kost ¤150. Dat is echter niet te merken in de perfecte prestaties. Hij werkt zeer snel, geen lag. Spellen gaan ook soepel.
Over Windows Phone 8 ben ik zeer te spreken, werkt zeer vlot, beste multitasking en ziet er mooi uit.
Het meest verbaast me de accu. Op matig gebruik gaat deze soms 3 dagen mee! Dat is voor een smartphone ongelofelijk veel.

Ik zeg: Doen :Y
¤150,00 simlockvrij? :P
  zondag 16 juni 2013 @ 00:19:00 #89
401651 Dave94
Hyper-D!
pi_127846321
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

De telefoon kost ¤150. Dat is echter niet te merken in de perfecte prestaties. Hij werkt zeer snel, geen lag. Spellen gaan ook soepel.
Over Windows Phone 8 ben ik zeer te spreken, werkt zeer vlot, beste multitasking en ziet er mooi uit.
Het meest verbaast me de accu. Op matig gebruik gaat deze soms 3 dagen mee! Dat is voor een smartphone ongelofelijk veel.

Ik zeg: Doen :Y
Hen een keer de Lumia geprobeerd, en ik vind dat Windows Phone 8 er trouwens ontzetten goed uit zien en het werkt heerlijk :P

Ik ben sowieso een Microsoft fanaat, maar heb nog niet eerder een Windows Phone gehad.
pi_127846657
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:19 schreef Dave94 het volgende:

[..]

Hen een keer de Lumia geprobeerd, en ik vind dat Windows Phone 8 er trouwens ontzetten goed uit zien en het werkt heerlijk :P

Ik ben sowieso een Microsoft fanaat, maar heb nog niet eerder een Windows Phone gehad.
Ik ben precies het zelfde ja, hahah :D
MS _O_
Behalve de XBone dan, maargoed.

En voor ¤150 is hij pre-paid met Vodafone. Wat met Blox goed werkt, goedkoop veel internet.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127910205
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik ben precies het zelfde ja, hahah :D
MS _O_
Behalve de XBone dan, maargoed.

En voor ¤150 is hij pre-paid met Vodafone. Wat met Blox goed werkt, goedkoop veel internet.
Pre-paid aanschaffen en unlock code via ebay regelen.
Er loopt volgens mij ook nog een cashback actie van 30 euro.
Eerst denken, dan typen
pi_127910801
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:36 schreef Piger het volgende:

[..]

Pre-paid aanschaffen en unlock code via ebay regelen.
Er loopt volgens mij ook nog een cashback actie van 30 euro.
20 EU ;)

Wat is een unlock code?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127910833
Dat je telefoon sim-lock vrij is voor andere providers.
Eerst denken, dan typen
pi_127911229
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef Piger het volgende:
Dat je telefoon sim-lock vrij is voor andere providers.
En hoe doe je dat?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127913414
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:03 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

En hoe doe je dat?
Naar de telefoonturk in de dichtstbijzijnde stad gaan :+
pi_128270272
ING mobiel bankieren app vanochtend gelanceerd :)



http://www.windowsphone.c(...)25-9f03-504ec77b09c7
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:36:20 #97
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_128271481
Zou er vandaag ook Windows Phone 8.1 worden gelanceerd? Op deze pagina staat wel het logo van de Windows Phone: http://www.buildwindows.com/Announcement
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_128272975
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef M90 het volgende:
ING mobiel bankieren app vanochtend gelanceerd :)

[ afbeelding ]

http://www.windowsphone.c(...)25-9f03-504ec77b09c7
Ein-de-lijk! Ga hem meteen ff uitproberen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:47:02 #99
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_128273655
Eindelijk! *O* ING app ziet er mooi uit!
And there are still no americans in Bagdad !!
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:47:08 #100
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_128273659
Eerste indruk: app ziet er goed uit en doet wat hij moet doen, blij dat ie er dus eeeiinndddeellliiiijjjkkk is!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 26 juni 2013 @ 12:25:49 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_128275129
Ik kan geen verbinding maken met de Store -O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_128275226
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan geen verbinding maken met de Store -O-
ik op de lumia 800 wel
  woensdag 26 juni 2013 @ 15:24:01 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_128282286
Het is nu eindelijk gelukt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:03:43 #104
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_128299259
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste indruk: app ziet er goed uit en doet wat hij moet doen, blij dat ie er dus eeeiinndddeellliiiijjjkkk is!
Ik ben onwijs blij dat ie er is maar....
quote:
Goed om te horen dat je blij bent met de app voor Windows Helaas is het in deze versie nog niet mogelijk om jouw zakelijk rekening toe te voegen. Ik geef een feedback door aan de ontwikkelaars, en hopelijk wordt deze functionaliteit aan één van de volgende versies toegevoegd.

Vriendelijke groet,

Marlies
ING Facebook team
;(
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_128299448
WP8.1 zou vandaag toch ook aangekondigd worden? Daar is namelijk nog niks over te vinden op Tweakers of nu.nl
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:14:43 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_128303822
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef ArnosL het volgende:
WP8.1 zou vandaag toch ook aangekondigd worden? Daar is namelijk nog niks over te vinden op Tweakers of nu.nl
Wel:

http://tweakers.net/nieuw(...)81-preview-vrij.html
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_128303905
quote:
Dat gaat over Windows 8, niet over Windows Phone 8 :)
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:22:20 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_128304148
Ah okay, ik had de P gemist in je post :) Maar komt er een WP8.1 dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:29:56 #109
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_128306935
quote:
19s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah okay, ik had de P gemist in je post :) Maar komt er een WP8.1 dan?
Uiteraard!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_128309718
quote:
19s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah okay, ik had de P gemist in je post :) Maar komt er een WP8.1 dan?
Ja, als het goed is deze zomer nog :P
pi_128310308
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 07:00 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Ja, als het goed is deze zomer nog :P
volgens mij komt alleen GDR2 deze zomer.
pi_128314948
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 07:00 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Ja, als het goed is deze zomer nog :P
:N 2014 pas
http://www.nu.nl/tech/351(...)rgen-blackberry.html
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_128330992
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 08:19 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

volgens mij komt alleen GDR2 deze zomer.
Dat is toch ook WP8.1?
  donderdag 27 juni 2013 @ 19:00:39 #114
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_128331834
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Dat is toch ook WP8.1?
Nee, GDR2 is weinig meer dan wat tweaks, van WP8.1 wordt meer verwacht, is een grotere update dan alleen wat tweakjes en foefjes
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_128332263
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nee, GDR2 is weinig meer dan wat tweaks, van WP8.1 wordt meer verwacht, is een grotere update dan alleen wat tweakjes en foefjes
Oh, dan eerst maar eens op die GDR2 wachten :)
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:06:05 #116
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_128355440
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:12 schreef ArnosL het volgende:
Oh, dan eerst maar eens op die GDR2 Whatsapp update wachten :)
:7
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 1 juli 2013 @ 21:51:31 #117
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_128477642
Ik vind Windows Phone echt geniaal.... maar soms baal ik zo dat het ecosysteem zo beperkt is.
Ik kan gewoon GEEN Softphone App vinden waar ik een custom SIP provider kan invoeren :(

Voor Android en IOS geen probleem. App developers... DOE ER WAT AAN!! :( :( :( :(
pi_128477883
GDR2 + WhatsApp updates. Dan pas wordt het geniaal.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 1 juli 2013 @ 22:00:53 #119
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_128478149
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
GDR2 + WhatsApp updates. Dan pas wordt het geniaal.
Ik baal hier toch wel van. Op Android heb ik het in no-time draaien met WP8 loop ik weer uren te klooien.

Als het niet gaat werken betekend dit de VOIP oplossing niet gaat werken met WP8 smartphones, zou toch erg jammer zijn.
pi_128478380
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:00 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik baal hier toch wel van. Op Android heb ik het in no-time draaien met WP8 loop ik weer uren te klooien.

Als het niet gaat werken betekend dit de VOIP oplossing niet gaat werken met WP8 smartphones, zou toch erg jammer zijn.
Waar baal je dan van? Dat er een update komt?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_128529832
Ik heb sinds enige dagen wat vertraging in mijn whatsapp berichten. Wanneer er veel tegelijk binnenkomen (groepswhatsapp) en ik heb het open dan zie ik ze allemaal. Maar dan krijg ik na een tijdje weer een notificatie dat ik een nieuw bericht heb. Wat ik dan allang gezien heb. Hebben meer mensen hier last van? En kan ik hier iets tegen doen?
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:45:05 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_128529932
Ik heb het ook
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_128530026
Ook last van, maar ja zolang berichten nog te lezen zijn vind ik het voorlopig prima.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:54:26 #124
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_128530218
Nieuwe update van de facebook app _O_
Werkt echt beter.
And there are still no americans in Bagdad !!
  woensdag 3 juli 2013 @ 18:09:02 #125
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_128548495
Facebook update is echt heel erg fijn. Stukken beter dan wat het eerst was. Echter het gedoe met Whatsapp de laatste dagen geeft me wel echt het gevoel dat het tijd wordt voor een update. Gelukkig komen berichten wel aan en verzenden, maar meldingen doen raar, en soms normaal.

Een tweaker kreeg dit mailtje iig:

quote:
Hi,
Thanks for your message.
We appreciate your feedback, but we do not have an update yet available for Windows Phone. However our developers are working hard on providing you with a high quality update soon. Unfortunately, we cannot comment on specifics or give timelines, but do know that we are working on a Windows Phone update.
If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. We would be happy to help!
Jami T.
WhatsApp Support Team
Er komt gelukkig dus wel echt een update, aangezien screenshots en twitter posts door het lange wachten toch wel in twijfel werden gebracht.



Het enige wat ik een beetje raar vind aan dergelijke uitgelekte plaatjes is toch wel het logootje, dat juist net naar WP stijl geupdate is een maand of 2 terug en nu dus weer groen is.
It's you my love, you who are the stranger
pi_128551818
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:09 schreef Inverted_World het volgende:
Facebook update is echt heel erg fijn. Stukken beter dan wat het eerst was. Echter het gedoe met Whatsapp de laatste dagen geeft me wel echt het gevoel dat het tijd wordt voor een update. Gelukkig komen berichten wel aan en verzenden, maar meldingen doen raar, en soms normaal.

Een tweaker kreeg dit mailtje iig:

[..]

Er komt gelukkig dus wel echt een update, aangezien screenshots en twitter posts door het lange wachten toch wel in twijfel werden gebracht.

[ afbeelding ]

Het enige wat ik een beetje raar vind aan dergelijke uitgelekte plaatjes is toch wel het logootje, dat juist net naar WP stijl geupdate is een maand of 2 terug en nu dus weer groen is.
Zou lelijk zijn idd als ze het logo nu weer normaal gaan maken. Het liefst zie ik elke app een metro logo hebben. :)
  maandag 8 juli 2013 @ 11:20:41 #127
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_128714504
Spotify heeft een update _O_ Werkt ook veel beter en soepeler nu. Nu Whatsapp nog *O*
And there are still no americans in Bagdad !!
  maandag 8 juli 2013 @ 12:23:51 #128
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_128716746
Nu Whatsapp nog ja... ik word stront chagerijnig van al die loze meldingen
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  maandag 8 juli 2013 @ 13:03:04 #129
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_128718006
Afgelopen week een Samsung Ativ S gehaald. Gisteren 10 whatsappjes gehad. Tenminste, 2 gehad, welke in totaal 10 keer binnenkwamen. Whatsapp. :')

Is er al een lijssie met must-have apps en games voor Winphone?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 8 juli 2013 @ 14:41:18 #130
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_128721208
Whatsapp doet de laatste weken soberso een beetje raar op Windows Phone. Notificaties lopen niet synchroon met de berichten.

En van die update komt ook ff niks :P

quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2013 11:20 schreef Mattt het volgende:
Spotify heeft een update _O_ Werkt ook veel beter en soepeler nu. Nu Whatsapp nog *O*
Eindelijk scrubbing :) Helaas geen radiofunctie.
Confidence through competence
pi_128727109
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:03 schreef neo2000 het volgende:
Afgelopen week een Samsung Ativ S gehaald. Gisteren 10 whatsappjes gehad. Tenminste, 2 gehad, welke in totaal 10 keer binnenkwamen. Whatsapp. :')

idd, vet irritant
pi_128732159
M'n telefoon blijft de hele week maar Whatsapp berichtjes herhalen, reteirritant. Dat ze het maar snel oplossen.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_128736978
quote:
8s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:16 schreef Thetallguy het volgende:
M'n telefoon blijft de hele week maar Whatsapp berichtjes herhalen, reteirritant. Dat ze het maar snel oplossen.
Heb ik ook last van. Schijt irritant.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:15:33 #135
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_128743783
Whatsapp loopt inderdaad flink irritant te doen de laatste week, iedereen met de WP versie van Whatsapp heeft er last van in mijn omgeving. De 11e kondigt Nokia zijn nieuwe toestel aan en software-dingen. Hopelijk dan ook een nieuwe versie van whatsapp.

Plus de closed beta van whatsapp is uit de store dus dat zou kunnen betekenen dat de nieuwe eraan komt.
It's you my love, you who are the stranger
  dinsdag 9 juli 2013 @ 01:00:06 #136
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_128745248
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef Inverted_World het volgende:
Whatsapp loopt inderdaad flink irritant te doen de laatste week, iedereen met de WP versie van Whatsapp heeft er last van in mijn omgeving. De 11e kondigt Nokia zijn nieuwe toestel aan en software-dingen. Hopelijk dan ook een nieuwe versie van whatsapp.

Plus de closed beta van whatsapp is uit de store dus dat zou kunnen betekenen dat de nieuwe eraan komt.
Zou echt hoooooog tijd zijn, ze zijn ook al een flinke tijd aan het ontwikkelen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_128748922
Begrijpelijk. Ze willen nu gewoon een goede versie uitbrengen. Als deze weer bugs bevat (hoe klein ook) zijn ze waarschijnlijk heel wat klanten kwijt.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:23:39 #138
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_128750022
Er komt weer een whatsapp update uit? Beter! Ik was al begonnen aan een poging iedereen die ik ken naar Line om te zetten. :P Maar ik stuit op veel weerstand want alle Android en iOS gebruikers vinden whatsapp wel best zo. "Koop maar een echte telefoon" roepen ze dan. :(
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:15:46 #139
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_128759712
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:23 schreef Timmie85 het volgende:
Er komt weer een whatsapp update uit? Beter! Ik was al begonnen aan een poging iedereen die ik ken naar Line om te zetten. :P Maar ik stuit op veel weerstand want alle Android en iOS gebruikers vinden whatsapp wel best zo. "Koop maar een echte telefoon" roepen ze dan. :(
Altijd blijven bedenken dat het whatsapp zelf is natuurlijk. :) En de update zal ongetwijfeld spoedig komen. Updates voor FB en andere grote apps hebben de apps in kwestie op hetzelfde dan al niet hoger niveau gebracht dan van iOS of Android. De ING app bijvoorbeeld is aanzienlijk overzichtelijker tegenover die op mijn android toestel.
It's you my love, you who are the stranger
pi_128759802
Pff hopelijk is die whatsapp update er snel. Nu is het maar de vraag hoe laat en of een bericht uberhaupt wel aankomt
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:55:32 #141
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_128765549
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Altijd blijven bedenken dat het whatsapp zelf is natuurlijk. :) En de update zal ongetwijfeld spoedig komen. Updates voor FB en andere grote apps hebben de apps in kwestie op hetzelfde dan al niet hoger niveau gebracht dan van iOS of Android. De ING app bijvoorbeeld is aanzienlijk overzichtelijker tegenover die op mijn android toestel.
Hehe, ik vind het OS veel mooier en prettiger dan iOS, en Android heb ik nooit wat gevonden. Iets te rommelig, en veel te veel toestel fragmentatie. Ik vind het wel jammer dat sommige WP apps niet alle features kunnen ondersteunen, zoals de Rabo app. Op iOS kan de Rabo app een accept giro inscannen via de camera, maar WP heeft die niet exposed in de api. Dat is dan weer jammer van Microsoft. Maar wat niet is kan nog komen. :)
  woensdag 10 juli 2013 @ 07:47:36 #142
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_128785701
Nou, sinds gisteren een Nokia Lumia 620. Op zich wel een lekker telefoontje zo op het eerste gezicht, maar ik mis Swype van mijn Android. Kan op Google zo geen vervanger vinden, maar misschien weet hier iemand iets?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 10 juli 2013 @ 08:31:36 #143
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_128786055
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 07:47 schreef Bart het volgende:
Nou, sinds gisteren een Nokia Lumia 620. Op zich wel een lekker telefoontje zo op het eerste gezicht, maar ik mis Swype van mijn Android. Kan op Google zo geen vervanger vinden, maar misschien weet hier iemand iets?
Is helaas niet mogelijk een ander keyboard te installeren...
Wel is ie vrij intelligent op een andere manier, als je hem eenmaal een tijdje hebt gebruikt zal je minder hoeven typen omdat hij zelf al aangeeft wat je meest waarschijnlijke volgende woord zal zijn! Probeer dus vooral niet leuk, gevat of adrem te zijn, scheelt weer typwerk uiteindelijk.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 10 juli 2013 @ 09:36:06 #144
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_128787095
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 08:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Probeer dus vooral niet leuk, gevat of adrem te zijn, scheelt weer typwerk uiteindelijk.
Ja maar ja maar ja maar ;(
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 10 juli 2013 @ 09:49:10 #145
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_128787420
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:36 schreef Bart het volgende:

[..]

Ja maar ja maar ja maar ;(
NEE BART NEE, DAT WERKT DUS NIET OP EEN MICROSOFT!!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 10 juli 2013 @ 10:00:48 #146
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_128787701
quote:
13s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:49 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

NEE BART NEE, DAT WERKT DUS NIET OP EEN MICROSOFT!!!
:(
nou ja, hij werkt in ieder geval beter dan een Galaxy ace.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 10 juli 2013 @ 10:33:41 #147
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_128788556
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:00 schreef Bart het volgende:

[..]

:(
nou ja, hij werkt in ieder geval beter dan een Galaxy ace.
Staat wel tegenover dat het niet alles kunnen customisen van het OS er wel voor zorgt dat je toestel na een week niet aanvoelt als dikke stront door een trechter.. Zoals bij elke niet 500+ euro Android GSM. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 10 juli 2013 @ 11:09:35 #148
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_128789542
van een ander forum

quote:
Hi,
Thanks for your message.
We appreciate your feedback, but we do not have an update yet available for Windows Phone. However our developers are working hard on providing you with a high quality update soon. Unfortunately, we cannot comment on specifics or give timelines, but do know that we are working on a Windows Phone update.
If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. We would be happy to help!
Jami T.
WhatsApp Support Team
Laten we hopen dat er goeie update komt, en dat die smileys nou ook een keer goed zijn :).
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_128830769
Vanmiddag wordt waarschijnlijk nokia 808 met windows phone in een dunner jasje gepresenteerd 8-)

  donderdag 11 juli 2013 @ 16:54:29 #150
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_128840200
http://www.wpcentral.com/live-blog-nokia-lumia-1020

Livestream! Begint over 10 minuutjes. Volgens geruchten word er ook iets verteld over een WhatsApp update. *O*
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_128841147
http://conversations.noki(...)-live-from-new-york/
Die foto`s die ze tot nu toe laten zien zijn echt niet zo impressive als gezegd word overal.
En ik vind die zoom nou ook niet echt zo *lossless* Je ziet duidelijk kwaliteits verlies.

Natuurlijk is het niet zo erg als bij een iPhone 5 of een Galaxy S4, maar het is er overduidelijk, en het word maar weer eens duidelijk waarom "Marketing" zo simpel is om in te trappen.
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:25:10 #152
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_128841263
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:20 schreef Braddie het volgende:
http://conversations.noki(...)-live-from-new-york/
Die foto`s die ze tot nu toe laten zien zijn echt niet zo impressive als gezegd word overal.
En ik vind die zoom nou ook niet echt zo *lossless* Je ziet duidelijk kwaliteits verlies.

Natuurlijk is het niet zo erg als bij een iPhone 5 of een Galaxy S4, maar het is er overduidelijk, en het word maar weer eens duidelijk waarom "Marketing" zo simpel is om in te trappen.
Vergeet niet dat je het nu ziet op een livestream, dat is ook al lage resolutie.

En ja, het beeld is zeker niet perfect, maar ik denk inmiddels wel te vergelijken met point&shoot camera's, iets wat al _O_ is en voor een enorm groot deel van de markt meer dan voldoende! Een DSLR zal het nog niet vervangen nee...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_128841343
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:25 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Vergeet niet dat je het nu ziet op een livestream, dat is ook al lage resolutie.

En ja, het beeld is zeker niet perfect, maar ik denk inmiddels wel te vergelijken met point&shoot camera's, iets wat al _O_ is en voor een enorm groot deel van de markt meer dan voldoende! Een DSLR zal het nog niet vervangen nee...
Het komt in de buurt van een Point & Shoot camera, maar dan wel de 50-100 euro markt.
Mijn Sony HX9V eet hem nogsteeds op als ontbijt :D
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:57:10 #154
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_128842029
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het komt in de buurt van een Point & Shoot camera, maar dan wel de 50-100 euro markt.
Mijn Sony HX9V eet hem nogsteeds op als ontbijt :D
True, true, maar voor m'n moeder zou het ideaal zijn. Sterker nog, die vindt de foto's van huidige telefoons al mooi zat.

By the by: nog geen whatsapp nieuws, potdomme!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:25:19 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_128848945
Wees skeptisch, maar die 1020 is echt fucking vet. Het is dat mijn vorige telefoon echt op was, anders had ik gewacht op dit beest. _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 12 juli 2013 @ 01:01:59 #156
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_128858401
Hebben jullie ook de laatste weken dat je bij WhatsApp een paar uur later nog steeds meerdere keren oude notificaties krijgt? :{ Zeer irritant...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 01:04:01 #157
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_128858455
En de zoekknop en eigenlijk het hele touchscreen loopt weleens vast als ik druk aan het whatsappen ben...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 01:05:23 #158
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_128858490
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Hebben jullie ook de laatste weken dat je bij WhatsApp een paar uur later nog steeds meerdere keren oude notificaties krijgt? :{ Zeer irritant...
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:04 schreef Gary_Oak het volgende:
En de zoekknop en eigenlijk het hele touchscreen loopt weleens vast als ik druk aan het whatsappen ben...
Beiden problemen ervaart iedereen de laatste tijd, via de home knop of scherm uit/aan werkt het sowieso wel weer. Maar inderdaad irritant. Hopelijk komt de whatsapp update gewoon snel.
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 12 juli 2013 @ 01:07:43 #159
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_128858542
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:05 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

[..]

Beiden problemen ervaart iedereen de laatste tijd, via de home knop of scherm uit/aan werkt het sowieso wel weer. Maar inderdaad irritant. Hopelijk komt de whatsapp update gewoon snel.
Ja, precies! Ik moet dan het toestel steeds vergrendelen, dan weer ontgrendelen, pincode invoeren, en dán kan ik pas verder met typen. Maar meestal loop ik weer vast na 2 zinnen. }:| Raar dat het nu plots gebeurt, dan zou het toch niet aan de app liggen, maar aan de service? Of wordt het cachegeheugen vol door al die gesprekken en opgeslagen foto's?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 01:09:28 #160
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_128858583
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:07 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, precies! Ik moet dan het toestel steeds vergrendelen, dan weer ontgrendelen, pincode invoeren, en dán kan ik pas verder met typen. Maar meestal loop ik weer vast na 2 zinnen. }:| Raar dat het nu plots gebeurt, dan zou het toch niet aan de app liggen, maar aan de service? Of wordt het cachegeheugen vol door al die gesprekken en opgeslagen foto's?
Het schijnt een combinatie van beiden te zijn, servers van microsoft en whatsapp zelf. Echter moet ik wel zeggen dat ik een vastlopen in whatsapp hoog uit 1 keer in de 2 dagen heb de laatste tijd, en dat onder veelvuldig gebruik. De notificaties lijken vandaag trouwens wel wat minder te zijn.
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 12 juli 2013 @ 01:11:52 #161
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_128858624
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:09 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Het schijnt een combinatie van beiden te zijn, servers van microsoft en whatsapp zelf. Echter moet ik wel zeggen dat ik een vastlopen in whatsapp hoog uit 1 keer in de 2 dagen heb de laatste tijd, en dat onder veelvuldig gebruik. De notificaties lijken vandaag trouwens wel wat minder te zijn.
Ik had het vooral de afgelopen 3 dagen zeer extreem. Welk toestel heb je? Ik zit op een Lumia 800, met 7.8 dus. En ik merk dat dit falen van WhatsApp ook invloed heeft op de rest van de apps in mindere mate. De terugknop loopt ook weleens vast bij de browser of sms-app nu.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 01:23:25 #162
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_128858834
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:11 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik had het vooral de afgelopen 3 dagen zeer extreem. Welk toestel heb je? Ik zit op een Lumia 800, met 7.8 dus. En ik merk dat dit falen van WhatsApp ook invloed heeft op de rest van de apps in mindere mate. De terugknop loopt ook weleens vast bij de browser of sms-app nu.
Wellicht dat dat het is, ik gebruik WP8 op de Lumia 920. Ik heb op enkele keren een vastlopen op Whatsapp nog nooit gehad dat de terugknop niet reageerde bij andere app's of in WP zelf.
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 12 juli 2013 @ 01:24:35 #163
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_128858846
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:23 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Wellicht dat dat het is, ik gebruik WP8 op de Lumia 920. Ik heb op enkele keren een vastlopen op Whatsapp nog nooit gehad dat de terugknop niet reageerde bij andere app's of in WP zelf.
Hopen op een snelle update dan. :) En over een klein half jaartje mag ik gelukkig een nieuw toestel uitkiezen. :P
  vrijdag 12 juli 2013 @ 01:42:20 #164
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_128859138
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:24 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hopen op een snelle update dan. :) En over een klein half jaartje mag ik gelukkig een nieuw toestel uitkiezen. :P
Nokia 1020 :9~
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 12 juli 2013 @ 04:09:53 #165
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_128860227
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:42 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Nokia 1020 :9~
Ik hoop dat er een 1025 komt: ben verliefd geworden op die semi-metalen behuizing van de 925 en de camera van de 1020. :9~
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:15:38 #166
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_128862925
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 04:09 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik hoop dat er een 1025 komt: ben verliefd geworden op die semi-metalen behuizing van de 925 en de camera van de 1020. :9~
Vind het een leuk apparaatje, maar ik ben nog niet overtuigd van dat camera uitstulpsel. En ik vraag me ook af of de telefoon niet iets te groot is om prettig in de hand te houden. Maar dat is even proberen wanneer hij uit is denk ik.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:24:54 #167
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_128863145
Hmm, deze was hier nog niet gepost zie ik:

http://conversations.noki(...)ere-transit-updated/


Voor iemand die hier toch stiekum wel een beetje op zat te wachten, voel ik mijzelf toch een beetje f'ed in the a zeg maar. :')

Schijnbaar zijn wij een minder belanrijke afzetmarkt dan bijvoorbeeld Duitsland. Aardig, aangezien sales van WP in Duitsland lager liggen dan in Nederland. :{w
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:26:57 #168
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_128866816
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:15 schreef Timmie85 het volgende:

[..]

Vind het een leuk apparaatje, maar ik ben nog niet overtuigd van dat camera uitstulpsel. En ik vraag me ook af of de telefoon niet iets te groot is om prettig in de hand te houden. Maar dat is even proberen wanneer hij uit is denk ik.
Hij is evengroot als de Lumia 920, maar ook lichter dan de 920.
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:30:13 #169
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_128866921
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:24 schreef neo2000 het volgende:
Hmm, deze was hier nog niet gepost zie ik:

http://conversations.noki(...)ere-transit-updated/

[ afbeelding ]
Voor iemand die hier toch stiekum wel een beetje op zat te wachten, voel ik mijzelf toch een beetje f'ed in the a zeg maar. :')

Schijnbaar zijn wij een minder belanrijke afzetmarkt dan bijvoorbeeld Duitsland. Aardig, aangezien sales van WP in Duitsland lager liggen dan in Nederland. :{w
Waarom precies? In theorie blijf voor Nokia gebruikers alles gewoon gratis en dat het geld kost om Nokia's navigatie op andere toestellen te gebruiken lijkt me logisch. Of mis ik iets?
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:35:27 #170
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_128867113
Verder wel leuk de aankomende amber update ook natuurlijk:

quote:
-support for Bluetooth 4.0 and for Bluetooth Low energy devices (Bluetooth Smart)
-For the lumia 920(improve the colour temperature of photos and focussing time, and keep photos sharp in the photo gallery even when zooming in, in addition to improving the battery life of the phone.)
-the update will also bring features like FM radio and add CalDAV and CardDav support,
Xbox Music. It’s now easier to select, download, and pin music. Plus, music fans -will see more accurate metadata (such as song and album information) and many other performance improvements.
-Data Sense. Stay on top of your phone’s data usage with Data Sense. You can set a limit based on your data plan, or just keep track of which apps use the most data. (Not all mobile operators offer Data Sense.)
-Skype. Voice over Internet Protocol (VoIP) apps like Lync and Skype now feature improved stability and performance.
-Internet Explorer. Your web browsing experience is now better than ever with improved HTML 5 compatibility.
-Camera. Set your favorite Lens so it opens automatically when you press the camera button. (Not available for all phones.)
Maar ik kijk meer uit naar de 8.1 update! Toch fijn verder
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:35:29 #171
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_128867115
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:30 schreef Inverted_World het volgende:

[..]
Of mis ik iets?
Ja. :)
De goeie navigatie werd aangekondigd alszijnde beschikbaar te komen voor niet-nokia toestellen. Goeie zet m.i., aangezien de navigatie top is en bijv. bij IOS ook standaard een vorm van navigatie ingebouwd zit in het OS. Anyways, eerst waren bepaalde landen aan de beurt welke here drive gratis kregen, o.a. de US, mexico en bepaalde EU landen, o.a. Duitsland. Zij kregen het gratis. Werd vervolgens aangekondigd dat andere landen zouden volgen. Vervolgens volgen die ook, maar mogen zij betalen voor gebruik van here drive. Beetje.. Vreemd. Duitsers krijgen gratis hun navigatie, en Nederlanders mogen betalen. Lolwut. :|W
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:38:56 #172
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_128867222
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:35 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja. :)
De goeie navigatie werd aangekondigd alszijnde beschikbaar te komen voor niet-nokia toestellen. Goeie zet m.i., aangezien de navigatie top is en bijv. bij IOS ook standaard een vorm van navigatie ingebouwd zit in het OS. Anyways, eerst waren bepaalde landen aan de beurt welke here drive gratis kregen, o.a. de US, mexico en bepaalde EU landen, o.a. Duitsland. Zij kregen het gratis. Werd vervolgens aangekondigd dat andere landen zouden volgen. Vervolgens volgen die ook, maar mogen zij betalen voor gebruik van here drive. Beetje.. Vreemd. Duitsers krijgen gratis hun navigatie, en Nederlanders mogen betalen. Lolwut. :|W
Niet netjes wellicht, hoewel ik niet wist dat Drive gratis naar alle WP8 toestellen zou komen. Daarbij gaat de vergelijking met iOS natuurlijk niet helemaal op want dat is enkel Apple. Ik kan me voorstellen dat Nokia wel iets wilt verdienen aan hun navigatie, daarbij is 34,- voor global navigatie natuurlijk ook niet erg veel als je het vergelijkt met andere apps voor android en iOS die vaak ook nog van mindere kwaliteit zijn, maar duurder.
It's you my love, you who are the stranger
pi_128867596
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die ontwikkelen voor WP8?
Heb sinds een paar maanden nu een developer abbo bij MSFT, en zat nu te denken aan een soort FOK! app :P

Alleen voor de frontpage voorlopig, en voorlopig ook alleen nieuws lezen. Maar lijkt me tof om iets in elkaar te zetten. Is dat uberhaupt toegestaan en al eerder gedaan? Kan niets vinden in de markt...

Beetje zoals die Tweakers app, maar dan mooier uiteraard :P
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:51:22 #174
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_128867607
Daar heb je allicht een punt, ware het niet dat IOS geen achterstand heeft in te halen qua marktaandeel en populariteit. Ik denk dat Microsoft er goed aan zou doen een zo compleet mogelijk pakket neer te leggen (value for money) om mensen van andere mobiele platformen af te lokken. :P Nu kan je zeggen dat 34 euro niet veel geld is. Allicht. Maar het is alsnog meer dan 2 keer zo veel als Amerikanen en Duitsers mogen betalen voor het complete navigatiepakket. Dat vind ik een beetje vreemd. oO<
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_128893974
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Hebben jullie ook de laatste weken dat je bij WhatsApp een paar uur later nog steeds meerdere keren oude notificaties krijgt? :{ Zeer irritant...
Update is nu beschikbaar
  zaterdag 13 juli 2013 @ 00:23:18 #176
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_128894045
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 00:21 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Update is nu beschikbaar
Ohmigattie!!! :D :D :D
  zaterdag 13 juli 2013 @ 00:45:26 #177
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_128894839
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 00:21 schreef het_fokschaap het volgende:
Update is nu beschikbaar
^O^
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:34:55 #178
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_128903387
Ervaringen lopen echter nogal uiteen schijnbaar. Lees op tweakers al verhalen over heel snel leeglopende telefoons, warm wordende telefoons.. Zal mij benieuwen. :P

Lijkt wel een stuk beter te werken dan de vorige versie. Dat dan weer wel.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:57:44 #179
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_128904042
Whatsapp updaaaate! Eens zien of alle ellende de wereld weer uit is, en zo ja, voor hoe lang. :P
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:04:03 #180
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_128904232
Hm, eerste indruk:

- Thumbnails groter in de chat
- Emoji wat makkelijker bereikbaar
- Resume werkt wat sneller

* Nog steeds niet mogelijk om reeds opgenomen video's te attachen

Onofficiele changelog:

quote:
Some of these features include:

Initiate voice calls from within the app
New background agent (music friendly!)
New smileys
Fixed notifications for users
Users can now see smileys on the double wide tile
Fast resume
Chat history back-up
Large images shown

Read more at http://www.trutower.com/2(...)#mqhjPo1jOg1U50kZ.99
Confidence through competence
  zondag 14 juli 2013 @ 12:15:18 #181
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_128929717
Nokia Drive nu geen beta meer. Werkt ook veel beter :)
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_128987371
Op mijn lumia 520 lijkt wifi zichzelf uit te schakelen als ik hem lock.Ik krijg ook pas whatsapp berichten als ik op mijn mobiel kijk.
pi_128987533
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:40 schreef maurisioo het volgende:
Op mijn lumia 520 lijkt wifi zichzelf uit te schakelen als ik hem lock.Ik krijg ook pas whatsapp berichten als ik op mijn mobiel kijk.
Klopt. Heb ik ook op m'n lumia 800. Ligt volgens mij aan wp 7.8
  maandag 15 juli 2013 @ 22:49:13 #184
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_128987769
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Klopt. Heb ik ook op m'n lumia 800. Ligt volgens mij aan wp 7.8
Sinds de whatsapp update doet mijn Lumia 800 het weer normaal.
pi_128990141
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Klopt. Heb ik ook op m'n lumia 800. Ligt volgens mij aan wp 7.8
Alleen heb ik wp 8.
pi_128997736
Ik heb een probleem met mijn hotmail op mijn nokia lumia 920. Deze loopt niet automatisch synchroon met mijn hotmail. Wanneer ik een mail op mijn telefoon verwijder kan ik dit ook nog een keer doen wanneer ik op mijn laptop inlog. Hoe zet je dat gelijk? Ik heb te synchroniseren inhoud al aangevinkt staan.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:22:54 #187
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_129003453
quote:
11s.gif Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Alleen heb ik wp 8.
Heb je aangevinkt dat WiFi actief moet blijven als het scherm gelockt is?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:24:21 #188
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_129003503
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:04 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een probleem met mijn hotmail op mijn nokia lumia 920. Deze loopt niet automatisch synchroon met mijn hotmail. Wanneer ik een mail op mijn telefoon verwijder kan ik dit ook nog een keer doen wanneer ik op mijn laptop inlog. Hoe zet je dat gelijk? Ik heb te synchroniseren inhoud al aangevinkt staan.
Ook als je na het verwijderen op je telefoon even op de sync-button drukt?

Volgens mij gaat het synchoniseren van verwijderen op je telefoon niet real-time. Dit gebeurt na een bepaalde interval of als je op die knop drukt meteen.

Of zit er echt lang tussen dat je hem op je laptop opnieuw moet verwijderen?
pi_129005492
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Heb je aangevinkt dat WiFi actief moet blijven als het scherm gelockt is?
Ah bedankt. :P
pi_129006086
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Ook als je na het verwijderen op je telefoon even op de sync-button drukt?

Volgens mij gaat het synchoniseren van verwijderen op je telefoon niet real-time. Dit gebeurt na een bepaalde interval of als je op die knop drukt meteen.

Of zit er echt lang tussen dat je hem op je laptop opnieuw moet verwijderen?
Zit lange tijd tussen.
pi_129020060
Hmm, heb een soort van update voor m'n telefoon.
pi_129020711
Iemand info over de GDR2 update op de Huawei Ascend W1?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_129020939
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
Iemand info over de GDR2 update op de Huawei Ascend W1?
Nee, maar is die GDR2 update al uit?
pi_129021037
Ah voor mij is het deze update:

quote:
Update 8.0.10211.204

Verbeteringen in berichten. Een geweldig berichtensysteem is nu nog beter. U kunt nu meerdere ontvangers tegelijk toevoegen wanneer u een sms-bericht verzendt en niet-verzonden sms-berichten automatisch opslaan als concepten. U kunt zelfs ontvangen sms-berichten bewerken voordat u deze doorstuurt.

Sms-antwoorden op inkomende oproepen. Kunt u even niet opnemen? Vanuit het scherm voor het beantwoorden van oproepen kunt u nu rechtstreeks een vooraf geschreven sms-antwoord naar de beller verzenden. Dit is een goede manier om mensen te laten weten dat u ze niet negeert.

Verbeteringen in Internet Explorer. U kunt uw instellingen nu wijzigen om te voorkomen dat afbeeldingen automatisch worden gedownload, een eenvoudige manier om het dataverbruik laag te houden. U kunt nu ook bepaalde sites uit uw browsegeschiedenis verwijderen en de rest van uw geschiedenis behouden.

Wi-Fi-verbinding. Hebt u een favoriet Wi-Fi-netwerk? In Windows Phone 8 worden nu verschillende prioriteiten aan uw Wi-Fi-verbindingen toegekend op basis van uw verbindingsgeschiedenis.

Andere verbeteringen. Bevat vele andere verbeteringen voor de Windows Phone.

Deze update wordt op verschillende tijden beschikbaar gesteld, afhankelijk van uw land of regio, mobiele provider en telefoonmodel.
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:38:16 #195
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129036447
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:15 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Nee, maar is die GDR2 update al uit?
Euhm. Yep.

http://www.wpcentral.com/(...)tting-gdr2-right-now
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_129036641
quote:
Ah, hopen dat ie ook snel beschikbaar is voor de Lumia 820 :)
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:50:51 #197
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129036785
Staat wel tegenover dat zo goed als niemand 'm gehad heeft volgens mij. Kan mij voorstellen dat een Nokia er langer over doet om 'm te approven omdat die zelf nog e.e.a. customisen zover ik weet. In dit geval is een Samsung gebruiker dus wel in het 'voordeel' vanwege Samsung hun "wij doen net of Windows Phone niet bestaat dus we hoeven niets te customisen aan die update"-houding. :') :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_129039986
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:50 schreef neo2000 het volgende:
Staat wel tegenover dat zo goed als niemand 'm gehad heeft volgens mij. Kan mij voorstellen dat een Nokia er langer over doet om 'm te approven omdat die zelf nog e.e.a. customisen zover ik weet. In dit geval is een Samsung gebruiker dus wel in het 'voordeel' vanwege Samsung hun "wij doen net of Windows Phone niet bestaat dus we hoeven niets te customisen aan die update"-houding. :') :P
Idd, vond Samsung vroeger nog wel een leuk bedrijf, tegenwoordig is het (zoals bijna iedereen) de concurrentie triest en zielig afkraken, terwijl je zelf helemaal niets beter bent.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_129040004
Trouwens, heeft iemand een linkje naar een pagina met alle, maar dan ook alle changes en bugfixes aan WP8?

En, heet deze update niet voor het publiek Windows Phone 8.1?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:47:23 #200
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_129040388
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
En, heet deze update niet voor het publiek Windows Phone 8.1?
Nee, eerst krijg je de GDR2 en GDR3 update.. en daarna pas 8.1
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_129040473
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:47 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Nee, eerst krijg je de GDR2 en GDR3 update.. en daarna pas 8.1
Duidelijk. :)
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_129072278
Weer een update van whatsapp :P voor wp 7.8 dus

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2013 07:04:20 ]
pi_129099367
Is het op een Lumia 620 mogelijk om gelijk met het keypad op te komen als je op bellen drukt? Ik moet nu eerst op bellen- en daarna nog eens op keypad drukken. Dat lijkt mij een beetje omslachtig.
pi_129101225
Rapdialer installeren? Overigens is gdr2 net beschikbaar gekomen voor m'n 8x
  zaterdag 20 juli 2013 @ 14:54:48 #205
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129154279
Ennnn al weer een update voor whatsapp. Dat is al de derde. Wat zijn ze aan het uitspoken? :P
pi_129161385
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:54 schreef Timmie85 het volgende:
Ennnn al weer een update voor whatsapp. Dat is al de derde. Wat zijn ze aan het uitspoken? :P
Geen idee, maar ik kan het aan m'n batterijverbruik wel merken. Accu gaat nu rustig meer dan 30 uur mee op één lading. Eerder was dat maximaal 20 uur.
pi_129206019
Sinds enkele dagen ben ik ook in het bezit van een Lumia 820. Overgestapt van het android platform. Tot nu bevalt het me prima. Lekker overzichtelijk alles en ook een goede ondersteuning vanuit MS wat ik bij Samsung wel miste. Nu vroeg ik mij af:

- Hoeveel data kost de app here transit, ik gebruik nu wifi maar misschien dat ik een sim only neem met data. Wel handig om zo je reis te kunnen plannen.

-Ik zag dat er een xbox account standaard is aangemaakt?

-Nokia account nuttig om aan te maken, is dit nodig voor here drive+ oid?
  maandag 22 juli 2013 @ 19:25:17 #208
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129228694
Data verbruik valt best mee als je veel op wifi zit. Ik heb deze maand tot nu toe 62mb verbruikt en dat was inclusief 2 saaie treinritten van een uur. Vroeger toen ik elke dag 2 uur in de trein zat was mijn data verbruik rond de 600mb per maand.

Internet in het buitenland is altijd duur, maar de meeste providers bieden data aanbiedingen voor in het buitenland. Over het algemeen kan je het beste gewoon wifi hotspots vinden, restaurantjes en terrasjes bieden vaak gratis wifi aan.

Microsoft account waarschijnlijk. Word gebruikt voor een heleboel dingen, xbox is daar ook 1 van.

Geen idee, ik gebruik geen Nokia account op mijn (inmiddels verouderde) Lumia 800.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 22:16:17 #209
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_129384826
Ik heb sinds deze week een HTC 8X, ik heb alle updates gedownload, maar zit nog met smart te wachten op m'n FM Radio.

iemand die er iets meer van weet? Waar zie ik of ik de GRD2 heb binnengehaald? Hij zegt dat ik up to date ben, maar ik twijfel daar ernstig aan.
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_129388139
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:16 schreef Maruna het volgende:
Ik heb sinds deze week een HTC 8X, ik heb alle updates gedownload, maar zit nog met smart te wachten op m'n FM Radio.

iemand die er iets meer van weet? Waar zie ik of ik de GRD2 heb binnengehaald? Hij zegt dat ik up to date ben, maar ik twijfel daar ernstig aan.
Ik weet de versie nummers niet uit m'n hoofd, maar met gdr2 heb je een radio optie onder je muziek tile/app
  zaterdag 27 juli 2013 @ 09:04:21 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_129396680
Is er geen hardware nodig voor fm radio? Ik snap niet helemaal dat dat via firmware toegevoegd kan worden :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_129396816
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er geen hardware nodig voor fm radio? Ik snap niet helemaal dat dat via firmware toegevoegd kan worden :@
Is bij meeste telefoons toch zo. Je oordopjes werken als antenne.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 09:21:51 #213
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_129396834
Na de laatste WhatsApp updates lijkt mijn accu een stuk langer op één lading te kunnen. Meer mensen met diezelfde ervaring?
  zaterdag 27 juli 2013 @ 10:05:11 #214
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_129397364
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:22 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Ik weet de versie nummers niet uit m'n hoofd, maar met gdr2 heb je een radio optie onder je muziek tile/app
Die heb ik nog niet, dus dan ga ik er van uit dat de update er nog niet voor me is :(
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  zaterdag 27 juli 2013 @ 10:05:45 #215
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_129397376
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er geen hardware nodig voor fm radio? Ik snap niet helemaal dat dat via firmware toegevoegd kan worden :@
Voor zover ik heb gelezen zit de hardware wel in de meeste toestellen, maar werd dat simpelweg nog niet gebruikt
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  zaterdag 27 juli 2013 @ 10:48:11 #216
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129398213
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 09:21 schreef Revolution-NL het volgende:
Na de laatste WhatsApp updates lijkt mijn accu een stuk langer op één lading te kunnen. Meer mensen met diezelfde ervaring?
Ik merk geen verschil, en sinds de laatste update zijn alle notifications *weer* stuk. De vorige update werkte een stuk beter. ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:05 schreef Maruna het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet, dus dan ga ik er van uit dat de update er nog niet voor me is :(
Een van mijn vrienden heeft ook een HTC 8X en zij heeft wel de GDR2 update, dus lijkt me sterk dat hij er voor jou nog niet is..
pi_129399310
Microsoft Surface RT besteld O+ Niet een Windows Phone, maar past wel mooi bij mijn Lumia 800.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_129399553
Weet iemand of het mogelijk en betaalbaar is om het scherm van een Lumia 620 te laten maken? Ik zit met een Lumia 620 in de maag waarvan het scherm door een val gebarsten is. Hij gaat nog wel aan maar het touch scherm werkt niet meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem gelukkig van Microsoft gehad, dus het is geen ramp als het niet gemaakt kan worden. Maar het is wel zonde.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 14:55:13 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_129405268
Spelen er meer mensen Halo Spartan Assault? Ik vind het tof opgezet en het ziet er grafisch tof uit, maar mijn linkerduim gaat het hele scherm over :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 28 juli 2013 @ 11:49:59 #220
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129428598
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:16 schreef Maruna het volgende:
Waar zie ik of ik de GRD2 heb binnengehaald? Hij zegt dat ik up to date ben, maar ik twijfel daar ernstig aan.
In dit topic. Door het te lezen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 28 juli 2013 @ 13:57:26 #221
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_129431654
Nog steeds geen FM Speler in m'n music hub :(
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_129432994
Huawei Ascend W1, is daar een GDR2 update voor?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 28 juli 2013 @ 22:43:53 #223
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129450321
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
Huawei Ascend W1, is daar een GDR2 update voor?
Alles wat windows phone 8 is. Of ie daadwerkelijk al aangeboden is, is een 2e.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 29 juli 2013 @ 09:28:21 #224
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_129460732
mijn lumia 920 gaat nog geen dag mee. Als ik hem sochtends rond half 9 uit de lader haal, beetje internet en af en toe een whatsappje dan is mijn accu om 7uur savonds leeg.
Alle achtergrond taken staan uit, behalve whatsapp. Dat is toch idioot. De iphone van mn vriendin haalt het makkelijk anderhalve dag met nog meer activiteit?
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_129460811
quote:
13s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:28 schreef spenky het volgende:
mijn lumia 920 gaat nog geen dag mee. Als ik hem sochtends rond half 9 uit de lader haal, beetje internet en af en toe een whatsappje dan is mijn accu om 7uur savonds leeg.
Alle achtergrond taken staan uit, behalve whatsapp. Dat is toch idioot. De iphone van mn vriendin haalt het makkelijk anderhalve dag met nog meer activiteit?
lijkt op een niet 100% werkende accu. Terug naar de winkel? Of naar een Nokia care point gaan?
  maandag 29 juli 2013 @ 09:36:32 #226
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_129460858
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

lijkt op een niet 100% werkende accu. Terug naar de winkel? Of naar een Nokia care point gaan?
Heb jij ook een lumia? Hoelang gaat die mee?
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_129461043
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:36 schreef spenky het volgende:

[..]

Heb jij ook een lumia? Hoelang gaat die mee?
Ik heb een lumia 800. Kan er 1 dag mee werken met een volle accu

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2013 09:48:17 ]
  maandag 29 juli 2013 @ 14:25:11 #228
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129469317
Lumias hebben wel meer issues met batterij duur, mijn Lumia 800 haalt inmiddels nog maar een half dagje. ;(
pi_129471991
Huawei W1 gaat drie dagen mee _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 29 juli 2013 @ 16:02:57 #230
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_129472330
Ze moeten zsm de vibrate & ring functionaliteit eens fixen.. daardoor mis ik echt vaak gesprekken
Zit vast niet in GDR2? ;(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  maandag 29 juli 2013 @ 17:14:50 #231
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129474765
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:53 schreef SherlockHolmes het volgende:
Huawei W1 gaat drie dagen mee _O_
Die is nog best goedkoop ook, ligt ie een beetje fijn in de hand?
pi_129476793
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:14 schreef Timmie85 het volgende:

[..]

Die is nog best goedkoop ook, ligt ie een beetje fijn in de hand?
Heel goedkoop inderdaad.

Hij ligt erg lekker in de hand.

Ik verbaas me nu nog steeds over de kwaliteit en snelheid van de W1, voor ¤150 dan.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 29 juli 2013 @ 18:28:48 #233
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129476917
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:24 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Heel goedkoop inderdaad.

Hij ligt erg lekker in de hand.

Ik verbaas me nu nog steeds over de kwaliteit en snelheid van de W1, voor ¤150 dan.
Hm, klinkt goed. Misschien dat ik die even ga kopen dan. Ik ga binnenkort op vakantie en met de batterij duur van die Lumia 800 kom ik de vlucht niet eens door bij wijze van spreken. En ik weet niet hoeveel oplaadpunten ik op een dag tegen ga komen. :P
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:06:12 #234
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_129498955
FIJN! Mijn Nokia Lumia 920 heeft vorige week woensdag de hele nacht lopen downloaden. Wat mag joost weten, maar ik weet wel dat ik toen 3.5gb heb verstookt en een telefoon rekneingn heb van ¤350,- :(
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_129499316
Jullie ook last van de Facebook app die op random momenten oude notificaties laat zien?
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:22:51 #236
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129499413
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:20 schreef Thetallguy het volgende:
Jullie ook last van de Facebook app die op random momenten oude notificaties laat zien?
Bij is het vooral whatsapp die dat doet, facebook geeft bij mij niet eens notificaties. Maar ik zit nog op windows phone 7.8 ivm Lumia 800.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:12:12 #237
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_129501042
Bij mij doet whatsapp als ik even geen internet had ofzo, alle berichten achterelkaar laten zien terwijl ik ze allang heb gelezen, dan blijftie maar doorgaan.. IRRITANT :P
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:37:19 #238
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_129501856
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:06 schreef spenky het volgende:
FIJN! Mijn Nokia Lumia 920 heeft vorige week woensdag de hele nacht lopen downloaden. Wat mag joost weten, maar ik weet wel dat ik toen 3.5gb heb verstookt en een telefoon rekneingn heb van ¤350,- :(
The shit! 3,5GB is geen kattenpis man, wat de hell
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:08:51 #239
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_129502826
hebben jullie ooit is gehoord van het feit dat als je wifi niet sterk genoeg is hij toch maar 3g gaat doen?
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_129503560
Ik doe m'n data altijd uit, heb prepaid, wie weet gaat hij automatisch status updates en whatsapp dingen downloaden, voor je het weet is je prepaid op.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 30 juli 2013 @ 14:40:45 #241
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_129505776
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:06 schreef spenky het volgende:
FIJN! Mijn Nokia Lumia 920 heeft vorige week woensdag de hele nacht lopen downloaden. Wat mag joost weten, maar ik weet wel dat ik toen 3.5gb heb verstookt en een telefoon rekneingn heb van ¤350,- :(
Dom kut toestel :') ¤100/ gb is best wel oplichterij als je het mij vraagt :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_129505943
Heeft iemand een 1020?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:03:29 #243
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129506626
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heeft iemand een 1020?
Volgens mij komen die pas laat dit jaar naar NL. Ik ben nog niet helemaal overtuigd van zo'n grote camera uitstulpsel.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:31:37 #244
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_129510180
1020 is beste ooit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_129511576
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:03 schreef Timmie85 het volgende:

[..]

Volgens mij komen die pas laat dit jaar naar NL. Ik ben nog niet helemaal overtuigd van zo'n grote camera uitstulpsel.
vind 't wel mee vallen, die vorige vond ik meer hinderen
  dinsdag 30 juli 2013 @ 18:35:25 #246
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_129514306
Mijn HTC 8X geen GDR2, of wel update zonder FM speler... ik snap er niets van
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  dinsdag 30 juli 2013 @ 20:19:07 #247
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_129517792
Even een vraagje trouwens (kan t zo even niet terug vinden).

Ik heb een Vodafone-Branded Lumia 820 (RM-825 dus). En dus NOG STEEDS geen 1308update.
Nu zit ik te denken om m te flashen naar de CV_NL 1308.003 versie. Voor zover ik begreep is dat dus de versie ZONDER branding, zonder lock. (Volledige bestandsnaam: RM825_1232.5957.1308.0003_RETAIL_eu_netherlands_285_03_149409_prd_signed )

Kan dit zonder problemen?

Waar loop ik tegen aan als het wel gaat?
(Kans op bricken, garantieproblemen, verder nog iets?)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  dinsdag 30 juli 2013 @ 20:50:11 #248
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_129519284
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:19 schreef Koepert het volgende:
Even een vraagje trouwens (kan t zo even niet terug vinden).

Ik heb een Vodafone-Branded Lumia 820 (RM-825 dus). En dus NOG STEEDS geen 1308update.
Nu zit ik te denken om m te flashen naar de CV_NL 1308.003 versie. Voor zover ik begreep is dat dus de versie ZONDER branding, zonder lock. (Volledige bestandsnaam: RM825_1232.5957.1308.0003_RETAIL_eu_netherlands_285_03_149409_prd_signed )

Kan dit zonder problemen?

Waar loop ik tegen aan als het wel gaat?
(Kans op bricken, garantieproblemen, verder nog iets?)
AFAIK hebben ook de stock 820's nog geen GDR2-update, je moet wachten tot Nokia de Amber-update pusht, dat is GDR2 met een paar Nokia-toffe toevoegingen.
Wacht, 1308 is geen GDR2, whoopsie :)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:17:58 #249
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_129543409
quote:
HTC has temporarily halted the GDR2 rollout because of firmware issues.
Ik heb dit van een wphone forum gehaald

iemand die weet of dit waar is? Ik kan bij HTC zo ff niets vinden.

verklaard wel waarom ik dus mn update (nog) niet krijg. Softwareversie 8.0.10211.204 hiero, dus geen gdr2
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_129544681
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:06 schreef spenky het volgende:
FIJN! Mijn Nokia Lumia 920 heeft vorige week woensdag de hele nacht lopen downloaden. Wat mag joost weten, maar ik weet wel dat ik toen 3.5gb heb verstookt en een telefoon rekneingn heb van ¤350,- :(
Je zou eigenlijk eens aan een handig iemand moeten vragen of deze kan kijken wat er precies over het lijntje gaat (bijvoorbeeld door middel van een web debugger).
pi_129559677
Hoe werkt Whatsapp op de WP tegenwoordig? Nog steeds slecht vergeleken met Android en iOs?
"Who knows why people in history did good things? For all we know Jesus was trying to get the loaves and fishes account."
pi_129560428
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:55 schreef mincemeat het volgende:
Hoe werkt Whatsapp op de WP tegenwoordig? Nog steeds slecht vergeleken met Android en iOs?
Stukken beter sinds de laatste update _O_
Geen klachten meer over whatsapp hier
pi_129560785
Zit er namelijk aan te denken om de Nokia Lumnia 520 te kopen en Whatsapp is een grote factor daarin.

Edit: Crashed Windows Phone nog veel tegenwoordig?

[ Bericht 23% gewijzigd door mincemeat op 31-07-2013 22:32:35 ]
"Who knows why people in history did good things? For all we know Jesus was trying to get the loaves and fishes account."
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:37:33 #254
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129561491
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:20 schreef mincemeat het volgende:
Zit er namelijk aan te denken om de Nokia Lumnia 520 te kopen en Whatsapp is een grote factor daarin.

Edit: Crashed Windows Phone nog veel tegenwoordig?
Ik heb Windows Phone nog nooit zien crashen in de afgelopen anderhalf jaar dat ik het gebruik.

Whatsapp op Windows Phone 7.8 heeft nog steeds kuren, al is het wel beter geworden. Ik vermoed dat de kuren ook nog wel eens aan mijn wifi verbinding zelf kan liggen, want de wifi op het werk valt de hele tijd weg, en thuis doet hij het wel prima.
pi_129561555
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:20 schreef mincemeat het volgende:
Zit er namelijk aan te denken om de Nokia Lumnia 520 te kopen en Whatsapp is een grote factor daarin.

Edit: Crashed Windows Phone nog veel tegenwoordig?
Mijn lumia crasht alleen als ik wifi verbinding in de trein heb en als ik tegelijk muziek luister :')
Bij andere wifi spots geen problemen, Dit allemaal met WP 7.8.

Met WP 8 zal je helemaal geen problemen meer hebben denk ik :Y.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2013 22:39:56 ]
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:10:11 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_129562892
Ik heb één vastloper gehad ooit, geen idee meer waarbij. Whatsapp werkt nu gewoon goed. Vind het echt ideaal allemaal.

WP8 op een Lumia 920
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_129563866
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:20 schreef mincemeat het volgende:
Zit er namelijk aan te denken om de Nokia Lumnia 520 te kopen en Whatsapp is een grote factor daarin.

Edit: Crashed Windows Phone nog veel tegenwoordig?
Nog veel? :?

WP heeft nooit 'veel' gecrashed!

Ik heb Android iOS en WP (nu) gehad en ik moet zeggen dat WP veruit het meest stabiel is.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_129569471
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:35 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Nog veel? :?

WP heeft nooit 'veel' gecrashed!

Ik heb Android iOS en WP (nu) gehad en ik moet zeggen dat WP veruit het meest stabiel is.
WP lijd nog een beetje onder het Windows Mobile imago. :P
  donderdag 1 augustus 2013 @ 08:18:11 #259
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_129569846
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:19 schreef Koepert het volgende:
Even een vraagje trouwens (kan t zo even niet terug vinden).

Ik heb een Vodafone-Branded Lumia 820 (RM-825 dus). En dus NOG STEEDS geen 1308update.
Nu zit ik te denken om m te flashen naar de CV_NL 1308.003 versie. Voor zover ik begreep is dat dus de versie ZONDER branding, zonder lock. (Volledige bestandsnaam: RM825_1232.5957.1308.0003_RETAIL_eu_netherlands_285_03_149409_prd_signed )

Kan dit zonder problemen?

Waar loop ik tegen aan als het wel gaat?
(Kans op bricken, garantieproblemen, verder nog iets?)
Niemand?
Ik kan namelijk ook nergens eenduidig vinden of ik deze nieuwe firmware nu WEL of NIET moet hernoemen naar mijn eigen productcode om te laten flashen..
Iemand hier die een heldere tutorial weet/kan geven?
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_129573411
Ik denk dat Windows Phone té 'goed' gemaakt is, en dat het daarom erg lastig is (wel mogelijk) te hacken of 'jailbreaken'. En aangezien dat het geval is, is het erg moeilijk om er (zeker op een forum als FOK!) iemand te vinden die er wel wat vanaf weet. Echter sluit ik niet uit dat er mensen zijn hier die er wat van weten.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_129573495
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:20 schreef mincemeat het volgende:
Zit er namelijk aan te denken om de Nokia Lumnia 520 te kopen en Whatsapp is een grote factor daarin.

Edit: Crashed Windows Phone nog veel tegenwoordig?
WP is nooit gecrashed bij mij en ik heb mijn telefoon al meer dan anderhalf jaar. Het is in ieder geval veel stabieler dan Android naar mijn ervaring. Ik heb een keer gehad dat mijn telefoon niet meer opstartte, ik weet niet of dit door WP kwam of door mijn Lumia 800.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_129573514
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik denk dat Windows Phone té 'goed' gemaakt is, en dat het daarom erg lastig is (wel mogelijk) te hacken of 'jailbreaken'. En aangezien dat het geval is, is het erg moeilijk om er (zeker op een forum als FOK!) iemand te vinden die er wel wat vanaf weet. Echter sluit ik niet uit dat er mensen zijn hier die er wat van weten.
Je kan dan denk ik beter naar de fora van XDA toegaan lijkt mij.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_129573534
Dat lijkt me geen slecht plan. Daar zitten de mensen die WP8 op een GS III zetten en zulks _O_ .
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_129573558
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Dat lijkt me geen slecht plan. Daar zitten de mensen die WP8 op een GS III zetten en zulks _O_ .
Precies :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_129584224
Ik ben overtuigd. Ik ga de Lumnia 520 kopen.
"Who knows why people in history did good things? For all we know Jesus was trying to get the loaves and fishes account."
  donderdag 1 augustus 2013 @ 17:23:12 #266
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_129584507
quote:
17s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:15 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je kan dan denk ik beter naar de fora van XDA toegaan lijkt mij.
Heb je zeker een goed punt.
Heb ik ook al gekeken. Nadeel is dat het hoofdzakelijk Engelstalig is (dat op zich is geen probleem) maar daardoor ook weinig ervaring met flashen van CV-NL op een Vodafone-NL 820

Maar zal daar even verder neuzen
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_129591956
Om trouwens nog even terug te komen op de Huawei W1, tot 30 september heeft Huawei een cashback actie, dan krijg je 20 euro terug op je aanschaf als je de moeite neemt om streepjescode en kassabon mee te sturen. :P
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:38:52 #268
309644 Dikkeh
wust relle must 058 belle
pi_129614063
Net de Lumia 920 besteld voor ¤327,-. *)
Wilde hem eigenlijk vandaag uit de MediaMarkt halen, maar daar kost precies dezelfde telefoon ¤475,-. 8)7 Dan maar een dagje wachten ;)

Dit wordt mijn allereerste ervaring met Windows Phone. Ben op dit moment in het bezit van een HTC One X, dus mocht WP me niet bevallen dan val ik simpelweg terug op m'n htc :) Maar stiekem heb ik de Nokia besteld als vervanger van m'n htc, ben namelijk toe aan iets nieuws.

Ik heb voor de 920 gekozen omdat ik kennis wil maken met WP(8), de hardware opzich goed mee kan komen en Nokia voor mij nostalgische waarde heeft (m'n eerste telefoon was een Nokia 1600 waarvan ik jaren plezier heb gehad ;)). ¤327 Voor een van de top Windows Phones, gemaakt door Nokia ( *; ) vindt ik geen probleem :D.
pi_129775205
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 14:38 schreef Dikkeh het volgende:
Net de Lumia 920 besteld voor ¤327,-. *)
Wilde hem eigenlijk vandaag uit de MediaMarkt halen, maar daar kost precies dezelfde telefoon ¤475,-. 8)7 Dan maar een dagje wachten ;)

Dit wordt mijn allereerste ervaring met Windows Phone. Ben op dit moment in het bezit van een HTC One X, dus mocht WP me niet bevallen dan val ik simpelweg terug op m'n htc :) Maar stiekem heb ik de Nokia besteld als vervanger van m'n htc, ben namelijk toe aan iets nieuws.

Ik heb voor de 920 gekozen omdat ik kennis wil maken met WP(8), de hardware opzich goed mee kan komen en Nokia voor mij nostalgische waarde heeft (m'n eerste telefoon was een Nokia 1600 waarvan ik jaren plezier heb gehad ;)). ¤327 Voor een van de top Windows Phones, gemaakt door Nokia ( *; ) vindt ik geen probleem :D.
Gaaaaffff!!!!
Ik wil hem ook :D

Goede keus, in ieder geval.

wist je trouwens dat HTC aan een One-model werkt, op Windows Phone :D *O*
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:21:27 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_129776131
Dat vind ik wel een verstandige keuze. Samsung doet het ook met hun Galaxy/Ativ, al loopt Ativ ietsje achter qua specs.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_129781241
Ik heb een probleem met mijn hotmail email. Ik heb dit gewoon ingesteld bij email&account en dan windows account. Toen kreeg ik keurig een hotmail app. Ik heb dan bij synchronisatie instellingen de volgende instellingen.

Nieuwe items downloaden. Elke 15 min (dit wil ik eigenlijk alleen als ik de email open. En alle emails downloaden en het vinkje aan bij te synchroniseren inhoud.

Maar wanneer ik dus op mijn laptop mail weg haal dan blijft dat staan in mijn telefoon. Ik wil gewoon dat mijn hotmail op mijn telefoon altijd helemaal gelijk is met mijn hotmail op mijn laptop. Verwijder ik iets op mijn telefoon is hij ook weg op mijn laptop en andersom.
Iemand enig idee welke instellingen ik daarvoor moet hebben? Ik heb trouwens de nokia lumia 920.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:16:00 #272
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_129781599
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:51 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een probleem met mijn hotmail email. Ik heb dit gewoon ingesteld bij email&account en dan windows account. Toen kreeg ik keurig een hotmail app. Ik heb dan bij synchronisatie instellingen de volgende instellingen.

Nieuwe items downloaden. Elke 15 min (dit wil ik eigenlijk alleen als ik de email open. En alle emails downloaden en het vinkje aan bij te synchroniseren inhoud.

Maar wanneer ik dus op mijn laptop mail weg haal dan blijft dat staan in mijn telefoon. Ik wil gewoon dat mijn hotmail op mijn telefoon altijd helemaal gelijk is met mijn hotmail op mijn laptop. Verwijder ik iets op mijn telefoon is hij ook weg op mijn laptop en andersom.
Iemand enig idee welke instellingen ik daarvoor moet hebben? Ik heb trouwens de nokia lumia 920.
Bedoel je met 'op de computer' www.outlook.com ?
pi_129781772
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Bedoel je met 'op de computer' www.outlook.com ?
Ja. Gewoon via mijn browser naar hotmail.com wat tegenwoordig outlook.com is geloof ik.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:31:35 #274
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_129781831
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:26 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ja. Gewoon via mijn browser naar hotmail.com wat tegenwoordig outlook.com is geloof ik.
Werkt het ook niet als je handmatig op het vernieuwknopje klikt onderaan je mailbox op de telefoon?
pi_129782618
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Werkt het ook niet als je handmatig op het vernieuwknopje klikt onderaan je mailbox op de telefoon?
Wel voor nieuwe emails. Maar die haalt hij alleen binnen dan. Het is niet zo dat hij dan alles update. Mails die ik via de browser heb verwijdert of gelezen staan dan nog gewoon ongelezen op mijn telefoon app.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 12:09:08 #276
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_129785969
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:05 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Wel voor nieuwe emails. Maar die haalt hij alleen binnen dan. Het is niet zo dat hij dan alles update. Mails die ik via de browser heb verwijdert of gelezen staan dan nog gewoon ongelezen op mijn telefoon app.
Heb je de account niet per ongeluk als POP-account toegevoegd?
pi_129790294
Gister een bezitter van een Nokia Lumnia 520 geworden. Ben er wel blij mee.
"Who knows why people in history did good things? For all we know Jesus was trying to get the loaves and fishes account."
pi_129795791
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Heb je de account niet per ongeluk als POP-account toegevoegd?
Geen idee hoe check ik dit?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:17:33 #279
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_129801132
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:40 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Geen idee hoe check ik dit?
Ik zou als ik jou was even het account verwijderen, en toevoegen als "Outlook"-account. Laat even weten of het dan werkt a.u.b. :)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:56:50 #280
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129805709
Voelt een beetje als het ouderwetse "leave a copy of the email on the server" vinkje, beschikbaar op zon' beetje elke mailclient. :p
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_129824335
Ik heb nu alleen een microsoft account met mijn hotmail daarin. Die kan ik alleen synchroniseren. Niet verwijderen.

@neo2000 Waar zit dat vinkje? Want dat zou het best kunnen zijn.
pi_129828361
Gisteren PC Remote Pro gekocht voor mijn Lumia 920.

Dit om gemakkelijk mijn laptop en PC te kunnen bedienen met mijn telefoon. Toch wel erg veel features voor die 3 euro. Mogelijkheid om van elke optie binnen de app een live-tile te maken, zoals het volume van mijn audio interface, of het touchscreen als mousepad te gebruiken (wat erg goed werkt).
It's you my love, you who are the stranger
pi_129836141
Weet iemand een goeie app die je datagebruik in de gaten houdt? Data Sense wordt blijkbaar niet ondersteunt door Ben.
"Who knows why people in history did good things? For all we know Jesus was trying to get the loaves and fishes account."
pi_129836581
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb nu alleen een microsoft account met mijn hotmail daarin. Die kan ik alleen synchroniseren. Niet verwijderen.

@neo2000 Waar zit dat vinkje? Want dat zou het best kunnen zijn.
probeer eens extra outlook.com account aan te maken en alleen je mail te syncen voor dat account. Zet wel email sync uit op je standaard microsoft acount.
pi_129847461
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:22 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

probeer eens extra outlook.com account aan te maken en alleen je mail te syncen voor dat account. Zet wel email sync uit op je standaard microsoft acount.
Ga ik testen.
pi_129854709
Nu werkt het! Bedankt!

Edit 1
Iets te vroeg gejuicht. Het werkt nu wel dat wanneer ik via een browser mijn hotmail bekijk of verwijder dit ook te zien is in de app. Maar als ik nu emails bekijk op mijn telefoon staan die nog wel ongelezen wanneer ik hotmail in mijn browser open. Dit loopt dus nog niet helemaal synchroon.

Edit 2
Ik ben iets te ongeduldig. Nu is het in mijn browser wel bijgewerkt zoals op mijn telefoon en andersom.

Bedankt!

[ Bericht 53% gewijzigd door Stansfield op 09-08-2013 09:05:13 ]
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:27:50 #287
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_129862572
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:08 schreef Stansfield het volgende:
Nu werkt het! Bedankt!

Edit 1
Iets te vroeg gejuicht. Het werkt nu wel dat wanneer ik via een browser mijn hotmail bekijk of verwijder dit ook te zien is in de app. Maar als ik nu emails bekijk op mijn telefoon staan die nog wel ongelezen wanneer ik hotmail in mijn browser open. Dit loopt dus nog niet helemaal synchroon.

Edit 2
Ik ben iets te ongeduldig. Nu is het in mijn browser wel bijgewerkt zoals op mijn telefoon en andersom.

Bedankt!
Dat is inderdaad wat niet real-time loopt, lezen op mobiel. Daarvoor moet je even wachten, of op de sync-knop drukken. Dan zie je op outlook.com ook meteen dat ie gelezen is.
pi_129893975
Na het aanraden van onze grote vriend SherlockHolmes hier heb ik de Huawei Ascend W1 gekocht, het apparaat dat ik kreeg had een storing dus ik kon hem direct terug sturen onder garantie, twee dagen later had ik een nieuwe. Het is een hele fijne Windows Phone 8 telefoon, ook al is het niet de meest high-end hardware, hij werkt uitstekend! Batterij gaat ziek lang mee voor een smartphone, precies zoals SherlockHolmes zei, als ik hem op standby laat staan gaat er zo'n 12% af per 9 uur. (9 uur in bed liggen meuren, batterij van 40% naar 28%)

Uiteraard is hij net nieuw, dus of hij over een jaar of 2 nog steeds zo goed werkt moet ik nog bezien. Maar voorlopig ben ik heel tevreden. Facebook en Whatsapp laden lekker snel, telefoon weegt bijna niets vergeleken met de Lumia 800 en iPhone 4, en hij ligt prettig in mijn hand. En het ding kost maar 180 euro, wat ook eens een leuke afwisseling is na mijn duurdere telefoonkeuzes in het verleden. :)
pi_129894126
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:15 schreef Timmie85 het volgende:
Na het aanraden van onze grote vriend SherlockHolmes hier heb ik de Huawei Ascend W1 gekocht, het apparaat dat ik kreeg had een storing dus ik kon hem direct terug sturen onder garantie, twee dagen later had ik een nieuwe. Het is een hele fijne Windows Phone 8 telefoon, ook al is het niet de meest high-end hardware, hij werkt uitstekend! Batterij gaat ziek lang mee voor een smartphone, precies zoals SherlockHolmes zei, als ik hem op standby laat staan gaat er zo'n 12% af per 9 uur. (9 uur in bed liggen meuren, batterij van 40% naar 28%)

Uiteraard is hij net nieuw, dus of hij over een jaar of 2 nog steeds zo goed werkt moet ik nog bezien. Maar voorlopig ben ik heel tevreden. Facebook en Whatsapp laden lekker snel, telefoon weegt bijna niets vergeleken met de Lumia 800 en iPhone 4, en hij ligt prettig in mijn hand. En het ding kost maar 180 euro, wat ook eens een leuke afwisseling is na mijn duurdere telefoonkeuzes in het verleden. :)
Nice _O_

Mocht mijn lumia 800 het gaan begeven, dan is dit een uitstekende vervanger zo te lezen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2013 11:21:47 ]
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:18:53 #290
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_129973291
Zo, ik ben eruit, ik wip vanavond ff de grens over om bij de lokale mediamarkt een Nokia Lumia 925 te scoren. Ben heel benieuwd hoe me dat gaat bevallen als verstokt Androidgebruiker :P

Ik heb nu een nexus 4 en de camera is mwoah :P en ik wil toch wel weer eens een goeie camera en dan blijven de Lumia 925, S4 en iPhone 5 over. De laatste twee loopt iedereen al mee rond, dus ga ik mijn voetjes eens in het Windows Phone bad dompelen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:47:32 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_129974145
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 12 augustus 2013 @ 19:27:46 #292
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_129989005
Oefff, wennnen met een hoofdletter W :P

Mooi toestel, nu alles eens gaan ontdekken :P

tevens: http://www.wpcentral.com/(...)c&utm_medium=twitter
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:36:14 #293
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_129992127
godver, voel me net zo wanhopig als toen ik van symbian naar android overging _O-

ik snap er echt geen fuck van, iets simpels als whatsapp loop ik volkomen op vast :X
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:39:50 #294
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_129992291
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:36 schreef Klonk het volgende:
godver, voel me net zo wanhopig als toen ik van symbian naar android overging _O-

ik snap er echt geen fuck van, iets simpels als whatsapp loop ik volkomen op vast :X
klinkt herkenbaar :9
wat lukt er niet?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:40:43 #295
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_129992331
nou iets simpels als een contact wat wel in de contactenlijst staat toevoegen in whatsapp, ben nu iedereen aan het bellen dat ze me een whatsapp sturen _O-
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:44:35 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_129992507
Gewoon je Whatsapp updaten, zit een knop voor. Toch?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:45:20 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_129992538
Ja, instellingen > favorieten. Dan tap to refresh.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:46:19 #298
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_129992581
Dus je contact staat al wel onder All? Of juist niet?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:58:26 #299
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_129993211
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef L3viathan het volgende:
Dus je contact staat al wel onder All? Of juist niet?
verversen heeft geholpen, maar als ik nu een nieuw contact toevoeg (via de telefoon) met whatsapp dan gebeurt er alsnog niets, ik heb trouwens bij verbindingstatus met rooie letters Niet verbonden staan
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 12 augustus 2013 @ 22:32:07 #300
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_129997958
Hmmmm en dan wil je een nieuwe chat doen? Of dat lukt juist niet?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_129998611
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:58 schreef Klonk het volgende:

[..]

verversen heeft geholpen, maar als ik nu een nieuw contact toevoeg (via de telefoon) met whatsapp dan gebeurt er alsnog niets, ik heb trouwens bij verbindingstatus met rooie letters Niet verbonden staan
dat lijkt me dan de oorzaak. whatsapp verwijderen en opnieuw installeren ?
internet werkt wel gewoon ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')