Ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was die tablet al gelinkt? If not:
http://nutech.nl/mobiel/3(...)-tablet-in-juli.html
Als er geen RT op staat koop ik hemquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was die tablet al gelinkt? If not:
http://nutech.nl/mobiel/3(...)-tablet-in-juli.html
Voor ARMe mensen héquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als er geen RT op staat koop ik hem![]()
ARM tablets
ASUS VivoTab SMART, Goedkoper dan Surface RT en Windows 8, geen RTquote:
hehequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
ASUS VivoTab SMART, Goedkoper dan Surface RT en Windows 8, geen RT
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
heheja beter
Maar ik heb de surface al vanaf de release dus ja
Voor mij is er genoeg, heb een WP8quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe staat het trouwens met de app's voor windows Phone 8? Gaat t de goede kant op?
Ik vind het ten opzichte van mn iPhone een drama en zou zonder nadenken weer terug willen, ik wacht met smart op updates van whatsapp, de app van de ING en andere dingen die ik mis, vind de zuneplayer een kutding en kan geen geschikte vervanger vinden en het aanbod qua facebookapps is op z'n zachts gezegd karig, had ik voor iOs facebook, messenger&pages, nu moet ik het doen met Facebook Beta die echt zwaar kut is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe staat het trouwens met de app's voor windows Phone 8? Gaat t de goede kant op?
Ik heb ook een Lumia 820 maar ik kan me hier toch niet echt in vinden. Allereerst; Wat is de zuneplayer? Facebook Beta vind ik juist wel chill en m'n Lumia hapert echt nooit. Qua gebruiksgemak vind ik WP8 juist ontzettend chill. Beter dan Android waar ik vanaf kom.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:05 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik vind het ten opzichte van mn iPhone een drama en zou zonder nadenken weer terug willen, ik wacht met smart op updates van whatsapp, de app van de ING en andere dingen die ik mis, vind de zuneplayer een kutding en kan geen geschikte vervanger vinden en het aanbod qua facebookapps is op z'n zachts gezegd karig, had ik voor iOs facebook, messenger&pages, nu moet ik het doen met Facebook Beta die echt zwaar kut is.
Ik heb een Lumia 820, en soms hapert het scherm bij opnemen, dan wil ie niet omhoog schuiven, of werkt de knop die je moet indrukken daarna (wie verzint zoiets doms) niet en vind het scherm in de hoeken nogal unresponsive, ondanks dat ik WP8 inmiddels meer ben waarderen dan in t begin hebben ze nog een lange weg te gaan qua gebruiksgemak en doordachtheid....
Ik kom van iOs maar moest m'n iPhone teruggeven aan mn ex-werkgever, de 820 was t beste toestel wat ik van mn carrier kon krijgen, dus ik moet wel....quote:Op zondag 2 juni 2013 10:49 schreef ArnosL het volgende:
Ik heb ook een Lumia 820 maar ik kan me hier toch niet echt in vinden. Allereerst; Wat is de zuneplayer? Facebook Beta vind ik juist wel chill en m'n Lumia hapert echt nooit. Qua gebruiksgemak vind ik WP8 juist ontzettend chill. Beter dan Android waar ik vanaf kom.
Hier sluit ik me eigenlijk wel bij aan..quote:Op zondag 2 juni 2013 10:49 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik heb ook een Lumia 820 maar ik kan me hier toch niet echt in vinden. Allereerst; Wat is de zuneplayer? Facebook Beta vind ik juist wel chill en m'n Lumia hapert echt nooit. Qua gebruiksgemak vind ik WP8 juist ontzettend chill. Beter dan Android waar ik vanaf kom.
K luister niet zovaak muziek, dus hier ben ik nog niet echt tegenaan gelopen, voor mijn sporadische gebruik voldoet ie prima..quote:Op zondag 2 juni 2013 10:56 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik kom van iOs maar moest m'n iPhone teruggeven aan mn ex-werkgever, de 820 was t beste toestel wat ik van mn carrier kon krijgen, dus ik moet wel....
Zuneplayer is de muziekspeler, ik luister veel, vaak en graag muziek en word horendol van die app, geen logica, de doorlopende intergrering met xboxlive wat ik niet heb of gebruik, de lijsten en overzichten zijn dom, de afspeelmethode ook, gewoon bagger en nee ik ben geen apple/itunes fan in tegendeel, maar dit is echt om te janken.
Het is een Beta, dus ik zeg niet dat ie perfect is, maar bovenstaande herken ik dus NIET.quote:Als je de facebook apps op iOS gewend bent is Beta een drama, posten duurt lang, refreshen duurt forever, mn newsfeed is naar onderen toe beperkt, als mensen mij taggen en ik moet dat controleren gaat ie naar iexplorer en moet ik daar inloggen op facebook om toestemming te geven, er is geen messenger app voor facebook, waardeloos dus.
Whatsapp is idd niet helemaal geweldig.. maar als ik een foto verstuur duurt dat eigenlijk nooit zo lang dat mn scherm uitgaat, dus dat hervatten herken ik niet echt..quote:Whatsapp, als ik foto's stuur blijft ie regelmatig hangen op "hervatten" met een aantal balletjes wat van links naar rechts schuift en verder niks, het enige wat helpt is zo lang mogelijk terugtikken tot alles gesloten is en dan overnieuw starten.
Ook dit herken ik dus niet.. Dat je een knop moet indrukken vind ik nog wel relaxt, omdat je verticaal moet sliden.. Bij mn Desire was dat ook zo, ZONDER die knop en nam ik regelmatig al op terwijl ik mn tel nog uit mn broekzak pakte.. terwijl ik sommige telefoontjes dus niet wil opnemen..quote:En het scherm tja, ik verzin t niet, ik wil opnemen, wil omhoog schuiven en d'r gebeurt niks, of half of een stukje, en dan moet je nog een keer een knop indrukken om op te nemen, dom bedacht en nogal vervelend.
Wat bedoel je hiermee?quote:
Het scherm is soms unresponsive, dus ik duw omhoog, er gebeurt niks, of half omhoog en dan kan ik de opnemen knop niet induwen, t soort gezemel wat je niet wil als je gebeld wordt.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:15 schreef Kenju het volgende:
Wat bedoel je hiermee?
Anyway, kut dat je met een toestel zit dat je niet fijn vind. Je kunnen kijken of je hem kunnen ruilen tegen een iPhone of Android-toestel.... Met een 820 moet je toch wel een eind kunnen komen....
Komende zomer komt er de Blue update. Ik zou alleen niet weten wat er allemaal in die update zit.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:56 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Het scherm is soms unresponsive, dus ik duw omhoog, er gebeurt niks, of half omhoog en dan kan ik de opnemen knop niet induwen, t soort gezemel wat je niet wil als je gebeld wordt.
Ik kan vrij eenvoudig een IP4 lenen, maar wil t nog een tijd proberen, WP8 zit op zich goed in elkaar verder, de apps lopen vooral hopeloos achter en d'r zal vast nog wel een update komen voor WP hoop ik.
Daarnaast is iTunes een draak van een stuk software en dat was een van de redenen waarom ik zo blij was met WP8
Ik heb zelf geen 820 (niet eens meer een WP-toestel als daily driver), maar dit lijkt me toch niet normaal? Wellicht dat je gewoon een hardwarematig probleem hebt?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:56 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Het scherm is soms unresponsive, dus ik duw omhoog, er gebeurt niks, of half omhoog en dan kan ik de opnemen knop niet induwen, t soort gezemel wat je niet wil als je gebeld wordt.
Het werkt erg handig hoor. Niet alleen voor standaard zoekfuncties, maar ook je QR codes gaan snel op die manier.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:35 schreef maurisioo het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom zit er een zoekknop op de Lumia 520. Van mij mocht die wel weg of vervangen worden door een knop voor bv multitasking of opties.
Dat is wel een andere prijscategorie, totaal niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 3 juni 2013 06:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als een nieuw abo een optie is zou ik daarvoor gaan in combinatie met een 92*
Waarom apps afsluiten? Ze verbruiken nauwelijks stroom ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:03 schreef maurisioo het volgende:
Is er geen makkelijkere optie om apps te sluiten dan pijltje te gebruiken? Dit werkt soms namelijk erg slecht bij mij.
En Whatsapp is nu echt waardeloos. Loopt telkens vast en ik mis instellingen die wel bij android zaten. Hopelijk komt daar zsm een update voor uit.
Verder zeer tevreden met de lumia 520. Geen problemen ontdekt, en alles werkt snel.
Ik snap dat het een andere klasse is, maar evt met abo een optie. Los zou ik een 520 of 720 halen inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is wel een andere prijscategorie, totaal niet vergelijkbaar.
Voor 100 euro reparatiekosten zou ik liever iets bijleggen op bijvoorbeeld en een Nokia Lumia520/620. Dan ben je bijvoorbeeld ook verlost van de 4GB, wat met het 'other storage' wellicht voor problemen kan zorgen.
Ligt eraan welke apps he.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom apps afsluiten? Ze verbruiken nauwelijks stroom ofzo.
In principe zullen onder wp8 enkel voip en navigatie apps kunnen doordraaien.. whatsapp misbruikt de muziek api (maar dat schijnt in de aankomende versie opgelost te zijn).. voor de tussentijd iets als 'stop the music' gebruiken..quote:
Bij Vodafone iig welquote:Op maandag 3 juni 2013 17:17 schreef L3viathan het volgende:
Kunnen we eigenlijk in NL al apps betalen via je telefoonrekening?
Moet je daar dan iets bijzonders voor doen? Ik probeer het nu namelijk ook (telfort) maar volgens mij heb ik die optie niet. En ik kan het ook niet goed vinden op de telfort site.quote:
Bij Vodafone iig niet. Gewoon op kopen drukken en het wordt bij op de telefoonrekening gezet.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:20 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Moet je daar dan iets bijzonders voor doen? Ik probeer het nu namelijk ook (telfort) maar volgens mij heb ik die optie niet. En ik kan het ook niet goed vinden op de telfort site.
Welkom.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:31 schreef Palaiologos het volgende:
Heb het geld uit mijn beurs laten vloeien en een Lumia 920 gekocht. Wat voel ik mij een idioot soms.
Na een Lumia 800 en HTC8S was dit de logische stap.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij T-Mobile kan het ook.
[..]
Welkom.
Oh, je was er alquote:Op maandag 3 juni 2013 17:47 schreef Palaiologos het volgende:
[..]
Na een Lumia 800 en HTC8S was dit de logische stap.
WhatsApp update, eindelijk!quote:Op maandag 3 juni 2013 18:06 schreef Inverted_World het volgende:
ING en whatsapp update zijn er bijna. Dan is de Lumia 920 voor mij een volwaardig fijn toestel.
Mooi, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:40 schreef spenky het volgende:
http://www.wp7.nl/33793/nieuwe-whatsapp-binnen-2-weken/
Vroeg ik me idd ook al af. Vind het vooral bij Personen irritant om de hele tijd mijn fb vrienden te zien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die windows live tiles? Sommige zijn wel fanatiek met steeds nieuwe dingen laten zien zoals personen en foto's. En andere die dat weer juist helemaal niet? En is het zo dat je ze alleen ziet als je ze op zijn mist op de 2e stand hebt qua groote?
Kan je dat ook nog ergens instellen dat je die live tiles kan aanpassen of ze wel of niet bewegen/updates laten zien?
ik ben zelf nog een windows phone noob dus misschien heb ik het fout, maar je moet volgens mij in ieder geval de background task voor de betreffende app/tile aan hebben staan anders update hij niksquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die windows live tiles? Sommige zijn wel fanatiek met steeds nieuwe dingen laten zien zoals personen en foto's. En andere die dat weer juist helemaal niet? En is het zo dat je ze alleen ziet als je ze op zijn mist op de 2e stand hebt qua groote?
Kan je dat ook nog ergens instellen dat je die live tiles kan aanpassen of ze wel of niet bewegen/updates laten zien?
Als je hem op z'n allerkleinst hebt dan is de tile inderdaad minder dynamisch, in het geval van messages bv laat hij alleen een getalletje zien hoeveel berichten je hebt. Zelfde met dingen als personen, als die groter is (medium of large) dan laat ie iedere keer andere foto's zien, als hij klein is niet meer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef Stansfield het volgende:
Aha tnx voor de info. Vanavond eens de ideale scherm in elkaar zetten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je hem op z'n allerkleinst hebt dan is de tile inderdaad minder dynamisch, in het geval van messages bv laat hij alleen een getalletje zien hoeveel berichten je hebt. Zelfde met dingen als personen, als die groter is (medium of large) dan laat ie iedere keer andere foto's zien, als hij klein is niet meer.
Of je iets aan de tiles kan veranderen hangt van de app af, veel ingebouwde apps heb je het maar mee te doen, valt niets aan aan te passen, andere apps kan je vaak bij de instellingen in de app dingen veranderen, zoals updatefrequentie en soms zelfs hoe de tile eruit ziet.
Maar over het algemeen is er weinig aan te passen aan livetiles, al helemaal als het aankomt op hoe vaak hij je verschillende facebook vrienden laat zien oid
Hard reset dmv een knoppencombinatie?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:07 schreef _superboer_ het volgende:
Mijn lumia 920 laat alleen nog maar het t-mobile opstartscherm zien. Als ik de powerbutton ingedrukt hou gebeurt er niks.. Iemand een idee wat ik kan doen?
Met power button+volume down+camera button is het geluktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hard reset dmv een knoppencombinatie?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://m.nu.nl/tech/34956(...)reens-opgedoken.html
Goed nieuws
Office?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:32 schreef YuckFou het volgende:
Weet iemand een goede filebrowser voor WP8?
Ik heb een ebook in mn mydocs folder gezet maar kan die nergens mee zien of openen...
WP werkt niet echt met filebrowsers, dus hoe je je ebook terug moet vinden: keine ahnung!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:32 schreef YuckFou het volgende:
Weet iemand een goede filebrowser voor WP8?
Ik heb een ebook in mn mydocs folder gezet maar kan die nergens mee zien of openen...
Mis je Luxemburg misschien nog? Misschien dat ie die route wil nemen..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom kan mn lumia niet naar zuid spanje navigeren? Ik heb de kaarten van Nederland, Belgie, Frankrijk en Spanje gedownload
Lost helaas niks op. Er komt na een halve minuut ongeveer met de melding: Er kan geen route worden gevonden tussen uw locatie en de gekozen bestemming.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:46 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Mis je Luxemburg misschien nog? Misschien dat ie die route wil nemen..
Best vreemd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lost helaas niks op. Er komt na een halve minuut ongeveer met de melding: Er kan geen route worden gevonden tussen uw locatie en de gekozen bestemming.
Niet dat ik naar zuid spanje wil rijden, maar het is wel vreemd
Kun je niet rechtstreeks naar een nokia service punt gaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:55 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Best vreemd.
Ik ga eens even contact opnemen met Vodafone. Wifi doet het 's avonds regelmatig opeens niet meer en dan moet ik hem opnieuw opstarten om de wifi het weer te laten doen. Batterij loopt snel leeg, achtergrond van m'n lockscreen is soms opeens weg en later weert terug.
Beetje vreemd allemaal.
Bestaan die? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kun je niet rechtstreeks naar een nokia service punt gaan?
Jepquote:
Verdomd, d'r zitten er hier twee in de buurt. Handigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep![]()
Heet nu Nokia Care Point.
Mijn ervaring is dat ze wat makkelijker zijn en wat meer verstand hebben van de telefoon.
http://www.nokia.com/nl-nl/support/online-repair
Die heb er ik gewoon als Vodafone klant zijnde.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Verdomd, d'r zitten er hier twee in de buurt. Handig![]()
Zou het misschien kunnen komen doordat Vodafone die 1308 update nog steeds niet vrij heeft gegeven?
Vreemd, bij mij worden er geen telefoonupdates gevonden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 07:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die heb er ik gewoon als Vodafone klant zijnde.
Apart, zag vandaag dat mijn zwager de update op zijn 620 ook nog niet had gehad. Ik een tijd terug alweer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:58 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij worden er geen telefoonupdates gevonden.
Vervelend is het wel idd. Hopen dat de grotere systeemupdates wel direct door komen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef Koepert het volgende:
Zit ook verschil tussen branded en unbranded toestellen..
Mijn 820 is helaas vodafone branded (als provider an sich totaal geen klachten; dit wel) en die heeft ook nog steeds geen 1308
Hiervoor waren ze wel altijd vrij vlot..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:55 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Vervelend is het wel idd. Hopen dat de grotere systeemupdates wel direct door komen.
Ik overweeg deze telefoon aan te schaffen, werkt hij een beetje lekker?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik heb een Huawei Ascend W1, prepaid van Vodafone, kom ik in aanmerking voor een of andere update? En zo ja, wat doet deze?
De telefoon kost ¤150. Dat is echter niet te merken in de perfecte prestaties. Hij werkt zeer snel, geen lag. Spellen gaan ook soepel.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:15 schreef Dave94 het volgende:
[..]
Ik overweeg deze telefoon aan te schaffen, werkt hij een beetje lekker?
¤150,00 simlockvrij?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
De telefoon kost ¤150. Dat is echter niet te merken in de perfecte prestaties. Hij werkt zeer snel, geen lag. Spellen gaan ook soepel.
Over Windows Phone 8 ben ik zeer te spreken, werkt zeer vlot, beste multitasking en ziet er mooi uit.
Het meest verbaast me de accu. Op matig gebruik gaat deze soms 3 dagen mee! Dat is voor een smartphone ongelofelijk veel.
Ik zeg: Doen
Hen een keer de Lumia geprobeerd, en ik vind dat Windows Phone 8 er trouwens ontzetten goed uit zien en het werkt heerlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
De telefoon kost ¤150. Dat is echter niet te merken in de perfecte prestaties. Hij werkt zeer snel, geen lag. Spellen gaan ook soepel.
Over Windows Phone 8 ben ik zeer te spreken, werkt zeer vlot, beste multitasking en ziet er mooi uit.
Het meest verbaast me de accu. Op matig gebruik gaat deze soms 3 dagen mee! Dat is voor een smartphone ongelofelijk veel.
Ik zeg: Doen
Ik ben precies het zelfde ja, hahahquote:Op zondag 16 juni 2013 00:19 schreef Dave94 het volgende:
[..]
Hen een keer de Lumia geprobeerd, en ik vind dat Windows Phone 8 er trouwens ontzetten goed uit zien en het werkt heerlijk
Ik ben sowieso een Microsoft fanaat, maar heb nog niet eerder een Windows Phone gehad.
Pre-paid aanschaffen en unlock code via ebay regelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik ben precies het zelfde ja, hahah
MS
Behalve de XBone dan, maargoed.
En voor ¤150 is hij pre-paid met Vodafone. Wat met Blox goed werkt, goedkoop veel internet.
20 EUquote:Op maandag 17 juni 2013 17:36 schreef Piger het volgende:
[..]
Pre-paid aanschaffen en unlock code via ebay regelen.
Er loopt volgens mij ook nog een cashback actie van 30 euro.
En hoe doe je dat?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef Piger het volgende:
Dat je telefoon sim-lock vrij is voor andere providers.
Ein-de-lijk! Ga hem meteen ff uitproberen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef M90 het volgende:
ING mobiel bankieren app vanochtend gelanceerd
[ afbeelding ]
http://www.windowsphone.c(...)25-9f03-504ec77b09c7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |