Watquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, altijd beter dan Constantijn of zo.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
'Constantijn, kom hier dan. Kom eten. Constantijnje, kom dan!!!"
zie je zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:19 schreef Ezell het volgende:
Ok, ik ga maar eens naar de supermarkt. Eens kijken of ik wat lekkers kan vinden voor bij het studeren. En hopen dat het niet al te veel waait, want ik heb een fladderrokje aan.
omgquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:42 schreef nodig het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)door_waterkanon.html
Hehehe
Ben net naar de supermarkt geweest, 2 pizza's, ijs, chips en cabanossi ingeslagenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:05 schreef Ezell het volgende:
Noem eens wat fijn eten voor bij het leren. Ga zo naar de supermarkt.
Ik vond het verdiendquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel grappig..
Nou je weet niet hoe het is gegaan ofzo he. Misschien waren zij gewoon aan het protesteren en kwam er opeens zo'n ding om hen weg te jagen. En die bus voelt niks en die man wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo geef je om die manHij zit een beetje tegen die bus aan te schoppen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel grappig..
Maar het is nooit slim om uit te gaan lokken en die bus te gaan vernielenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou je weet niet hoe het is gegaan ofzo he. Misschien waren zij gewoon aan het protesteren en kwam er opeens zo'n ding om hen weg te jagen. En die bus voelt niks en die man wel.
Het kan ook zonder die waterspuitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar het is nooit slim om uit te gaan lokken en die bus te gaan vernielenEn dan vervolgens ook nog "kom dan, kom dan!"
Demonstreren kan toch ook vreedzaam zonder ME busjes te vernielen
Ja eindelijkquote:
Hij had idd niet zo hard hoeven te vallen op zn hoofdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Het kan ook zonder die waterspuitIk vind het zielig, hij heeft pijn
Tot maandag 12.15 vrijquote:
Spinazie? Dan eet jij dit zeker ook?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh. Die ene met spinazie is pas lekker.
Niks mis met een pizza shoarma.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Spinazie? Dan eet jij dit zeker ook?
Bostonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh. Die ene met spinazie is pas lekker.
Boston?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Boston
Nah, had sowieso geen zin in een dikke bodem
BOOM HEADSHOTquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:42 schreef nodig het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)door_waterkanon.html
Hehehe
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boston?Ik heb het gewoon over zo'n Italiaanse pizza hoor.
Ik heb niet geklikt, ik zit mobiel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En ziet jouw leven er ook zo uit?.
Ja klopt, maar is zijn gedrag het executeren waard?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is vervelend. maarja je lokt het zelf uit in principe
jaquote:
Oh, nu je toch bezig bent: Wat zou je speciaal voor mij maken dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:06 schreef Rezania het volgende:
Of een pizza met banaan, ananas en aardbeien. Speciaal voor Jordy.
Maar jij had waarschijnlijk vandaag ook vrijquote:
Hij loopt het uit te lokken. de politie wilt orde handhaven en hij is aan het stoken. denk niet de agent die het spuitkanon bestuurde hem opzettelijk wou executeren, alleen even duidelijk maken wat hij doet dat dat niet kanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:05 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar is zijn gedrag het executeren waard?
Niks doen is supertofquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
jadus morgen ga ik lekker niks doen
Waar staat dat dan dat 'ie eraan overleden is?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:05 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar is zijn gedrag het executeren waard?
Gewoon in Nederland te krijgen hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op een Duitse pizza.
Soms ook wel saaiquote:
Ja maar wel met een dikke Duitse naam erop.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland te krijgen hoor
Kreeg het filmpje doorgestuurd van een vriend uit istanbul, die vertelde het me. Hij brak zijn nek door de val.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waar staat dat dan dat 'ie eraan overleden is?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
jadus morgen ga ik lekker niks doen
intresseert me eigenlijk vrij waar en wat en hoe. wat ik zie is dat hij de politie loopt uit te lokken, dat moet je gewoon niet doen. in welke situatie dan ook in welk land dan ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:07 schreef chapel24 het volgende:
Maar weet niet of je hebt gevolgd, maar de reden van die protesten is helemaal terecht. Heb in istanbul nogwat vrienden zitten en die zeggen dat ze helemaal gek zijn geworden. Weermensen die plaats moeten maken voor een shopping mall en ng wat onzin
Nee, da's de duitse versiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar wel met een dikke Duitse naam erop.
Tja, dat is niet de schuld van de agent die dat kanon bestuurde.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:08 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Kreeg het filmpje doorgestuurd van een vriend uit istanbul, die vertelde het me. Hij brak zijn nek door de val.
In bed heel de dag films kijkenquote:
Schedelbreuk zou kunnen als je zo hard de grond kopt met je hoofd?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Volgensmij is die vent niet dood. Denk eerder dat men dat nu iedereen probeert te laten geloven om het verzet te versterken, maar gewond is ie zeer zeker.
Zou kunnen, of dat 'ie buiten westen is door de klap.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Schedelbreuk zou kunnen als je zo hard de grond kopt met je hoofd?
Geen idee, Jordy houdt gewoon niet van fruit op een pizza.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nu je toch bezig bent: Wat zou je speciaal voor mij maken dan?
Uitslapen is ook hard werken ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar jij had waarschijnlijk vandaag ook vrij
quote:
Staat vgm ook in de comments. Maar hoe betrouwbaar zijn de comments van dumpertquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Volgensmij is die vent niet dood. Denk eerder dat men dat nu iedereen probeert te laten geloven om het verzet te versterken, maar gewond is ie zeer zeker.
Ik weet nog nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga denk ik Najib Amhali kijken vandaag of morgenJij?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, Jordy houdt gewoon niet van fruit op een pizza.
[..]
Uitslapen is ook hard werken ja.
[..]
Jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wagner staat toch ook op de Nederlandse versie?
Jawel hoor, heb ook hawaii gekochtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, Jordy houdt gewoon niet van fruit op een pizza.
[..]
Uitslapen is ook hard werken ja.
[..]
Tja, in de comments staat ook weer dat ie niet dood isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Staat vgm ook in de comments. Maar hoe betrouwbaar zijn de comments van dumpert
Wtf, jij bleef roepen dat fruit niet op een pizza hoort.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb ook hawaii gekocht
? Dat was ik niet hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf, jij bleef roepen dat fruit niet op een pizza hoort.
ligt eraan welke films je kijktquote:
gadverdammequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Op vakantie had ik een keer eens een wat andere pizza genomen. Met gekookt ei en zure room. Fucking goor
Wat kijk jij dan meestal?quote:
Hier: chips, guacemole, ijs, komkommer en cherrytomaatjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben net naar de supermarkt geweest, 2 pizza's, ijs, chips en cabanossi ingeslagen
Da's nooit zo lekker als je denktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:16 schreef Rezania het volgende:
Ik wil nog steeds een keer zo'n pizzabodem kopen en erop pleuren wat ik zelf wil.
Dat denk ik dus ook. Maar ik wil het wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Da's nooit zo lekker als je denkt
Dat verschilt nogal. Laatst heb ik Hansel & Gretel: Witch Hunters gekeken maar ook wel Sherlock Holmes of The Devil Wears Prada. Echt van allesquote:
Maak dan meteen zelf ook de pizzabodem.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Maar ik wil het wel.
Het is nog leuker om ook zelf het deeg te makenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:16 schreef Rezania het volgende:
Ik wil nog steeds een keer zo'n pizzabodem kopen en erop pleuren wat ik zelf wil.
Is dat niet veel werk dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak dan meteen zelf ook de pizzabodem.
Hier: rosé, witte wijn, borrelnootjes. Alles van Hoogvliet huismerk natuurlijk, want ben skirquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier: chips, guacemole, ijs, komkommer en cherrytomaatjes.
Oh ik ga nu de verbouwing en so undercover ( miley cyrusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat verschilt nogal. Laatst heb ik Hansel & Gretel: Witch Hunters gekeken maar ook wel Sherlock Holmes of The Devil Wears Prada. Echt van alles.
Je kan ook zo'n pak kopen van Dr. Oetker of zo. Hoef je alleen een aantal ingrediënten toe te voegen.quote:
Die laatste lijkt me fout genoeg om leuk te zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik ga nu de verbouwing en so undercover ( miley cyrus![]()
) downloaden
Als ik iets zelf moet maken doe ik het liever zonder pakje, anders kan ik het net zo goed kant-en-klaar kopen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan ook zo'n pak kopen van Dr. Oetker of zo. Hoef je alleen een aantal ingrediënten toe te voegen.
Oh, is er zo'n topic?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
CUL / [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #17
Ja daarom kijk ik hem vanavond ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die laatste lijkt me fout genoeg om leuk te zijn.
Moet ik wat te snoepen meenemen anders?.
Slim hoor, en dan zelf dingen meenemen die je al in huis had maar niet lekker vindt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:21 schreef msacras het volgende:
Gelukkig nemen andere mensen andere dingen mee, dus ik kan daar lekker van profiteren en vanavond gewoon bietsen
Weet ik niet, ik had niet verwacht dat je er op in zou gaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daarom kijk ik hem vanavond ook
Is goedwat neem je mee?
hahah was grapje tochquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik had niet verwacht dat je er op in zou gaan.
wat voor ijs?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier: chips, guacemole, ijs, komkommer en cherrytomaatjes.
Misschien moet ik ook eens wat natuurkiekjes makenquote:
Nee, ik heb gewoon 2 flessen wijn gekocht, vind iedereen lekker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Slim hoor, en dan zelf dingen meenemen die je al in huis had maar niet lekker vindt?
Aha. Ja, dat kan ook. En ik wist niet dat dat beleefd was, ik doe dat nooitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon 2 flessen wijn gekocht, vind iedereen lekker.maar weet je als iemand z'n huis beschikbaar stelt is het wel zo beleefd om gewoon wat mee te nemen. Snel wat gekocgt dus, ik heb op het moment weinig in huis om mee te nemen
ik fiets die weg elke dagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook eens wat natuurkiekjes maken. Ik ben alleen te lui om zo ver te fietsen
.
Rolloquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:27 schreef supersof het volgende:
hou opik wil minder eten en jullie noemen al die lekkere dingen op
Je moet ook niet eten omdat je zin hebt, maar eten omdat je honger hebtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:27 schreef supersof het volgende:
hou opik wil minder eten en jullie noemen al die lekkere dingen op
Ach gewoon een bedankje voor de gastvrijheid (lees: toestaan dat de teringbende voor het stappen in haar huis terecht komtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha. Ja, dat kan ook. En ik wist niet dat dat beleefd was, ik doe dat nooit.
Dat laatste vind ik dan wel weer een goeiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach gewoon een bedankje voor de gastvrijheid (lees: toestaan dat de teringbende voor het stappen in haar huis terecht komt) vind ik wel zo normaal, heb ik altijd thuis zo geleerd, en dan weet ik zeker dat het lekkere wijn is als ik het zelf uit zoek
Precies. Eten omdat het moet, en niet omdat je het wilt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je moet ook niet eten omdat je zin hebt, maar eten omdat je honger hebt.
Haha, ja sommige mensen hebben echt geen smaakquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik dan wel weer een goeie.
Ja dat kan ik dus niet hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je moet ook niet eten omdat je zin hebt, maar eten omdat je honger hebt.
Niet dat het bij mij altijd goed gaat, maar ik doe wel m'n bestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies. Eten omdat het moet, en niet omdat je het wilt.
Ik ga dit voortaan ook maar doen denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha, ja sommige mensen hebben echt geen smaakMet bier of andere drank boeit het me vrij weinig, maar wijn moet wel goed zijn.
Ik heb sowieso nooit honger dus eet eigenlijk alleen als m'n moeder zegt dat ik moet eten, anders vergeet ik het gewoon.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet dat het bij mij altijd goed gaat, maar ik doe wel m'n best. En ik merk wel dat het helpt
.
Ga eten dan... heb je daarna geen honger meer. En geen maaltijden overslaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet he
bovendien heb ik wel honger want ik moet nog eten
Oooh... lucky.... dat wil ik ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit honger dus eet eigenlijk alleen als m'n moeder zegt dat ik moet eten, anders vergeet ik het gewoon.
volgens mij is mijn moeder al aan het kokenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga eten dan... heb je daarna geen honger meer. En geen maaltijden overslaan.
Lekker Pinot Grigio of een Merlo'tjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga dit voortaan ook maar doen denk ik.
Mijn avondeten was niet te eten, iets van prei aardappel gehakt schotel ofzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga eten dan... heb je daarna geen honger meer. En geen maaltijden overslaan.
Tsja... Lucky... Het doet m'n spijsvertering en bloedsuikerspiegel niet echt goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oooh... lucky.... dat wil ik ook.
Wat kookt ze?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
volgens mij is mijn moeder al aan het koken
Tegen ijs zeg ik geen nee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Ezell, daten? Je krijgt bosvruchtenijs
Dus wat ga je nu eten? Niet vol vreten met chips of langs de Mac he?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn avondeten was niet te eten, iets van prei aardappel gehakt schotel ofzo
ik vroeg of ze pasta met tomatensaus en balletjes wilde maken en die maakt zequote:
Nu is de vraag of je tegen Jordy nee zou zeggenquote:
Prosecco > Allesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is witte wijn en rode wijn. Heel lekkere wijn. Google maar
Heb toch maar een schepje gehadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus wat ga je nu eten? Niet vol vreten met chips of langs de Mac he?
sshhtttquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nu is de vraag of je tegen Jordy nee zou zeggen
Waar is mijn dropring?quote:
ja sorryquote:
swagsalade?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:31 schreef msacras het volgende:
Ik eet nu een lekkere Griekse salade. Zonder feta
omg ik ben jaloers nuquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vroeg of ze pasta met tomatensaus en balletjes wilde maken en die maakt ze
quote:
whaat ze was gewoon de hele tijd buitenquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
whaat ze was gewoon de hele tijd buitenVolgens mij gaat ze nu pas koken
![]()
In het weekend meestal wel, maar nu vind ik het te laat wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:40 schreef nodig het volgende:
[..]Eet je altijd zo laat?
Ik dacht dat ik met 7 uur eten al laat was
smoken en dan een goeie film kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:42 schreef badschaap het volgende:
Bleh zit home alone maar weet niks te doen
Lekker hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef supersof het volgende:
t tomatensaus en balletjes wilde maken e
Ik eet altijd rond 5-6 uurquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
I
[..]
In het weekend meestal wel, maar nu vind ik het te laat worden
Neee, geen chips nemen... of ben je al een dikkertje?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb toch maar een schepje gehadVolvreten met chips komt later op de avond
![]()
Middageten op het werk, bolletje ham, kaas en pistoletje kaas
vergeten dt dat ding al half ontdooid was toen ik m erin flikkerdequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga dan ook niet zitten FOK!ken of zet even een wekkertje op je telefoon...
ja nodig is een vetzakquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neee, geen chips nemen... of ben je al een dikkertje?
Middageten klinkt goed.
Ohquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
vergeten dt dat ding al half ontdooid was toen ik m erin flikkerde
Dat is wel vroeg vind ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik eet altijd rond 5-6 uurAlleen op het werk een altijd een stuk later dan eet je pas om 8-9 uur
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neee, geen chips nemen... of ben je al een dikkertje?
Middageten klinkt goed.
Hee niet haten jaquote:
huh echt 95?quote:
Oh, dan weeg je 10 kilo meer dan mij.quote:
hoeveel weeg jij danquote:
1.75 en 65 kgquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan weeg je 10 kilo meer dan mij.
Maar jij bent een jongen dus dan kan dat. Hoe lang ben je?
ectoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik weeg 450 kg, dat is echt fantastisch!
Everyday mac donalds dayquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik weeg 450 kg, dat is echt fantastisch!
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Negeer maar wat ik zei over mijn gewicht dan. Dat was een grapje.
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan weeg je 10 kilo meer dan mij ik.
jaquote:
beetje veel hoor :Squote:
Your worst enemyquote:
je moederquote:
quote:
Je moest wel lachenquote:
oke sorry, dan ben ik je oma XDquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tr mijn moeder heeft hier niks mee te maken rotjong
Heet je toevallig Iejoor?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moest eerder een beetje huilen van binnen.
Van 10kg lichter naar 20kg zwaarderquote:
Wut is dat niet veels te lichtquote:
Wel beetje vreemd..quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar heet jij toevallig Snoezepoezie?
Ja weet ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Van 10kg lichter naar 20kg zwaarder
[..]
Wut is dat niet veels te lichtHoe lang ben je eigenlijk?
Mot je niet leren?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moest eerder een beetje huilen van binnen.
Jawel, Jordy nodigt me altijd uit en gaan we samen breien en klaverjassen XD ik win altijd want Jordy is tantoedom XDquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dn woon je dicht bij jordy, dat moet je niet willen xd xd
Dat je opeens zegt dat het een grapje is als hij van gewicht veranderd, maargoedquote:
met vijf kratten bier en zes vlaaienquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, Jordy nodigt me altijd uit en gaan we samen breien en klaverjassen XD ik win altijd want Jordy is tantoedom XD
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
met vijf kratten bier en zes vlaaienfok-it neemt altijd z'n vrouw rineke mee trucker4life
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je opeens zegt dat het een grapje is als hij van gewicht veranderd, maargoed
Er is een hevige Ezelstrijd gaande hier.quote:
huhquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is een hevige Ezelstrijd gaande hier.
Je BMI is 18,0quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja weet ikMaar van de week was ik 60 opeens. Maar dat wil ik niet
Ook 1.75 ongeveer.
Wie jou als huisdier mag hebbenquote:
Je wint pas punten met je woonplaats als je in Amsterdam woont.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
ezell vind mij het liefst want utrecht
vet mesten die hap!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Je BMI is 18,0
Je bent te licht voor je lengte
Probeer regelmatig te eten, sla geen maaltijden over en neem vaker iets gezonds tussendoor.
Meer snoepen![]()
![]()
![]()
ohquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je wint pas punten met je woonplaats als je in Amsterdam woont.
Ik wil niet veel zeggen, maar euhm... ik woon dicht bij Americaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je wint pas punten met je woonplaats als je in Amsterdam woont.
Tot zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef supersof het volgende:
brb even stokbrood halen (als ze het nog hebben)
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar euhm... ik woon dicht bij America
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |