Watquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, altijd beter dan Constantijn of zo.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
'Constantijn, kom hier dan. Kom eten. Constantijnje, kom dan!!!"
zie je zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:19 schreef Ezell het volgende:
Ok, ik ga maar eens naar de supermarkt. Eens kijken of ik wat lekkers kan vinden voor bij het studeren. En hopen dat het niet al te veel waait, want ik heb een fladderrokje aan.
omgquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:42 schreef nodig het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)door_waterkanon.html
Hehehe
Ben net naar de supermarkt geweest, 2 pizza's, ijs, chips en cabanossi ingeslagenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:05 schreef Ezell het volgende:
Noem eens wat fijn eten voor bij het leren. Ga zo naar de supermarkt.
Ik vond het verdiendquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel grappig..
Nou je weet niet hoe het is gegaan ofzo he. Misschien waren zij gewoon aan het protesteren en kwam er opeens zo'n ding om hen weg te jagen. En die bus voelt niks en die man wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo geef je om die manHij zit een beetje tegen die bus aan te schoppen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel grappig..
Maar het is nooit slim om uit te gaan lokken en die bus te gaan vernielenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou je weet niet hoe het is gegaan ofzo he. Misschien waren zij gewoon aan het protesteren en kwam er opeens zo'n ding om hen weg te jagen. En die bus voelt niks en die man wel.
Het kan ook zonder die waterspuitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar het is nooit slim om uit te gaan lokken en die bus te gaan vernielenEn dan vervolgens ook nog "kom dan, kom dan!"
Demonstreren kan toch ook vreedzaam zonder ME busjes te vernielen
Ja eindelijkquote:
Hij had idd niet zo hard hoeven te vallen op zn hoofdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Het kan ook zonder die waterspuitIk vind het zielig, hij heeft pijn
Tot maandag 12.15 vrijquote:
Spinazie? Dan eet jij dit zeker ook?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh. Die ene met spinazie is pas lekker.
Niks mis met een pizza shoarma.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Spinazie? Dan eet jij dit zeker ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |