quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[youtube]http://puu.sh/35U7N.png[/youtube]
quote:
Het was ook een gokje.quote:
Maak een vocarootjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:48 schreef j0rdiiii het volgende:
nog mensen met sport1 hier?
je moet die john van vliet horen
Het loopt helemaal uit de hand hier, we hebben een sterke leider nodig. Wel moet je even opbiechten aan Yvonne wat je met de Fok!stok hebt gedaan.quote:
Ok ok ik word wel modquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het loopt helemaal uit de hand hier, we hebben een sterke leider nodig. Wel moet je even opbiechten aan Yvonne wat je met de Fok!stok hebt gedaan.
Bij een Utrechtenaar weet je wel waar de stok zitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het loopt helemaal uit de hand hier, we hebben een sterke leider nodig. Wel moet je even opbiechten aan Yvonne wat je met de Fok!stok hebt gedaan.
Je zou verwachten dat Joden goed met geld waren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat het 15 jaar duurt voordat ze er achter zijn is wel raar.
Er is in Amsterdam niet minder verdampt dan in Eindhoven of Rotterdam, het is dat er ook meer binnen komt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat Joden goed met geld waren.
Je woont tegenwoordig ook daadwerkelijk in Rotterdam? Of deed je dat al.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stokstaart.Die man woont bij mij in de buurt. Helden groeien hier op.
Daar doelde ik niet op. Ik doelde meer op het feit dat Joden normaliter goed met geld kunnen omgaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is in Amsterdam niet minder verdampt dan in Eindhoven of Rotterdam, het is dat er ook meer binnen komt.
Ik woon nog steeds waar ik al woonde.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je woont tegenwoordig ook daadwerkelijk in Rotterdam? Of deed je dat al.
Daar doel ik toch ook op, dus nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op. Ik doelde meer op het feit dat Joden normaliter goed met geld kunnen omgaan
quote:Man steelt 1,5 miljoen euro van bank Moskou
Een onbekende heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag een bank in Moskou beroofd. Hij opende moeiteloos de deur en ging er met bijna 1,5 miljoen euro vandoor. Dat meldden Russische media zaterdag.
Het tafereel is vastgelegd op beveiligingscamera's. De man kwam rond 2 uur 's nachts naar de bank, deed met een cijfercombinatie de deur open en schakelde het alarm uit.
Korte tijd later is op de beelden te zien dat de man met een zak met geld naar buiten loopt. Een medewerker sloeg zaterdagochtend alarm toen hij merkte dat de kluis leeg was gehaald.
Hoe de dief aan de cijfercombinatie van de deur is gekomen, is niet bekend. De dader heeft tijdens de roof de kluissleutel meegenomen.
Het is de tweede bankroof in Rusland in korte tijd. Dinsdag werd in Sint Petersburg door drie gemaskerde mannen op klaarlichte dag een bank overvallen. Zij gingen er met 44 kluisladen vandoor.
Dan valt het wel mee. Ik kom morgen wel even langs om wat aardbeien af te halen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds waar ik al woonde.
Tot zo ver mijn beschrijving.
quote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan valt het wel mee. Ik kom morgen wel even langs om wat aardbeien af te halen.
Je ''Einde bericht.'' is verkeerd geplaatst.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Lindsey Stirling is best creatief met een viool. Van dance achtig tot hip&hop
Einde bericht. Ik moet toch echt iets eten
Wat een debiel he.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je ''Einde bericht.'' is verkeerd geplaatst.
Nadal is gewoon beterquote:
Ik ga ook in rotterdam wonen. Vandaag huisje geregeldquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je woont tegenwoordig ook daadwerkelijk in Rotterdam? Of deed je dat al.
Beetje aardige buurt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga ook in rotterdam wonen. Vandaag huisje geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |