Ajax is een trieste clubquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:42 schreef RensAjacied het volgende:
Michael Laudrup is een van de beste spelers ooit. Hij koos destijds voor Ajax, terwijl hij ook naar tal van andere grote clubs kon.
Link?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas Yvonne haar teringlange post in VBLEn Jimbo (De dader) heeft zich gelukkig in luwte weet te zetten.
Ik ga de kogel maar voor hem vangen denk ik.
Yvonne, ik was het.
Joden lopen altijd wegquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geniale actie omdat via een advertentie te doen
Achterbaks
Nee eerder met een witte vlag als het na 10 minuten al niet loopt hoe het gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg: met de landstitel
Een van de beste ooitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef Nativism het volgende:
[..]
Ken jij Laudrup wel? Gewoon een zeer grote speler hoor.
Dat kan jij niet. Of laat ik het zo zeggen, je zal het op niks kunnen baseren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een van de beste ooit![]()
Kan zo 10 nederlandse spelers opnoemen (nee ga het niet doen) die beter waren. Verder is het inderdaad een kutstreek van Ajax
Bergkamp, Van Basten, Cruijff zijn er al 3quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:46 schreef Nativism het volgende:
[..]
Dat kan jij niet. Of laat ik het zo zeggen, je zal het op niks kunnen baseren.
quote:
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:46 schreef Nativism het volgende:
[..]
Dat kan jij niet. Of laat ik het zo zeggen, je zal het op niks kunnen baseren.
gast je hebt hem nooit zien spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een van de beste ooit![]()
Kan zo 10 nederlandse spelers opnoemen (nee ga het niet doen) die beter waren. Verder is het inderdaad een kutstreek van Ajax
Ben ik al doorgestreept?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:47 schreef TwenteFC het volgende:
Dat lijstje dat Yvonne post, mij streept ze dan weer niet door.. kinderachtig godverdomme.
Laat haar. Staat toch, momenteel, niet open voor andere meningen. Gewoon een muur.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:47 schreef TwenteFC het volgende:
Dat lijstje dat Yvonne post, mij streept ze dan weer niet door.. kinderachtig godverdomme.
Wanneer gaat ze iedereen bannen eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:47 schreef TwenteFC het volgende:
Ik klik langs en zie iemand Laudrup omlaag halen en ageer hier tegen? Een Laudrup fan wellicht.quote:
Appels met peren vergelijken, daarbij stelde je er net zo 10 op te kunnen noemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bergkamp, Van Basten, Cruijff zijn er al 3
nee en ik heb geen mening over zijn voetbal kwaliteiten inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb jij Cruijff zien spelen live? heb je een mening over hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |