Zou beter tot zijn recht komen in Lelystad, wat een aftands bouwwerk is dat zeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:54 schreef capricia het volgende:
[..]
diie in Turkije? Ja, daar ben ik geweest. En vond hem wel mooi.
Mooi genoeg voor Adam ieg.
Inderdaad prachtig, gelukkig hier geen last van vervelende moslims, zelfs de hoofddoekjes zeggen netjes gedag hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Mooie wijk ja:
[ afbeelding ]
En een hoofdoek!!!!!:
[ afbeelding ]
maar even serieus. Noem je dat upper class?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Inderdaad prachtig, gelukkig hier geen last van vervelende moslims, zelfs de hoofddoekjes zeggen netjes gedag hier.
Man, daar wil mijn hond nog niet dood gevonden worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Inderdaad prachtig, gelukkig hier geen last van vervelende moslims, zelfs de hoofddoekjes zeggen netjes gedag hier.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:59 schreef capricia het volgende:
[..]
maar even serieus. Noem je dat upper class?
Wat noem jij upperclass?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:59 schreef capricia het volgende:
[..]
maar even serieus. Noem je dat upper class?
Omdat mensen hier nog geld hebben om iets aan hun huis te doen. Misschien dat ze die paaltjes voor je huis ook even recht kunnen zetten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:00 schreef betyar het volgende:
[..]Zelfs Polski zit op een stoel voor zijn huis naar zijn gele klusbus te kijken.
het waren jouw woorden...jij schreef dat.quote:
Paaltjes voor ons huis?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:05 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat ze die paaltjes voor je huis ook even recht kunnen zetten.
Als je Amsterdam zou kennen, dan zou je weten dat Oud-West op dit moment zo een beetje het populairste stukje is, maar goed dat snappen boeren natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:05 schreef capricia het volgende:
[..]
het waren jouw woorden...jij schreef dat.
En toen zag ik die foto's.
Dan huren jullie een klussende Pool in? Wij hier huren mensen uit de omgeving in, misschien duurder maar wij gunnen elkaar dat en kijken niet op die paar honderd euro.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat mensen hier nog geld hebben om iets aan hun huis te doen.
Ah gut, mijnheer moet weer eens tonen hoe fantastisch het is in Noorwegen, ik wens je veel plezier in saaiheid toe.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan huren een Klussende Pool in? Wij hier huren mensen uit de omgeving in, misschien duurder maar wij gunnen elkaar dat en kijken niet op die paar honderd euro.
Zo, mijn piemeltje heb ik ook effe laten zien. Niet groot maar toch.
Noorwegen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah gut, mijnheer moet weer eens tonen hoe fantastisch het is in Noorwegen, ik wens je veel plezier in saaiheid toe.
Sorry haal de post van Gelly door de war, maar volgens mij gaat het hier veel te veel offtopic en ben ik een beetje te dronken.quote:
Volgens mij begon jij met dit soort onzin, als je vervolgens klem zit en alcohol daar de schuld van geeft is zwak.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sorry haal de post van Gelly door de war, maar volgens mij gaat het hier veel te veel offtopic en ben ik een beetje te dronken.
Ik zit alles behalve klem, kom gerust eens een biertje drinken op mijn kosten, dan laat ik je zien hoe leuk het hier is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij met dit soort onzin, als je vervolgens klem zit en alcohol daar de schuld van geeft is zwak.
Sorry, Amsterdam trekt me niet op het voetbal na.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zit alles behalve klem, kom gerust eens een biertje drinken op mijn kosten, dan laat ik je zien hoe leuk het hier is.
Ajax is juist het laatste wat aantrekkelijk is aan Amsterdamquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Sorry, Amsterdam trekt me niet op het voetbal na.
ik heb járen in de Jordaan gewoond. Maar ik ga toch echt niet lopen pochen over "upperclass". En dat zag er heel wat beter uit dan die foto's die ik net zag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je Amsterdam zou kennen, dan zou je weten dat Oud-West op dit moment zo een beetje het populairste stukje is, maar goed dat snappen boeren natuurlijk niet.
Jordaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:41 schreef capricia het volgende:
[..]
ik heb járen in de Jordaan gewoond. Maar ik ga toch echt niet lopen pochen over "upperclass". En dat zag er heel wat beter uit dan die foto's die ik net zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |