Tussen de penose en ander vastgoedvolk. Echt upperclass idd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik woon zelf redelijk upperclass in 1 van de mooiste stukjes Amsterdam, namelijk Oud-West
Als je dat vraagt, dan weet ik vrij zeker dat je niet in Amsterdam woont.quote:
Voorlopig stijgen de prijzen hier nog, en bij jou?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Tussen de penose en ander vastgoedvolk. Echt upperclass idd.
Gelukkig niet zeg. Amsterdam is een open riool.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je dat vraagt, dan weet ik vrij zeker dat je niet in Amsterdam woont.
bij jou loopt het een paar jaar achter?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voorlopig stijgen de prijzen hier nog, en bij jou?
Dan zou je ook weten dat fietsen in Amsterdam veruit het snelste is, bovendien heb ik hier een wachttijd van 8 jaar voor een parkeervergunning.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Amsterdam is een open riool.
Questie van nadenken als je iets koopt, maar bij vrouwen werkt dat meestal wat anders.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:16 schreef capricia het volgende:
[..]
bij jou loopt het een paar jaar achter?
Denken dat je in Amsterdam beter voortbeweegt in een autoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Denken dat ik in een vinex hut woon en denken dat ik ooit ons huis verkoop.![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Denken dat je in Amsterdam beter voortbeweegt in een auto![]()
![]()
dus je geeft toe dat jouw wereld buiten Amsterdam stopt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Denken dat je in Amsterdam beter voortbeweegt in een auto![]()
![]()
Veel gezelligheid ook daar zo te zienquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef gelly het volgende:
Hier, mijn vinux hut in Noorwegen. Met een beetje geluk en goede wind ruiken de buren 5 kilometer verderop mij als ik al 3 maanden dood ben.
[ afbeelding ]
Ik doe inderdaad alles op de fiets, mijn familie woont 20 kilometer verderop, en dan ben ik nog sneller met mijn fiets.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:26 schreef capricia het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat jouw wereld buiten Amsterdam stopt?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef gelly het volgende:
Hier, mijn vinux hut in Noorwegen. Met een beetje geluk en goede wind ruiken de buren 5 kilometer verderop mij als ik al 3 maanden dood ben.
[ afbeelding ]
Als ik familie van jou was ging ik wel iets verder dan 20 kilometer bij je vandaan wonen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik doe inderdaad alles op de fiets, mijn familie woont 20 kilometer verderop, en dan ben ik nog sneller met mijn fiets.
En vrij beperkt wereldbeeld dus. Een straal van 20 km.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik doe inderdaad alles op de fiets, mijn familie woont 20 kilometer verderop, en dan ben ik nog sneller met mijn fiets.
De rest kan gewoon met de trein, ook sneller dan met zo een suffe auto, sorry hoor, mensen die nog auto rijdenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef capricia het volgende:
[..]
En vrij beperkt wereldbeeld dus. Een straal van 20 km.
ja, die is wel mooi trouwens. En meteen een toeristische attractie erbij...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef betyar het volgende:
De blauwe moskee nabouwen in Amsterdam Oud-West zou een goed plan zijn.
Paar coffeeshops eromheen en gaan met die banaan! Die kan er trouwens ook nog wel bij de Bananenbar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:42 schreef capricia het volgende:
[..]
ja, die is wel mooi trouwens. En meteen een toeristische attractie erbij...![]()
Je hebt gewoon geen rijbewijs dus. Ben je 16 ofzo ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
De rest kan gewoon met de trein, ook sneller dan met zo een suffe auto, sorry hoor, mensen die nog auto rijden![]()
![]()
![]()
Ik ben 40 en kan al 40 jaar lang zonder, ik heb geen enkele behoefte om me in een auto te bewegen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen rijbewijs dus. Ben je 16 ofzo ?
Als je in de blauwe Moskee was geweest dan had je geweten dat het niet zo een bijzonder ding is hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:42 schreef capricia het volgende:
[..]
ja, die is wel mooi trouwens. En meteen een toeristische attractie erbij...![]()
diie in Turkije? Ja, daar ben ik geweest. En vond hem wel mooi.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je in de blauwe Moskee was geweest dan had je geweten dat het niet zo een bijzonder ding is hoor.
Mooie wijk ja:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik woon zelf redelijk upperclass in 1 van de mooiste stukjes Amsterdam, namelijk Oud-West, als ik naar me ouders in Zaandam fiets dan ga ik door Bos en Lommer, en dan dus langs de Moskee, heb daar in verleden gewoont, en inderaad niet een buurt waar je wilt wonen. Pica van de straat waar ik woon: http://goo.gl/maps/GOgZb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |