maar ik noem het ook geen upperclass. Jij jouw troosteloze buurt wel..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jordaan![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad heel bedroevend, geen leuke horeca, belachelijke prijzen, en vervelende juppen die overal tegen zijn.
Ach, een moskee'tje erbij en de buurt daar zal floreren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:44 schreef capricia het volgende:
[..]
maar ik noem het ook geen upperclass. Jij jouw troosteloze buurt wel..
mag jij niet naar buiten dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef rakotto het volgende:
Er zijn niet genoeg moskeeen. Ik wil dat ik gewoon kan bidden wanneer het die 5x per dag. Ongeacht waar ik ben in Nederland.
Waar heeft dat ermee te maken?quote:
De EU zou inderdaad zijn expansiedrang aan banden moeten leggen; en dringend ook. De situatie binnen de EU is helemaal niet stabiel. Het is zoiets als een nieuwe verdieping op je huis bouwen, terwijl je net hebt vastgesteld dat er grote problemen zijn met het fundament.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef NomanIW het volgende:
Ik word moe van het islam geneuzel in NWS (doorgaans) maar Europa zit een beetje aan zn taks. Dit is een goed moment om pas op de plaats te maken. Door blijven denderen lijkt me gewoon een slecht idee. Rust in de tent.
Niet eens alleen moslims overigens, gewoon effe alles klaar. De EU heeft Albanië als lid op het oog. Lijkt me voorlopig meer dan genoeg ellende in huis.
Op straat bidden lijkt me een beetje raar of niet? In Nederland dan.quote:
alsof bidden niet raar isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Op straat bidden lijkt me een beetje raar of niet? In Nederland dan.
Dat zou je wel willen hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
De bouw van moskeeën is niet te stoppen. Mensen dienen zich er maar bij neer te leggen.
Nee, dat is het niet.quote:
idd. God is toch overal?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan is op straat ook geen probleem toch?
Is het ook niet. Maar voor je het weet belt iemand de politie omdat hij of zij dan denkt dat je een terrorist bent oid.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan is op straat ook geen probleem toch?
dat ben je ook toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:46 schreef rakotto het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar voor je het weet belt iemand de politie omdat hij of zij dan denkt dat je een terrorist bent oid.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zolang er vraag naar is en geen subsidie (voor welk gebedshuis van welk geloof) en er geen haatzaai praktijken zijn zie ik het probleem niet
Vreemd, de linkse homo`s zijn vaak zeer bedreven met brandbommenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]zolang ik in het straatje van extreem links op FOK! post hoor je ze niet (positief of negatief) maar als ik het over een brandbom heb weten ze niet hoe snel ze moeten janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |