denken dat legpress lijkt op squattenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:41 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Ik doe legg press 3x12 @120kg, dus moet wel lukken toch?
hoe lang sport je dat je de perfecte vorm onder de knie heb dan, want squatten kan op meerdere manieren en het lijkt me sterk dat jij ze allemaal PERFECT kanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Chill, dan ga ik wel voor de 100kg, moet makkelijk lukken. Heb de perfecte vorm al onder de knie, heb het ooit eens gedaan met 40kg, stelde geen reet voor; net alsof je niks draagt.
Je traint niet alleen je handen, ook je onderarmen zijn een belangrijk onderdeel van grip wat je met handschoenen aan niet optimaal meepakt.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden waarom ik het niet zou doen. Zeker als je met topgewicht traint is het veilig om wat extra grip te hebben. Daarbij wil ik niet mijn handen trainen maar mijn armen en borstspieren.
Geen last van.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maar even ontopic, handschoenen kun je beter niet gebruiken.
je leert een hele andere grip met die dingen aan, en wanneer je dan een keer zonder traint kun je gelijk niet meer fatsoenlijk deathliften omdat je geen eelt heb gekweekt waardoor je tere handjes pijn doen
ligt eraan hoeveel je deadlift, toen ik begon met fitness deathlifte ik geen ene kut misschien niet 50-60 kilo inmiddels is dat 130. ik ken een jongen die ook deadlift vanaf begin met handschoenen. maar zonder krijgt hij niet al zijn herhalingen eruit omdat hij last krijgtquote:
Dan moet je niet zonder liften.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel je deadlift, toen ik begon met fitness deathlifte ik geen ene kut misschien niet 50-60 kilo inmiddels is dat 130. ik ken een jongen die ook deadlift vanaf begin met handschoenen. maar zonder krijgt hij niet al zijn herhalingen eruit omdat hij last krijgt
Ik weet hiet wat voor soort handschoenen jij meent te moeten gebruiken, maar het is dus de bedoeling om dunne handschoentjes te gebruiken, niet de winter-handschoenen voor je motor.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
Als je bvb. zwaar bankdrukt, is het met handschoenen aan onmogelijk om de bar te grippen zodat je polsen in lijn met je armen blijven.
goed scenarioquote:Op zondag 2 juni 2013 19:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
Wel kut trouwens als je ooit van een berg dondert en je hebt geen handschoenen bij je, terwijl je aan een klif bungelt. Ben ik toch blij dat ik zonder train.
Dunne handschoentjes maken het verschil voor mij al, daar ik vrij kleine handen heb.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:44 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik weet hiet wat voor soort handschoenen jij meent te moeten gebruiken, maar het is dus de bedoeling om dunne handschoentjes te gebruiken, niet de winter-handschoenen voor je motor.
Maar heb je dan wel altijd chalk bij je?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
Wel kut trouwens als je ooit van een berg dondert en je hebt geen handschoenen bij je, terwijl je aan een klif bungelt. Ben ik toch blij dat ik zonder train.
Als je een berg gaat beklimmen meestal wel, ja. Ik zie niet hoe ik anders van een berg kan vallen.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar heb je dan wel altijd chalk bij je?
Ik train al 24 jaar! Ik heb alle hypes zien komen. Personen die de puisten op hun lichaam dronken aan eiwits-shakes, de opkomst van creatrine etc.etc.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
die mensen hebben wel meer verstand en bereiken meer dan jij omdat ze langer uithouden
quote:
Dit dus!quote:Op zondag 2 juni 2013 19:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maar even ontopic, handschoenen kun je beter niet gebruiken.
je leert een hele andere grip met die dingen aan, en wanneer je dan een keer zonder traint kun je gelijk niet meer fatsoenlijk deathliften omdat je geen eelt heb gekweekt waardoor je tere handjes pijn doen
Ik wil je daar wel mee helpen hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als je een berg gaat beklimmen meestal wel, ja. Ik zie niet hoe ik anders van een berg kan vallen.
Sounds like a 'you' problem.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
mannen die serieus overwegen om met handschoentjes te liftenvergeet ook het kussentje niet om de barbell te doen bij het squatten.
Pussypadquote:Op zondag 2 juni 2013 20:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
mannen die serieus overwegen om met handschoentjes te liftenvergeet ook het kussentje niet om de barbell te doen bij het squatten.
Meh, met kapotte klauwen optrekken en deadliften is me de pijn niet waard. Dan maar iets minder man, ik trek nu in ieder geval die laatste herhalingen lekker door.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
misschien houd je hem wel verkeerd vast? bij deadlifts moet de barbell niet in het midden van je hand liggen maar zo:quote:Op zondag 2 juni 2013 20:54 schreef foknerd het volgende:
[..]
Meh, met kapotte klauwen optrekken en deadliften is me de pijn niet waard. Dan maar iets minder man, ik trek nu in ieder geval die laatste herhalingen lekker door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |