Erdoğan geeft niet op. Het is winnen of strijdend ten onder gaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wie weet.. Erdogan lijkt iig op ramkoers te zijn..
Dat zeg ik ook niet. Maar ik vind wel dat leiders hun mening mogen uitspreken hierover. Is niets mis mee vind ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat het behoorlijk uit de hand loopt staat vast. Maar om meteen te roepen om NAVO-ingrijpen:
in Libye waren er 50 doden door de overheid voordat de NAVO een gruwelijk bombardement op de infrastructuur van Libye uitvoerde met al sgevolg meer dan 100 000 doden en het vernietigen van een stabiel land.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat het behoorlijk uit de hand loopt staat vast. Maar om meteen te roepen om NAVO-ingrijpen:
Denk niet dat ze dat in dit stadium snel zullen doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:41 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar ik vind wel dat leiders hun mening mogen uitspreken hierover. Is niets mis mee vind ik.
Gewonden zijn al honderden, zoniet duizenden. Veel ongeregistreerd omdat ze ter plekke behandeld zijn door artsen die te hulp zijn geschoten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:39 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Iemand is hoogstwaarschijnlijk door een waterkanon om het leven gekomen, er is iemand overreden door een voertuig. Foto's zijn in de eerste serie te vinden. Dit is gewoon niet toelaatbaar, of wel?
Overigens klopt het aantal van 12 gewonden sowieso niet. Tientallen gewonden volgens de nieuwsreporter. Toch strak vasthouden aan de plannen. Onbegrijpelijk in mijn ogen.
NAVO is schuldig!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:41 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
in Libye waren er 50 doden door de overheid voordat de NAVO een gruwelijk bombardement op de infrastructuur van Libye uitvoerde met al sgevolg meer dan 100 000 doden en het vernietigen van een stabiel land.
Komt nog wel, vanavond komt het wel groot in het nieuws.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:41 schreef o.us2.0 het volgende:
Waarom is dit zo klein/onbelangrijk in de Nederlandse media itt Egypte, Libië en Syrië?
Dat wist ik niet. Ik had alleen tientallen gewonden meegekregen. Het gaat wel erg ver dus..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewonden zijn al honderden, zoniet duizenden. Veel ongeregistreerd omdat ze ter plekke behandeld zijn door artsen die te hulp zijn geschoten.
En dus al minstens 4 doden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik had alleen tientallen gewonden meegekregen. Het gaat wel erg ver dus..
Ik hoop het (niet dat ik het nodig heb). De Marokkaanste protesten waren ookal klein in de Nederlandse media, zou een toeval zijn als het ook bij de Turkse zo zou zijn (omdat grootste groepen allochtonen).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Komt nog wel, vanavond komt het wel groot in het nieuws.
Ligt ook een beetje aan je definitie van gewonden. In principe is iedereen die traangas of pepergas binnenkrijgt en behandeling nodig heeft gewond.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik had alleen tientallen gewonden meegekregen. Het gaat wel erg ver dus..
Dat hondertal was gisteren al bereikt. Het gaat er echt hard aan toe. Er staan nu misschien 100.000 mensen in en om het Taksimplein.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Is er een onafhankelijke bevestigding van die 4 doden? Ik hoor dat aantal al de hele dag, maar niks over de details.quote:
Egypte duurde ook 4 dagen voordat de NOS het doorkreeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:41 schreef o.us2.0 het volgende:
Waarom is dit zo klein/onbelangrijk in de Nederlandse media itt Egypte, Libië en Syrië?
De foto's van de lijken zijn hier langs gekomen dus....quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Is er een onafhankelijke bevestigding van die 4 doden? Ik hoor dat aantal al de hele dag, maar niks over de details.
Dat zijn er, ongeacht het aantal, al teveel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan je definitie van gewonden. In principe is iedereen die traangas of pepergas binnenkrijgt en behandeling nodig heeft gewond.
Dat had ik inderdaad ook gehoord. En niet alleen daar zijn de bezig toch? Welke plekken nog meer eigenlijk? Of is dat inmiddels geconcentreerd tot het Taksimplein?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat hondertal was gisteren al bereikt. Het gaat er echt hard aan toe. Er staan nu misschien 100.000 mensen in en om het Taksimplein.
Zijn al foto's van...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Is er een onafhankelijke bevestigding van die 4 doden? Ik hoor dat aantal al de hele dag, maar niks over de details.
Omdat we het even te druk hebben met de nasleep van een uit de hand gelopen vechtpartij op het voetbalveld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:41 schreef o.us2.0 het volgende:
Hmmm valt mee, het plein is aan alle kanten open.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:49 schreef moussie het volgende:
Kolere zeg, ik houd mijn hart vast met al die mensen op dat plein en eromheen .. als er nu ook maar iets verkeerd gaat wordt het een bloedbad.
Dit inderdaad. Mocht er paniek uitbreken om iets...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:49 schreef moussie het volgende:
Kolere zeg, ik houd mijn hart vast met al die mensen op dat plein en eromheen .. als er nu ook maar iets verkeerd gaat wordt het een bloedbad.
In alle grote steden zijn demonstraties. Alles bij elkaar zijn het al gauw een miljoen demonstranten. Er zijn zeker tientallen bussen met demonstranten van andere steden naar Istanbul afgereisd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Dat zijn er, ongeacht het aantal, al teveel.
[..]
Dat had ik inderdaad ook gehoord. En niet alleen daar zijn de bezig toch? Welke plekken nog meer eigenlijk? Of is dat inmiddels geconcentreerd tot het Taksimplein?
Net als andere partijen heeft de ak partij ook mensen gepaaid die niets met politiek hadden. Dat is waarchijnlijk in oost turkije een erg grote groep turken en koerden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:54 schreef MouzurX het volgende:
Wat ik me dan afvraag ... als 50% op AKP heeft gestemd de vorige keer.. zijn dit dan echt alleen demonstranten die niet op AKP hebben gestemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |