Men spreekt van orange gas.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:08 schreef VanHattem het volgende:
Wat ik steeds hoor is dat het traangas ook verstikt. Mocht dit het geval zijn..
Lijkt mij een variant van pepergas?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit spul. Ken het niet:
http://www.avcim.com/?urun-1958-Body-Guard-Aci-Portakal-Gazi.html
nou lijkt me niet de bedoeling dat alle regeringen zomaar hun burgers aanvallen met chemische wapens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik dat niet.. Misschien dat ze 'm wel bellen ofzo, maar waarom zouden regeringsleiders van andere landen luidkeels hun mening hierover rondbazuinen?
De reporter van Halk TV ervaart dit gas aanzienlijk zwaarder en verstikkender dan het gas van gisteren.quote:
Achter de schermen wordt er heus wel wat van gezegd. Maar je kan je NAVO bondgenoot natuurlijk niet publiekelijk afvallen, dat beschadigd de relatie onherstelbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:26 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
nou lijkt me niet de bedoeling dat alle regeringen zomaar hun burgers aanvallen met chemische wapens.
Tientalle gewonde en zelfs doden onder onschuldige burgers fucking ziekelijk man.
vreemd verhaal, NAVO landen mogen dus wat andere landen niet mogen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:33 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Achter de schermen wordt er heus wel wat van gezegd. Maar je kan je NAVO bondgenoot natuurlijk niet publiekelijk afvallen, dat beschadigd de relatie onherstelbaar.
Dit kan ook leiden tot verandering. Hoeft niet per se negatief te zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:33 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Achter de schermen wordt er heus wel wat van gezegd. Maar je kan je NAVO bondgenoot natuurlijk niet publiekelijk afvallen, dat beschadigd de relatie onherstelbaar.
Jeetje je kunt wel erg hijgerig overdrijven! Er is wat met waterkanonnen en traangas gedaan. Dit is geen burgeroorlog ofzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:35 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
vreemd verhaal, NAVO landen mogen dus wat andere landen niet mogen?
NAVO lijkt me juist geen organisatie waar je dit soort brute overheden in wilt hebben.
Hoe kan je nu een vredesmissie uitvoeren als 1 van je leden zijn eigen burgers met millitaire wapens aanvalt.
Ach, geef het een paar weken. Met Syrische rebellen en de PKK en een leger met een geschiedenis van staatsgrepen zit je zo in een burgeroorlog.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jeetje je kunt wel erg hijgerig overdrijven! Er is wat met waterkanonnen en traangas gedaan. Dit is geen burgeroorlog ofzo.
Traangas is geen chemisch wapen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jeetje je kunt wel erg hijgerig overdrijven! Er is wat met waterkanonnen en traangas gedaan. Dit is geen burgeroorlog ofzo.
Water is ook chemisch.quote:
Dat gaf hij vanmorgen in zijn toespraak aan ja. Die vent is de weg kwijtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lol, Erdogan wil er nog een schepje bovenop doen:
http://www.reddit.com/r/w(...)er_in_istanbul_will/
Iemand is hoogstwaarschijnlijk door een waterkanon om het leven gekomen, er is iemand overreden door een voertuig. Foto's zijn in de eerste serie te vinden. Dit is gewoon niet toelaatbaar, of wel?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wie weet.. Erdogan lijkt iig op ramkoers te zijn..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, geef het een paar weken. Met Syrische rebellen en de PKK en een leger met een geschiedenis van staatsgrepen zit je zo in een burgeroorlog.
Dat het behoorlijk uit de hand loopt staat vast. Maar om meteen te roepen om NAVO-ingrijpen:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:39 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Iemand is hoogstwaarschijnlijk door een waterkanon om het leven gekomen, er is iemand overreden door een voertuig. Foto's zijn in de eerste serie te vinden. Dit is gewoon niet toelaatbaar, of wel?
Overigens klopt het aantal van 12 gewonden sowieso niet. Tientallen gewonden volgens de nieuwsreporter. Toch strak vasthouden aan de plannen. Onbegrijpelijk in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |