Zeg tegen de manager zet mij buitenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niets laten horen is tegenwoordig wel normaal voor bedrijven waar je solliciteert, dan hopen ze dat je de hint begrijpt
Wat is trouwens een codewoord onder jullie McD-crew dat ik kan zeggen om gratis dingen of korting te krijgen?
Dat ja, bizar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Remzz het volgende:
Ongelofelijk wat een drukte hier de laatste 3/4 dagen echt niet normaal
HAHAHAHHAHAH WAT GRAPPIGGGGGquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zeg tegen de manager zet mij buiten
Ja bij ons dus ook, ik vrees voor vanavondquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Remzz het volgende:
Ongelofelijk wat een drukte hier de laatste 3/4 dagen echt niet normaal
Dat dachten wij ook toen jij dat vroegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAH WAT GRAPPIGGGGG
Echt zó hilarisch man, whoehahah ik lig nog dubbel.
quote:Op maandag 4 november 2013 04:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
Losstaand van de vorige vraag: Mijn contract is verlengd!
On another note: lijkt het jullie wat om een crewmeet te organiseren waarbij we onder het genot van een drankje ervaringen en tips uitwisselen?
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:11 schreef QuincydeKoster het volgende:
Jottem, dit was wss ook direct mijn laatste contract trouwens!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo?
-
Ze zijn eindelijk begonnen met het bouwen van een nieuwe Mc in Enschede![]()
19 januari 2013 brandde mijn Mc af, voor wie het vergeten is/niet wist
quote:"Mag ik een portie garnalen?"
Die hebben wij niet meer.
"Hebben jullie die chicken wings nog wel?"
Nee, die hebben we ook niet meer.
"Doe me dan maar een dubble cheeseburger menu blablabla"
Die hebben we ook niet meer
"Laat dan maar, ik ga naar huis."
Dat is best lullig jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom vraagt 1 op de 3 gasten nog naar een dubble of triple cheeseburger?
Vandaag een mooie in de drive:
[..]
En echt bijna iedereen die een actieburger wil bestelt niet de California van deze week maar een andere en is dan verontwaardigd dat we die andere niet hebbenquote:
Dat valt hier wel mee, dat was alleen in het begin zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En echt bijna iedereen die een actieburger wil bestelt niet de California van deze week maar een andere en is dan verontwaardigd dat we die andere niet hebbenAls ik ze er dan op wijs dat er duidelijk een datum bij de burgers staat, worden ze vaak nog boos ook
Gelukkig wel zeg, klotedingen die burgers. Hoorde dat de dubble over 2 weken terugkomt in de app ofzo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat valt hier wel mee, dat was alleen in het begin zoDie actie is ook alweer bijna afgelopen eigenlijk.
Niks van gehoord?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg, klotedingen die burgers. Hoorde dat de dubble over 2 weken terugkomt in de app ofzo?
Bezuinigingen + wijziging cao, ik krijg geen vastquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo?
-
Shitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Bezuinigingen + wijziging cao, ik krijg geen vast
Op precies dezelfde plaats weer?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo?
-
Die komt er ook weer. Maar opent laterquote:
Komen er dan 3 in Enschede?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die komt er ook weer. Maar opent laterEerst een andere locatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |