quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Je moet het hard aanpakken! THEMA NU.. anders krijg je de volgende keer ongeacht hoe mooi je foto ook is 1 punt!
quote:
ah. zo kun je inderdaad gewoon van alles wat je wilt een foto maken.quote:
Ja, dat gaat ook op. Beoordeling vindt plaats door het stemmen. Dat werkt prima tot dusver. Zo stuurde ik laatst zwart-witte zebra's in voor de wedstrijd 'harmonieuze kleuren' en toen bleek bij de stemming dat een flink aantal mensen dat prima vond, terwijl er net zoveel mensen geen waardering voor hadden. Dat is leuk aan deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:28 schreef Danny het volgende:
[..]
ah. zo kun je inderdaad gewoon van alles wat je wilt een foto maken.
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is. Het maakt het een heel stuk makkelijker als je eender wat kunt insturen ongeacht het onderwerpquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook op. Beoordeling vindt plaats door het stemmen. Dat werkt prima tot dusver. Zo stuurde ik laatst zwart-witte zebra's in voor de wedstrijd 'harmonieuze kleuren' en toen bleek bij de stemming dat een flink aantal mensen dat prima vond, terwijl er net zoveel mensen geen waardering voor hadden. Dat is leuk aan deze wedstrijd.
Je kunt het jezelf natuurlijk zo moeilijk maken als je zelf wiltquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is. Het maakt het een heel stuk makkelijker als je eender wat kunt insturen ongeacht het onderwerp
Jah, maar ik zat voor deelname veel moeilijker te denken. Nu wordt dat een heel stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kunt het jezelf natuurlijk zo moeilijk maken als je zelf wilt
Hangt wel een beetje van de onderwerpkeuze af. Stefan bijvoorbeeld heeft een bloedhekel aan kattenfoto's. Ik heb overwogen speciaal voor hem kattenfoto's als thema te kiezen. Daarmee beperk je natuurlijk de mogelijkheden veel meer dan met een breder thema.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Jah, maar ik zat voor deelname veel moeilijker te denken. Nu wordt dat een heel stuk makkelijker
Kinderen (want die zijn nog groen)
Een rij auto's in verschillende kleuren (behalve groen) en de titel is dan 'allebehalve'.
Iemand die jaloers kijkt naar iemand anders
Een rode roos met als titel 'niet groen'.
enz
Het onderwerp is dus helemaal niet belangrijk en zorgt er slechts voor dat de wedstrijd een titel heeft om hem te onderscheiden van voorgaande wedstrijden
Al kan je dan ook gewoon naar de dierentuin gaan en een tijger fotograferenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:03 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Hangt wel een beetje van de onderwerpkeuze af. Stefan bijvoorbeeld heeft een bloedhekel aan kattenfoto's. Ik heb overwogen speciaal voor hem kattenfoto's als thema te kiezen. Daarmee beperk je natuurlijk de mogelijkheden veel meer dan met een breder thema.
op zich...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Al kan je dan ook gewoon naar de dierentuin gaan en een tijger fotograferen(Kat-achtigen)
Maak een foto van eender wat en noem het 'katloos'quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:03 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Hangt wel een beetje van de onderwerpkeuze af. Stefan bijvoorbeeld heeft een bloedhekel aan kattenfoto's. Ik heb overwogen speciaal voor hem kattenfoto's als thema te kiezen. Daarmee beperk je natuurlijk de mogelijkheden veel meer dan met een breder thema.
Jammer dat het geen kat is geworden. Als het thema Kat is dan hoef ik geen kat te fotograferen natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:03 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Hangt wel een beetje van de onderwerpkeuze af. Stefan bijvoorbeeld heeft een bloedhekel aan kattenfoto's. Ik heb overwogen speciaal voor hem kattenfoto's als thema te kiezen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:04 schreef Stefan het volgende:
Ik verheug me nu al op het out of the box idee van Schanulleke
Gewoon het koud buffet fotograferenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]Zo wordt de lat wel erg hoog gelegd, ik voel druk!
Maar ik weet niet eens of ik meedoe ivm vakantie.
Er zijn altijd wel een paar grassprietjes te vinden die je op de plaat kan zetten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]Zo wordt de lat wel erg hoog gelegd, ik voel druk!
Maar ik weet niet eens of ik meedoe ivm vakantie.
Zeeziekte zou ook goed uitkomen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef Stefan het volgende:
Als je een voedselvergiftiging krijgt dan heb je je foto ook
Schiet je niets mee op in juniquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:53 schreef Stefan het volgende:
Ik ga zo even een reisje boeken'
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |